Sari la conținut

Yamaha V Max 1200...


Jean_Taxi
 Share

Postări Recomandate

Salutare, bikeri!

Am facut acest topic in ideea de a impartasi unii altora pareri sau experiente avute cu Yamaha V Max 1200, adica acest muscle bike, fabricat intre anii 1985-1999 devenit deja clasic.

Cat de curand sper sa devin proprietarul unuia si n am gasit nimic scris despre model pe acest forum. Multumiri anticipate celor care vor ajuta aici cu pareri. Stima tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din '85 pana in 2005 s-au facut.

Dupa '94 au upgradat furca fata ingrosand-o si marind etrierii.

Nu toate au V-boost, cele fara au "doar" 98 de cai. Au fost facute pt piata din Japonia sau(si) Franta.

Nu stie sa ia curbele, cadrul flexeaza si da o senzatie de nesiguranta. Exista rezolvari partiale ale problemei, dar tot mesigura pe viraje ramane. 

Greu de gasit exemplare neabuzate. Daca gasesti, go for it! 

Rezervor mic. 

In rest... Pure blast!

Editat de TETEA.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, TETEA. a spus:

Din '85 pana in 2005 s-au facut.

Dupa '94 au upgradat furca fata ingrosand-o si marind etrierii.

Nu toate au V-boost, cele fara au "doar" 98 de cai. Au fost facute pt piata din Japonia sau(si) Franta.

Nu stie sa ia curbele, cadrul flexeaza si da o senzatie de nesiguranta. Exista rezolvari partiale ale problemei, dar tot mesigura pe viraje ramane. 

Greu de gasit exemplare neabuzate. Daca gasesti, go for it! 

Rezervor mic. 

In rest... Pure blast!

Multumesc pt comentariu. Se pare ca stii ce zici. Ai avut, cumva?

Eu tot nu sunt lamurit daca si modelul de Japonia , adica cel de 100cp are v boost ori nu?!.

Cineva mi a explicat ca toate au 140cp , diferenta fiind doar ca cele pt Japonia au limitare la top speed. Asa o fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU au, am explicat mai sus. Cand pui contactul trebuie sa se auda motorasul de la V-boost deschizand si inchizand clapetele. Si daca te uiti la carburatoare, vei vedea ca sunt legate intre ele printr-un fel de gaturi de admisie. Ai grija ce cumperi!

 

Nu am avut, dar am vrut sa am :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jeane, da, cum s-a spus, sunt doua variante de V-Max - una fara vboost, una cu vboost. Cea cu vboost are diferite puteri, functie de anii de fabricatie, intre 130-140CP daca tin eu bine mine. Ideal ar fi sa te orientezi spre una de dupa 2000. Cele mai vechi au franele subdimensioante pt o astfel de motocicleta. Cine lua asa ceva, facea imediat transplant si punea toata fatza de R1 pe ea (roata, discuri, etrieri, frane, tot)

Eh, acum niste multi ani am mers la o tura cu cineva care avea V-Max. Era varianta fara vboost. Motocicleta stock-stock. Cand am iesit pe autostrada, de abia ma putem tine dupa el - eu aveam atunci un Fazer 600. Basca V-Maxul era si limitat la 190km/h. Cand ajungea la viteza maxima si intra limitarea, scotea flacari pe teava. 

Daca te uiti pe topicul lui Motologistic ai sa vezi ca a adus recent una. Cred ca am vazut prin Fabrica acum vreo 2 luni. Efectiv imi curgeau balele. De asemenea, sunt multe cu probleme la vboost, cum zicea si Tetea mai sus. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, TETEA. a spus:

NU au, am explicat mai sus. Cand pui contactul trebuie sa se auda motorasul de la V-boost deschizand si inchizand clapetele. Si daca te uiti la carburatoare, vei vedea ca sunt legate intre ele printr-un fel de gaturi de admisie. Ai grija ce cumperi!

