Sari la conținut

Noutati din lumea moto


LionEl
 Share

Postări Recomandate

Nup, de unde va vin idei d-astea? 

 

Exemplu un amic care a fost indrumat sa cumpere o serie super limitată, super specială Ducati Diavel Diesel. Colaborare cu Diesel fashion - culoare specială, rezervor custom made, sa custom made. 

 

Cumpar-o acum că într-un an doi își dublează valoarea! 

 

Cert este că a ieșit în pierdere doi ani mai târziu - motocicleta sigilata, 0 km.

 

Așa că o serie limitata sau un producător mare nu reprezintă nici o garanție.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

57 minutes ago, SenorPink said:

Nup, de unde va vin idei d-astea? 

 

Exemplu un amic care a fost indrumat sa cumpere o serie super limitată, super specială Ducati Diavel Diesel. Colaborare cu Diesel fashion - culoare specială, rezervor custom made, sa custom made. 

 

Cumpar-o acum că într-un an doi își dublează valoarea! 

 

Cert este că a ieșit în pierdere doi ani mai târziu - motocicleta sigilata, 0 km.

 

Așa că o serie limitata sau un producător mare nu reprezintă nici o garanție.

 

Acuma esti rau...666 bucati si marca Diesel, care ii mai de saraki...

Daca era Gucci/Vuiton si vreo 10 bucati, atunci isi dubla valoarea...dar nici nu era 25k Euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 minute, sasesase a spus:

 

Acuma esti rau...666 bucati si marca Diesel, care ii mai de saraki...

Daca era Gucci/Vuiton si vreo 10 bucati, atunci isi dubla valoarea...dar nici nu era 25k Euro

🤭🤭

 

Totuși serie limitata și basme că se va vinde la preț dublu. După 2 ani nu mai știa cum sa scape de ea că se depreciase foarte mult 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 minute ago, SenorPink said:

🤭🤭

 

Totuși serie limitata și basme că se va vinde la preț dublu. După 2 ani nu mai știa cum sa scape de ea că se depreciase foarte mult 

 

Prietenu tau a inghitit gogosi pentru ca nu si-a pus niste intrebari.

Ducati vad ca a mai facut "serii limitate", 630 Lamborghini, 1000 AMG + multe altele.

Nu sunt date foarte clare de productie, dar aprox. 1500-2000 de Diaveluri erau produse anual. Pai asta inseamna ca tot a doua motocicleta iesita e oarecum "serie limitata".

 

Sunt absolut sigur, ca aceste serii limitate au fost o fenta destul destul de buna, ca sa mai sara cativa sa cumpere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de tipologia modelului și de pedigree. O ediție specială nu este același lucru cu un model de omologare. Problema celor de la BMW este că nu au nici blazon istoric în motociclismul pe circuit, nici succes în momentul de față în WSBK. În acest sens, sunt destul de convins că modelul ăsta de omologare va fi uitat în timp și nici nu va fi păstrat cu strictețe de către proprietari - așa cum vezi acum exemplare de 916SP, RC51 sau R7 (OW02) care valorează zeci de mii. La rândul lor, BMW îl vând doar pentru a satisface cifrele de vânzare impuse de către FIM.

 

1 hour ago, Asimplu said:

Orice este rar si vine de la producatorii mari, isi va mari valoarea, chiar si in lipsa performantelor dovedite in vreo competitie

 

Rețeta nu este atât de simplă. În funcție de ce anume face acel model "special" vei avea rezultate diferite în ceea ce privește interesul și deci prețul. Dacă-mi aduc bine aminte, Diavel Diesel se rezuma la niște plastice laterale specifice și o șa custom - cam atât. Se fac o grămadă de ediții speciale acum, în mare parte pentru a atrage ceva interes mediatic. Dar vorbim doar despre abțibile, led-uri și plastice de obicei.

 

După CB750 Hornet, vine și varianta "adventure". Noul Transalp (sau cum i-or spune).

 

image.thumb.png.5d2d0e4e7911b35da7e89d649f1b0df5.png

 

Se pare că ținta de market a celor de la Honda este Ténéré 700.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 minutes ago, Speedy.K said:

Sunt curios daca Transalpul il scot sub 9000.

