Sari la conținut

Noutati din lumea moto


LionEl
 Share

Postări Recomandate

La Sport Touring ar trebui sa bage cardan, desi si BMW pe S1000 XR au pus lant (si ca optiune au pus lantul ala magnific care vezi domne nu are nevoie de mentenanta). 

 

Iar cat despre H2SX 2022 la 28k euro puteau sa se strofoace mai tare sa puna si cardan, si keyless go, inchidere centralizata si alte asemenea dotari de "lux". La banii astia intra pe teritoriul K1600 unde cat o fi de bun motorul ala de pe H2 SX nu se compara in rest cu K-ul 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

5 hours ago, ENEOS said:

Look-ul, și au adăugat o serie de sisteme (cruise control adaptiv, avertizor de unghi mort etc.). 

 

De astea știam. Credeam că e ceva interesant pe partea tehnică. La design... destul de subtilă schimbarea. Cred că au făcut-o mai mult ca să poată integra radarul.

 

image.thumb.png.afa26054ae6c8eb3aaffc90a5849aad2.png image.thumb.png.4c18d1f048ad8a9881e6691881e36cdd.png

 

5 hours ago, ENEOS said:

personal nu sunt fan al genului ăsta de cadru, dpdv vizual mai ales.

 

Un avantaj: tinde să fie mai ușor (este o motocicletă deja grea). Și oricum nu se prea vede cadrul pe o carenată, mai ales când e negru.

 

image.thumb.png.f2c3d468fd8389f9c3ee750c4eef356b.png

 

3 hours ago, SenorPink said:

La Sport Touring ar trebui sa bage cardan, desi si BMW pe S1000 XR au pus lant (si ca optiune au pus lantul ala magnific care vezi domne nu are nevoie de mentenanta).

 

De acord, însă la cele de peste 1000. Sub, nu se prea justifică (greutate mare, pierdere de putere). Pe S1000XR de-asta nu l-au pus, e cam anemic motorul ăla, mai ales jos în ture. Și pentru că au deja un sport touring pe cardan.

 

4 hours ago, SenorPink said:

La banii astia intra pe teritoriul K1600 unde cat o fi de bun motorul ala de pe H2 SX nu se compara in rest cu K-ul 

 

De acord cu partea de cardan. Același lucru și pentru Hayabusa, Multistrada, KTM 1290 Adv, etc. Pe partea de motor, nu sunt convins. Apreciez rafinamentul și tehnologia, și faptul că cei de la Kawasaki au adus pe piață un astfel de motor. Dar în viața reală nu-l văd să aibă vreun avantaj palpabil. Pe partea de performanță (pe hârtie) stă doar puțin mai bine față de competiție (și e discutabil) dar pierde pe partea de complexitate și greutate (260kg la plin...).

 

Oricum, cred că este un motor potrivit pentru sport-touring. Cealaltă variantă (Z H2) nu este la fel de reușită.

 

4 hours ago, SenorPink said:

keyless go

 

Am impresia că are așa ceva, dar personal nu sunt fan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, PzKpfW a spus:

De acord, însă la cele de peste 1000. Sub, nu se prea justifică (greutate mare, pierdere de putere). Pe S1000XR de-asta nu l-au pus, e cam anemic motorul ăla, mai ales jos în ture. Și pentru că au deja un sport touring pe cardan.

 

La 160 de cai nu as zice ca e anemica.

 

Acum 16 minute, PzKpfW a spus:

De acord cu partea de cardan. Același lucru și pentru Hayabusa, Multistrada, KTM 1290 Adv, etc. Pe partea de motor, nu sunt convins. Apreciez rafinamentul și tehnologia, și faptul că cei de la Kawasaki au adus pe piață un astfel de motor. Dar în viața reală nu-l văd să aibă vreun avantaj palpabil. Pe partea de performanță (pe hârtie) stă doar puțin mai bine față de competiție (și e discutabil) dar pierde pe partea de complexitate și greutate (260kg la plin...).

 

Oricum, cred că este un motor potrivit pentru sport-touring. Cealaltă variantă (Z H2) nu este la fel de reușită.

 

Este nu zic nu

 

Acum 16 minute, PzKpfW a spus:

 

Am impresia că are așa ceva, dar personal nu sunt fan.

 

Fan, ne-fan la 28k ar trebui sa le cam aiba pe toate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 minutes ago, SenorPink said:

La 160 de cai nu as zice ca e anemica.

