Sari la conținut

Noutati din lumea moto


LionEl
 Share

Postări Recomandate

6 minutes ago, Asimplu said:

Treaba cu cauta sau nu in acea clasa e discutabila... Asa se spunea si despre supersport si la ora actuala fac unul dintre cele mai performante, frumoase si tehnologizate ss-uri.

Treaba cu alipile, nu e chiar noua, desi pe Ducati parca arata mai bine.

 

ducat.jpg

 

Bah sa-mi bag ceva in designerii astia...sau nush ce dracu au acuma mai toti. Cand vad probele alea de urina pe ghidon, imi vine efectiv sa borasc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

22 minutes ago, Asimplu said:

Dupa parerea mea, mai bine faceau un face lift pt 1250, caruia sa ii mai adauge niste optiuni cerute de public.

In rest, mi se pare aiurea sa lansezi un model nou, in circumstantele in care inca suferi de problema chipurilor, iar actualul model inca nu-l poti livra cu far cu led si esa, iar posesorii trebuie sa faca retrofit.

 

 

1300 trebuia sa fie prezentat anul acesta cu livrari din 01.2023. Speculativ se spune acuma ca va fi prezentat in 2023 candva...livrari, iara candva. 

Momentan schimba cardane baietii

Just now, Asimplu said:

Apropo, care este avantajul lor fata de cele clasice dreptunghiulare de metal?

 

probabil cost si greutate. O proba de urina costa vreo 2 lei in farmacie 😂, mai trebuie data o gaura, si gata...se poate monta pe o motocicleta de +20k Euro...si daca mai e si mereu in campul vizual, mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12 minutes ago, Asimplu said:

actualul model inca nu-l poti livra cu far cu led si esa, iar posesorii trebuie sa faca retrofit.

 

Interesantă situație.

 

Legat de modelul nou - e în pregătire de câțiva ani și l-au amânat cu 1 an deja. Nu are rost să o mai lungească, piața nu stă pe loc.

 

Cameră frontală pe AT.

 

image.thumb.png.677ecd168aef3554942342e46dbe037f.png image.thumb.png.6b811ed38326d9d41fddaba22fa6dcb7.png image.thumb.png.577319fccbcc417d723df8c18591ab93.png

 

Asta este inovație. Interesant ce fac Honda aici, deși poate nu AT ar fi fost modelul potrivit pentru asta.

 

3 minutes ago, Asimplu said:

Treaba cu cauta sau nu in acea clasa e discutabila... Asa se spunea si despre supersport si la ora actuala fac unul dintre cele mai performante, frumoase si tehnologizate ss-uri.

Treaba cu alipile, nu e chiar noua, desi pe Ducati parca arata mai bine.

 

Mă refeream la faptul că nu fac decât să copieze - la fel cum au făcut și cu S1000RR, nu inovează. Motocicletele nu sunt proaste, dar S1000R în mod specific este plasat (prin ergonomie, design, confort, etc) în spectrul publicului de naked sportiv și versatil. Nu este în categorie cu Tuono, Streetfighter, Super Duke sau Speed Triple RR. Iar niște aripi, capace de carbon sau abțibilde nu vor schimba asta.

 

6 minutes ago, Asimplu said:

Apropo, care este avantajul lor fata de cele clasice dreptunghiulare de metal, sau de ce au inceput sa apara la tot mai multe motoare?

 

Greutate, accesibilitate (vezi mai ușor nivelul), cost. Dacă nu vă plac, Rizoma și alte firme de genul vând borcane mai estetice din metal, la suprapreț.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Performanța (reală, nu pe hârtie), nivelul de echipare, accentul pus pe sportivitate/fun (nu confort/versatilitate), capacitatea cilindrică, tipologia de motor.

21 hours ago, Asimplu said:

 

Și versiunea carenată

 

image.thumb.png.5668a8fe76d064d116a9a0ad1808a5c4.png image.thumb.png.92f07424e96e3411b7b5f3ba9aa5b8fe.png image.thumb.png.8bc106a98d0912252f6f90a3fabc0a39.png image.thumb.png.436e900458df6e5841a7d17b2da8f6e0.png

 

Cam la fel de neplăcută vizual, dar măcar are o rațiune de a fi (model de omologare). S-ar putea să se chinuie să vândă și cele 500 de bucăți pe care FIA îi obligă să le producă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20 minutes ago, PzKpfW said:

 

Poate dacă ar avea succes în WSBK. Așa sunt doar niște modele de omologare care vor fi deja depășite peste 12 luni, când va apărea următoarea iterație.

 

38k este unu nou...https://konfigurator.bmw-motorrad.de/index_de_DE.html?country=DE&cookie=0#/configurator/0P01/P0N3S,S018A,S018F,S0380,S0413,S0748,S079A,S079E,S07A6,S07MN,S08CA/SUMMARY

 

second, unele depasesc 40k, modelul vechi. 