 

Ăsta este scopul, să-l scoată la preț sub T7. Probabil că vor reuși. Dar din schemele astea arată ca un Hornet înălțat, nu ca un offroader serios cum este Ténéré sau 890 Adv. Adică ceea ce a fost Transalpul tot timpul, un tourer domol cu ceva veleități de offroad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, SenorPink a spus:

Nup, de unde va vin idei d-astea? 

 

Exemplu un amic care a fost indrumat sa cumpere o serie super limitată, super specială Ducati Diavel Diesel. Colaborare cu Diesel fashion - culoare specială, rezervor custom made, sa custom made. 

 

Cumpar-o acum că într-un an doi își dublează valoarea! 

 

Cert este că a ieșit în pierdere doi ani mai târziu - motocicleta sigilata, 0 km.

 

Așa că o serie limitata sau un producător mare nu reprezintă nici o garanție.

O perioada i-am urmarit pe Instagram pe cei de la MV Agusta. Toate motocicletele erau parte a unei serii limitate. Concluzia mea a fost ca asa se intampla cand o companie produce un numar mic de mobre. Toate sunt parte a unei serii limitate :V. Chestie de marketing. Poate totusi Superveloce nu-si dubleaza pretul peste ani, ci din contra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, PzKpfW a spus:

 

Ăsta este scopul, să-l scoată la preț sub T7. Probabil că vor reuși. Dar din schemele astea arată ca un Hornet înălțat, nu ca un offroader serios cum este Ténéré sau 890 Adv. Adică ceea ce a fost Transalpul tot timpul, un tourer domol cu ceva veleități de offroad.


Raspunsul o sa vina de la roata fata. 19 sau 21...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce inseamna la tine offroader capabil. La mine orice 21 pe fata incaltat cu gumele corespunzatoare e un offroader capabil. 

1 oră în urmă, SenorPink a spus:

 

 

Cica '21


Am vazut. Toate supozitiile de pe net se bazeaza pe aceleasi doua-trei poze surprinse de niste baieti. Ce mi se pare dubios e ca motocicleta pare sa aiba inclusib designul carenelor gata, dar Honda nu a anuntat nimic. Cam ciudat. De-aia nu prea mi se par credibile stirile. Adica...ii dai si vopseaua finala pe plastice, dar inca nu esti sigur ca e ok mobra? Nu prea pare serios. 
In fine, sa vedem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

În afară de ultimul, parcă toate Transalpurile au avut '21 pe față. Asta nu le făcea offroadere capabile.

Da,si motoare 2 in V,nu 2 L... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Speedy.K said:

Nu stiu ce inseamna la tine offroader capabil.

 

Transalp este o motocicletă joasă și cu suspensii prea moi pentru enduro mai serios (pe 700 nu am mers, dar nu cred că este foarte diferit). Personal nu mi-a plăcut nici centrul de greutate sus care o face să pară mai grea decât este. Nici șaua nu este ideală, nu-ți permite să culisezi deloc. Nu spun că în mâini profi nu știe enduro (așa, multe știu) dar în mod cert nu este distracție, neffind făcută pentru așa ceva.

 

Revin la ce am spus ințial: un touring all-rounder versatil care face puțin din toate (drumuri lungi, confort, offroad, etc.) dar nu excelează la nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asa sunt toate din categorie, nu? De-aia le zice enduro-turing. In afara de T7 (care, apropos, a castigat la off dar a pierdut mult la turing) care ti se pare a fi mai offroad? Ramanand in specificatii, motor cu cel putin 2 cilindri, greutate in jur de 200 de kile etc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 hours ago, PzKpfW said:

 

Transalp este o motocicletă joasă și cu suspensii prea moi pentru enduro mai serios (pe 700 nu am mers, dar nu cred că este foarte diferit). Personal nu mi-a plăcut nici centrul de greutate sus care o face să pară mai grea decât este. Nici șaua nu este ideală, nu-ți permite să culisezi deloc. Nu spun că în mâini profi nu știe enduro (așa, multe știu) dar în mod cert nu este distracție, neffind făcută pentru așa ceva.

 

Revin la ce am spus ințial: un touring all-rounder versatil care face puțin din toate (drumuri lungi, confort, offroad, etc.) dar nu excelează la nimic.