 

"Caii putere" sunt un element de marketing inventat de către japonezi pentru a vinde sportive prin anii '90-'00. Uită-te la clipul pe care chiar tu l-ai pus și vezi cum un superbike "de 200cp" este mai lent decât motociclete care pe hârtie sunt cu 30-40cp "mai slabe".

 

Puterea de vârf nu spune mare lucru mai ales pe un sport touring cu poziție verticală precum 1000XR. În viața reală contează cuplul, reprizele și elasticitatea motorului. Motorul de pe XR este un simplu 4 în linie de 1000cc - motor de superbike, tunat puțin diferit. Nu oferă nimic sub 6000 de ture. Am mers doar pe prima iterație ca să confirm 100%, dar ce am citit/auzit este că noul model suferă fix de aceeași problemă. Și nu mă surprinde.

 

Aceeași poveste cu noul Multistrada V4: mai mulți cai, dar nu mai are reprizele și zvâcul bicilindrului de 1200.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 50 minute, PzKpfW a spus:

 

"Caii putere" sunt un element de marketing inventat de către japonezi pentru a vinde sportive prin anii '90-'00. Uită-te la clipul pe care chiar tu l-ai pus și vezi cum un superbike "de 200cp" este mai lent decât motociclete care pe hârtie sunt cu 30-40cp "mai slabe".

 

Puterea de vârf nu spune mare lucru mai ales pe un sport touring cu poziție verticală precum 1000XR. În viața reală contează cuplul, reprizele și elasticitatea motorului. Motorul de pe XR este un simplu 4 în linie de 1000cc - motor de superbike, tunat puțin diferit. Nu oferă nimic sub 6000 de ture. Am mers doar pe prima iterație ca să confirm 100%, dar ce am citit/auzit este că noul model suferă fix de aceeași problemă. Și nu mă surprinde.

 

Aceeași poveste cu noul Multistrada V4: mai mulți cai, dar nu mai are reprizele și zvâcul bicilindrului de 1200.

 

Poate sunt doar eu, dar mie nici o motoreta nu mi se pare anemica, in mod special "bestiile" astea enumerate de tine - S1000XR, Multistrada V4 samd. Absolut toate mi se par overkill pentru realitatile de pe sosele. Dar bine eu nu sunt nici cel mai racer 🤭 , am testat Multi V4 si mi s-a parut bomba pe 2 roti singura motoreta de pana acum dupa care de abia m-as putea tine cu K-ul. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 04.05.2022 la 0:12, Asimplu a spus:

In cazul celor care vor SM pt strada, aspectul este motivul principal.

 

Rotile spitate pe care le vezi la 99% dintre supermoto-uri sunt cu camera.

 

 

Daca stii tu vreunele cu aspectul ala clasic si tubeless, chiar te rog sa-mi spui si mie, pt ca eu nu gasesc si caut de ceva timp.

 

 

Eu nu am vazut nici un SM in realitate care are roti pe 17inch si camere, toate jantele sunt tubeless ready iar costul nu e mare.

 

Am avut ceva Excell fara camere pe WR.

20180410_203758.jpg

Editat de vladf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, SenorPink said:

Poate sunt doar eu, dar mie nici o motoreta nu mi se pare anemica, in mod special "bestiile" astea enumerate de tine - S1000XR, Multistrada V4 samd.

 

Un motor în 4 pistoane trage altfel față de unul în 2. Este mai liniar, mai previzibil, vrea turație. Cele sub 1000 nu prea au cuplu jos, de-asta spun că sunt anemice: bagi mâna în gaz la maxim la 3-4000 ture și aștepți să se tureze. Cele mai mari au cuplu de jos, dar îl livrează liniar și constant. Este o senzație plăcută, dar nu-ți rupe mâna.

 

