Sari la conținut

Pareri despre verificatorii de masini SH


XaeL
 Share

Postări Recomandate

Acum 12 minute, XaeL a spus:

Detaliaza ca nu ma prind.

Vara asta am fost in Calimani, Ceahlau, Apuseni. In toate locurile astea am ajuns pe niste forestiere cu bolovani sau santuri, unde cei 13.5cm de la Skoda Rapid nu au fost suficienti.

De exemplu am incercat sa merg de pe varful Gaina pe varful Cucurbata Mare si era sa smulg bara față.

Adică AC-ul pierdea freon...șamsaru vrea să vândă mașina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 195
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

21 minutes ago, Lucian_M said:

Allroad V6: porcbagaj mare, confort, aspect, suspensie pneumatică, reglabilă. Și are și 4*4. 

Îți las adresa ca să trimiți berea?

Da niste detalii, te rog. Anul si motorizarea, in principal. Daca exista un link catre un anunt, cu atat mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Când l-am văzut, am crezut că mi se năzare. Mi-a zis că a fost pe nu știu ce traseu (un forestier mai nașpa) și nu a întâmpinat absolut nicio problemă. Văzând ce gume și ce gardă la sol are, era culmea să se împotmolească. L-am întrebat și de perne, dacă le mai are sau a pus suspensie normală fostul proprietar. A zis că și dacă crapă toate pernele, tot originale pune, îi place prea mult masina. Am mers și eu cu un Phaeton și suspensia aia e din alt film, iar combinația cu 4*4 permanent e ce trebuie pe șosea acoperită cu zăpadă.

Mi-a trecut repede pofta de perne și 4*4, că mi-am adus aminte că sunt sărac. 🤣🤣🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine nu are bani, fuge. Mai sunt unii care își permit diverse investiții pe care mulți le consideră aberante.

Cică nici Ferrari, nici Lamborghini n-ar fi prea fiabile și nici ieftin de întreținut, dar n-am auzit că i-ar paște falimentul pe producători. Rolls Royce au avut vânzări cu 30% mai mari în ultimul an, dar oricum nu mă gândesc să-mi cumpăr, că nu încape în garaj.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 hours ago, XaeL said:

garda la sol

 

Orice ar fi, iti recomand sa nu renunti la aceasta cerinta. Un AWD cu diferentiable blocabile mi se pare ideal de asemenea pentru orice situatie. Restul depinde de preferinte. 

38 minutes ago, Lucian_M said:

Rolls Royce au avut vânzări cu 30% mai mari în ultimul an

 

"Nu inteleg de ce nu isi cumpara lumea Rolls Royce. Nu tot masina e? Nu tot 4 roti are?"

- Ion Tiriac

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@XaeLVin si eu cu parere strict la subiect (ma rog, nu e chiar vb de verificatorii de masini, ci despre LC).

In 2010 un coleg de echipa isi cumpara un Land Cruiser MY '08, motor 3.2l diesel. Masina mi se parea gigantica la vremea respectiva, iar interiorul era fix ca pt cei trecuti de 60 ani (parere pe care o am si despre generatia actuala). Am mers deseori ca pasager, pe ruta servici-acasa (eu si colegu locuind in acelasi sector). Ce sa zic, aveam senzatia de double-decker...cel putin prin zonele centrale, gen Arcul de Triumf, ziceam ca sunt in bus din acela ce face turul Bucurestiului, priveam de sus toate masinile din trafic (pe vremea aia erau f putine suv-uri). La anumite viraje mai stranse trebuia sa dea putin de volan in partea opusa (ca la TIR-uri) ca sa nu se suie pe bordura.

Cam aici se termina partea fun in exploatarea de zi cu zi. Dihania consuma in jur de 18% in oras, iar acel consum nu scadea f mult nici la drum lung (sa zicem un 14% cu indulgenta). Imi povestea ca pe autostrada se simtea in siguranta la max 120 km/h, la mai mult de atat aveai impresia ca iti iei zborul daca trebuia sa faci o manevra mai rapida (gen repliat mai repede pe banda). I-a dat maxim 160 km/h si cica la viteza aia te tineai cu dintii de volan, asa instabila era. Orice sedan break (Octavia, Superb, Passat, nu mai zic de Audi, Bmw, Volvo) e la ani lumina fata de LC (si cred ca in general fata de orice 4x4 cu sasiu).