 

Nu am avut, dar am vrut sa am :))

Am inteles. Am probat un V Max zilele trecute, modelul limitat si cand puneam contactul sa l pornesc se auzea foarte clar un motoras, dar am presupus ca e pompa de benzina.  Dar se auzea foarte tare pt o pompa de benzina si absolut sigur nu avea doar 100 cp!!! Si asa mi a explicat prop. , ca toate au v boost, numa ca unele au limitare la carburatoare si tobele cu teava mai subtire. Asica cele limitate la 190km/h. 

Sunt bulversat pt ca adaca V Ma xul asta limitat tragea in halul ala..nu vreau sa mi inchipui cum trage cel de 140 cp!!!

Acum 22 minute, Metal Heart a spus:

Jeane, da, cum s-a spus, sunt doua variante de V-Max - una fara vboost, una cu vboost. Cea cu vboost are diferite puteri, functie de anii de fabricatie, intre 130-140CP daca tin eu bine mine. Ideal ar fi sa te orientezi spre una de dupa 2000. Cele mai vechi au franele subdimensioante pt o astfel de motocicleta. Cine lua asa ceva, facea imediat transplant si punea toata fatza de R1 pe ea (roata, discuri, etrieri, frane, tot)

Eh, acum niste multi ani am mers la o tura cu cineva care avea V-Max. Era varianta fara vboost. Motocicleta stock-stock. Cand am iesit pe autostrada, de abia ma putem tine dupa el - eu aveam atunci un Fazer 600. Basca V-Maxul era si limitat la 190km/h. Cand ajungea la viteza maxima si intra limitarea, scotea flacari pe teava. 

Daca te uiti pe topicul lui Motologistic ai sa vezi ca a adus recent una. Cred ca am vazut prin Fabrica acum vreo 2 luni. Efectiv imi curgeau balele. De asemenea, sunt multe cu probleme la vboost, cum zicea si Tetea mai sus. 

Multam pt lamuriri, mai intai.

Deci, V Maxul probat de mine avea puse niste discuri de frana performante, pe aceleasi ertriere.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Furca au upgradat-o de la 40 la 43 mm si eteierele de la 2 la 4 pistonase, prin 94 parca. Oricum multe din cele mai vechi au primit upgrade-ul asta de la vreunul dintre proprietarii anteriori. Etrierii mai noi au vizibil la exterior ca doua pistonase, unul mai mare si unul mai mic. 

Cu V-boost sau fara V-boost, vezi aici:

 

 

Una peste alta, cred ca e greu sa gasesti un exemplar in mintile lui, la care sa nu fi fost facute manțocării pe la carburatoare sau prin alte parti ale motorului. 

Consumul mare, rezervorul mic, tinuta de drum precara, m-au facut sa renunt la ideea de a achizitiona una. Sper ca tu sa ai bafta si sa ma faci sa balesc.

Spor la cautari!

Editat de TETEA.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, TETEA. a spus:

Furca au upgradat-o de la 40 la 43 mm si eteierele de la 2 la 4 pistonase, prin 94 parca. Oricum multe din cele mai vechi au primit upgrade-ul asta de la vreunul dintre proprietarii anteriori. Etrierii mai noi au vizibil la exterior ca doua pistonase, unul mai mare si unul mai mic. 

Cu V-boost sau fara V-boost, vezi aici:

 

 

Una peste alta, cred ca e greu sa gasesti un exemplar in mintile lui, la care sa nu fi fost facute manțocării pe la carburatoare sau prin alte parti ale motorului. 

Consumul mare, rezervorul mic, tinuta de drum precara, m-au facut sa renunt la ideea de a achizitiona una. Sper ca tu sa ai bafta si sa ma faci sa balesc.

Spor la cautari!

Am si gasit o! Azi am batut palma cu omul la un pret aproape la jumate fata de cat se cere pe piata noastra.  E an 89, modelul american cu v boost de 150cp.