Un bicilindru mare este mai violent și imprevizibil. Fiecare caută altceva de la motocicletă. Mie-mi place să mă joc și să-mi fie frică să trag maxim de gaz în treptele 1-2-3 (cu ajutoarele dezactivate). Ar trebui să încerci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu stiu cu ce xr ai mers. Paote era pe modul rain si toate sistemele active. Am mers pe 2021,si iti lungește mâinile. Trage tare, trage de oriunde. Da, cand esti in superioara și jos în ture, urca treptat pana da explozia. Da, probabil dacă îl compari cu s1000rr, poate ti se pare potolit. Nici 1290 adventure nu trage? Ai mers cu el?  Ca sincer sunt pe acolo ambele, cu diferențele specifice - 4 în linie vs 2 v. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m-a dat pe spate niciun 4 în linie de la BMW: S1000XR, S1000R, S1000RR. Toate trag bine, dar sus. Stil pur 4 în linie. XR-ul începe să tragă de ceva mai jos, dar e tot pe acolo. Sub 6000 nu se întâmplă nimic. Da, am mers pe 1290 Adv '21 și trage complet altfel. Bagi mâna în gaz la 4000, se ridică fața, zâmbești. Te poți distra cu motorul ăla cam în orice plajă de turație. Și pe partea de șasiu mi se pare superior - probabil datorită centrului de greutate mai coborât. Nu are nicio treabă cu XR, nici măcar pe hârtie: cam aceeași putere doar că mai jos în ture + mult mai mult cuplu, mai jos în ture. Toate erau pe Sport.

 

Sunt subiectiv, eu vreau anumite lucruri de la motocicletă. Spuneam doar că un 4 în linie de 1000cc nu mi se pare atrăgător pentru rolul de sport touring, unde vrei cuplu și reprize - pentru depășiri, pentru când mergi încărcat, pentru distracție. 4 în linie e motor de turație, de putere, de viteză de vârf - dar pentru asta sacrifică elasticitate și cuplu. Nu știu cât de mult îți dorești să mergi cu 250+ pe un sport touring cu poziție verticală; personal pe Multistrada (aceeași clasă) la peste 220 devenea deranjant. Dar sunt din nou subiectiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

No offence, dar XR1000 nu trage. Tragi tu de el de iti vine rau.

Si cand incepe sa miste e ca un burlan urlator de la sunetul din cutia filtrului de aer si toba. SIngura motocicleta care m-a terminat din cauza uruitului ala, de numaram kilometrii pana sa o predau. Si modelul anterior si asta ultimul. Pacat, fiindca anterioara este probabil cea mai misto motocicleta hibrid ca design (hibrid = design de adv cu comportament de sport touring).

 

Da, 1290 Adv trage dar nu motiv de pampersi pentru adulti. Pentru un Adv stradal/turism e ce trebuie. Dar MTS e peste, desi nasol ca trebuie sa ii dai mai multe ture. E mai axat pe putere si cuplu la turatii medii/inalte vs KTM la turatii mai joase. 

 

Singura motocicleta care m-a speriat ever si bine bine de tot (in sensul bun) a fost Streetfighter V4.

M-am simtit deodata ca atunci cand am urcat pe orima japoneza, venit de pe Simson. 

Acolo am simtit fara dubii ca orice greseala imi va fi taxata grav. Dar cum poate sa sune propulsorul ala... renunti la orice vicii cu zilele numai sa stai sa il asculti.  Ajunsesem sa imi fie dor de el si am cautat clipuri pe YT. Mai niciunul nu se apropie de realitate. 

 

Dupa Streetfighter motor care este fix ce si cum imi trebuie mie si care trage la modul nemernic dar nu m-a speriat de-adevaratelea a fost 1290 Super Duke R gen 2. Gen 3 (ultimul) zici ca e 2 in linie, atat l-au diluat. 

La Ktm, Adv-ul de 1290 este pe locul 3 la cuplu/putere dupa Duke R si Duke GT. Simti diluarea lejer daca le iei una dupa alta la test. 

 

Si eu sunt genul care nu as da cuplul de mutat rinichi pe toti caii putere din lume. Faci depasiri instant, frana motor instant si ea. Cel mai practic, fun si elegant in viata reala. Ai tras gazul, ai rupt, ai revenit. Demonstrezi ce ai de demonstrat in liniste si 3 secunde. Nu trezind un cartier intreg si in 10 secunde.

 

Ps - Daca are vreo importanta eu cam tot ce descriu s-a intamplat pe autostrazi din Austria, Italia sau Polonia si/sau in pasuri alpine. 

Conditii ideale. 

Nu stiu daca in Ro as avea ce face cu un 1290 Adv sau cu un MTS V4 din cauza lipsei autostrazilor, infinitului de localitati presarate pe drumurile nationale din 5 in 5 km si a lipsei serioase a unor drumurilor montane serioase, lungi si pustii. 

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 minutes ago, _Raul_ said:

Da, 1290 Adv trage dar nu motiv de pampersi pentru adulti. Pentru un Adv e ce trebuie. Dar MTS e peste, desi nasol ca trebuie sa ii dai mai multe ture. E mai axat pe putere si cuplu la turatii medii/inalte vs KTM la turatii mai joase. 

