Sari la conținut

Noutati din lumea moto


LionEl
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 1/25/2023 at 4:08 PM, PzKpfW said:

CFMoto dezvoltă și un motor V4 (!), cu unghi de 75-80° între bancuri.

 

image.thumb.png.d059dc797fed65419992afa2b7d83d02.png

 

Nu este clar încă dacă se dezvoltă în parteneriat cu cei de la KTM sau doar cu "know-how" de la ei. Însă este destul de evident că și KTM lucrează la un model V4.

 

Aș fi teribil de surprins să-i văd pe CFMoto capabili să scoată un asemenea motor în serie, de la prima tentativă. Poate doar dacă lucrează cu KTM. V4 este deja teritoriu complicat, nu mai merge cu copy-paste de la concurență. Bineînțeles, mai există și posibilitatea de a scoate un model, de a-l vinde la un preț redus și a face testare și dezvoltare direct prin clienți.

 

2 hours ago, hora09 said:

Din ce am mers la viata mea, V4 sunt cele mai pi#da ❤️

 

Depinde de aplicație. Pentru putere de vârf și performanță pe circuit, da. Ca sunet de asemenea, sunt cele mai melodioase motoare, punct - mai ales V4 de la Aprilia, la care a lucrat Claudio Lombardi. Pentru stradă/distracție însă, nu mi se pare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, PzKpfW a spus:

Iei o motocicletă de

Cum ziceam, ca ziceau ăștia de aicea de la ktm, se dau instant online toate care sunt alocate pentru Polonia

Inafara de unii cu buget nelimitat care își iau o jucărie, ceilalți fac bisnita, așteaptă sa vina altu care din oarecare motiv vrea sa dea mai mult.. unii pin și dublu aproape prețul original, acuma nu înseamnă că și cineva plătește 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15 minutes ago, Silver Arrow said:

Oare or sa se bage astia de la Brabus si pe tractoare

 

Sunt deja pe nișă.

 

image.thumb.png.3a5049d18cbad63c977d0f77bd99000c.png image.thumb.png.15e196f3a2f6f642cb6d7c1760eadc76.png

 

7 minutes ago, hora09 said:

ceilalți fac bisnita, așteaptă sa vina altu care din oarecare motiv vrea sa dea mai mult..

 

Mai mult de 42k€ ?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 56 minute, PzKpfW a spus:

Mai mult de 42k€ ?!

Nu știu dacă era retoric sau nu, dar azi am zi liberă deci îmi fac timp și de prostii.

 

Da de ce nu mai mult de 50k, când banii nu sunt lucrați,  făcuți din furaciuni combinații și altele, când mediul tău înconjurător e alcătuit din alți ceropiteci care au ca și valoare cine are ce mai scump ca altfel sunt goi pe inainuntru și nu pot mai mult, s-ar putea sa fi motivat sa dai banii aia ca să ai cu ce te laudă la băieți,  pe fetele alea nu le impresionezi, ele înțeleg mașinile alea postate mai sus, sunt mari și țipă a atenție.. moara aia se pierde în piesaj pentru necunoscători. 

 

Și pana un alta poate sa o vând mai târziu în ideea ca tine sau creste prețul, da eu nu ma aștept, cred ca i s-a cada în anonimat, o sa știe aia de au cultura moto mai plină.. altfel în viitor o sa mergem toți pe mobrele chinezești, in mașinile chinezilor so tot asa 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

25 minutes ago, hora09 said:

Nu știu dacă era retoric sau nu

 

Nu eram retoric, doar surprins. Nu este genul de motocicletă "flashy" pe care s-o dorească orice cocalar parvenit. Subiectiv mi se pare urâtă (farul clasic e ca nuca-n perete pe lângă formele angulare ale motocicletei) și nesimțit de scumpă. Și KTM au făcut o aroganță ieftină cu modelul RR, dar s-au limitat la un preț de vreo 24.000€.

 

10 minutes ago, vis-a-vis said:

4273945839_6a4a475548_b.thumb.jpg.2b0723c03d913f5ae997c721a95dd631.jpg

 

Doar banii nemunciți și gusturile kitsch-oase ai unui arăbete ar putea justifica așa ceva. Și mie chiar îmi place UniMoG-ul.

 

Încă un motor chinezesc "original" - V2 de 1000cc de la Zeths (?!).

 

image.thumb.png.9632f6e603fc56f18aa250ef583a491a.png image.thumb.png.802791c928186268b0624e0655d86cbe.png

 

 

image.thumb.png.dc266f37676357c53db7fb2b34201b0b.png 

 

Motorul fiind mai mic față de cel pe care l-au copiat din care s-au inspirat (999.9cc vs 1133cc), au redus puțin alezajul pistoanelor; cursa este însă identică.

 

image.thumb.png.94430c2d30e27a3ca9ffde3b5af2a70c.png image.thumb.png.54c578a6f413e1644b0237dea102aee3.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am auzit ca de anul asta normele europene nu mai permit dezactivarea ABS nici macar pe spate la mobrele inmatriculabile. Asta inseamna ca adio mobre on-off adevarate, tot ce se va vinde de nou se va vinde cu ABS permanent fata-spate. Nu sunt sigur de stire, diar am auzit o vorba. Aveti vreo confirmare din alta sursa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, PzKpfW a spus:

...

