Sari la conținut

Noutati din lumea moto


LionEl
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 2 ore, vis-a-vis a spus:

39  chiar...

Aparent nu am facut eu bine calculul.

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

O motocicletă adeventure de clasă medie (maxim) cu suspensii înalte și moi și aproape 30kg de carburant la bord. Wow.

Daca te referi la Rieju, cam ai dreptate insa ideea principala a postului meu era Kove 800X

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, ERU a spus:

 

Am gasit 2 unicorni de TET ca sa zic asa facuti de Fantic si de Kove [fost Colove parca] si de asemena am gasit un prototip, pentru ca in EU se va vinde de abia din 2024, Kove 800X care in opinia mea este cea mai misto mobra din segmentul midlle weight adventure  de anul asta de le EICMA. O sa insir ceva specs: 165 kg dry, 21 si 18, 23l, full ajustable suspension.

 

Te buseste rasul daca citesti pe site ul lor: cea mai cea moto middle adv, cea mai puternica, cea mai usoara, unicornul e mic copil.

Daca se dovedeste reala descrierea, si nu ia foc dupa primii 10 km, e ceva :)

Mari dubii prezinta....

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, Escanor a spus:

Până la urmă doamne ajuta sa fie buna că sa le facă concurenta marcilor consacrate. 

 

800cc, 90cp, 165 kg. 

tocmai. Bate la ochi. Si e motorul 790 ktm, folosit apoi pe Cf moto, acum si pe asta. 

Greutatea aia....ori vine de la un design revolutionar, ori de la....material in minus. SI atunci nu i a buna :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, Adrian M. a spus:

tocmai. Bate la ochi. Si e motorul 790 ktm, folosit apoi pe Cf moto, acum si pe asta. 

Greutatea aia....ori vine de la un design revolutionar, ori de la....material in minus. SI atunci nu i a buna :)

 

Sau materiale de generație nouă: nanotuburi de carbon 🤭

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

30 minutes ago, Adrian M. said:

Si e motorul 790 ktm, folosit apoi pe Cf moto, acum si pe asta. 

 

Nu chiar. CFMoto este partener KTM, se ocupă de asamblarea de motoare pentru ei și au achiziționat drepturile de fabricare ale motorului de 790 (799cc) - se pare că și pentru motorul de 1290 (1301cc).

 

Kove/Colove/Excelle sau cum și-or mai spune nu au licență pentru a produce motoare KTM. Cu alte cuvinte, au făcut "reverse engineering" și au schimbt fix cât este necesar în el pentru a nu fi dați în judecată de către KTM.

 

Bennetts

(...) it’s not identical. The 13:1 compression ratio is higher than the 12.7:1 of the original LC8c (the latest 890 version’s compression is higher, though, at 13.5:1), and the castings of the engine cases, cylinder head and covers look slightly different to the KTM engine’s (...)

 

Un motor copiat inspiră încredere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce spune lumea pe net, motorul este inspirat din cel de la KTM. Daca stii cum merg treburile pe la chinezi, asta se traduce prin faptul ca e facut de niste chinezi pentru altii in aceeasi fabrica, fara licenta si cu minime modificari.

Nu pot atesta greutatea, nu am avut cantar la mine, dar dupa cat de usor am ridicat mobra de pe cric tind sa cred ca si daca nu e reala e foarte aproape. De asemena vorbind cu "oamenii" din stand, am inteles ca USP-ul brandului este greutatea redusa a mobrelor produse de ei. [I LOVE THAT] Si asta se vede peste tot. Daca va uitati un pic la crashbar-uri sunt ultra minimaliste dar foarte bine amplasate, desi personal mi-ar fi placut sa copieze designul de la KTM. BTW rezervorul e "inspirat" de la Touareg, adica nu e chiar traditional ci o buna parte din el se afla sub sa si o alta buna parte intre sa si "rezervor". Partea cea mai din fata a "rezervorului" este airbox-ul amplasat la inaltimea maxima.👍

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

44 minutes ago, ERU said:

Nu pot atesta greutatea, nu am avut cantar la mine, dar dupa cat de usor am ridicat mobra de pe cric tind sa cred ca si daca nu e reala e foarte aproape.

 

Nu cred că-și permit să mintă în legătură cu chestii atât de ușor de verificat. Ceea ce este suspect este motivul pentru care au reușit s-o facă atât de ușoară.