 

Exact așa am perceput și eu. Și de-asta mi se pare mai fun Adv față de MTS: la 1290 derapează spatele când bagi mâna în gaz într-a 3-a; la MTS V4 nu mi s-a întâmplat.

 

7 minutes ago, _Raul_ said:

Dupa Streetfighter motor care este fix ce si cum imi trebuie mie si care trage la modul nemernic dar nu m-a speriat de-adevaratelea a fost 1290 Super Duke R gen 2. Gen 3 (ultimul) zici ca e 2 in linie, atat l-au diluat. 

 

Fix pe Gen2 n-am mers, dar cred că e o impresie legată de poziție. Generația 1 (și 2 din câte au auzit/citit) este un maxi supermoto, fără maniere și pe care stai vertical. Distracție maximă dar foarte obositor și cam greu de strunit pe trasă: orice tras de gaz = drepaj și ridicare de față. Gen3 este primul care are șasiu și frâne. Tot ciocan este față de un SFV4 de ex, dar ceva mai rafinat.

 

Am mers aproape back-to-back pe ambele (SFV4, SDR 3). V4 este precis și manierat; când dai în el, te invită să mergi tare (similar cu Tuono V4). SDR te invită să faci rahaturi și să mergi agresiv. La fel ca la MTS vs Adv: prima vrea ture, a 2-a e ciocan.

 

Pe partea de motor, probabil ți se pare "diluat" datorită hărții (standard nu are mod Performance) și Euro5: merge foarte sărac. În rest este mai brutal și mai distractiv decât SFV4 - cel puțin la vitezele la care merg eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va dati seama totuși ca va plângeți de moto de 160 cai nu? 😁😂 Lăsând la o parte curba de cuplu putere, blaa blaaa bla. 

Dacă câștigați un xr, il primesc eu mocca, nu ma supar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Pe cuvant ca ti-l dau la super pret 😇, vand si Crosstourer-ul si dupa aia ma pregatesc de durerea de cap care o sa vina cu intrebarea MTS, SDR 2 sau Diavel? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 minutes ago, PzKpfW said:

Am mers aproape back-to-back pe ambele (SFV4, SDR 3). V4 este precis și manierat; când dai în el, te invită să mergi tare (similar cu Tuono V4). SDR te invită să faci rahaturi și să mergi agresiv. La fel ca la MTS vs Adv: prima vrea ture, a 2-a e ciocan.


Pe subiect:


Îl tot referențiez pe băiatul ăsta, nu pentru că mi se pare cel mai bun review-er, ci pentru că se pare că avem cam aceleași gusturi și percepții.

 

1 minute ago, Adrian M. said:

Va dati seama totuși ca va plângeți de moto de 160 cai nu?

 

Toate au 160-170cp, nu de asta "ne plângem". Ci de modul în care livrează, de cuplu, de distracție.

 

 

2 minutes ago, _Raul_ said:

Diavel

 

Aia... nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Da, nu a mai mers editul asa ca ma repet aici a la long

 

Pe cuvant ca ti-l dau la super pret , vand si Crosstourer-ul si dupa aia ma pregatesc de durerea de cap fatala ce va veni cu intrebarea MTS, SDR 2, Diavel sau SFV4? 

Eu sunt constient ca utilizez toate motoarele astea strict in zona medie de putere si cuplu, fiindca mie imi place sa bag kilometrii ca orbul si sunt deci legat de sosele si viata reala si mers omenesc (140-160 croaziera si doar varfuri peste de nevoie sau de placere) 

Dar mie imi place mereu sa am surplusul necesar de cuplu si putere, fiindca ele ma scot din probleme. 

Nu stiu cum sa sintetizez sa nu iasa pomana romuneasca sau sa nu sune a scuza. 

M-am dat si pe multe altele mai slabe si m-a luat cu somn total, respectiv pe alea cred ca le-as da de pomana daca le-as castiga la loto. 

 

Unora ne place brut , nu rapid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 19 minute, PzKpfW a spus:

Aia... nu.

 

Tu parca ai avut-o asa ca esti mai in tema decat mine. 

Eu am plimbat-o prin periferiile Varsoviei cateva ore (paduri goale sau case ascunse printre ele la 50 de m de sosea, gen cum era Baneasa acum vreo 20 de ani). 

Mie mi s-a parut alter ego-ul meu pe doua roti, mai putin sunetul tobelor. 

