Sari la conținut

Noutati din lumea moto


LionEl
 Share

Postări Recomandate

 

Într-o lume în care clasa mică și medie merge pe mono- și bicilindre, Kawasaki revine cu un 4 cilindri de 400cc - Ninja ZX-4 RR.

 

image.thumb.png.a26dc3d35b5900d08fed888a0bb7bd92.png image.thumb.png.052df61a759b8a588d76effda946ab1d.png image.thumb.png.9cda1b0278fbde9d503910e7898c718c.png

 

Avantaj: putere; Kawasaki anunță aproape 80cp (cu ram-air).

Dezavantaje: lipsă cuplu și greutate mare; ZX-4 RR este mai grea decât o Aprilia RS 660.

 

De apreciat însă ambiția celor de la Kawasaki de a face ceva diferit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Diferit față de toată lumea, nu mai are nimeni o astfel de motocicletă în clasa de sub 500cc. Nu prea înțeleg însă cine ar cumpăra-o și de ce; poate doar prin prisma prețului. Altfel modele precum RS 660, R7 sau viitorul RC 890 sunt peste din toate punctele de vedere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clasa asta de 400cc era foarte dezvoltată-n Japonia, din cauza taxelor. Nu mai știu cum e acum, dar pentru cilindree mare se plătea o grămadă, limita decentă era la 400, motoarele fiind puse pe modele care aveau și motoare de 1000-1100 pentru Europa. Un motor de 400 în 4 cilindri se turează foarte tare. Mai erau chiar și de 250, alea se duceau în vreo 18000 rpm.

După 90, știu că era plin de modele de 400 aduse cu vaporul din Japonia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum a luat un prieten pt fi-su un ZX400 din 1900 toamna, vreo 2200 iepuroi :)

e cam singura varianta in 4 pistoane la clasa sport care merge cu permis A2

si in strainatate au inceput sa devina mobre de colectie, sunt f rare

 

 

consider ca si una de asta din generatia noua va fi mobra de colectie! ....peste vre-un sfert de veac :)

 

 

mie personal imi place mult cum arata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14 minutes ago, vis-a-vis said:

Clasa asta de 400cc era foarte dezvoltată-n Japonia, din cauza taxelor. Nu mai știu cum e acum, dar pentru cilindree mare se plătea o grămadă, limita decentă era la 400, motoarele fiind puse pe modele care aveau și motoare de 1000-1100 pentru Europa. Un motor de 400 în 4 cilindri se turează foarte tare. Mai erau chiar și de 250, alea se duceau în vreo 18000 rpm.

După 90, știu că era plin de modele de 400 aduse cu vaporul din Japonia.

 

Foarte bine punctat, așa este. Nu știu dacă s-a schimbat cadrul legal în Japonia, dar în Europa sigur nu are la fel de mult sens modelul.

 

Legat de preț: văd că la americani se vinde la 9700$. Asta în cazul în care ZX-6R (care acolo se mai vinde) este 11000$.

 

Având în vedere prețurile modelelor care se vând și acolo și în UE (~10% în plus), aproximez că ZX-4 RR va costa între 10500 și 11000€ aici. Comparativ, RS 660 este ~11500 iar R7 este sub 10000.

 

3 minutes ago, apriliacluj said:

consider ca si una de asta din generatia noua va fi mobra de colectie! ....peste vre-un sfert de veac :)

 

Foarte posibil, nu cred că va mai fabrica nimeni așa ceva de acum înainte.

 

4 minutes ago, apriliacluj said:

mie personal imi place mult cum arata!

 

Estetica este subiectivă, dar personal mi se pare cam anonimă. Prea similară la design cu ZX-6R, Ninja 400 și 650.

 

image.thumb.png.8af1548fe12efe70ac040892e3ce8329.png image.thumb.png.9b79859fda8d7267b3b60d26c0cf1289.png image.thumb.png.157f8a6c3f9d02191ef45bddb25523d7.png image.thumb.png.01cc72f345598a3919dc777385eec594.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, PzKpfW a spus:

Nu știu dacă s-a schimbat cadrul legal în Japonia, dar în Europa sigur nu are la fel de mult sens modelul.

Ideea e că modelele de 400 ale anilor 90 erau destinate exclusiv pieței japoneze și erau foarte căutate și importate în Europa la mâna a doua. Probabil Kawasaki s-a gândit că dacă tot face un model pentru Japonia, de ce să nu-l și exporte. Altfel bariera de 400 n-are sens pentru restul lumii, însă pentru această cilindree nu vei obține perfomanțe mai bune...

