Sari la conținut

Noutati din lumea moto


LionEl
 Share

Postări Recomandate

Acum 35 minute, PzKpfW a spus:

Sincer nu cred că este destul pentru a deturna privirile clientelei de GS. Și ăsta cred că era scopul celor de la Triumph. Sper să mă înșel.

 

Interesantă alegerea de a dota motocicleta cu radar doar în spate (pentru blind-spot assist). O variantă mai judicioasă decât cea a celor de la BMW și KTM care au radar doar pe față, pentru ACC.

Majoritatea fanilor de GS nu vor trece la Triumph Tiger nici daca acesta o sa fie mai puternic, mai comod, mai usor, mai ieftin, mai tot ce vrei. Pentru simplu motiv ca nu da bine si pentru ca BMW este BMW.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Majoritatea nu. Dar în mod evident Triumph vrea să erodeze ceva din clientela de la BMW. Și nu prea-i văd reușind asta cu o mică variație a produsului oferit de bavarezi. Nu au făcut decât să copieze originalul fără a veni cu ceva interesant. Din acest punct de vedere Ducati și KTM au făcut treabă mai bună.

 

Primele poze cu Ducati DesertX care va fi prezentat mâine.

 

image.thumb.png.494a9ebefaea7e4aaa894a0499b1fce8.png image.thumb.png.5f1ec2d62b89da7e8188cda023f97ce0.png

 

Destul de apropiată vizual de conceptul inițial, dar complet diferită pe dedesubt.

 

image.thumb.png.eeebc0f92109018cbd8bae0c78916b20.png image.thumb.png.9c3570656bc0606ac1f573b58fec933a.png

 

Adio rezervoare duble. Șasiul nu mai este de Scrambler, ci de Multistrada 950 (cu o coadă din oțel tubular). Motorul nu mai este de Scrambler (2 supape, răcire pe aer/ulei) ci de Hypermotard/Monster/Multistrada 950 (4 supape, răcire pe lichid).  Bascula de Monster. Roata față pare să fie de '19. Practic este o Multistrada 950 mai orientată spre offroad, la bătaie cu 890 Adv, 901 Norden, T700, etc. De văzut greutatea (sigur peste 200 la gol) și mai ales prețul: dacă 901 Norden vi se părea scumpă (și este), asta sigur va fi peste.

 

image.thumb.png.f6bc214f4de7ab4ba044bf4736fe2b37.png image.thumb.png.3fcb73ad32e148f6d0fa0cb459ee4243.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 07.12.2021 at 20:35, PzKpfW said:

Adio rezervoare duble.

 

M-am grăbit, sunt opționale.

 

image.thumb.png.7f4277af0b7c618ae9f03ff5fb82a1c5.png image.thumb.png.950737249f19cfbef9b36dcf74d88636.png

 

On 07.12.2021 at 20:35, PzKpfW said:

Roata față pare să fie de '19.

 

De '21 până la urmă. M-a distras roata de '18 pe spate, care făcea fața să pară mai mică decât este de fapt.

 

Surprinzător de ușoară (202kg la gol), doar puțin peste competiție (care folosește blocuri mai eficiente și mai compacte). Motorul a fost puțin detunat față de Multistrada 950, pierde câțiva cai și Nm. Interesant, mai puțin cuplu decât scoate KTM dintr-un motor mai mic. Fain și bordul, orientat vertical.

image.thumb.png.dcdc46e34f6133e0b96668009435ba6c.png

 

Per total, ceva mai bine decât mă așteptam. Pare o motocicletă destul de serioasă și capabilă pe nișa ei - fără a fi la nivelul liderilor categoriei. O trage în jos în primul rând platforma tehnică oarecum învechită, dar amabalată frumos. Vine și cu 4 ani garanție. De văzut prețul, unde din păcate cred că va sta rău: în jur de 14.000€; sub Multistrada V2, dar totuși foarte mult pentru acest segment.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

13500 lire, deci va fi vreo 15k probabil. 