 

Cel putin la capitolul lectii, deobicei sti sa ti-i le faci foarte bine. Ceea ce spui tu mai sus, sunt informatii din brosura. Realitatea altfel se simte. In offroad nu compari transalpul cu EXC-ul, dar este extrem de bun fata de concurenta. Este ieftina, reliable, usor de reparat, incapatoare pentru 2 pers+bagaje, poti merge si pe autostrada la 130 sustinut, consum super mic, motor elastic.

Cunosc oameni, care si in ziua de azi folosesc Transalpuri din 2000 pentru ture on/off road. 

 

A mea motocicleta, cat 10 Transalpuri si daca sta prea inclinata se opreste motoru si se face bordu pom de craciun. Daca m-as duce prin zone departe de civilizatie, nu m-as duce cu motoare noi, care numa limp mode stiu sau opresc complet motoru daca nu sta ceva senzor bine. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, sasesase said:

sunt informatii din brosura
(...)
este extrem de bun fata de concurenta

 

Vorbesc din experiență proprie cu XL600/650V pe macadam/forestier, nu din broșuri. N-am mers mult, dar destul încât să-mi fac o idee. La ce concurență te referi?

 

4 hours ago, Speedy.K said:

Pai asa sunt toate din categorie, nu? In afara de T7 (care, apropos, a castigat la off dar a pierdut mult la turing) care ti se pare a fi mai offroad?

 

Depinde. Spuneam doar că o roată de '21 nu garantează un "maxi enduro" bun. Iar în cazul de față, etalonul pentru Honda pare să fie T7 - care este mai mult enduro decât touring. Cred că cei de la KTM au cea mai bună abordare, cu modele diferite (890 Adv/901 vs 890 Adv R).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, Speedy.K a spus:

Nu stiu ce inseamna la tine offroader capabil. La mine orice 21 pe fata incaltat cu gumele corespunzatoare e un offroader capabil. 

 

Foarte bine spus. Probabil colegul confunda un adventure cu un enduro (eventual cu un dual sport), ori judecand dupa imagini (daca sunt cat de cat reale), motocicleta asta pare sa fie vorba un adventure autentic. Unui adeventure nu i se cere sa faca trasee din campionatul mondial de enduro si nici din cel de rally raid, desi, in paranteza fie spus, in mainile cui trebuie poate face si asa ceva. 

Acum 5 ore, sasesase a spus:

 

Cel putin la capitolul lectii, deobicei sti sa ti-i le faci foarte bine. Ceea ce spui tu mai sus, sunt informatii din brosura. Realitatea altfel se simte. In offroad nu compari transalpul cu EXC-ul, dar este extrem de bun fata de concurenta. Este ieftina, reliable, usor de reparat, incapatoare pentru 2 pers+bagaje, poti merge si pe autostrada la 130 sustinut, consum super mic, motor elastic.

Cunosc oameni, care si in ziua de azi folosesc Transalpuri din 2000 pentru ture on/off road. 

 

A mea motocicleta, cat 10 Transalpuri si daca sta prea inclinata se opreste motoru si se face bordu pom de craciun. Daca m-as duce prin zone departe de civilizatie, nu m-as duce cu motoare noi, care numa limp mode stiu sau opresc complet motoru daca nu sta ceva senzor bine. 

Ai definit foarte bine motocicleta adventure. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, PzKpfW said:

 

Vorbesc din experiență proprie cu XL600/650V pe macadam/forestier, nu din broșuri. N-am mers mult, dar destul încât să-mi fac o idee. La ce concurență te referi?

 

 

Depinde. Spuneam doar că o roată de '21 nu garantează un "maxi enduro" bun. Iar în cazul de față, etalonul pentru Honda pare să fie T7 - care este mai mult enduro decât touring. Cred că cei de la KTM au cea mai bună abordare, cu modele diferite (890 Adv/901 vs 890 Adv R).

 

Daca ai mers putin, inseamna ca nu ai cum sa iti faci o idee, mai ales ca afirmatiile tale sunt asa de "polivalente". Nu pot spune dupa 500m de asfalt cum se comporta moto pe nisip.

