Sari la conținut

Noutati din lumea moto


LionEl
 Share

Postări Recomandate

Acum 2 minute, SenorPink a spus:

Uite aici este o chestie pe care au putea sa o exploateze dealerii de la noi referitor la ce tot discutam noi: in loc de drive teste (mi se pare obligatoriu sa aduci la drive test motoarelor că să poți vinde, dar le de altă parte înțeleg și dealerii) sa aducă motoretele și să le pună în sistem rent-a-moto. Oare câți dintre noi nu ar închiria să vadă cum e un anumit model? Chit că nu-l cumperi dar macar îți faci damblaua și de ce nu unii ar și cumpăra după un test mai amănunțit. Sigur necesita învestiție dar ca sa faci bani trebuie sa bagi bani. 

 

Ipotetic vorbind daca am avea toate modelele la închiriat as incepe cu MTS-ul V4S pt weekend, după care Hypermotardul. 

Bingo. Daca te uiti la o moto de 10-20k,gasesti 70-150 euro pentru o zi, sa o inchiriezi. Fara limita de km, sa bag acolo o zi de 600 700 sa vad cum se simte. 

Eu as plăti! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

13 minutes ago, Adrian M. said:

Dar serios, saua e vibrator

 

Așa fac toate V2-urile, nu ai ce să-i faci. Multi V4 nu vibrează la fel, poate ți se potrivește mai bine.

 

34 minutes ago, _Raul_ said:

frana motor mai slaba

 

Asta clar e de la electronică, are slip assistant pe frână de motor. Pe Performance și fără ajutoare e destul de brutală - simți doar când intră ambreiajul anti-hopping. Asta o spune cineva care a mers pe ceva V2-uri sportive.

 

26 minutes ago, _Raul_ said:

Monsterul de 950 fiindca motocicleta aia m-a cam panicat.

 

Ai mers și pe 890 Duke? N-am mers, dar vizual mi se par foarte similare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, PzKpfW a spus:

 

Așa fac toate V2-urile, nu ai ce să-i faci. Multi V4 nu vibrează la fel, poate ți se potrivește mai bine.

Neaa, 1290 nu face asa. Are niște vibrații, dar sunt cumva în ghidon scărițe, si sunt gestionate rezonabil.

La mts 950 vibrează saua nasol. 

Sa pui pasager e bataie de joc, sincer😁

Ha, ca vorbeam de 950 mts:

 

Pe lângă bike world, imi place f mult și nenea asta. Le zice bine. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 42 minute, SenorPink a spus:

Uite aici este o chestie pe care au putea sa o exploateze dealerii de la noi referitor la ce tot discutam noi: in loc de drive teste (mi se pare obligatoriu sa aduci la drive test motoarelor că să poți vinde, dar le de altă parte înțeleg și dealerii) sa aducă motoretele și să le pună în sistem rent-a-moto. Oare câți dintre noi nu ar închiria să vadă cum e un anumit model? Chit că nu-l cumperi dar macar îți faci damblaua și de ce nu unii ar și cumpăra după un test mai amănunțit. Sigur necesita învestiție dar ca sa faci bani trebuie sa bagi bani. 

 

Ipotetic vorbind daca am avea toate modelele la închiriat as incepe cu MTS-ul V4S pt weekend, după care Hypermotardul. 

In Varșovia cam asa e la toți. 

1.5 - 2 ore gratis (și pui tu benzina și dai un bax de Redbull sau Corona) sau 100 euro ziua și garanții de la 300 euro (Honda) pana la 1000 euro (Ducati). 

Eu am ajuns sa cam iau la 2 ore test înainte sa închiriez pe zi. Mai înțelept, rapid, practic. 

 

A, și am uitat de Crf 300 Rally. O sa o ia amicul @hora09la test zilele astea. Asta e 50 eu pe zi. 