Arata efectiv ca si noua si are numa 15.000 mile. Omul o detine din 2006 si de 7 ani sta in garaj nefolosita. Un noroc d asta ai o data , max de doua ori in viata!!

Cu ajutorul Celui de Sus o voi avea acasa inainte de Sarbatori. Doamne Ajuta!

Ms pt.filmulet . TETEA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 55 minute, TETEA. a spus:

Te misti repede! Sa fie intr-un ceas bun!

O aduci de peste ocean?

E adusa deja. Azi am vazut o.  Tre sa mai fac rost de o parte din bani. 

Maine ma duc la banca, ca nu mai am rabdare inca o luna sau doua sa i strang!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Întrebare: de ce ziceți că s-au fabricat până în 2005? Că văd și din 2016 prin Europa iar în State sunt făcute și acum??

Chiar acum, SenorPink a spus:

Întrebare: de ce ziceți că s-au fabricat până în 2005? Că văd și din 2016 prin Europa iar în State sunt făcute și acum??

Greșeala mea, astea noi sunt vmax 1700 nu 1200. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Am oftat și eu multă vreme după așa ceva acum vreo 10 ani. 

Cum spuneau și băieții mai sus, frânele slabe, suspensiile varză. 

Consumator de benzină, rezervorul doar de formă. 

Motorul este bombă. 

Preponderent mobra asta este cumpărată de către pasionați ca bază de upgradare la cele de mai sus plus multe altele la design.

Fără îmbunătățiri arată frumos, dar pare neterminată. 

Îți mai trebuiesc bani de o mobră nouă ca să o aduci acolo unde trebuie. Furci, far, frâne, jantă Dezet lată pe spate, alta basculă ca să-ți încapă janta. Plus detailing. 

Să o stăpânești sănătos! 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, l.u.v a spus:

Am oftat și eu multă vreme după așa ceva acum vreo 10 ani. 

Cum spuneau și băieții mai sus, frânele slabe, suspensiile varză. 

Consumator de benzină, rezervorul doar de formă. 

Motorul este bombă. 

Preponderent mobra asta este cumpărată de către pasionați ca bază de upgradare la cele de mai sus plus multe altele la design.

Fără îmbunătățiri arată frumos, dar pare neterminată. 

Îți mai trebuiesc bani de o mobră nouă ca să o aduci acolo unde trebuie. Furci, far, frâne, jantă Dezet lată pe spate, alta basculă ca să-ți încapă janta. Plus detailing. 

Să o stăpânești sănătos! 

 

 

Multumesc, dar imca nu o am. Pana nu o platesc , nu e a mea!:))

Nu i pun decat niste discuri de frana mai performante si intaresc furca. In rest va ramane cum e ea de fabrica. Pt ca asa o apreciez mai mult.

Int asevar , se pare ca consuma cat un tanc sovietic. Prin urmare va di a doua motocicleta..asa de feeling, pt plimbari mai scurte.

Pt plimbari lungi o am pe Morgana. Dyna Fxdxi. 4,5%!!!

Acum 16 ore, GoodKat a spus:


Pai ce facem bre?? Nu pui si tu o poza, doua sa ne clatim si noi ochii cu noua ta achizitie???

Nup pt ca  sunt superstitios!:)))

Acum 16 ore, SenorPink a spus:

Întrebare: de ce ziceți că s-au fabricat până în 2005? Că văd și din 2016 prin Europa iar în State sunt făcute și acum??

Greșeala mea, astea noi sunt vmax 1700 nu 1200. 

S a fabricat pana in 2000, din ce stiu. V max ul 1200

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel putin pana in 2005, dar esti excitat si nu citesti tot ce se scrie :)) Dar te inteleg.

Furca cum o intaresti? Din ulei si arcuri? E subtire, 40mm. Mai bine upgrade la furca mai noua, cu tot cu eteieri. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 6 ore, Jean_Taxi a spus:

Prin urmare va di a doua motocicleta..asa de feeling, pt plimbari mai scurte.