Da, nu stiu cum ar fi sa bag 1000 de km pe zi cu una (Tm - Waw) dar ca motor de week-end si iesit la terasa nu pot decat sa ma uit la ea si sa zic scurt si evident "Eu!". 

Da, bineinteles, cand ii vedeam fata aia de gandac zdrobit nici eu nu gandeam asa ceva. 

Am luat-o la un test pentru ca de ce nu daca tot am oportunitatea. Si dupa prima jumatate de ora am zis ca ma intorc sa cer oferta de pret. De fapt am si facut-o la finalul testului. Ramane singura motocicleta pentru care am facut asta. 

 Ps - Nu X Diavel, ca sa nu fie dubii. Diavel 1290 ultimul. Atat. Restul nu.

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Just now, _Raul_ said:

Tu parca ai avut-o asa ca esti mai in tema decat mine. 

 

N-am avut, dar am mers. Și dimpotrivă, mi se pare bună de mers la drum lung: foarte confortabilă (mai confortabilă ca MTS) și stabilă. Știe și ceva curbe. Motorul e bun. Și sunetul e ce trebuie dacă scoți ambele catalizatoare. Dar vacă. Lată între craci. Fața departe. Poate cel mai ne-Ducati pe care am mers vreodată. Nici estetic nu-mi place, dar iar sunt subiectiv. Dacă ar fi să aleg, m-aș băga mai degrabă pe XDiavel: ăla măcar e frumos și nu-și asunde intențiile de cruiser.

 

image.thumb.png.4f5302b1cdc08d5e8dc684633759cceb.png

 

Acuma na, mă bag eu să-ți spun ce-i bun și ce nu. Știi tu mai bine. Am sărit aiurea că nu-mi place Diavel, atât.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 52 minute, PzKpfW a spus:

 

Exact așa am perceput și eu. Și de-asta mi se pare mai fun Adv față de MTS: la 1290 derapează spatele când bagi mâna în gaz într-a 3-a; la MTS V4 nu mi s-a întâmplat.

 

 

Fix pe Gen2 n-am mers, dar cred că e o impresie legată de poziție. Generația 1 (și 2 din câte au auzit/citit) este un maxi supermoto, fără maniere și pe care stai vertical. Distracție maximă dar foarte obositor și cam greu de strunit pe trasă: orice tras de gaz = drepaj și ridicare de față. Gen3 este primul care are șasiu și frâne. Tot ciocan este față de un SFV4 de ex, dar ceva mai rafinat.

 

Am mers aproape back-to-back pe ambele (SFV4, SDR 3). V4 este precis și manierat; când dai în el, te invită să mergi tare (similar cu Tuono V4). SDR te invită să faci rahaturi și să mergi agresiv. La fel ca la MTS vs Adv: prima vrea ture, a 2-a e ciocan.

 

Pe partea de motor, probabil ți se pare "diluat" datorită hărții (standard nu are mod Performance) și Euro5: merge foarte sărac. În rest este mai brutal și mai distractiv decât SFV4 - cel puțin la vitezele la care merg eu.

 

Adv 1290 ar fi super motor daca nu ar fi atat de inutil in oras (nici un motor nu a scuturat sub mine in halul ala lasat sa curga la relanti, ever) si daca nu ar avea semnalizarea aia cu 2 secunde lag de la momentul apasarii. 

Poate ca la prima problema exista solutie din resoftare, dar sunt doua mari pushbackuri la un motor in liga aia de bani si asteptari. 

 

MTS este insa la fel de manevrabil, nu atat de fun in sensul huliganic (da, aici Ktm e jos palaria), dar (dar) este atat de elegant si evil ca pe mine m-a facut sa imi iau gandul de la portocala. 

Iarasi nu mi se alinieaza tastele - ca si cum as avea de ales intre un animal imperial de 1.80, absolventa de arte si campioana la kempo vs Bille Ellish. Well, sunt sigur ca Billie Ellish e o gagica misto sa petreci o saptamana cu ea in Barcelona, dar prefer un parcurs lung cu prima optiune. 

Sort of, daca o avea un minim de logica comparatia 😅

 

Mergand la SDR - mie mi-a placut stilul de supermoto huligan la gen 2. Stiu ca toata lumea care stie sa se dea bine cu motoare e raving dupa gen 3. Si stiu si eu din recenzii ca e radical schimbat in bine.