 

Piata este aiurea, iar de pe astfel de modele sunt mari sanse sa faci niste bani, sau macar sa folosesti motocicleta o perioada gratis

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nup, de unde va vin idei d-astea? 

 

Exemplu un amic care a fost indrumat sa cumpere o serie super limitată, super specială Ducati Diavel Diesel. Colaborare cu Diesel fashion - culoare specială, rezervor custom made, sa custom made. 

 

Cumpar-o acum că într-un an doi își dublează valoarea! 

 

Cert este că a ieșit în pierdere doi ani mai târziu - motocicleta sigilata, 0 km.

 

Așa că o serie limitata sau un producător mare nu reprezintă nici o garanție.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

57 minutes ago, SenorPink said:

Nup, de unde va vin idei d-astea? 

 

Exemplu un amic care a fost indrumat sa cumpere o serie super limitată, super specială Ducati Diavel Diesel. Colaborare cu Diesel fashion - culoare specială, rezervor custom made, sa custom made. 

 

Cumpar-o acum că într-un an doi își dublează valoarea! 

 

Cert este că a ieșit în pierdere doi ani mai târziu - motocicleta sigilata, 0 km.

 

Așa că o serie limitata sau un producător mare nu reprezintă nici o garanție.

 

Acuma esti rau...666 bucati si marca Diesel, care ii mai de saraki...

Daca era Gucci/Vuiton si vreo 10 bucati, atunci isi dubla valoarea...dar nici nu era 25k Euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 minute, sasesase a spus:

 

Acuma esti rau...666 bucati si marca Diesel, care ii mai de saraki...

Daca era Gucci/Vuiton si vreo 10 bucati, atunci isi dubla valoarea...dar nici nu era 25k Euro

🤭🤭

 

Totuși serie limitata și basme că se va vinde la preț dublu. După 2 ani nu mai știa cum sa scape de ea că se depreciase foarte mult 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 minute ago, SenorPink said:

🤭🤭

 

Totuși serie limitata și basme că se va vinde la preț dublu. După 2 ani nu mai știa cum sa scape de ea că se depreciase foarte mult 

 

Prietenu tau a inghitit gogosi pentru ca nu si-a pus niste intrebari.

Ducati vad ca a mai facut "serii limitate", 630 Lamborghini, 1000 AMG + multe altele.

Nu sunt date foarte clare de productie, dar aprox. 1500-2000 de Diaveluri erau produse anual. Pai asta inseamna ca tot a doua motocicleta iesita e oarecum "serie limitata".

 

Sunt absolut sigur, ca aceste serii limitate au fost o fenta destul destul de buna, ca sa mai sara cativa sa cumpere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de tipologia modelului și de pedigree. O ediție specială nu este același lucru cu un model de omologare. Problema celor de la BMW este că nu au nici blazon istoric în motociclismul pe circuit, nici succes în momentul de față în WSBK. În acest sens, sunt destul de convins că modelul ăsta de omologare va fi uitat în timp și nici nu va fi păstrat cu strictețe de către proprietari - așa cum vezi acum exemplare de 916SP, RC51 sau R7 (OW02) care valorează zeci de mii. La rândul lor, BMW îl vând doar pentru a satisface cifrele de vânzare impuse de către FIM.

 

1 hour ago, Asimplu said:

Orice este rar si vine de la producatorii mari, isi va mari valoarea, chiar si in lipsa performantelor dovedite in vreo competitie

 

Rețeta nu este atât de simplă. În funcție de ce anume face acel model "special" vei avea rezultate diferite în ceea ce privește interesul și deci prețul. Dacă-mi aduc bine aminte, Diavel Diesel se rezuma la niște plastice laterale specifice și o șa custom - cam atât. Se fac o grămadă de ediții speciale acum, în mare parte pentru a atrage ceva interes mediatic. Dar vorbim doar despre abțibile, led-uri și plastice de obicei.

 

După CB750 Hornet, vine și varianta "adventure". Noul Transalp (sau cum i-or spune).

 

image.thumb.png.5d2d0e4e7911b35da7e89d649f1b0df5.png

 

Se pare că ținta de market a celor de la Honda este Ténéré 700.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 minutes ago, Speedy.K said:

Sunt curios daca Transalpul il scot sub 9000.

 

Ăsta este scopul, să-l scoată la preț sub T7. Probabil că vor reuși. Dar din schemele astea arată ca un Hornet înălțat, nu ca un offroader serios cum este Ténéré sau 890 Adv. Adică ceea ce a fost Transalpul tot timpul, un tourer domol cu ceva veleități de offroad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, SenorPink a spus:

Nup, de unde va vin idei d-astea? 

