Sari la conținut

Noutati din lumea moto


LionEl
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da. Am observat că de 2-3 ani încoace a "devenit cul" să ai Ducati. Deși este vorba probabil și de îmbunătățirea fiabilității (nu că dpdv mecanic ar fi fost foarte problematică în trecut) sau de succesul în motorsport (chiar dacă au câștigat și înainte), cel mai important element este pur și simplu faptul că are lumea bani. Meh.

 

Recunoașteți marca/motocicleta/orice.

 

image.thumb.png.bf8eb5a41552a2e1a91cab581a5aa31c.png image.thumb.png.b9b45fe3b7672e738b0043c3edc46179.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

18 minutes ago, prafrau said:

miroase a chinez

 

Xiangshuai Traveler XS 800. Da, 800cc și vreo 60cp. Nu că un H-D de 1600cc ar avea forarte multă putere, dar măcar au cuplu. Asta are 72Nm și viteză maximă de 160 km/h.

 

Are însă meritul de a fi primul model de genul venit din China. Cred că sunt pe toate nișele deja.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Situiația mi se pare complet diferită. Când au intrat japonezii pe piața moto europeană (anii '60) au venit cu motociclete ieftine (mână de lucru relativ ieftină în JP + procese automatizate) și cu excelență în calitate și asamblare. Au vândut prin prețuri accesibile, inovație, fiabilitate și imagine în motorsport.

 

Ceea ce fac chinezii acum nu este altceva decât să copieze ceea ce fac europenii, făcând rabat de la calitate și inundând piața piața cu modele pe care nu le-a cerut nimeni**. Sunt exemple mai sus - și încă unul, tot de la Xiangshuai: un chopper-cruiser cu design kitschos, roată de 360 pe spate și motor V2 de 800cc cu 51cp și 59Nm cuplu.

 

image.thumb.png.3d92cf5170d0f16ff25268e03c98c142.png image.thumb.png.6144135b9abaf01b17bec20ec9be7a53.png image.thumb.png.073046b098625b3d653c960ebe5db03f.png image.thumb.png.e6167cab3dabc1448dcc257db4fd79c4.png

 

** Evident, sunt și câteva exepții, dar asta este abordarea generală a chinezilor - nu doar la motociclete, ci cam la orice produse care vin de acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 24 minute, Speedy.K a spus:

E tare cum azi chinezariile au preturi pe care le aveau acum 20 de ani mobre japoneze cu cam aceleasi capacitati sicaracteristici tehnice.

Nu comparam calitatea. La preturi da, dar calitatea și fiabilitatea japonezelor nici acum nu e egalata de nimeni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt convins de partea cu "calitatea", am văzut niște măsuri de reducere a costurilor cam urâte și la ei în ultimii ani. Dar la fiabilitate sunt încă regi - mai ales Honda. În principiu pentru că testează temeinic un motor apoi înainte de a-l lansa în producție îl castrează la vreo 50% din cât ar putea duce de fapt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu ma refer la anii 60-70 ci la anii 90. Japonezii erau intrati de mult, dar tot erau mobre de 500-600 cmc la 6000-7000 de euro. Acum la banii astia chinezii vand mizeriile astea. Cum dreaqu?! Sau de fapt nu vand , ci vor doar sa fie prezenti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

19 minutes ago, Speedy.K said:

dar tot erau mobre de 500-600 cmc la 6000-7000 de euro.

 

Dacă vorbești de suma asta atunci, pune și inflația la socoteală. Față de 2002 (când a apărut €) este diferență de valoare de ~40%. Japonezii nu vindeau motociclete ieftine, ci ceva mai abordabile. În plus, nu prea aveau concurență. Iar diferența față de ceea ce vindeau europenii nu era atât de mare. Cam de la criza din 2008 au început să vândă "ieftin".

 

Ceea ce le reproșez personal chinezilor în momentul de față este inundarea pieței cu copii ieftine. Nimic inovator, doar preț mai mic prin prisma copiatului a ceea ce fac alții și a capacității de producție industrială. Inovație 0.

 

15 minutes ago, Escanor said:

Cred că și vând, că văd din ce in ce mai multe CF Moto plus branduri italinienesti reînviate de chinezi. 

 

...Și blazon 0. Asta încearcă să cumpere. Ceea ce europenii au prin istorie și inovație iar japonezii și-au câștigat prin reputație și motorsport. Chinezii cumpără nume pentru blazon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o reținere în a crede ca aceste mobre copiate vor rezista la abuzul la care au rezistat acele japoneze hămălite de toți șlăparii.

 

Strict pentru mine sfarsitul anilor 1990 și până în criza din 2008-2009 reprezintă vârful a ceea ce a putut oferi industria japoneză. Ei au fost vârful de lance. Acum acest rol în au europenii pentru ca inoveaza. După criză daca nu veneau BMW, KTM, Ducati să-i tragă pe japonezi după ei încă ne vindeau tehnolofie pre 2008. Încă încearcă asta de fapt, dar mai au și altele pe lând din nevoia de a rămâne competitivi. Trebuie să renunțe la conservatorism ca să revină vârf de lance. Deocamdata nu sunt semne în acest sens și cât timp piața din Asia o să ceară ce cere acum tot la fel o să râmână situația.

Editat de therocketscientist1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kawasaki cu o noutate - admisie cu lungime variabilă ("VAI") pe ZX-10 RR. La turații mari, trompetele se ridică pentru a permite intrarea unei cantități mai mari de aer în cilindrii.

 

image.thumb.png.8621e1569e46ca32da916c7620eab6f2.png

 

Sistemul va fi disponibil doar pe pe modelul RR (modelul de omologare WSBK), nu și pe ZX-10 R - e clar care este scopul. Dealtfel, va fi activat doar în cazul în care motocicleta este dotată cu kit-ul de curse de la Kawasaki (alt ECU și circuit electric).

 

Nimic special în absolut, tehnologia în sine fiind destul e veche și prezentă de ani buni la competiție (modelele RSV4 Factory au trompete de admisie de lungime variabilă de prin 2011 de exemplu). Dar o noutate pentru Kawasaki și demnă de menționat.

 

3 hours ago, therocketscientist1 said:

Am o reținere în a crede ca aceste mobre copiate vor rezista la abuzul la care au rezistat acele japoneze hămălite de toți șlăparii.

 

Nici nu trebuie, din păcate. Societatea este din ce în ce mai consumeristă. Mai mult, vor prinde mai ușor la copii și tineret. De văzut ce vor face pe viitor: fie vor continua să copieze ceea ce fac alții (caz în care situația actuală este doar o etapă), fie vor investi în dezvoltare și vor inova (ceea ce nu prea știu să facă).

 

3 hours ago, therocketscientist1 said:

Strict pentru mine sfarsitul anilor 1990 și până în criza din 2008-2009 reprezintă vârful a ceea ce a putut oferi industria japoneză. Ei au fost vârful de lance. Acum acest rol în au europenii pentru ca inoveaza. După criză daca nu veneau BMW, KTM, Ducati să-i tragă pe japonezi după ei încă ne vindeau tehnolofie pre 2008. Încă încearcă asta de fapt, dar mai au și altele pe lând din nevoia de a rămâne competitivi.

 

Just.

 

Încă o chinezoaică...

 

image.thumb.png.827e8ddc37b003766f62cd50b7485a1f.png image.thumb.png.cd916a8a46022ef323b23fc7c6ccd531.png

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • ivan pedala changed the title to Stiri si noutati din lumea moto
  • Cavaleru changed the title to Noutati din lumea moto

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...