Acum 39 minute, PzKpfW a spus:

Asta clar e de la electronică, are slip assistant pe frână de motor. Pe Performance și fără ajutoare e destul de brutală - simți doar când intră ambreiajul anti-hopping. Asta o spune cineva care a mers pe ceva V2-uri sportive.

 

Ai mers și pe 890 Duke? N-am mers, dar vizual mi se par foarte similare.

Ok, bine de stiut data viitoare.

Nu am dezactivat niciodata sistemele la moto inchiriate. O combinatie de frica + rusine. Sa nu le dau pe jos, respectiv sa evit penibilul situatiei cand as reveni la dealer.

Mai ales ca din fiecare loc din care luam urma ori sa revin peste x zile, saptamani, anul viitor (in cazul concediilor) sa mai iau altceva.

 

Pe 890 Duke am mers si nu mi-a placut deloc.

Aratam pe ea ca ursul pe bicicleta, pozitia era foarte in fata, ma uitam peste bord, trebuia sa aplec capul bine sa il vad.

Motor de pustani, oameni de maxim 30 de ani, care vor sa invete stunt, de folosit exclusiv urban si maxim peri-urban / 50 de km in afara orasului.

Cum eu vin din zona turismului de cursa lunga, nope, nu ne-am inteles.

 

Monster 950 era incredibil de isterica. In ture mici era moarta si scutura + ii placea numai in ture f mari. Fiind insa f usoara, peisajul lateral se estompa instant. Pornea aruncata ca din prastie.

Mi-as fi luat-o sa ma dau pe pista si sa invat pista pe ea fiindca era ff usoara si ff agila. Dar in viata reala (aceleasi paduri la marginea Varsoviei), la vitezele alea simteam ca nu am deloc control.

Adica nu m-am simtit confortabil sa ma dau cu ea cum cerea. Pentru ca motor de test 2 ore si nu vroiam sa ma imprastii de la nisip, animale ce ar fi sarit in sosea, denivelari in asfalt (putin probabil in Polonia, dar la cat de usoara era nu vreau sa ma gandesc)

Sa mi-o cumpar - nu. La mers subturat, relanti facea ca si 1290 Adv - se scutura prea tare.

Era exact ca o masina sport mica (am avut aceleasi senzatii intr-un Swift sport) - prea rapida, prea repede, inutila pentru commuting/mers si ca omul, de la A la B.

Fun spre scary. Pentru oameni mai tineri si cu mai multe celule rosii in sange decat mine.

 

 

A, si inca o chestie ce am invatat-o si eu din mers:

Anul asta nu m-am ingramadit sa fiu printre primii la drive test la Triumph 1200.

Cand am luat Rocketul nu avea rodajul terminat si a trebuit sa stau cu ea in max 4000 de ture. Undeva la 700 de km.

Acum, as fi ... sa ma plang de situatie cand imi dau oamenii moto gratis, dar e de preferat sa le iau cu rodajul facut ca sa le pot intelege, nu fiindca vreau sa trag ca maimuca de gaz (nu prea e stilul meu sa ajung in limiter, oricum).

Acum 22 minute, _Raul_ a spus:

Cand am luat Rocketul nu avea rodajul terminat si a trebuit sa stau cu ea in max 4000 de ture. Undeva la 700 de km.

Avea undeva la 700 de km am vrut sa scriu aici

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

 

 

Arata bine, dotari, probabil e si bine făcută dar parca totuși exista o reținere în a lua așa ceva 🤔🤔. Eu eram cat pe ce să iau un Zontes M310 dar cumva mi-a fost tarseala așa că am mers pe clasicul Yamaha Xmax de 300. 

 

Și zontesul: 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Acum 18 ore, SenorPink a spus:

 

 

Cică ar veni un Versys 1000 supercharged??? Dacă e adevărat.........

Povesti. Nici o sansa. Poate sa faca un z1000sx, dar nici ala, ca de aia ai h2 ul. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Adrian M. a spus:

Povesti. Nici o sansa. Poate sa faca un z1000sx, dar nici ala, ca de aia ai h2 ul. 