 

@cuki, preturile la t1200 sunt puse la misto de dealeri. Am verificat pe mai multe siteuri oficiale triumph, italia, Spania, Germania, Austria, Franța. N au nici o noima, difera preturile si cu 3k pe acelasi model. Si asta fiindca de fapt a fost lansat doar in uk, iar la dealeri in Europa, din primavara. Deci au lansat, dar n au lansat de fapt, ca nu e in dealership nici la ei inca, si nici preturi oficiale:))

Ramane de vazut cand vor aparea oficial pe bune, cu preturile ok. Tineti cont si ca un t1200 2020 varianta ofrooad, cel desert edition era 17.8 k. Si acum 20, 21. Eu cred ca vor corecta treaba asta, fiindca altfel nu va vinde decatcla fanboys triumph. Si ei au pretentii de luat clienti si de la bavarezi, ori asta doar din pret o reusesti. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, cuki a spus:

 

Da, asa este. Eu mai mult ma refeream strict la situatia specifica-tigerul 1200, pare, cel putin pe hartie, o alternativa misto la GS. Cu dotari, bla bla, bling, etc. DAAAR, ca sa fie cu adevarat alternativa, din punctul meu de vedere, trebuie sa ofere dotari, echipare, specs-pare ca o face, siii, fiindca nu i leaderul, cireasa de pe tot, the TOP DOG, trebuie sa o faca cu ceva mai putini leuti. In sensul asta m-am referit mai mult.

La mine, intre timp, dispare se pare nevoia de big bike-potenta cu pasager si bgaje, etc. Apare oportunitatea cautarii unei moto ce trebuie sa fie fun, misto, buna, DOAR PT MINE SI BAGAJE, fara a intra in ecuatie pasager. Asa ca incep sa ma uit la jucarii de 220 kg maxim, allroundere.

Tiger 900 gt pro, tracer 9 gt, f900xr, norden 901, poate chiar noua Motoguzzi, cine stie...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pretul de baza la T7 9900. Asta la noi.

Echiparea Rally e 12.700. Nu s-a schimbat nimic de la la sare. Dar am vazut ca afara diversi dealeri au diverse preturi, cu cateva sute in sus sau in jos. In general in sus. De ex. un dealer roman mi-a spus azi ca la ei o sa fie Tuareg de baza 11.700, si mi-a si zis ca e un pic mai putin decat afara. Am verificat si in Germania e cu 290 mai sus.

Asa e si normal, e piata libera. A, si sa nu uitam ca in general se mai poate negocia, ori sa se ocupe ei de inmatriculare, ori sa mai primesti ceva accesorii in pretul ala, chestii d-astea. Depinde de cat de interesat e dealerul sa vanda.

De ex cu Honda Nord nu prea se poate negocia nimic. Decat la mobrele de test. Pentru ca am vazut cu ochii mei ca pe aia ii doare-n cot de partea moto, ei vand masini, au mobre doar pentru ca trebuie. Habar n-au ce vand, nu au niciodata timp de dat detalii, de stat la imbarligat clientul moto. Pe ei ii asteapta clientii de masini de la 30.000 de euro in sus unde comisionul e cvadruplu sau mai mult decat la un amarat de CB500 x de 6000 de euro. Tocmai de-aia erau singurii care o aveau inca la test si la vanzare acum o luna pe aia 2019, cand restul dealerilor o lichidasera si asteptau sa le vina varianta noua, 2022.

PS Ma uitam azi cati dealeri autorizati Aprilia sunt in Romania fata se afara:

Romania 5

Germania 300 

Italia 360

Asta cu tot cu serviceuri autorizate. Strict la vanzari de mobre cifrele sunt 5, 100 si ceva, 100 si ceva.

Despre ce vorbim?!

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma surprinde, doar am gasit cifrele exacte pe siteul Aprilia.