Dar eu m-am dat cu ele numai in ace de par si linii drepte de cateva sute de metri si ce zice vloggeri este irelenat fata de ce simt eu in picioare, fese si maini, chiar daca is pilaf la stiinta pilotajului.

Ce s-a intamplat pe drum intins (aka trafic) cu pasager, habar nu mai am, era prea mare somnolenta.

In serpentine, gen 3 avea treptele muult mai lungi, frana motor mai slaba si inertia mai mare. Deci pas pt mine. Nu m-am dus acolo sa ma cronometrez, etc, ci sa ma dau cum imi place mie (cioban borderline). Daca mi-ar fi placut gen 3, sunt sigur ca l-as fi vandut pt Tuono. Exact stilul ala mi s-a parut. Si Tuono iar a fost un mare no go pt mine. 

In concluzie - dupa gusturi si dupa stiinta fiecaruia. 

 

Acum 14 minute, PzKpfW a spus:

 

N-am avut, dar am mers. Și dimpotrivă, mi se pare bună de mers la drum lung: foarte confortabilă (mai confortabilă ca MTS) și stabilă. Știe și ceva curbe. Motorul e bun. Și sunetul e ce trebuie dacă scoți ambele catalizatoare. Dar vacă. Lată între craci. Fața departe. Poate cel mai ne-Ducati pe care am mers vreodată. Nici estetic nu-mi place, dar iar sunt subiectiv. Dacă ar fi să aleg, m-aș băga mai degrabă pe XDiavel: ăla măcar e frumos și nu-și asunde intențiile de cruiser.

 

image.thumb.png.4f5302b1cdc08d5e8dc684633759cceb.png

 

Acuma na, mă bag eu să-ți spun ce-i bun și ce nu. Știi tu mai bine. Am sărit aiurea că nu-mi place Diavel, atât.

 

C`mon, discutam si e fun. 

Nu am nici o prejudecata daca cineva are pareri radical diferite despre aceleasi motociclete cu care ne-am dat amandoi. 

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Eu cu ala nu si tot zic ca ajung sa incerc. Daca vorbim de 950 MTS. 

Sper sa nu fie ca Monsterul de 950 fiindca motocicleta aia m-a cam panicat. Prea usor, prea isteric pt mine.

 

Acum 15 minute, _Raul_ a spus:

ce zice vloggeri este irelenat fata de ce simt eu in picioare, fese si maini, chiar daca is pilaf la stiinta pilotajului.

 

Nici o aluzie la recenzia postata de tine mai devreme. Si mie imi place omul.

La videoclip ma bag sa ma uit un pic mai incolo. Is chiar curios cum sintetizeaza. 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mtsu, da. Nu s eu om de naked uri. 

E, fun, fun, fun, multiul mic. Ce nu mi a plăcut e ca saua e vibrator de la 4k in sus. Si caldura, practic stai, cu curu pe un cilindru 😁😂

Am fost foarte aproape sa cumpăr unul, dar vibrația aia m a terminat psihic. Nu am putut trece peste, daca luam motocicleta aia sigur nu reușeam sa ma impac cu ea.. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Na, fain, uite, asta nu am auzit in nici o recenzie. Unele chiar facute de oameni ce imi plac si de la care ma asteptam la saltul asta de onestitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, _Raul_ a spus:

Na, fain, uite, asta nu am auzit in nici o recenzie. Unele chiar facute de oameni ce imi plac si de la care ma asteptam la saltul asta de onestitate.

Idem!!  Eram 99% convins ca o cumpăr, din ce citisem și văzusem pe net. Dar serios, saua e vibrator😁

Recunosc e primul ducati cu care am mers. Poate asa face ele😀

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite aici este o chestie pe care au putea sa o exploateze dealerii de la noi referitor la ce tot discutam noi: in loc de drive teste (mi se pare obligatoriu sa aduci la drive test motoarelor că să poți vinde, dar le de altă parte înțeleg și dealerii) sa aducă motoretele și să le pună în sistem rent-a-moto. Oare câți dintre noi nu ar închiria să vadă cum e un anumit model? Chit că nu-l cumperi dar macar îți faci damblaua și de ce nu unii ar și cumpăra după un test mai amănunțit. Sigur necesita învestiție dar ca sa faci bani trebuie sa bagi bani. 

 

Ipotetic vorbind daca am avea toate modelele la închiriat as incepe cu MTS-ul V4S pt weekend, după care Hypermotardul. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • ivan pedala changed the title to Stiri si noutati din lumea moto
  • Cavaleru changed the title to Noutati din lumea moto

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...