Sari la conținut

Noutati din lumea moto


LionEl
 Share

Postări Recomandate

Aprilia dezvoltă o nouă Mana într-o configurație cu 3 roți - similar cu Yamaha Niken. De văzut cu ce motorizare; posibil bicilindrul de 660 (jumătate de motor de RSV4) care se regăsește deja pe mai multe modele de la ei.

 

image.thumb.png.a0bad41c48a7b995427a542487fe9778.png image.thumb.png.09f83aa09216f036cbe746ca75cf65d4.png

 

Proiectul în sine nu este nou, are aproape 2 ani. Schemele originale pentru brevet arătau motorul de pe Mana (configurație V2), dar blocul a dispărut de pe schemele noi.

 

image.thumb.png.9effa82b15618560acadb73f755e086e.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Suspectez că va fi un Piaggio MP3 (maxi-scuter) mai mare și mai sportiv. Caz în care vor păstra probabil și transmisia CVT de pe Mana. Ar putea fi viabil.

 

Niken cred că a fost poziționată prost: Yamaha a introdus-o ca pe o motocicletă sportivă, ceea ce clar nu este. Este interesantă, dar greoaie. Apoi au încercat să o vândă ca sport touring. Rolul i se potrivea mai bine, dar problema acolo era că Yamaha mai vinde două modele pe categorie (Tracer-ele), Niken fiind doar mai grea și mai complexă. Pe scurt cred că strategia de vânzare/poziționarea în gamă a îngropat modelul.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nikken am văzut prin review-uri și ziceau că ar fi foarte mișto pentru touring, și foarte foarte buna pe curbe și mers pe ploaie sau condiții mai puțin optime, unde motoarele normale cu 2 roti sunt penalizate de aderenta mai scăzută. 

Problema cred că e și cu prețul care e destul de mare pentru ce dotări oferă. Înțeleg că sistemul ala fata e complex și scump dar pentru o motoreta touring da nu ai cruise control și alte asemenea nu prea ai cum sa vinzi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fost la eveniment oficial, testride pr curbe de munte. Mers cu niken. Intreresanta. Mi a plăcut. Dar nu a fost pozitionata clar intr o categorie,si asta e rezultatul, impresia ca nu stii ce vrea sa fie. Apoi incercarile de a o orienta spre touring. Ca si tehnologie, reusita, jos pălăria! Dracia mergea super. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 21.12.2021 la 22:45, SenorPink a spus:

Că tot nu știu unde să pun asta și poate interesează și ajută pe cineva: 

 

Eu ultimele căști le-am achiziționat și după ce am luat în calcul video-ul precedent 2021 de la băieții ăștia.

 

Super-util, chiar ma uit dupa un flip-up.  Am doar o intrebare: De ce mereu in loc de "visor", aia spune "Pfizer"? :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, TETEA. a spus:

 

Super-util, chiar ma uit dupa un flip-up.  Am doar o intrebare: De ce mereu in loc de "visor", aia spune "Pfizer"? :))

 

Proudly sponsored by Pfizer 🤭

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, cuki a spus:

 

Nu stiu daca s-a mai discutat, dar vad pe site-ul celor de la Triumph Romania ca a aparut pretul oficial pentru Tiger 1200. Destul de multisor dpmdv, adica is peste GS cel putin la pretul de lista. Probabil ca vor fi ceva discounturi din aceste preturi, dar sincer...pentru ceea ce ofera consider ca totusi e prea mult.

 

Vedem cand apar si testele 

 

 

Exact. Au dat in preturi grav. Pai un tiger 1200, varianta full spec xrt, cel de strada, il luai cu 18,5 si iti dadeau side uri cadou. ACum Gt pro ul e 20,5 k , au dat o in sefeuri . Sunt nitel bosumflat, chiar imi faceam sperante :))))

 

Si ca sa fie si mai misto ameteala:

R1250 Gs, pret de lista , varianta simpla, in UK:  13.625 LIRE. LA noi 16.149 EURO +1440 Euro pachet dinamic, sa aiba si inclusa suspensie electronica. 17.589 Euro. 