Pai ce piata moto sa avem daca inca exista soferi care se oftica cand eu trec printre benzi la ore de varf pentru ca el sta in suvul lui de 7 ori la un semafor?! SI incearca sa inchida intervalul ca sa nu pot eu trece in timp ce deschide geamul sa ma certe ca nu e legal ce fac... Asta ieri, pe ploaie si 4 grade. Nu mi se mai intamplase de vreo 5-6 ani. E adevarat ca majoritatea incearca sa faca loc, sa te ajute sa treci, dar apare cate un dobitoc d-asta si strica toata imaginea. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, cuki a spus:

 

Eh, stiu ce zici. Dar acum porcovetu actual are 258 kg, si in anumite situații ma deranjeaza kilele alea. O moto allround ar fi mai utila pt mine, cand din ecuatie dispare pasagerul si eventualele lui bagaje. Ma gândesc de exemplu tot la triumph, la tigerul de 900. Dar trrbuie sa l probez. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, Speedy.K a spus:

Pretul de baza la T7 9900. Asta la noi.

Echiparea Rally e 12.700. Nu s-a schimbat nimic de la la sare. Dar am vazut ca afara diversi dealeri au diverse preturi, cu cateva sute in sus sau in jos. In general in sus. De ex. un dealer roman mi-a spus azi ca la ei o sa fie Tuareg de baza 11.700, si mi-a si zis ca e un pic mai putin decat afara. Am verificat si in Germania e cu 290 mai sus.

Asa e si normal, e piata libera. A, si sa nu uitam ca in general se mai poate negocia, ori sa se ocupe ei de inmatriculare, ori sa mai primesti ceva accesorii in pretul ala, chestii d-astea. Depinde de cat de interesat e dealerul sa vanda.

De ex cu Honda Nord nu prea se poate negocia nimic. Decat la mobrele de test. Pentru ca am vazut cu ochii mei ca pe aia ii doare-n cot de partea moto, ei vand masini, au mobre doar pentru ca trebuie. Habar n-au ce vand, nu au niciodata timp de dat detalii, de stat la imbarligat clientul moto. Pe ei ii asteapta clientii de masini de la 30.000 de euro in sus unde comisionul e cvadruplu sau mai mult decat la un amarat de CB500 x de 6000 de euro. Tocmai de-aia erau singurii care o aveau inca la test si la vanzare acum o luna pe aia 2019, cand restul dealerilor o lichidasera si asteptau sa le vina varianta noua, 2022.

PS Ma uitam azi cati dealeri autorizati Aprilia sunt in Romania fata se afara:

Romania 5

Germania 300 

Italia 360

Asta cu tot cu serviceuri autorizate. Strict la vanzari de mobre cifrele sunt 5, 100 si ceva, 100 si ceva.

Despre ce vorbim?!

Mdahh Honda Nord au o durere la șireturi incredibila practic daca intri sa te uiți la moto ești invizibil iar aia pe acolo se fac că au treabă 🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, SenorPink a spus:

Mdahh Honda Nord au o durere la șireturi incredibila practic daca intri sa te uiți la moto ești invizibil iar aia pe acolo se fac că au treabă 🤣

Nu numai atat, ca atunci ai zicea te iau ca gura-casca. Eu m-am dus sa cumpar, am vorbit de conditii, de inmatriculare, etc. Si tot aveau treaba si n-aveau timp de mine. Pentru test mi-a aratat din capatul celalalt alt salii unde sunt mobrele de test si mi-a zis ca au cheile in contact. Cica sa ma intorc in 15 minute. M-am intots dupa o ora si n-a bagat nimeni de seama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, Speedy.K a spus:

Nu numai atat, ca atunci ai zicea te iau ca gura-casca. Eu m-am dus sa cumpar, am vorbit de conditii, de inmatriculare, etc. Si tot aveau treaba si n-aveau timp de mine. Pentru test mi-a aratat din capatul celalalt alt salii unde sunt mobrele de test si mi-a zis ca au cheile in contact. Cica sa ma intorc in 15 minute. M-am intots dupa o ora si n-a bagat nimeni de seama.

 

Dap ăștia sunt. 

"As dori un drive test cu un Goldwing. AHH ne pare rău dar nu avem la drive test. Daca e găsiți un prieten cu un Goldwing și rugati-l sa va lase să o testați!

Pai si daca nu am ce fac? Adică trebuie sa iau o motoreta de 36k euro fara sa știu cum merge?

Da!

Și aveți pretenția să vindeți?

Da!

La 36k preț? 