 

Eu spre deosebire, am fost destul de mult cu Transalp si am fost pe ture unde cei cu Transalp ne lasau pe noi astia cu vaci la "baza partiei". Posibil sa nu il poti compara cu cele actuale din categoria respectiva, dar fata de BMW, Aprilia, V-Strom, KLE si chiar si LC4 era net superioara in anii respectivi. De accea si cifrele mari de vanzari avute. Nu au fost prosti toti aia care au cumparat.

 

Inca o chestie, Transalpul ala din 2005 este mult mai funpe un drum de munte, acuma in 2022, decat motociclete de 5-10 ori mai scumpe. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, xt600 said:

motocicleta adventure

 

Corect. Doar că T7 nu este "adventure", este enduro-touring.

 

28 minutes ago, sasesase said:

Daca ai mers putin, inseamna ca nu ai cum sa iti faci o idee, mai ales ca afirmatiile tale sunt asa de "polivalente". Nu pot spune dupa 500m de asfalt cum se comporta moto pe nisip.

 

Corect, vorbeam din perspectivă proprie. Depinde de fiecare. Personal îmi ajung câteva zeci de km pentru a judeca o motocicletă și a vedea ce îmi place/displace la ea. Unii au nevoie de mai puțin, alții de mai mult.

 

6 minutes ago, sasesase said:

fata de BMW, Aprilia, V-Strom, KLE si chiar si LC4 era net superioara in anii respectivi.

 

Posibil. Pe KLE nu am mers iar Aprilia nu a avut ceva "big enduro" de la Tuareg 600 Wind, acum 30 de ani (Pegaso a fost un dual-sport). V-Strom înțeleg de ce nu se descurca, este practic un touring. LC4 este un motor, nu-mi dau seama la ce te referi. Dacă este vorba de un Duke, cel mai probabil; dacă este vorba de 640/690... cel mai probabil problema era între ghidon și șa.

 

18 hours ago, Speedy.K said:

Honda nu a anuntat nimic

 

Toamna este de obicei sezonul în care se anunță modelele noi, pentru anul următor. Sunt convins că vor prezenta oficial motocicleta foarte curând.

 

Iar legat de sezonul lansărilor - vin chinezii în forță. Voge (Loncin), Keeway, Zontes, vin toți cu modele noi.

 

image.thumb.png.ddc3a584f487be1c3002a43f4805b39f.png image.thumb.png.516bad0a3ca2ade08c44b6b049b835f6.png image.thumb.png.66af1b84d6e36ae9475ad30dc7227d5b.png image.thumb.png.86533d920aceaeb1700aed2712569581.png

 

On 10/14/2022 at 12:53 PM, PzKpfW said:

(și Yamaha va pune pe Tracer 9)

 

image.thumb.png.b4febbbd651e0a0fb62cc9a8b69a8acf.png

 

Un nou naked de clasă medie cu design mai modern de la Moto Guzzi - V850 X.

 

image.thumb.png.53d112a34102b6e714659eedaa3beb2a.png

 

Ducati Monster SP. O motocicletă interesantă, dar scandalos de scumpă (peste 15.000 euro).

 

image.thumb.png.d6b9ef49a4dd1a118275a360c5afe9ab.png image.thumb.png.e19569d1deede0b05c68b699ea89aa45.png

 

Adică vreo 25% în plus față de Street Triple RS și 20% față de Duke R 890 (liderii în categoria asta). Aș băga și RS/Tuono 660 Factory aici - diferență de aproape 50%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, PzKpfW a spus:

 

Corect. Doar că T7 nu este "adventure", este enduro-touring.

 

 

Corect, vorbeam din perspectivă proprie. Depinde de fiecare. Personal îmi ajung câteva zeci de km pentru a judeca o motocicletă și a vedea ce îmi place/displace la ea. Unii au nevoie de mai puțin, alții de mai mult.

 

 

Posibil. Pe KLE nu am mers iar Aprilia nu a avut ceva "big enduro" de la Tuareg 600 Wind, acum 30 de ani (Pegaso a fost un dual-sport). V-Strom înțeleg de ce nu se descurca, este practic un touring. LC4 este un motor, nu-mi dau seama la ce te referi. Dacă este vorba de un Duke, cel mai probabil; dacă este vorba de 640/690... cel mai probabil problema era între ghidon și șa.

 

 

Toamna este de obicei sezonul în care se anunță modelele noi, pentru anul următor. Sunt convins că vor prezenta oficial motocicleta foarte curând.