Stai ca a mai apărut o stire: Yamaha va scoate noul Tracer 9 GT cu radar Cruise control, ecran mare dintr-o bucată și alte bunătăți 🤭🤭

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, frigider a spus:

Adică frânează daca vede obstacol?

Daca o face tare și tu dormi clar te da jos.

Ok decât să intri blana in ceva..mai bine așa?

 

Nu se intampla. Am testat sistemul asta și frânează foarte progresiv. Mai contează și distanta pe care o setezi fata de obiectul din fata. 

Acum 3 ore, Djenavar a spus:

Da sa fie mai ieftin decat Multistrada😁

Apropo de asta, ce inseamba ,,supercharged"?

Supraalimentat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, SenorPink a spus:

Stai ca a mai apărut o stire: Yamaha va scoate noul Tracer 9 GT cu radar Cruise control, ecran mare dintr-o bucată și alte bunătăți 🤭🤭

Daca e ceva la actualul tracer care nu imi place, e displayul asta dual. Si butinul de select, rotita, care e total imprecisa. Din ce pare, cred ca e cel de pe tmax, care e fff misto.  De radar cruise putin imi pasa, la cum merg eu. L am probat pe rt, misto dar pot trai fara😜

Editat de Adrian M.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
On 23.07.2022 at 16:36, SenorPink said:

Cică ar veni un Versys 1000 supercharged

 

Mi se pare plauzibil. În primul rând pentru că Versys 1000 este cam anemic, apoi pentru că deocamdată au pus motorul ăla doar pe două modele (nu pun la socoteală H2R, care e doar model de vitirină, nu unul cu rațiune comericală), cu un succes scăzut spre moderat. Dezvoltarea unei astfel de platforme costă mult, vor încerca să recupereze cumva investiția. La fel ca și Ducati cu motorul V4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

 

Mi se pare plauzibil. În primul rând pentru că Versys 1000 este cam anemic, apoi pentru că deocamdată au pus motorul ăla doar pe două modele (nu pun la socoteală H2R, care e doar model de vitirină, nu unul cu rațiune comericală), cu un succes scăzut spre moderat. Dezvoltarea unei astfel de platforme costă mult, vor încerca să recupereze cumva investiția. La fel ca și Ducati cu motorul V4.

Ducati V4 am văzut destule în libertate deci posibil sa aibă vânzări ca lumea 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, PzKpfW a spus:

 

Mi se pare plauzibil. În primul rând pentru că Versys 1000 este cam anemic, apoi pentru că deocamdată au pus motorul ăla doar pe două modele (nu pun la socoteală H2R, care e doar model de vitirină, nu unul cu rațiune comericală), cu un succes scăzut spre moderat. Dezvoltarea unei astfel de platforme costă mult, vor încerca să recupereze cumva investiția. La fel ca și Ducati cu motorul V4.

Cum am mai spus, total neplauzibil. Versys 1000 este anemic fiindca asa au vrut ei-l-au facut porc, greu sus, suspensiile medii , sasiu clasic greu. Motorul ala pe z1000sx scoate 145 cai, deci nu i anemic. Si diferentele sunt infime. Puteau linistit sa l puna tot de 145, cu alta etajare in cutie-amestec ecu ,poftim. Dar au preferat sa nu isi bata capul cu sasiu suspensii etc, datorita constructiei adv style, moto inalt, greutatea sus, suspensii mneh.

Sa crezi ca ei vor pune supra alimentare pe versys, cand ei nici nu si-au batut capul sa faca un versys cu 145 cai, cand aveau deja platforma completa , e total eronat. Versys ul trebuia sa fie cam cum e s1000xr, doar ca ceva mai comod, mai potolit, si mai uman zi de zi. Din pacate, pe cat de misto e moto, are si niste minusuri-greutatea in primul rand , si modul in care o simti.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Versys 1000 are motorul detunat pentru că este un touring gândit să facă mulți km. Nici cu cei 145cp nu ar fi fost ceva interesant pentru că un motor 4 în linie de 1000cc nu are cuplu și reactivitate, lucru care i se reproșează și S1000XR-ului. Un motor supraalimentat ar veni tocmai să rezolve această problemă și s-ar preta bine cerințelor regimului de touring.