 

Și chiar dacă ar fi adevărat, senzorul de ABS are un fir și o mufă...

Si poate o siguranta? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 13.02.2023 la 12:23, hora09 a spus:

Din ce am mers la viata mea, V4 sunt cele mai pi#da ❤️

Poți te rog să detaliezi? Am o ușoară mâncărime de VFR1200F, am mers prea puțin cu așa ceva ca sa-mi pot da seama de tot ce poate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, ENEOS a spus:

Poți te rog să detaliezi?

Experientele mele pe v4 sunt încă mult prea puține/scurte 

Dar

- Putere livrată foarte serios cu o ușurință copleșitoare

- Sunetele ce le scot motoarele astea

- Motoare fine, vibrații nu îmi amintesc la nimic unul sa fie de rămas în minte 

- Putere 😛

- v4 e mai mulți cilindrii in V ca la v2 🙃

 

Nu sunt motoare comune, drept urmare și experienta nu este una comună 

 

 

Acum 3 ore, PzKpfW a spus:

Subiectiv mi se pare urâtă

Eu am văzut-o live, e pur și simplu nașpa, finisajele mult lasă de dorit pentru preț. 

Designul zice ca nu se discuta, eu îl discut din punct de vedere personal și profesional, sorry dar pare făcut de cineva care a fost pus sa deseneze motoare fără sa îl interseze sau pasioneze, e nașpa!

 

Pare motor făcut și vândut doar ca se poate și ca orice e acolo pe piața se vinde 

Editat de hora09
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Speedy.K a spus:

Am auzit ca de anul asta normele europene nu mai permit dezactivarea ABS nici macar pe spate la mobrele inmatriculabile. Asta inseamna ca adio mobre on-off adevarate, tot ce se va vinde de nou se va vinde cu ABS permanent fata-spate. Nu sunt sigur de stire, diar am auzit o vorba. Aveti vreo confirmare din alta sursa?

Deci nici nu se va mai strica niciodata ABS-ul :alcy:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, ENEOS said:

Poți te rog să detaliezi? Am o ușoară mâncărime de VFR1200F, am mers prea puțin cu așa ceva ca sa-mi pot da seama de tot ce poate.

 

Vorbesc neîntrebat, cu scuzele de rigoare (am avut V4, am mai mers pe câteva) - un 4 în linie ceva mai elastic, mai melodios (deși la VFR 1200 abia se aude), cu ceva mai mult cuplu dar cu mai puțină explozie sus. Aș alege V4 în orice zi față de 4L. Și tot în (aproape) orice zi, V2 față de V4.

 

56 minutes ago, hora09 said:

sorry dar pare făcut de cineva care a fost pus sa deseneze motoare fără sa îl interseze sau pasioneze, e nașpa!

 

Designer-ul a făcut probabil ce a putut având în vedere cerințele clientului și limitările cu care a trebuit să lucreze. Greu să schimbi un design unitar când ai la dispoziție un far și două carene.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, apriliacluj a spus:

asta are 6L..... si 510HP, clar, trebuie incercat!

image.thumb.png.6bf7e29d22901b9410cbbc143ded53a4.png

 

Incerc saptamana viitoare asta: https://www.bmw.ro/ro/all-models/m-series/x6-m/2021/detalii-bmw-x6-m.html 

 

Nu imi place modelul propriu-zis ca e prea de coca, dar motorul e altceva. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, apriliacluj said:

asta are 6L.....

 

Avem. Și pe 1.4t, nu pe 1.8 (și probabil cu integrală). Motorul 6 în linie este cel mai smooth motor cu pistoane, fiind perfect echilibrat prin natură.

 

2 hours ago, Escanor said:

Nu imi place modelul propriu-zis ca e prea de coca, dar motorul e altceva. 

 

...Dar cum te bucuri de el pe un camion de 2 tone și jumătate? Chestia aia are power/weight ratio de Civic Type R. Doar că Type R știe să și frâneze și să stea pe curbe.

 

1 hour ago, Escanor said:

sunet de F1

 

Mi se pare că sună ca un motor de auto - ceea ce nu e neapărat rău, doar zic. Ți-e dor puțin de rafinamentul K-ului, observ.

 

Suzuki Gixxer (chiar așa se numește) 250. Monocilindru de 250, răcit cu ulei...

 

image.thumb.png.d95c879625552c580ddb4bf376fa9191.png image.thumb.png.2fbeadb2772306095102cf0b07d25c85.png image.thumb.png.ef489b8c9ccd15536263349e59fab1c4.png image.thumb.png.725e068530b57d744981da7411d3ba8c.png image.thumb.png.6f32508e5aa363419f21b0242e61db3f.png image.thumb.png.299a5bad51aa713615bb146d0de4c14d.png image.thumb.png.81b694cefbc0586e036adf5542c611dc.png image.thumb.png.09f785a587de214fef6b20b2c0005406.png

 

2 hours ago, apriliacluj said:

motor de 4400cmc, prea mare

 

Prea mare pentru taxele și asigurările de la noi (și modul stupid în care sunt calculate), da. Pe de altă parte, dacă vrei motor sportiv de 4000+, nu cred că te uiți la BMW. N-ai cum.

 

image.thumb.png.182b80b7d47e481ba384253997744458.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • ivan pedala changed the title to Stiri si noutati din lumea moto
  • Cavaleru changed the title to Noutati din lumea moto

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...