Bravo Jeane, chiabureală adevărată! 

Alții moare și d-astea n-are 😅

Cred că fierbi până o vezi în bătătură 😊

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 59 minute, l.u.v a spus:

Bravo Jeane, chiabureală adevărată! 

Alții moare și d-astea n-are 😅

Cred că fierbi până o vezi în bătătură 😊

Sa stii ca sunt pe chiabureala!:))

Am HD, am Kawa, Yamaha si Honda.!

O sa pastrez doar HD ul si V Max ul. Pe celelalte trei moto le am deja la vanzare.

Si da!..ma asteapta trei saptamani care ma vor fierbe!

Acum 4 ore, TETEA. a spus:

Cel putin pana in 2005, dar esti excitat si nu citesti tot ce se scrie :)) Dar te inteleg.

Furca cum o intaresti? Din ulei si arcuri? E subtire, 40mm. Mai bine upgrade la furca mai noua, cu tot cu eteieri. 

Asa o fi, dar eu n am vaUt si nici auzit de vreun V Max fabricat dupa 99. Nu in Romania. Da nu te contrazic ca nu ma pricep. 

Asa ma gandeam, din arcuri si ulei.

Nu mi place sa stric un lucru care e original. Detest treaba asta. Si la cat de tarselos am devenit eu de cand calaresc HD uri, crede ma ca franele si suspensiile V Max ului vor parea mai prompte si mai ok  decat cele de la HD! Pun pariu!

Acum 23 ore, Kristian K a spus:

Imi place originalitatea felului cum bagi benzina in rezervor. :)

Dap, si eu am ramas prost cand mi a aratat pe unde alimentez!:))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 09.10.2021 la 22:46, Papa_Bear a spus:

Felicitari pentru achiztie! Arata foarte bine...

Poti sa ne spui si noua de unde ai luat-o...  Mai suntem pasionati de young-timere-e....

din Capitala, nu era la vanzare, omu o avea din 2003 si nu s a mai mers cu ea de prin 2015. A fost un mare noroc sa dau prin altcineva de acest om. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Jean_Taxi a spus:

din Capitala, nu era la vanzare, omu o avea din 2003 si nu s a mai mers cu ea de prin 2015. A fost un mare noroc sa dau prin altcineva de acest om. 

Se numeste NOROC,pe care ori il ai,ori nu.

Si tu il ai cu caru'... :)

Cu majuscule.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 10.10.2021 la 8:57, TETEA. a spus:

Sa te poarte sanatos, Jeane! 

Cand ai timp, asteptam mai multe poze, impresii, etc.

o alta poza..si impresie.:)))

plus baterie noua luata 430 lei..vor zbura 30 milioane inainte sa fac o suta de metri pe ea!

saptamana asta cu putin noroc va fi gata. anvelope noi voi lua anu viitor. sunt falit acum!

20211011_153034.jpg

La 10.10.2021 la 9:45, l.u.v a spus:

Să te bucuri de ea! 

Foarte bine întreținută! 

Scapă de suportul ăla de topcase, e ca nuca-n perete. 

Asta e motor pe care meegi doar tu și Visa Card 😊

dap..e oribil intr adevar!

Acum 3 minute, Kristian K a spus:

Se numeste NOROC,pe care ori il ai,ori nu.

Si tu il ai cu caru'... :)

Cu majuscule.

Norocul se traduce prin Gratia Divina..adica tradus, sa ai parte de bunavointa lui Dumnezeu! eu ma rog zilnic de ani multi Providentei! 

Fara gluma, chiar cred in puterea rugaciunii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti multumesc de raspuns. Iti doresc sa te bucuri de ea si multa sanatate. Arata foarte bine.

Am avut si eu un asemenea noroc tot cu o Yamaha :) --> am gasit o Yamaha XV1600 cu 16000 km (nu vazuse ploaie niciodata - arata ca de showroom) la un pret foarte bun... o am si acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...