Da, a cumpărat cineva una de 45k cu toate accesoriile și nu mai mersese niciodată pe una. "

Ce sa le mai zici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, mobiletron a spus:

 

Probabil calculul economic nu permite detinerea unui Goldwing pentru drive test, adica numarul de bucati care s-ar vinde in Romania nu ar acoperi aceasta cheltuiala.

Pai și ălora de la BMW de ce le permite? Au și K1600 și RT- uri și R18 Transcontinental la drive test. Aia cum pot și ăștialalți nu? 

Pai că să faci bani, trebuie sa bagi bani, nu prea merge altfel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bmw are alta politica, atunci cand vine vorba de moto de teste. La japo dealerii trebuie sa cam finanteze moto de test, ustura sa aduci o moto, din care vinzi 3 pe an. Apoi, dealerii bmw au oferte bube pe flota de teste, vand rapid la preturi okish flota, avand sustinerea concernului. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMWul a avut mereu cea mai cuprinzatoare flota de test, si motoretele sunt rulate des + au o politica buna de discount pentru motoretele de test. 

 

nu o data s-a intamplat cat am lucrat acolo sa vina un client sa vrea sa testeze un anume model care nu era in flota si care apoi a fost adaugat in flota de test.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, Adrian M. a spus:

Bmw are alta politica, atunci cand vine vorba de moto de teste. La japo dealerii trebuie sa cam finanteze moto de test, ustura sa aduci o moto, din care vinzi 3 pe an. Apoi, dealerii bmw au oferte bube pe flota de teste, vand rapid la preturi okish flota, avand sustinerea concernului. 

La ăștialalți nici măcar un Cub125 nu ai la test, deci despre ce vorbim? 

La ailalti (United Motors) nici cele mai bine vândute moto ale lor nu sunt la drive test. Deci? 

Și după discutam despre cum TRIUMPH vrea să muște din bucata BMW de tort. Pai nu o sa se întâmple prea curând ... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca si united e model de urmat:)))) 

Aia sunt cei mai sictiriti si nepăsători. La triumph e ok acum, chiar sunt misto oamenii, au si de teste moto, probabil i ai prins tu la inceput cand nici nu stiu cine trrbuie sa raspunda la mailuri😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, SenorPink a spus:

 

Dap ăștia sunt. 

"As dori un drive test cu un Goldwing. AHH ne pare rău dar nu avem la drive test. Daca e găsiți un prieten cu un Goldwing și rugati-l sa va lase să o testați!

Pai si daca nu am ce fac? Adică trebuie sa iau o motoreta de 36k euro fara sa știu cum merge?

Da!

Și aveți pretenția să vindeți?

Da!

La 36k preț? 

Da, a cumpărat cineva una de 45k cu toate accesoriile și nu mai mersese niciodată pe una. "

Ce sa le mai zici?

Poti sa le spui ca tocmai ai gasit una de test la alt dealer, ai testat-o, ti-a placut si ai cumparat-o. Deci tocmai au ratat o vanzare de 36.000. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AM gresit un pic in postul cu preturi: 11.660 e pretul de pornire pentru Tuareg la importatorul Roman Aprilia.

Inca nu o au la test, dar promisiunea e pentru jumatatea lui ianuarie. Sa speram ca inca n-o fi zapada sau polei atunci...

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 11.12.2021 la 21:48, GoodKat a spus:

 

Nu am zis ca este de urmat, dar baiatul care era la birou in ziua aia s-a oprit din ce facea fara sa imi dea senzatia de scarba si de superioritate, mi-a aratat ce i-am cerut, mi-a explicat conditiile si aia a fost.

Ai avut tu noroc. Eu cand m-am dus sa discut in 2019 despre versys, zici ca imi cumparam sticksuri, nu o moto de 12k.  Iar reactia la intrebarea moto de test, a fost cea mai misto-aproape ca l-a bufnit rasul :))))

 

Drept pentru care mi-am cumparat kawasaki din alta parte, si nici n-am calcat la ei la revizii. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • ivan pedala changed the title to Stiri si noutati din lumea moto
  • Cavaleru changed the title to Noutati din lumea moto

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...