 

Iar legat de sezonul lansărilor - vin chinezii în forță. Voge (Loncin), Keeway, Zontes, vin toți cu modele noi.

 

image.thumb.png.ddc3a584f487be1c3002a43f4805b39f.png image.thumb.png.516bad0a3ca2ade08c44b6b049b835f6.png image.thumb.png.66af1b84d6e36ae9475ad30dc7227d5b.png image.thumb.png.86533d920aceaeb1700aed2712569581.png

 

 

image.thumb.png.b4febbbd651e0a0fb62cc9a8b69a8acf.png

 

Un nou naked de clasă medie cu design mai modern de la Moto Guzzi - V850 X.

 

image.thumb.png.53d112a34102b6e714659eedaa3beb2a.png

 

Ducati Monster SP. O motocicletă interesantă, dar scandalos de scumpă (peste 15.000 euro).

 

image.thumb.png.d6b9ef49a4dd1a118275a360c5afe9ab.png image.thumb.png.e19569d1deede0b05c68b699ea89aa45.png

 

Adică vreo 25% în plus față de Street Triple RS și 20% față de Duke R 890 (liderii în categoria asta). Aș băga și RS/Tuono 660 Factory aici - diferență de aproape 50%.

 

Or veni in forta chinezii dar parca le lipseste personaliatea...... nu inspira prin nimic 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 minutes ago, SenorPink said:

Or veni in forta chinezii dar parca le lipseste personaliatea...... nu inspira prin nimic 

 

Deocamdată nu fac decât să copieze ce fac europenii/japonezii și vând la preț mai mic. Nu pot însă să nu observ că recuperează pe partea de ofertă (opțiuni, tehnologii) și calitate în general. Nu sunt motociclete pentru cunoscători, dar vor avea mare succes la motociclistul ocazional. Adică majoritatea pieței.

 

Vor lua avânt, iar peste 5-10 ani o motocicletă chinezească nu va mai fi privită de sus.

 

2 minutes ago, exilatu' said:

La monstrul ăla sp mai pui vreo 2 mii și ceva și îti iei streetfigher v2.

 

...Care la rândul lui mi se pare prea scump pentru ceea ce este. Dar da, corect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, PzKpfW said:

LC4 este un motordacă este vorba de 640/690... cel mai probabil problema era între ghidon și șa.

 

Exact, 640/690 LC4 Adventure de prin 2005...cred ca cele mai frumoase KTM-uri produse vreodata (parere subiectiva). Doar ca ele erau orientate mai mult spre offroad, iar fiabilitatea...poate doar unele modele de Harley sa fie mai nasoale. 

 

Ce vroiam sa subliniez, multi producatori au incercat sa creeze motociclete "adventure", putini au reusit sa creeze pachete complete. Poate ca unii nici nu au incercat sa creeze un pachet complet, au vrut doar sa aiba cel mai bun offroader de ex. din categorie, stiind ca prin asta introduc compromisuri care triaza clientela. 

 

GS-ul la fel ca si Transalpul, pe hartie nu este cel mai bun la absolut nimica, dar nici cel mai rau la ceva. Asta adaugat cu fiabilitatea, mentenanta usoara si piesele abundente si ieftine, le-au facut in succes stories. A se intelege ca scot din ecuatie tot ce a fost produs dupa 2017-2018 si cu atat mai putin dupa anii pandemici. 

 

Am insa o vaga impresie ca Honda o va da de gard cu noul Transalp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colegii au scris cam ce era de scris despre transplant. N-am avut, dar am mers impreuna cu le pe drumuri de multe foarte grele pentru clasa asta (desi unii au impresia ca KLE e un fel de scuter). S-au tinut foarte bine, am vazut ce pot. Si pot. Chiar si cu rideri mediocri. Nu mi-am luat pana acum pentru ca V si pentru ca pe asfalt KLEul mi s-a parut mai sportiv. Atat cat poate sa fie, evident. Cu motorul 2L s-ar putea sa imbunatateasca Transalpul dp asta dv. Daca nu l-or face prea mare ca si gabarit. 
Pribabil ca ne vom lamuri la EICMA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • ivan pedala changed the title to Stiri si noutati din lumea moto
  • Cavaleru changed the title to Noutati din lumea moto

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...