 

52 minutes ago, ERU said:

Din ce spune lumea pe net, motorul este inspirat din cel de la KTM. Daca stii cum merg treburile pe la chinezi, asta se traduce prin faptul ca e facut de niste chinezi pentru altii in aceeasi fabrica, fara licenta si cu minime modificari.

 

Involuntar fac o comparație cu telefoanele Samsung sau Apple de pe aliexpress.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce mișto arată mobra aia...

Totuși poate e 196 și nu 165, zic și eu. Or fi greșit la descriere. 🫣

 

Aia cu hidrogen e ceva stil "facem și noi, că așa e trendul", amplasare rezervoarelor e cel puțin amuzantă în caz de accident.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, ERU a spus:

Din ce spune lumea pe net, motorul este inspirat din cel de la KTM. Daca stii cum merg treburile pe la chinezi, asta se traduce prin faptul ca e facut de niste chinezi pentru altii in aceeasi fabrica, fara licenta si cu minime modificari.

Nu pot atesta greutatea, nu am avut cantar la mine, dar dupa cat de usor am ridicat mobra de pe cric tind sa cred ca si daca nu e reala e foarte aproape. De asemena vorbind cu "oamenii" din stand, am inteles ca USP-ul brandului este greutatea redusa a mobrelor produse de ei. [I LOVE THAT] Si asta se vede peste tot. Daca va uitati un pic la crashbar-uri sunt ultra minimaliste dar foarte bine amplasate, desi personal mi-ar fi placut sa copieze designul de la KTM. BTW rezervorul e "inspirat" de la Touareg, adica nu e chiar traditional ci o buna parte din el se afla sub sa si o alta buna parte intre sa si "rezervor". Partea cea mai din fata a "rezervorului" este airbox-ul amplasat la inaltimea maxima.👍

Misto ce spui cu rezervorul si greutatea. CLar jucaria e interesanta. Dar eu nu m-as afla printre primii cumparatori.Daca isi demonstreaza in lumea reala calitatile, e de luat in calcul clar pentru cine cauta asa ceva...

Acum 14 ore, PzKpfW a spus:

 

Nu cred că-și permit să mintă în legătură cu chestii atât de ușor de verificat. Ceea ce este suspect este motivul pentru care au reușit s-o facă atât de ușoară.

 

EE nu, si acum e uzual, greutatea pe hartie nu prea bate cu cea pe cantar la foarte multe modele :D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 hours ago, PzKpfW said:

BMW a înregistrat deja mărcile R1300GS, R1400GS și M1300GS.

De aproape jumatate de an.

Editat de DKW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, Escanor a spus:

Daca va pastra designul asta aproximativ, mie unul mi se pare că arată ca Jeepers Creepers: 

 

N are nici o treraba, poate doar parbrizul sa fie apropiat modelului. Nasul ala e pus la misto cel mai probabil...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia aia de deasupra blocului de lumini este radarul frontal (se observă și cel din spate, deasupra suportului de număr) și este probabil asemănător cu ceea ce va apărea pe modelul final. Farul în schimb va fi cel mai probabil diferit. Posibil să renunțe la design-ul asimetric.

 

16 hours ago, DKW said:

De aproape jumatate de an.

 

Informații despre R1400GS și M1300GS? Din câte am citit primul ar fi versiunea "Adventure", al doilea o versiunea mai orientată spre offroad (similar modelelor "R" de la KTM).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, PzKpfW said:

Informații despre R1400GS și M1300GS? Din câte am citit primul ar fi versiunea "Adventure", al doilea o versiunea mai orientată spre offroad (similar modelelor "R" de la KTM).

M-ul s-ar putea sa fie orientat mai stradal, inca nu este nimic cert, probabil se vrea a fi asul din maneca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DesertX este o motocicletă foarte bună pentru clientul normal de Ducati. Dar am impresia că e limitată de faptul că este de fapt o motocicletă de stradă pe suspensii ceva mai înalte. Nici un motor cu distribuție pe curea și supape desmodromice, derivat dintr-un motor de superbike, nu mi se pare foarte util sau adaptat pentru adventure/offroad mai serios.

 

În același timp, este prima lor tentativă de genul și dacă are succes la public sunt convins că vor investi și o vor îmbunătăți dacă o vor cere clienții.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • ivan pedala changed the title to Stiri si noutati din lumea moto
  • Cavaleru changed the title to Noutati din lumea moto

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...