Sari la conținut

"V-am lasat săraci și proști, m-am întors, v-am găsit și mai săraci și mai proști"- Dispariția motocicletelor din anii 50-60


m72story
 Share

Postări Recomandate

Beneficiul acestor updatari tehnice este acela de a te bucura de motocicleta, de a merge la drum fara situatii in care esti tradat de imbatranirea sau slabirea componentelor. Modificarile sunt pe cat posibil reversibile si au un caracter strict tehnic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 157
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 1 minut, cuki a spus:

 

Just ceea ce spui...dar asta nu inseamna ca acele motociclete mai au vreo legatura cu ceea ce au fost odata? (nu stiu, ca nu ti-am vazut motoarele, poate ar fi fain daca ai pune niste poze aici cu ceea ce detii actualmente). L

 

Pe la intruniri moto mai vedeam asa numite "rat bikes" ... unele mai aduceau a ceea ce au fost vreodata, altele erau adunaturi de piese contopite in ceva aratari, dar care functionau.

Oricum, toate paleau langa restaurariile "adevarate"...alea cu piese reconstruite prin naiba stie ce ateliere, cu electrica upgradata, dar totul mentinut ca atunci...fara manunchiuri de cabluri care atarna. etc. etc.

 

 

 

Am zeci de topicuri cu poze si filme cu ceea ce sunt si fac

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, patrick1 a spus:

Pot să (te) întreb dacă cumva (şi pe aici) există drept constituţional la recuzarea "juraţilor" (auto)dispuşi şi preponderent necalificaţi să (te) "jurizeze" prin (auto)arogarea calităţii de "stâpâni" (asupra ta)?

 

 

 

Pentru că ai întrebuinţat expresia (obedientă) "se acceptă".

Cine ar fi acel impersonal personaj care se ascunde după un "se"? Mă-sa, ta-su sau "şatra" :D

@m72story atenţie la detalii:

 

 

Patrick daca nu te-as cunoaste as zice ca ai fost un membru de elita al unitatii 0110.

Desi putem infiinta si aici o unitate locala insarcinata cu detectarea celor care vor sa ne sparga rotile care oricum se invart greu.

La noi este si cu petic, prenadez, smirghel, leviere....deci este caz de sabotarea motocicletelor clasice in forma grava

Acum 5 minute, m72story a spus:

Patrick daca nu te-as cunoaste as zice ca ai fost un membru de elita al unitatii 0110.

Desi putem infiinta si aici o unitate locala insarcinata cu detectarea celor care vor sa ne sparga rotile care oricum se invart greu.

La noi este si cu petic, prenadez, smirghel, leviere....deci este caz de sabotarea motocicletelor clasice in forma grava

Propun organizarea de grupuri-cete reactive si revolutionare, independente si autocefale pentru destructurarea si demontarea acestor tentative antinationale si antiromanesti.

 

Editat de m72story
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 minute, GoodKat a spus:

Ba, lumea este atat de mare si de pestrita iar voi v-ati gasit sa va luati in bete pe un topic ca asta? Nu aveti nimic mai bun de facut? In speta de invartit rotile sau de mesterit la fiare? Na, ca eu acu imi caut un carburator Mikuni VM 34 pentru troaca mea japoneza ne-clasica. Nu de alta, dar la ce scoruri am primit pentru un reglaj de amestec de la anumiti mecanici, am ajuns la concluzia ca imi pot lua doua carburatoare NOI (si nu glumesc). Asa ca iau unul si experimentez pe el.

Sunt convins că după o documentare îl vei putea regla tu mai bine ca oricine altul.

Faptul că nu e vacumatic te va ajuta, din poze am observat că de fapt reglajul este pe benzină nu pe aer, are surubul după clapetă (piston)

Editat de m72story
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu imi fac rafturi acum. Mai pilesc, mai sudez...si in pauze vin aici sa ma cert.

Dati-mi o idee cum sa organizez burghiele, tarozii, alezoarele si filierele ca nu mai pot cu ele !!!

Am vreo 60kg. pana acum am reusit sa sortez suruburile..68dda964-13fd-4b21-99a7-57b9d52761c7.thumb.jpg.17c607a9a84d7ce1686dfe6f047e87bb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, SenorPink said:

 

Ai vazut oameni d-astia? Eu unul cand vad pe cineva cu o mobra veche sau cine stie ce alt model instant ma gandesc ca e pasionat, nicidecum un sarac. Poate doar ghertoii cu "supersportive" cu tobele sparte sa gandeasca asa (desi ei au motorete facute din bucati si cu cadre sudate, dar trecem peste astfel de detalii). 

 

Din pacate exista si astfel de oameni, nu detaliem pt ca nu acesta este rostul topicului. Problema e ca aversiunea asta fata de motociclism in Romania afecteaza in mod special domeniul retro propagand cumva lipsa de interes fata de aceasta nisa. Iti dau un exemplu simplu si ai sa intelegi, am un canal de youtube cu 400 de abonati, maxim 20 de abonati sunt romani si nu cred ca problema este faptul ca acest canal este in limba engleza cat este lipsa de interes pentru acest domeniu. Daca te duci la un salon auto-moto din Romania sectiunea de retro este vizitata foarte slab iar printre cei care arunca totusi un ochi printre exponate sunt foarte putini pasionati iar restul care ajung acolo arunca un ochi la modul "hai sa vad si eu ce mai este pe aici".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, GoodKat a spus:

 

Sa traiesti! Asta am zis si eu. Carburatorul standard este vacuumatic insa vreau sa trec pe un carburator round slide (parca subar se numeste in romana).