Colegu in schimb si-o cumparase cu un plan in minte. I-a pus un lift kit, snorkel, bara, extra protectii, etc - si a facut vreo juma de Africa cumulat in cativa ani (cate 2-3 sapt/an de concediu). Apoi a inceput sa participe la competitii de off-road. Ceva de amatori si doar trasee tehnice (deci nu te gandi la chestii gen rally-raid) fie in Ro, fie la unguri. Deci "calea" asta urmata de el a fost cea corecta: overlanding (ca pana la urma pt asta e facuta masina) si off-road. Fara nici o suparare, daca nu vei avea si tu astfel de planuri, atunci vei da banii degeaba pe un vehicul care e f compromis la anumite aspecte, culmea, fiind cele de care te vei lovi cel mai des, ca "family guy". Ah, iar problema cu dimensiunile si consumul mari in Bucuresti a rezolvat-o cumparandu-si si un Seat Ibizia, model mai vechi pe care o foloseste exclusiv in oras :)

 

Sfatul meu ar fi sa uiti de ideea de 4x4 ca "main car". Dimensiunile, consumul, faptul ca nu simiti nimic la condus cu un sasiu tip scara vs IFS, te vor penaliza mai mult decat crezi. 

Daca vrei exemple de SUV-uri care sa nu se faca de ras pe off-road (adica garda la sol mare, unghiuri de atac/degajare bune, sistem de tractiune integrala decent, underbody protection stock, eventual si un diferential blocabil spate) atunci in categoria asta intra Jeep Cherokee Trailhawk, Ford Bronco Sport, LR Discovery Sport, hai poate bagam si Subaru Outback/Forester.

Cum modelul Ford nu e comercializat in Europa, ramai cu niste exemplare de nisa (sa le zic asa). Iar pt ce ai tu nevoie, te-as vedea mai degraba intr-un LR DS (modelul facelift 2019-, cel anterior nu merita), e mai de lifestyle asa, 7 locuri, interior posh. Desi e cel mai putin fiabil din cele 3 marci. Cherokee Trailhawk e clar cel mai capabil in off (atat tehnic, cat si in viata reala - cauta pe YT), dar e depasit moral atat la exterior cat si la interior, poate in 2022 o sa-i faca un refresh cei de la Jeep. Iar Subaru ar fi cam cel mai slabut pe off (CVT, unghi de atac mic, motor aspirat fara cuplu mare la turatii joase), dar e fiabil si cel mai spatios. Daca nu ai pretentii de sportivitate si nici intentii de off-road "grele", ai putea sa arunci un ochi la un Outback 2.5i, in Germania gasesti cu 25-28k euro din 2018, km putini, in general bine intretiune (privati si/sau Subaru fanboys).

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, ionutpm a spus:

 

"Nu inteleg de ce nu isi cumpara lumea Rolls Royce. Nu tot masina e? Nu tot 4 roti are?"

- Ion Tiriac

Cică ar consuma cam mult, nu o pot recomanda. Am avut și am vândut-o cu mai nimic, datorită consumului și impozitului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

@XaeL

 

Daca tot vad ca s-a trecut si la recomandari masini , zic si eu una.

 

Toyota , aka Moartea Pasiunii , are un singur punct de atractie real si acela este  durabilitatea/fiabilitatea. 

Face mult mai mult sens sa cumperi un RAV  de prin 2014 , la cca 12-14 k si de restul de bani iti faci urmatoarele cateva concedii. 

 

Sa nu vrei fara garantie motorul cel mai faimos pentru durabilitate este culmea...pesimismului. Faza cu loteria masinilor sh este mai mult bullshit decat realitate . La cate masini si motorete am cumparat trebuia sa-mi iau teapa macar odata daca era asa , dar nu s-a intamplat ...si nu sunt cel mai mare specialist , dar am fost foarte atent . Aia care isi iau teapa sunt ,in general ,total antitalent la activitatea asta .