 

Exemplu un amic care a fost indrumat sa cumpere o serie super limitată, super specială Ducati Diavel Diesel. Colaborare cu Diesel fashion - culoare specială, rezervor custom made, sa custom made. 

 

Cumpar-o acum că într-un an doi își dublează valoarea! 

 

Cert este că a ieșit în pierdere doi ani mai târziu - motocicleta sigilata, 0 km.

 

Așa că o serie limitata sau un producător mare nu reprezintă nici o garanție.

O perioada i-am urmarit pe Instagram pe cei de la MV Agusta. Toate motocicletele erau parte a unei serii limitate. Concluzia mea a fost ca asa se intampla cand o companie produce un numar mic de mobre. Toate sunt parte a unei serii limitate :V. Chestie de marketing. Poate totusi Superveloce nu-si dubleaza pretul peste ani, ci din contra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, PzKpfW a spus:

 

Ăsta este scopul, să-l scoată la preț sub T7. Probabil că vor reuși. Dar din schemele astea arată ca un Hornet înălțat, nu ca un offroader serios cum este Ténéré sau 890 Adv. Adică ceea ce a fost Transalpul tot timpul, un tourer domol cu ceva veleități de offroad.


Raspunsul o sa vina de la roata fata. 19 sau 21...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce inseamna la tine offroader capabil. La mine orice 21 pe fata incaltat cu gumele corespunzatoare e un offroader capabil. 

1 oră în urmă, SenorPink a spus:

 

 

Cica '21


Am vazut. Toate supozitiile de pe net se bazeaza pe aceleasi doua-trei poze surprinse de niste baieti. Ce mi se pare dubios e ca motocicleta pare sa aiba inclusib designul carenelor gata, dar Honda nu a anuntat nimic. Cam ciudat. De-aia nu prea mi se par credibile stirile. Adica...ii dai si vopseaua finala pe plastice, dar inca nu esti sigur ca e ok mobra? Nu prea pare serios. 
In fine, sa vedem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

În afară de ultimul, parcă toate Transalpurile au avut '21 pe față. Asta nu le făcea offroadere capabile.

Da,si motoare 2 in V,nu 2 L... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Speedy.K said:

Nu stiu ce inseamna la tine offroader capabil.

 

Transalp este o motocicletă joasă și cu suspensii prea moi pentru enduro mai serios (pe 700 nu am mers, dar nu cred că este foarte diferit). Personal nu mi-a plăcut nici centrul de greutate sus care o face să pară mai grea decât este. Nici șaua nu este ideală, nu-ți permite să culisezi deloc. Nu spun că în mâini profi nu știe enduro (așa, multe știu) dar în mod cert nu este distracție, neffind făcută pentru așa ceva.

 

Revin la ce am spus ințial: un touring all-rounder versatil care face puțin din toate (drumuri lungi, confort, offroad, etc.) dar nu excelează la nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asa sunt toate din categorie, nu? De-aia le zice enduro-turing. In afara de T7 (care, apropos, a castigat la off dar a pierdut mult la turing) care ti se pare a fi mai offroad? Ramanand in specificatii, motor cu cel putin 2 cilindri, greutate in jur de 200 de kile etc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 hours ago, PzKpfW said:

 

Transalp este o motocicletă joasă și cu suspensii prea moi pentru enduro mai serios (pe 700 nu am mers, dar nu cred că este foarte diferit). Personal nu mi-a plăcut nici centrul de greutate sus care o face să pară mai grea decât este. Nici șaua nu este ideală, nu-ți permite să culisezi deloc. Nu spun că în mâini profi nu știe enduro (așa, multe știu) dar în mod cert nu este distracție, neffind făcută pentru așa ceva.

 

Revin la ce am spus ințial: un touring all-rounder versatil care face puțin din toate (drumuri lungi, confort, offroad, etc.) dar nu excelează la nimic.

 

Cel putin la capitolul lectii, deobicei sti sa ti-i le faci foarte bine. Ceea ce spui tu mai sus, sunt informatii din brosura. Realitatea altfel se simte. In offroad nu compari transalpul cu EXC-ul, dar este extrem de bun fata de concurenta. Este ieftina, reliable, usor de reparat, incapatoare pentru 2 pers+bagaje, poti merge si pe autostrada la 130 sustinut, consum super mic, motor elastic.

Cunosc oameni, care si in ziua de azi folosesc Transalpuri din 2000 pentru ture on/off road. 

 

A mea motocicleta, cat 10 Transalpuri si daca sta prea inclinata se opreste motoru si se face bordu pom de craciun. Daca m-as duce prin zone departe de civilizatie, nu m-as duce cu motoare noi, care numa limp mode stiu sau opresc complet motoru daca nu sta ceva senzor bine. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • ivan pedala changed the title to Stiri si noutati din lumea moto
  • Cavaleru changed the title to Noutati din lumea moto

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...