Sari la conținut

Noutati din lumea moto


LionEl
 Share

Postări Recomandate

Acum 1 oră, vis-a-vis a spus:

 

Dacă așa va arăta eșapamentul final, chiar va fi o revoluție. Nu vei mai prăji bagajele ca în cazul tobelor ridicate până la șa, nu vei mai turti toba sau n-o vei mai agăța ca în cazul tobelor în dreptul basculei și nici nu îți va mai veni să pui tobă after market ca să ragă și să ocupe loc inutil... 

 

Curat revolutie, coane Fanica! 🤣

Nici nu s-au mai vazut asa evacuari mai devreme de 2007. Hehe! 15 ani in urma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

15 minutes ago, DesertEagle said:

Nici nu s-au mai vazut asa evacuari mai devreme de 2007. Hehe! 15 ani in urma.

 

Pe vremea Euro2...

 

1 hour ago, vis-a-vis said:

Dacă așa va arăta eșapamentul final, chiar va fi o revoluție. Nu vei mai prăji bagajele ca în cazul tobelor ridicate până la șa, nu vei mai turti toba sau n-o vei mai agăța ca în cazul tobelor în dreptul basculei și nici nu îți va mai veni să pui tobă after market ca să ragă și să ocupe loc inutil... 

 

Nici nu observasem. Pe mine mă descumpănea mai mult forma cricului în poza respectivă. Foarte posibil să fie forma finală. Văd două catalizatoare pe traseu oricum, iar motorul este mic. La modelele mai mari nu cred că vor putea folosi așa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 32 minute, DesertEagle a spus:

 

Curat revolutie, coane Fanica! 🤣

Nici nu s-au mai vazut asa evacuari mai devreme de 2007. Hehe! 15 ani in urma.

E vorba de clasa adventure/dual sport, nu de biciclete de stradă unde nu contează garda la sol sau cât de lată-i mobra... Cel mai curat design e prin clasa trial, unde radiatoru-i incorporat in cadru și toba e un soi de airbox sub codița spate...

image.thumb.png.02aa18a9270562edbddac81783aeafa8.pngimage.thumb.png.3dcc108d501bea8509e3381255bb2876.png

 

La adventure, mărindu-se enorm cilindreea, s-a ajuns la niște evacuări monstruos de mari...

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, vis-a-vis a spus:

E vorba de clasa adventure/dual sport, nu de biciclete de stradă unde nu contează garda la sol sau cât de lată-i mobra... Cel mai curat design e prin clasa trial, unde radiatoru-i incorporat in cadru și toba e un soi de airbox sub codița spate...

image.thumb.png.02aa18a9270562edbddac81783aeafa8.pngimage.thumb.png.3dcc108d501bea8509e3381255bb2876.png

 

La adventure, mărindu-se enorm cilindreea, s-a ajuns la niște evacuări monstruos de mari...

 

Ok. Si sarakia aia cu poseta pe post de topcase ce-i? Ca nu e big adventure si nici nu pare sa aiba mare garda la sol cu tot cu toba lui Che Guevara...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, DesertEagle a spus:

Ok. Si sarakia aia cu poseta pe post de topcase ce-i? Ca nu e big adventure si nici nu pare sa aiba mare garda la sol cu tot cu toba lui Che Guevara...

cutia acea pe spate ar trebui sa contina ceva echipament pt inregistrat parametri, evenimente de pe moto in timpul testelor.

 

iar dupa toba acea sub bascula, probabil mai vine o finala, asa e la toate 390 / 790.

Altfel nu o vad bine cand trece prin apa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

18 hours ago, Bart Bz said:

 

Este a doua oară când se pune link-ul. E ceva atât de special la modelul ăsta? Nu sunt primii care fac așa ceva.

 

Moto Morini X-Cape 1200. Primul model de enduro touring mare, de la Granpasso 1200 (acum vreo 15 ani) încoace.

 

image.thumb.png.3d6abc8b80e0d3fc1857762440c5cdf7.png

 

Încă un adventure chinezesc - MBP T 1002 V (super nume).

 

image.thumb.png.03e81d6b7cd910502e4c22eb3bd1e926.png image.thumb.png.1b99889675538da87564805da4963a8a.png image.thumb.png.a06778f5a282471d44d614368b0504a4.png image.thumb.png.5b740c6db20efbea9a8c678c7d300088.png

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

KTM RC 990:

 

image.thumb.png.221480eda0b1c10d29a38df32ee92e4d.png image.thumb.png.b20d6de88526ac5dd47dd98607bdd238.png image.thumb.png.1691a208d23c9099564ca1dd61ce8bf7.png image.thumb.png.a2e344889411ca15ebdb192512c5e5a2.png

 

Nici asta nu cred că are blocul optic finalizat. Nu de alta, dar e fix în fața prizei de asmisie. În ultima poză se vede cum lucrează încă la poziție.

 

Super Duke GT:

 

image.thumb.png.bae3b6492245253fa2bcf2556f3c4ab2.png image.thumb.png.3264c1f6d51e025a28c2a02dc1faa383.png image.thumb.png.714fc6948af00f95dfb417d13aff585f.png image.thumb.png.fbc090b318512356b6515e4528dd0c03.png

 

Din nou cu șasiul de pe R - pe care l-au testat de prin 2020 deja dar care nu s-a materializat în model de serie deocamdată.