 

Hibrid ...doar o complexitate fara sens daca nu esti imbratisator de copaci si in alt sens decat cel cumoscut.

 

 

 

 

https://www.autoscout24.de/angebote/toyota-rav-4-2-5-4x4-hybrid-comfort-elektro-benzin-schwarz-da2545f0-7253-4070-b70b-6d8bc3312554?&cldtidx=3&sort=standard&lastSeenGuidPresent=false&cldtsrc=listPage&searchId=556243669

 

 

https://www.autoscout24.de/angebote/toyota-rav-4-rav4-2-2-d-4d-4x4-executive-ahk-xenon-navi-diesel-braun-511cdce1-f883-401b-acf4-d751185ccf47?&cldtidx=13&sort=standard&lastSeenGuidPresent=true&cldtsrc=listPage&searchId=556243669

 

 

Daca iei una la 15k si se strica,  iti permiti sa o duci la service cu elicopteru si tot iti mai ramane de o ciorba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ovi_ice

 Am studiat propunerile. Discovery sport si cherokee trailhawk sunt scumpe. Outback nu prea are portbagaj.

 

@goe 75 ceqa din primul link deja nu mai e valabila😅 Dar nu e o idee rea.

 

Legat de hibrid, trebuie sa fac niste calcule cu diferența de consum vs diferența de pret...

A reapărut autobuzul la vânzare. Cu 26.500 in loc de 24.850... 😅

https://www.autovit.ro/anunt/toyota-land-cruiser-3-0l-ID7GQKQC.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, XaeL a spus:

Legat de hibrid, trebuie sa fac niste calcule cu diferența de consum vs diferența de pret...

A reapărut autobuzul la vânzare. Cu 26.500 in loc de 24.850... 😅

https://www.autovit.ro/anunt/toyota-land-cruiser-3-0l-ID7GQKQC.html

ia vezi https://www.olx.ro/d/oferta/toyota-land-cruiser-3-0-prado-IDeESvl.html#03d815e40f;promoted

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, Cavaleru a spus:

Ce paduchelnita... scaunele distruse de zici ca a tinut caini in ea.

 

Bine ca pune anvelope chinezesti pe o masina de 25kEUR...  astia sunt de evitat din prima - spune foarte mult despre cati bani a fost dispus sa bage in consumabile. Asta daca are cineva impresia ca ce scrie in cartea service este pe bune si nu este facut la un service de cartier.

 

Acum 17 ore, XaeL a spus:

A reapărut autobuzul la vânzare. Cu 26.500 in loc de 24.850... 😅

https://www.autovit.ro/anunt/toyota-land-cruiser-3-0l-ID7GQKQC.html

cam troznita in bara fata - cu siguranta nu a vazut offroad... 🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, florinelu07 said:

 

cam troznita in bara fata - cu siguranta nu a vazut offroad... 🤣

O fi bușit-o noul proprietar in astea cateva zile, ca a dat-o si el o tură, ca baietii 😅

Din păcate anunțul vechi a fost sters, nu mai am acces la pozele inițiale. Dar erau super multe si detaliate si nu imi amintesc zgarietura. Presupunand ca e aceeasi mașină...

 

 

Oricum, am renunțat la ideea de Land Cruiser. Cred ca RAV 4 scrie pe mine. E oarecum comparabila ca spatiu (daca nu vrei sa umpli portbagajul pana sus😅, are 580 fata de 620 litri), garda la sol decentă (19 cm fata de 22). O sa iau una SH, inca nu sunt sigur daca hibrida sau nu, si aia e. Trebuie sa imi fac un calcul in cat timp recuperez banii prin reducerea consumului...  La una noua, se amortizeaza in cam 120k km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, XaeL a spus:

in cat timp recuperez banii prin reducerea consumului

Arpagon. Tu ce draq de doctor ești, nu iei șpagă?!? 

De la 2.5t și motor de 3l vrei acum să recuperezi bani din consum... :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...