TIger 1200 GT, pret de lista, varianta simpla, in UK: 14.600 LIRE. La noi, 17.790 EURO. Are suspensia semiactiva, nu are pilot automat, mansoane incalzite.

Culmea, bavarezu este mai ieftin :))))

Dubioasa rau politica de pret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 21 ore, SenorPink a spus:

Nikken am văzut prin review-uri și ziceau că ar fi foarte mișto pentru touring, și foarte foarte buna pe curbe și mers pe ploaie sau condiții mai puțin optime, unde motoarele normale cu 2 roti sunt penalizate de aderenta mai scăzută. 

Problema cred că e și cu prețul care e destul de mare pentru ce dotări oferă. Înțeleg că sistemul ala fata e complex și scump dar pentru o motoreta touring da nu ai cruise control și alte asemenea nu prea ai cum sa vinzi.

Am mers cu Nikken o zi întreaga, cu ploaie pe alocuri, și nu a  fost deloc o experienta plăcută. Pasagerul nu întra în calcul fiindcă problemele cele mai mari au ținut de jumătatea fata a motocicletei. 

Fata este foarte foarte grea, nu ai nici un feeling de la ea iar în curbe strânse, ace de par alpine a trebuit sa fiu foarte cumpătat și încet în manevre. Pe urcare. 

Cel mai nesigur m-am simțit cu ea pe ploaie, pe aceleași ace de par, la coborâre. Se simțea ca și cum fata sta sa fuga în laterala in orice moment. A și fugit puțin la un moment dat și nu a fost ok in conditiile in care aveam in grija un pasager care se incredea mie la suta în ce făceam eu. Nu fortam sau ceva de genul.

Singurul loc unde a fost cu adevărat ok a fost la mers pe drum drept, întins. 

Poate ca ar avea ceva șanse în state, la mers sute de km zilnic pe autostrăzi, dar nu vad cine merge doar pe drumuri drepte pe autostrăzi și s-ar putea împaca cu o jumătate fata atât de grea și atât de aproape de motor - în loc sa se anuleze greutățile, veneau la pachet. 

Bună poate doar în reclame și sesiuni foto, videoclipuri, etc. 

Am testat, am văzut ce este, dar am rămas cu un mare și clar nu. 

Este un proiect tehnic f avansat dar fără aplicabilitate în viata reala. 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, _Raul_ a spus:

Am mers cu Nikken o zi întreaga, cu ploaie pe alocuri, și nu a  fost deloc o experienta plăcută. Pasagerul nu întra în calcul fiindcă problemele cele mai mari au ținut de jumătatea fata a motocicletei. 

Fata este foarte foarte grea, nu ai nici un feeling de la ea iar în curbe strânse, ace de par alpine a trebuit sa fiu foarte cumpătat și încet în manevre. Pe urcare. 

Cel mai nesigur m-am simțit cu ea pe ploaie, pe aceleași ace de par, la coborâre. Se simțea ca și cum fata sta sa fuga în laterala in orice moment. A și fugit puțin la un moment dat și nu a fost ok in conditiile in care aveam in grija un pasager care se incredea mie la suta în ce făceam eu. Nu fortam sau ceva de genul.

Singurul loc unde a fost cu adevărat ok a fost la mers pe drum drept, întins. 

Poate ca ar avea ceva șanse în state, la mers sute de km zilnic pe autostrăzi, dar nu vad cine merge doar pe drumuri drepte pe autostrăzi și s-ar putea împaca cu o jumătate fata atât de grea și atât de aproape de motor - în loc sa se anuleze greutățile, veneau la pachet. 

Bună poate doar în reclame și sesiuni foto, videoclipuri, etc. 

Am testat, am văzut ce este, dar am rămas cu un mare și clar nu. 

Este un proiect tehnic f avansat dar fără aplicabilitate în viata reala. 

Cred ca esti primul care zice asta, pana acum toata lumea o lauda ca e super tare pe curbe si pe conditii de aderenta scazute. 