 

image.thumb.png.5b12a52fff104a2cf0ad431fbe3c6761.png

 

Stopul pare fi integrat în semnale, pe stilul S1000R/RR/XR. Minimalist dar urât.

 

Honda se pare că pregătește un nou CBR1000RR-R care să-i permită să se bată pentru titlu în WSBK.

 

image.thumb.png.bea8af51cf390e4d62e80ec303d3ac6d.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
Acum 8 minute, exilatu' a spus:

 

Nu stau să mă benoclez 13 min!

Numele ăstora ce chinez l-a cumpărat ? :huh:  Prin anii 70 citeam de ei prin reviste, ulterior au dispărut și acum s-au reîncărcat, miroase a ceuncen...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 minutes ago, ENEOS said:

Numele ăstora ce chinez l-a cumpărat ?

 

QJMotor (Qianjiang Motorcycle), subzidiar al Geely automobiles (care dețin la rândul lor mărci precum Lotus sau Volvo). Errata, credeam că este vorba despre Benelli. Moto Morini aparțin chinezilor de la Znen (Zhongneng Vehicle Group).

 

După R7, Yamaha carenează și MT-09 și face un R9. Dacă nu era clar deja, R6 a murit de tot.

 

image.thumb.png.97077300a0b70ebb9ed2976f1aac7b06.png

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se rezumă doar la achiziția unui brand, ci la prezența fizică în țara respectivă/Europa, angajați, experiență, tradiție, furnizori, etc. Chinezii au fost destul de deștepți (până acum) încât să nu se bage în managementul firmelor europene (auto sau moto) pe care le-au cumpărat. Știu că oamenii sunt capabili. Le pun doar fondurile la dispoziție și se bucură de dividende ulterior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, PzKpfW a spus:

Nu se rezumă doar la achiziția unui brand, ci la prezența fizică în țara respectivă/Europa, angajați, experiență, tradiție, furnizori, etc. Chinezii au fost destul de deștepți (până acum) încât să nu se bage în managementul firmelor europene (auto sau moto) pe care le-au cumpărat. Știu că oamenii sunt capabili. Le pun doar fondurile la dispoziție și se bucură de dividende ulterior.

Morini mai avea vreun om, ceva?!? Se cumpără numele și basta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

11 minutes ago, Escanor said:

Daa nu știu ce să zic, benelli și toate astea sunt made in China. Nu zic că or fi proaste doar că am rețineri în privința asta. 

 

Nu știu care se fac în China și care în Italia. Dar sediul clar a rămas în Pesaro.

 

9 minutes ago, ENEOS said:

Morini mai avea vreun om, ceva?!? Se cumpără numele și basta .

 

Aveau fabrică și produceau motociclete până să fie cumpărați de chinezi acum 4 ani.

 

image.thumb.png.2e0138f1b578f6a8d138bc2c17721e06.png image.thumb.png.94261de5d3fcd97783d64968ea320218.png image.thumb.png.1b39802e2936c2765163b2bec64e2a3b.png 

 

 

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sediul e în continuare în Italia, chinezii vin cu fondurile, designerii, inginerii sunt europeni, motorizare Kawasaki,frane brembo, suspensii kayaba, pneuri Pirelli etc. 7000 roadsterul și 7400 scramblerul, garanție 3 ani

Editat de exilatu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, exilatu' a spus:

Sediul e în continuare în Italia, chinezii vin cu fondurile, designerii, inginerii sunt europeni, motorizare Kawasaki,frane brembo, suspensii kayaba, pneuri Pirelli etc. 7000 roadsterul și 7400 scramblerul, garanție 3 ani

Motorizarea mie-mi pare Suzuki.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fa ochiometric comparatia motorului de pe Morini cu cel de pe SV sau Strom,ai sa vezi ca doar emblema difera(la fel ca si la XT 660 (si MT-03) cu Pegaso 650 dupa 2005 si Mulhacen 659,de exemplu).E drept ca exista si Kawa-ul ala ca Strom-ul,care e tot cu acelasi motor.

Cred ca nu am fost destul de explicit legat de motor,el a fost proiectat si fabricat de Suzuki,Kawasaki a beneficiat de el in parteneriat pentru KLV.Asa stiu eu. :)

Nu sustin ca stiu mai bine decat nenea ala jurnalistul moto,spun ce vad cu ochii.Un posesor sau fost posesor de SV sau V Strom poate confirma(sau infirma)aspectul extern al motorului.

Iar faptul ca Kawa face acel motor de la Suzuki,probabil ca-l face Kawa in viziunea voinicului mentionat de tine. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Kristian K a spus:

Fa ochiometric comparatia motorului de pe Morini cu cel de pe SV sau Strom,ai sa vezi ca doar emblema difera

Poate am eu ochiu' strâmb, dar ăla pare motor de ERN6, Vulcan S 650, Versys 650...

 

image.thumb.png.4a9ca1cb30fd622d91267c6c0177d6e6.pngimage.thumb.png.c3d3ab3958d7d36c24595990927538cb.png

 

Nu prea are treabă cu motorul de SV, V-Strom... 

 

image.thumb.png.6c0b5fb3999761ebe47fa827229414d9.png

 

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • ivan pedala changed the title to Stiri si noutati din lumea moto
  • Cavaleru changed the title to Noutati din lumea moto

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...