DesertEagle Postat Noiembrie 29, 2022 Share Postat Noiembrie 29, 2022 Acum 1 oră, vis-a-vis a spus: Dacă așa va arăta eșapamentul final, chiar va fi o revoluție. Nu vei mai prăji bagajele ca în cazul tobelor ridicate până la șa, nu vei mai turti toba sau n-o vei mai agăța ca în cazul tobelor în dreptul basculei și nici nu îți va mai veni să pui tobă after market ca să ragă și să ocupe loc inutil... Curat revolutie, coane Fanica! Nici nu s-au mai vazut asa evacuari mai devreme de 2007. Hehe! 15 ani in urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 29, 2022 Share Postat Noiembrie 29, 2022 15 minutes ago, DesertEagle said: Nici nu s-au mai vazut asa evacuari mai devreme de 2007. Hehe! 15 ani in urma. Pe vremea Euro2... 1 hour ago, vis-a-vis said: Dacă așa va arăta eșapamentul final, chiar va fi o revoluție. Nu vei mai prăji bagajele ca în cazul tobelor ridicate până la șa, nu vei mai turti toba sau n-o vei mai agăța ca în cazul tobelor în dreptul basculei și nici nu îți va mai veni să pui tobă after market ca să ragă și să ocupe loc inutil... Nici nu observasem. Pe mine mă descumpănea mai mult forma cricului în poza respectivă. Foarte posibil să fie forma finală. Văd două catalizatoare pe traseu oricum, iar motorul este mic. La modelele mai mari nu cred că vor putea folosi așa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 29, 2022 Share Postat Noiembrie 29, 2022 (editat) Acum 32 minute, DesertEagle a spus: Curat revolutie, coane Fanica! Nici nu s-au mai vazut asa evacuari mai devreme de 2007. Hehe! 15 ani in urma. E vorba de clasa adventure/dual sport, nu de biciclete de stradă unde nu contează garda la sol sau cât de lată-i mobra... Cel mai curat design e prin clasa trial, unde radiatoru-i incorporat in cadru și toba e un soi de airbox sub codița spate... La adventure, mărindu-se enorm cilindreea, s-a ajuns la niște evacuări monstruos de mari... Editat Noiembrie 29, 2022 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 29, 2022 Share Postat Noiembrie 29, 2022 14 minutes ago, vis-a-vis said: toba e un soi de airbox sub codița spate... Ehe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DesertEagle Postat Noiembrie 29, 2022 Share Postat Noiembrie 29, 2022 Acum 17 minute, vis-a-vis a spus: E vorba de clasa adventure/dual sport, nu de biciclete de stradă unde nu contează garda la sol sau cât de lată-i mobra... Cel mai curat design e prin clasa trial, unde radiatoru-i incorporat in cadru și toba e un soi de airbox sub codița spate... La adventure, mărindu-se enorm cilindreea, s-a ajuns la niște evacuări monstruos de mari... Ok. Si sarakia aia cu poseta pe post de topcase ce-i? Ca nu e big adventure si nici nu pare sa aiba mare garda la sol cu tot cu toba lui Che Guevara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Noiembrie 29, 2022 Share Postat Noiembrie 29, 2022 https://www.rideapart.com/news/623776/schuberth-e2-modular-adv-helmet/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 29, 2022 Share Postat Noiembrie 29, 2022 1 oră în urmă, DesertEagle a spus: Ok. Si sarakia aia cu poseta pe post de topcase ce-i? Ca nu e big adventure si nici nu pare sa aiba mare garda la sol cu tot cu toba lui Che Guevara... cutia acea pe spate ar trebui sa contina ceva echipament pt inregistrat parametri, evenimente de pe moto in timpul testelor. iar dupa toba acea sub bascula, probabil mai vine o finala, asa e la toate 390 / 790. Altfel nu o vad bine cand trece prin apa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 30, 2022 Share Postat Noiembrie 30, 2022 18 hours ago, Bart Bz said: https://www.rideapart.com/news/623776/schuberth-e2-modular-adv-helmet/ Este a doua oară când se pune link-ul. E ceva atât de special la modelul ăsta? Nu sunt primii care fac așa ceva. Moto Morini X-Cape 1200. Primul model de enduro touring mare, de la Granpasso 1200 (acum vreo 15 ani) încoace. Încă un adventure chinezesc - MBP T 1002 V (super nume). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 5, 2022 Share Postat Decembrie 5, 2022 KTM RC 990: Nici asta nu cred că are blocul optic finalizat. Nu de alta, dar e fix în fața prizei de asmisie. În ultima poză se vede cum lucrează încă la poziție. Super Duke GT: Din nou cu șasiul de pe R - pe care l-au testat de prin 2020 deja dar care nu s-a materializat în model de serie deocamdată. Stopul pare fi integrat în semnale, pe stilul S1000R/RR/XR. Minimalist dar urât. Honda se pare că pregătește un nou CBR1000RR-R care să-i permită să se bată pentru titlu în WSBK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