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14 minutes ago, vis-a-vis said:

Probabil Kawasaki s-a gândit că dacă tot face un model pentru Japonia, de ce să nu-l și exporte.

 

Exportul presupune omologări. Care (mai ales în Europa), costă. Mai este și ABS-ul care este obligatoriu aici. La o motocicletă de 20 de mii nu prea înseamnă mult. La una de 10-15 mii, se simte.

 

Peugeot revine pe piața moto (dorința acționarilor majoritari Mahindra).

 

image.thumb.png.b6bf1b2868b41fcdb8fa25ee0c43c30b.png image.thumb.png.87bee233aa1c257729e27fd82e7b8d3b.png image.thumb.png.48c6ed91e2a88a0af535fb5478d4b326.png

 

A apărut și prețul pentru noul Transalp - 11500€ în România. Obiectiv ratat, Ténéré este mai ieftin aici (11100€).

Au reușit însă în Italia, unde este mai ieftin ca Yamaha: 10700€ vs. 11000€.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, PzKpfW a spus:

A apărut și prețul pentru noul Transalp - 11500€. Obiectivul a fost să fie sub Ténéré (11100€). Au reușit. La limită.

Păi 11500 e peste, nu sub 11100 :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 minutes ago, vis-a-vis said:

Păi 11500 e peste, nu sub 11100 :) 

 

5 minutes ago, Speedy.K said:

Cred ca a vrut sa zica sub 12000.

 

Am editat post-ul de mai sus. Mi-am creat singur confuzie cu diferitele surse.

 

5 minutes ago, Speedy.K said:

Acum vad ca e 11.000 si 100-200..

 

Exact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca in Italia au taiat ca sa fie mult sub Tuareg. Ala e competitorul adevarat, T7 nema electrocica, pozitie mult mai enduro, altceva.

Oricum, cine dreaqu se uita la 500 de euro cand isi ia mobra de peste 10.000?! 
Probabil psihologic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, Speedy.K a spus:

Cred ca in Italia au taiat ca sa fie mult sub Tuareg. Ala e competitorul adevarat, T7 nema electrocica, pozitie mult mai enduro, altceva.

Oricum, cine dreaqu se uita la 500 de euro cand isi ia mobra de peste 10.000?! 
Probabil psihologic.

 

Si peste 15k s 20k te uiti si la 500 de euro, sunt ceva accesorii de banii aia. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 minute ago, Escanor said:

Si peste 15k s 20k te uiti si la 500 de euro

 

De uitat, te uiți. Dar asta în sine nu va înclina balanța decisiv în favoarea unui model. Mai ales în contextul în care în Vest mai toată lumea își cumpără în leasing - i.e. diferență de câțiva euro la rată.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Escanor a spus:

 

Si peste 15k s 20k te uiti si la 500 de euro, sunt ceva accesorii de banii aia. 


Daca la o mobra de 20000 te uiti la 500 inseamna ca mobra e prea scumpa pentru banii tai.

Acum 1 oră, PzKpfW a spus:

 

De uitat, te uiți. Dar asta în sine nu va înclina balanța decisiv în favoarea unui model. Mai ales în contextul în care în Vest mai toată lumea își cumpără în leasing - i.e. diferență de câțiva euro la rată.


Bineinteles ca la asta ma refeream, nu la bani in sine.

PS La aia se face leasing pe persoana fizica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Microîntreprinderile sunt mult mai rare, condițiile pentru înființare sunt mai complicate și taxele mai mari. Dar au condiții de leasing foarte bune la PF, cu dobândă 0 de obicei. La americani am auzit inclusiv de leasing operațional la moto (oferit în mod oficial de dealer/importator).

 

* Mă refer la țările din Vest, evident.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu există piață, educație (de niciun fel), dorință, mediu fiscal, etc. Fabricantul lucrează cu care are la fața locului - de la oameni la instituții financiare și legislație.

 

Regret lipsa finanțărilor cu dobândă 0 la moto și dorința (normală într-un fel) imporatorilor/dealerilor de a pune adaos mai mare. Prețurile sunt constant mai ridicate decât în țări care au taxe fiscale mai mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 40 minute, Speedy.K a spus:

Eu intrebam de a merge acolo si a cumpara cum cumpara si ei.

Cred că trebuie să fii înregistrat fiscal, cont deschis acolo, o adresă/buletin ceva în tara respectiva că sa poți lua leasing d-asta cu dobândă 0. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • ivan pedala changed the title to Stiri si noutati din lumea moto
  • Cavaleru changed the title to Noutati din lumea moto

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...