 

Nu lucrez la Kawasaki, nu știu ce au în plan. Spun doar că pentru mine ar avea sens o asemenea motocicletă și nu m-ar surprinde deloc să lanseze un astfel de model. Așa cum există H2 SX în paralel cu Z1000SX, un touring înalt cu compresor ar avea fără probleme loc în gamă - fie pe lângă sau în locul lui Versys.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, PzKpfW a spus:

Versys 1000 are motorul detunat pentru că este un touring gândit să facă mulți km. Nici cu cei 145cp nu ar fi fost ceva interesant pentru că un motor 4 în linie de 1000cc nu are cuplu și reactivitate, lucru care i se reproșează și S1000XR-ului. Un motor supraalimentat ar veni tocmai să rezolve această problemă și s-ar preta bine cerințelor regimului de touring.

 

Nu lucrez la Kawasaki, nu știu ce au în plan. Spun doar că pentru mine ar avea sens o asemenea motocicletă și nu m-ar surprinde deloc să lanseze un astfel de model. Așa cum există H2 SX în paralel cu Z1000SX, un touring înalt cu compresor ar avea fără probleme loc în gamă - fie pe lângă sau în locul lui Versys.

Nu ti se pare amuzant sa spui ca un motor de 1000 de 145 cai si cuplu 110-115, nu are cuplu si reactivitate? Mie da :)))

Adica hai sa fim seriosi, in lumea reala, touring, are mai mult decat suficienti z1000 sx ul-si putea avea si versysul. Mie mi-a placut si xr, nu mi s a parut ca n are destula putere cuplu sau reactivitate. REpet, pentru lumea reala, nu pentru reising si circuit :D Sa nu uitam ca totusi in ro limitele legale sunt 50/60/80/90/100/130 :))))

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai abordat subiectul. Tu vorbești despre cifrele de pe hârtie, eu de ce simți când tragi de gaz la o depășire, când ieși dintr-o curbă, când ești cu pasager și bagaje, etc. Performanțele de vârf sunt irelevante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, PzKpfW a spus:

Am mai abordat subiectul. Tu vorbești despre cifrele de pe hârtie, eu de ce simți când tragi de gaz la o depășire, când ieși dintr-o curbă, când ești cu pasager și bagaje, etc. Performanțele de vârf sunt irelevante.

Ba din contra, vorbesc ca fost detinator de v1000 2019, care a testat atat cat a prins si alte dracii, 1290,xr,gs, bla bla. 

Daca e sa fim sinceri cu noi, cu 100 cai si 100 cuplu, te descurci sa mergi si cu bagaje si cu pasager liniștit, depășiri, viteze suficient decl mari peste cele legale, in conditii ok, fara sa te ia pe sus traficul( mai putin aia cu 1.9tdi, octavia si pasat care zboara cu 200 de plesnesc in ei turbina si pistoanele😂.  Ca noi vrem mai mult si mai mult si mai mult, aia e altceva.  

Dar ma opresc, let s agree to disaagre

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Adrian M. a spus:

 

Daca e sa fim sinceri cu noi, cu 100 cai si 100 cuplu, te descurci sa mergi si cu bagaje si cu pasager liniștit, depășiri, viteze suficient decl mari peste cele legale, in conditii.Ca noi vrem mai mult si mai mult si mai mult

🥳🥳🥳 ai pus degetul pe rana, ma descurc cu Hornetul , pot lua linistit Versys, Tracer dar syfletul cere Multistrada V4S care.i mult mai scump dar are 170 cai🤪

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • ivan pedala changed the title to Stiri si noutati din lumea moto
  • Cavaleru changed the title to Noutati din lumea moto

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...