exilatu' Postat Decembrie 30, 2022 Share Postat Decembrie 30, 2022 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Decembrie 30, 2022 Share Postat Decembrie 30, 2022 Acum 8 minute, exilatu' a spus: Nu stau să mă benoclez 13 min! Numele ăstora ce chinez l-a cumpărat ? Prin anii 70 citeam de ei prin reviste, ulterior au dispărut și acum s-au reîncărcat, miroase a ceuncen... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 30, 2022 Share Postat Decembrie 30, 2022 (editat) 7 minutes ago, ENEOS said: Numele ăstora ce chinez l-a cumpărat ? QJMotor (Qianjiang Motorcycle), subzidiar al Geely automobiles (care dețin la rândul lor mărci precum Lotus sau Volvo). Errata, credeam că este vorba despre Benelli. Moto Morini aparțin chinezilor de la Znen (Zhongneng Vehicle Group). După R7, Yamaha carenează și MT-09 și face un R9. Dacă nu era clar deja, R6 a murit de tot. Editat Decembrie 30, 2022 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Decembrie 30, 2022 Autor Share Postat Decembrie 30, 2022 Se orientează bine chinezii, cumpără branduri consacrate care au decedat și le readuc la viață. Buna strategie pentru a intra pe piata din Europa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Decembrie 30, 2022 Share Postat Decembrie 30, 2022 Dacă pune botu' vreun boșorog care a auzit de ele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 30, 2022 Share Postat Decembrie 30, 2022 Nu se rezumă doar la achiziția unui brand, ci la prezența fizică în țara respectivă/Europa, angajați, experiență, tradiție, furnizori, etc. Chinezii au fost destul de deștepți (până acum) încât să nu se bage în managementul firmelor europene (auto sau moto) pe care le-au cumpărat. Știu că oamenii sunt capabili. Le pun doar fondurile la dispoziție și se bucură de dividende ulterior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Decembrie 30, 2022 Autor Share Postat Decembrie 30, 2022 Daa nu știu ce să zic, benelli și toate astea sunt made in China. Nu zic că or fi proaste doar că am rețineri în privința asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Decembrie 30, 2022 Share Postat Decembrie 30, 2022 Acum 3 minute, PzKpfW a spus: Nu se rezumă doar la achiziția unui brand, ci la prezența fizică în țara respectivă/Europa, angajați, experiență, tradiție, furnizori, etc. Chinezii au fost destul de deștepți (până acum) încât să nu se bage în managementul firmelor europene (auto sau moto) pe care le-au cumpărat. Știu că oamenii sunt capabili. Le pun doar fondurile la dispoziție și se bucură de dividende ulterior. Morini mai avea vreun om, ceva?!? Se cumpără numele și basta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 30, 2022 Share Postat Decembrie 30, 2022 (editat) 11 minutes ago, Escanor said: Daa nu știu ce să zic, benelli și toate astea sunt made in China. Nu zic că or fi proaste doar că am rețineri în privința asta. Nu știu care se fac în China și care în Italia. Dar sediul clar a rămas în Pesaro. 9 minutes ago, ENEOS said: Morini mai avea vreun om, ceva?!? Se cumpără numele și basta . Aveau fabrică și produceau motociclete până să fie cumpărați de chinezi acum 4 ani. Editat Decembrie 30, 2022 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
exilatu' Postat Decembrie 31, 2022 Share Postat Decembrie 31, 2022 (editat) Sediul e în continuare în Italia, chinezii vin cu fondurile, designerii, inginerii sunt europeni, motorizare Kawasaki,frane brembo, suspensii kayaba, pneuri Pirelli etc. 7000 roadsterul și 7400 scramblerul, garanție 3 ani Editat Decembrie 31, 2022 de exilatu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Decembrie 31, 2022 Share Postat Decembrie 31, 2022 Acum 16 minute, exilatu' a spus: Sediul e în continuare în Italia, chinezii vin cu fondurile, designerii, inginerii sunt europeni, motorizare Kawasaki,frane brembo, suspensii kayaba, pneuri Pirelli etc. 7000 roadsterul și 7400 scramblerul, garanție 3 ani Motorizarea mie-mi pare Suzuki. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Decembrie 31, 2022 Share Postat Decembrie 31, 2022 Tot un ceuncen e! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
exilatu' Postat Decembrie 31, 2022 Share Postat Decembrie 31, 2022 Păi voinicul ăla in videoclip zice kawa. Mă gândesc poate știe ce zice, e meseria lui ,jurnalist moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Decembrie 31, 2022 Share Postat Decembrie 31, 2022 Fa ochiometric comparatia motorului de pe Morini cu cel de pe SV sau Strom,ai sa vezi ca doar emblema difera(la fel ca si la XT 660 (si MT-03) cu Pegaso 650 dupa 2005 si Mulhacen 659,de exemplu).E drept ca exista si Kawa-ul ala ca Strom-ul,care e tot cu acelasi motor. Cred ca nu am fost destul de explicit legat de motor,el a fost proiectat si fabricat de Suzuki,Kawasaki a beneficiat de el in parteneriat pentru KLV.Asa stiu eu. Nu sustin ca stiu mai bine decat nenea ala jurnalistul moto,spun ce vad cu ochii.Un posesor sau fost posesor de SV sau V Strom poate confirma(sau infirma)aspectul extern al motorului. Iar faptul ca Kawa face acel motor de la Suzuki,probabil ca-l face Kawa in viziunea voinicului mentionat de tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Decembrie 31, 2022 Share Postat Decembrie 31, 2022 (editat) Acum 1 oră, Kristian K a spus: Fa ochiometric comparatia motorului de pe Morini cu cel de pe SV sau Strom,ai sa vezi ca doar emblema difera Poate am eu ochiu' strâmb, dar ăla pare motor de ERN6, Vulcan S 650, Versys 650... Nu prea are treabă cu motorul de SV, V-Strom... Editat Decembrie 31, 2022 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 31, 2022 Share Postat Decembrie 31, 2022 Dacă vorbim despre V2-ul de 1200, este concept și producție proprie Moto Morini, apărut pentru prima dată pe Corsaro în 2005. Este complet diferit față de V2-ul Suzuki, nici unghiul dintre cilindrii nu este la fel (87° vs. 90°) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.