 

Ce inseamna marketingul domne 🤔

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, SenorPink a spus:

Cred ca esti primul care zice asta, pana acum toata lumea o lauda ca e super tare pe curbe si pe conditii de aderenta scazute. 

 

Ce inseamna marketingul domne 🤔

Eu am mers pe curbe cu ea vreo ora. E vaga fata, trebuie sa te increzi in ea. Apoi iei curbele la niste înclinari, ceva nebunie pt un amator. De aici problema lui Raul. Am si filmările, inclinat pe curbe cu nisip, denivelari,  n ai nici o problema,cat timp intelegi ca nu ai acelasi feeling ca la moto. Clar, cine a dorit a testat. Nu e pt oricine, drept dovada ca s a si vandut cat s a vandut. 

Repet, mie unul mi a placut. Dar nu o puteam incadra nicaieri, si pretul plus nepotrivirea clara, intr o clasa, face sa fie o moto confuza😁

Editat de Adrian M.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

21 minutes ago, SenorPink said:

Cred ca esti primul care zice asta, pana acum toata lumea o lauda ca e super tare pe curbe si pe conditii de aderenta scazute. 

 

De acord cu ce zice @Adrian M.. Stabilă o dată încadrată pe curbă, dar trebuie să ai încredere într-o față cu feedback 0. După ce te obișnuiești cred că te poți distra pe partea asta. Dar grea și greoaie. Și (evident) foarte lată în față. Ceva nu era în regulă acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

26.01 Harley World Premiere , cica vine un nou model de touring. Sunt curios daca o sa scoata ceva nou sau doar aceeasi ciorba reincalzita si cu alte culori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi destul de puțin inspirat pentru ei. Sunt disperați să-și schimbe demografia clienților - motiv pentru care au intrat pe nișe complet străine pentru ei, cu LiveWire și Pan America. Cui îi pasă de încă un model pentru 65+?

 

Ca să clarific: nu spun că nu ai dreptate sau că acel model nu va apărea. Sper doar pentru ei ca nu asta să fie centrul marii prezentări.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, PzKpfW a spus:

Banii mei sunt pe o versiune mai orientată asfalt/sport-touring de Pan America (roată de 17 pe față, roată mai lată pe spate, alte culori, etc.), care să se bată cu S1000XR, MTS V4 PP, etc.

Pfuu, ar fi misto daca ar scoate o versiune strict de strada a PAN ului, roti acatarii pt asfalt, un pic mai joasa. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, Adrian M. a spus:

Pfuu, ar fi misto daca ar scoate o versiune strict de strada a PAN ului, roti acatarii pt asfalt, un pic mai joasa. 

 

mah daca aveai 1.70 as mai fi zis sa te plangi ca e inalta, da asa?

Acum 11 minute, PzKpfW a spus:

Ar fi destul de puțin inspirat pentru ei. Sunt disperați să-și schimbe demografia clienților - motiv pentru care au intrat pe nișe complet străine pentru ei, cu LiveWire și Pan America. Cui îi pasă de încă un model pentru 65+?

 

Ca să clarific: nu spun că nu ai dreptate sau că acel model nu va apărea. Sper doar pentru ei ca nu asta să fie centrul marii prezentări.

 

ahhh noi discutam ca sa ne aflam in treaba. Eu unul momentan ncii nu ma uit la HD-uri, indiferent ca e vorba de alea clasice sau de Pan America

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, SenorPink a spus:

 

mah daca aveai 1.70 as mai fi zis sa te plangi ca e inalta, da asa?

 

ahhh noi discutam ca sa ne aflam in treaba. Eu unul momentan ncii nu ma uit la HD-uri, indiferent ca e vorba de alea clasice sau de Pan America

Nu are legatura cu inaltimea mea. Ma refer strict la a avea o moto cu centrul de greutate mai jos, fara sa fie cocotata in copac doar de dragul pozitiei adventure. Ceva mai spre sport touring, nu Adventure sport touring, amestecatura asta de motociclete actuale. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • ivan pedala changed the title to Stiri si noutati din lumea moto
  • Cavaleru changed the title to Noutati din lumea moto

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...