ENEOS Postat Februarie 21, 2023 Share Postat Februarie 21, 2023 Pe serpentine cel mult dacă o treci în mod manual, altfel ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Februarie 21, 2023 Share Postat Februarie 21, 2023 pai asta zic, te joci din padele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 21, 2023 Share Postat Februarie 21, 2023 Acum 12 minute, apriliacluj a spus: pai asta zic, te joci din padele! Padelele nu e cu ambreiaj. Pedala a 3 a la picior,specific. Ti-ar place la Hayabusa sa ai cutie automata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 21, 2023 Share Postat Februarie 21, 2023 A nu se neglija lipsa franei de motor serioase la automate. Coborarile pe nisip pietris sau zapada sunt horor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Februarie 21, 2023 Autor Share Postat Februarie 21, 2023 (editat) Acum 2 ore, Speedy.K a spus: A nu se neglija lipsa franei de motor serioase la automate. Coborarile pe nisip pietris sau zapada sunt horor. Nu e adevărat. Poate in trecut, acum și la mașini și la motociclete ai frana de motor ca lumea. Și pe deasupra mai e și reglabila. Editat Februarie 21, 2023 de Escanor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 21, 2023 Share Postat Februarie 21, 2023 Stiu de setarile de la mobre, dar la masini n-am auzit. Mizeriile alea de ajutoare la coborare folosesc franele la toate masinile pe care le-am testat. Am avut trei automate si am mers cu cinci. Ani intre 2005 si 2018. Niciuna nu face frana de motor calumea in automat si una singura cat de cat in manual, e padele. Toate masini pe la 20000 - 35000 de euro, niciuna vreo naveta de lux. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Februarie 21, 2023 Autor Share Postat Februarie 21, 2023 Spre exemplu la X6M daca ii dai pe modul ăla cel mai rau și agresiv se simte frana de motor. Pe confort e moale și nu prea te ajuta dar pe sport e rea. La fel e și la moto la Honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Februarie 21, 2023 Share Postat Februarie 21, 2023 (editat) Carrera S dă și throttle blip ("șpriț" pt domnii pruteni) la retrogradare în frână de motor pe modul ăla rău. Editat Februarie 21, 2023 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 22, 2023 Share Postat Februarie 22, 2023 Acum 8 ore, Escanor a spus: Spre exemplu la X6M daca ii dai pe modul ăla cel mai rau și agresiv se simte frana de motor. Pe confort e moale și nu prea te ajuta dar pe sport e rea. La fel e și la moto la Honda. Exact ce spuneam, eu vorbeam de masini pentru oameni... Acum 7 ore, ENEOS a spus: Carrera S dă și throttle blip ("șpriț" pt domnii pruteni) la retrogradare în frână de motor pe modul ăla rău. La fel si aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Februarie 22, 2023 Share Postat Februarie 22, 2023 (editat) Da' ce, mah, faci discriminări?!? Ăia cu x6m și Carrera S nu e și ei uameni? Pfff, și o fostă de-a mea are x6m d'ăsta, te pomeni c-oi fi fwtut ! Mai are și 4 copii (parcă), s-o pregăti invazia... Editat Februarie 22, 2023 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Februarie 22, 2023 Autor Share Postat Februarie 22, 2023 Acum 18 ore, ENEOS a spus: Plus că te trezești că schimbă în viraj, ceea ce poate fi neplăcut- înțeleg că la AT 2021-22 au făcut ceva în acest sens, la altele . Au schimbat la AT cum am eu dar trebuie sa fii pe SII sau SIII (Modul Sport 2 sau 3 care sunt cele mai agresive). Daca esti pe D n-ai nici o sansa. De fapt nici nu stiu de ce au mai pus D pe AT ca nu are nici o noima modul ala, subtureaza motorul grav. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Februarie 22, 2023 Share Postat Februarie 22, 2023 Acum 3 ore, Escanor a spus: De fapt nici nu stiu de ce au mai pus D pe AT pt Greta si eco-bolsevici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 22, 2023 Share Postat Februarie 22, 2023 4 hours ago, Escanor said: De fapt nici nu stiu de ce au mai pus D pe AT ca nu are nici o noima modul ala, subtureaza motorul grav. Consum și noxe. 5 hours ago, ENEOS said: o fostă de-a mea are x6m d'ăsta Q.E.D., vehicul pentru femei. Și bărbați care încearcă să compenseze pentru ceva. Ce știam de ceva vreme se confirmă: KTM relansează modelul SMT, pe baza platformei 890. Am avut ocazia să merg pe modelul anterior acum ceva ani, pe vremea când avea un V2 de 990. Era fun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Februarie 22, 2023 Share Postat Februarie 22, 2023 Acum 7 ore, PzKpfW a spus: Acum 7 ore, PzKpfW a spus: Ăsta ești tu? Acum 7 ore, PzKpfW a spus: Q.E.D., vehicul pentru femei Asta măcar a 2-a sau a 3-a oară când am pus-o la volan (într-o incintă privată ) și a fugit bmw-ul de coordonator (un E21 2.0 în 4 cilindri, în '92 se întâmpla faza) a contrabracat extrem de natural, iar când am întrebat-o de unde a știute să facă a zis că a văzut la mine. Vreau să zic că fata are aptitudini și conduce chiar bine. Nu pricep de ce si-a luat catedrală din aia, că de la mine sigur n-a învățat că e ce trebe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 22, 2023 Share Postat Februarie 22, 2023 Pentru ca e o masina care