 

Preturile cerute pentru reglarea amestecului la carburatorul standard au fost asa: 1000 de lei si 1600 de lei.

 

Carburatorul Mikuni VM 34 nou costa 800. Pai ce-am facut nene??

Pai nou sau vechi tot va trebui reglat, de asta nu scapi.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, GoodKat a spus:


Exact! Zilele astea ma uitam cam lung la un CB650 Nighthawk din 1983...da momentan trebuie sa pun pauza la niste cheltuieli...cat de cat.

Va recomand canalul lui Allen Millyard https://www.youtube.com/user/millyardviper


Nu am folosit niciodata pana acum asa ceva, de fapt nu prea mi-am bagat mana in carburatoare...decat la niste drujbe si la un scuter in 2t. Daca aveti vreodata chef de a preda o lectie si nu aveti elevi, ma bag eu.

Il chema David Vizard incearca sa inveti de la cetatean,  este un foarte bun inginer, care are si ce povesti

 

https://www.youtube.com/user/marvingvx1/videos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 hours ago, m72story said:

-Un preot vede motocicleta si imi spune ca i-am raspuns la o mare  nelamurire pe acre o avea cu o cruce de prin altar veche de 300 de ani si pe care cineva dorea sa o restaureze, sa o faca ca noua. Vanzandu-mi motocicleta cu patina si-a dat seama ca farmecul lucrului consta in insăsi amprenta pe care o lasa vremea/vremurile asupra unui obiect .

 

Incurcate sunt caile Domnului, a fost nevoie de o creatie satanista pentru ca un preot sa inteleaga ce are de facut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, mobiletron a spus:

 

Incurcate sunt caile Domnului, a fost nevoie de o creatie satanista pentru ca un preot sa inteleaga ce are de facut.

Buna asta rau de tot Luca. 😂😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piei Satana!

Motocicleta mea este facuta dupa chipul ai asemanarea mea, cel care sunt ctitorul acestei creturi miraculoase.

Pana la mine nu a existat, nu a pufait, nu a carburat , nu a existat si nici macar nu a avut certificat de nascare. Eu si nunai eu am suflat inspre dansa dupa 6 ani de truda si o zi de odihna suflarea exploziei celei dintai.

Editat de m72story
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 22.09.2021 la 13:03, VyXxer a spus:

 

Eu ma apropii de 50.

Deci @Flower-Power

@Ana Maria

@Anca Ditiu

@iulia jianu

Un semn, ceva?

Copilărie fericita ! Ce semn aștepți din partea mea? Și de când..ca să știu, ordinea e aleatorie sau eram prima pe lista?😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 hours ago, Flower-Power said:

Copilărie fericita !

 Pai tu esti si cu Iulia Boris, pe care le "stiu". Dar nu stiu nick-ul exact al Iuliei, asa ca am mers la plesneala cu restul.

14 hours ago, patrick1 said:

Cu siguranţă

Asta e clavecin?

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, VyXxer a spus:

 Pai tu esti si cu Iulia Boris, pe care le "stiu". Dar nu stiu nick-ul exact al Iuliei, asa ca am mers la plesneala cu restul.

 

 

Iulia_boris 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 44 minute, pinnochio a spus:

Mobra a intrat in istorie.Oricine stie ce este,cum arata o Mobra. Nu acelasi lucru se poate spune de polizoarele japoneze.

În istoria pasionaților modelului din România, mai exact. Și ăia puțini. 

Iar comparația cu polixoarele japoneze este amuzantă! 

Numai când te gândești că Mobra a fost una de un fel și japonezii au avut zeci de modele iconice 😊

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar aici pe forum,pe diferite topicuri,se foloseste des cuvantul Mobra,fiind vorba de fapt de diferite motociclete japoneze,americane,nemtesti etc.Mobra e nemuritoare(sentimental-istoric)Tehnic,e un dezastru,dar asta din cauza calității proaste e ferului din care era fabricată.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, pinnochio said:

Mobra a intrat in istorie.Oricine stie ce este,cum arata o Mobra. Nu acelasi lucru se poate spune de polizoarele japoneze.

 

A intrat in istorie doar pentru ca este unica motoreta fabricata in Romania, fiind la randul ei o copie a unui model de motoreta Zundapp daca imi bine aminte, cel putin motorul. Din pacate Romania ante si postbelica nu a avut puterea economica necesara pentru ca cineva sa simta nevoia si oportunitatea infiintari unor fabrici auto sau moto. Dupa razboi comunistii nici nu agreau motocicletele, erau privite ca un simbol al burgheziei si de aceea s-a permis fabricarea doar a motoretelor: Carpati, Mobra 50 si Hoinarul. Macar un 250cmc 2T daca s-ar fi permis si ar fi avut un minim impact in istoria moto din Romania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...