da bine. Am observat ca femeile, oricat de apte sau de bun simt ar fi, niciuna nu intelege care-i treaba cu masinile. Adica...merg binisor, decent, chiar si in off, dar tot o mizerie si-ar lua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 23, 2023 Share Postat Februarie 23, 2023 14 hours ago, ENEOS said: Ăsta ești tu? Pare, nu? Poza era doar ilustrativă pentru ce puteai face cu motoreta aia. De mine era prea mare ca să încerc din-alea. Dar se ridica ușor pe o roată din gaz. 13 hours ago, Speedy.K said: Pentru ca e o masina care da bine. Exact. Mașina nu este doar o unealtă sau/și jucărie cum este pentru noi, ci un simbol de statut social. La fel cum ar fi o geantă sau niște pantofi. Se simt admirate și în centrul atenției când se urcă într-un camion obscen precum un SUV cu motor mare. Încă o zi, încă o chinezoaică: Benda Dark Flag 500. Un mic cruiser cu motor V4 de 500cc și peste 230kg. Dacă era nevoie, încă un exemplu al faptului că oamenii de acolo nu prea înțeleg motociclismul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 23, 2023 Share Postat Februarie 23, 2023 Cu tobele ba pe stanga, ba pe dreapta, n-o fi doar un concept? In rest ce sa zic, daca ei fac V4 si japonezii nu mai vor, o sa tin un ochi atent pe ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 23, 2023 Share Postat Februarie 23, 2023 18 minutes ago, TETEA. said: Cu tobele ba pe stanga, ba pe dreapta, n-o fi doar un concept? Nu, are finale pe ambele părți. Să se vadă că e V4. Nu este însă sigur dacă va ajunge în UE. 19 minutes ago, TETEA. said: In rest ce sa zic, daca ei fac V4 si japonezii nu mai vor, o sa tin un ochi atent pe ei. Ai vrea un V4 (probabil copiat) de 500cc, cu 50cp și 40Nm cuplu? Și cu cifrele astea sus în ture, pentru că motor cu pistoane mici? Pentru mine nu are niciun sens. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Februarie 23, 2023 Autor Share Postat Februarie 23, 2023 Doar Ducati ce au mai rămas cu V4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 23, 2023 Share Postat Februarie 23, 2023 Aprilia au V4 de aproape 15 ani în gamă. Iar faptul că au patentat o distribuție variabilă pentru acest motor mă face să suspectez că-l vor pune și pe alte modele în afară de RSV și Tuono. Apoi mai sunt KTM, care aproape sigur au și ei un V4 la copt. Și mă refer aici doar la motoare V4 sportive. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 23, 2023 Share Postat Februarie 23, 2023 Acum 16 minute, PzKpfW a spus: Ai vrea un V4 (probabil copiat) de 500cc, cu 50cp și 40Nm cuplu? Și cu cifrele astea sus în ture, pentru că motor cu pistoane mici? Pentru mine nu are niciun sens. Normal ca nu, mai ales ciaina. Doar ca ma nervozeaza japonezii cu perechile lor de paraleli. Totul cat mai pe cheapo, parca japan is the new ciaina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 23, 2023 Share Postat Februarie 23, 2023 (editat) Interesant cum ai fix un doi paralel la poza de profil de când te știu Am mai abordat subiectul - nu este vorba doar despre cost. Da, un ||-twin este mai iefin de produs față de un V2 (V4 nici nu intră în discuție) dar este și mai ușor, mai simplu și mai compact. Asta face motocicleta mai ușoară, mai fun și (teoretic) mai fiabilă și ușor de servisat. Iar față de un 4 în linie are și performanțe mai adaptate pentru stradă (mai puțin top-end power, dar mai mult cuplu și mai multă elasticitate). Prefer personal un V2 față de un 2 paralel? Absolut. Dar pentru mulți utilizatori nu contează acest aspect. Editat Februarie 23, 2023 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 23, 2023 Share Postat Februarie 23, 2023 (editat) Acum 15 minute, PzKpfW a spus: Interesant cum ai fix un doi paralel la poza de profil de când te știu Buna observatie! Era pe vremea pe cand mi-am luat prima japoneza, un GPZ de 500. Doamne, ce racheta mi se parea ca este! Acum ma bucur de un V4, si tind sa trec pe V2 pentru ca vreau sa cresc cilindreea si sa trec la injectie. Si nu exista un V4 cu cele doua cerinte, in segmentul meu preferat de moto (cruiser). Asa ca da, ma uit dupa orice V4, poate-i apare vreun fratior mai mare. (vezi Rebel 300-500-1100). Editat Februarie 23, 2023 de TETEA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Februarie 23, 2023 Share Postat Februarie 23, 2023 On 2/21/2023 at 2:04 PM, PzKpfW said: mai economice decât cele manuale Da? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 23, 2023 Share Postat Februarie 23, 2023 Acum 22 minute, PzKpfW a spus: Prefer personal un V2 față de un 2 paralel? Absolut. Dar pentru mulți utilizatori nu contează acest aspect. Păi de când Yamaha a inventat vilbrochenu' cu paliere la 270°, paralelu' s-a transformat practic în V2. Prima mea mobră a fost un V2 (Yamaha XZ550), e clar că motor că V2-ul nu există, dar și primul motor care s-a stricat. Deh, ulei de mașină slab, filtre ciuciu. Vorbim de anii 95-96... A fost moartea pasiunii să-l desfac și să-l împrăștii prin casă. E complicată treaba cu 2 chiulase. Prefer monocilindrul, apoi paralel twinu' pentru astfel de "okazii" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.