Sari la conținut

Pareri despre verificatorii de masini SH


XaeL
 Share

Postări Recomandate

La 03.10.2021 la 9:03, goe 75 a spus:

Toyota , aka Moartea Pasiunii , are un singur punct de atractie real si acela este  durabilitatea/fiabilitatea. 

Mit care unori se mai si spulbera. RAV 4 2018, nou, 2.5 TDI full spec, masina de scarbici a fratelui meu.

A avut probleme de noua, ba cutie, ba pe la ac, ba pe la motor, ba pe la nu stiu ce. N-a facut pui mult timp la ei.

Luat apoi hyundai tucson 2019 nou, alta masina fiabila. Cutie automata, dupa 10.000km, dusa in service cu cutia care mergea dar nu prea :))

Din pacate se pare ca mai toti producatorii fac testele pana la 80%, restul de 20% se fac pe barba clientilor.

 

Asa ca ,sa isi ia ce i place. Mie RAV ul generatia asta noua, imi pare ca nu mai are nici o treaba cu ce era inainte-pare o masina de ORAS/FAMILIE, facuta sa ARATE A SUV, fara cine stie ce aptitudini reale, cand o scoti pe drumuri fara asfalt...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 195
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 9 minute, XaeL a spus:

@Adrian M.multumesc pentru incurajare😅

Pot continua, mercedes glc, 2020, de nou, mai intai probleme la montaj motor, remontat schimbat tampoane. Apoi iar in service, UUUUPS, gasit ulei in motor.

Cum spuneam ,masinile noi par a fi facute la marea economie, testate pana la un punct. Cand pica ,e garantie si aia e. Sa se vanda e mai important :)

 

Si astea nu sunt povesti, am auzit eu la cineva de la altcineva care aflase de la un var :))))

Sfat:

fa o lista cu ce vrei de la masina respectiva, si in ce conditii o folosesti. Un fel de ranking sysyem, pe puncte. GARDA LA SOL-importanta pentru tine x puncte din y. Spatiu, la fel, Confort ,consum, manevrabilitate, Posibilitate folosire masina zi de zi, bla bla bla.

Si vezi ce iese.

ZIcea cineva de Subaru , un forester merge folosit ca masina zi de zi, de exemplu. Vezi si tu ce masini mai sunt in banii astia.

Iti zisesem eu de Toureg, apoi a raspuns cineva ca nu i mare scofala. Pentru light offroad poate fi o varianta, si apoi merge acceptabil si ca masina de zi de zi. La fel land rover, bla bla bla. 

Alege modele, si incepe sa diseci netul privind problemele specifice.

Vorbim de 25k, luati cu imprumut. Play it smart :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, Adrian M. a spus:

gasit ulei in motor

Păi ce să găsească, lichid de frână ca la kktm, esență de unicorn?!? Bine că era și nu l-a mâncat pe tot! :D

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, XaeL a spus:

...

 

 

Oricum, am renunțat la ideea de Land Cruiser. Cred ca RAV 4 scrie pe mine. E oarecum comparabila ca spatiu (daca nu vrei sa umpli portbagajul pana sus😅, are 580 fata de 620 litri),

...

 

vezi ca volumul ala se aplica daca bagi "lichid", iar in cazul bagajelor, mizeaza pre vreo 60% din volumul ala. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 minute, ENEOS a spus:

Păi ce să găsească, lichid de frână ca la kktm, esență de unicorn?!? Bine că era și nu l-a mâncat pe tot! :D

completare: gasit ulei in motor...unde n-are ce cauta ulei:)))))

mai bine asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 minute ago, The_Sin_Eater said:

 RAV 4 se "califica" cerintelor tale initiale?

Nu la fel ca un LC. Dar da, se califica.

 

9 minutes ago, florinelu07 said:

 

vezi ca volumul ala se aplica daca bagi "lichid", iar in cazul bagajelor, mizeaza pre vreo 60% din volumul ala. 

Eu compar cu ce am acum, adica (teoretic) 415 litri. Si ma astept ca in LC de ex (620 litri) sa intre cu aproximativ 50% mai multe bagaje. Pornesc de la ideea ca ambele volume au fost masurate de producatori folosind aceeași metodă (VDA).

 

43 minutes ago, Adrian M. said:

 

Sfat:

fa o lista cu ce vrei de la masina respectiva, si in ce conditii o folosesti. Un fel de ranking sysyem, pe puncte. GARDA LA SOL-importanta pentru tine x puncte din y. Spatiu, la fel, Confort ,consum, manevrabilitate, Posibilitate folosire masina zi de zi, bla bla bla.

Si vezi ce iese.

ZIcea cineva de Subaru , un forester merge folosit ca masina zi de zi, de exemplu. Vezi si tu ce masini mai sunt in banii astia.

Iti zisesem eu de Toureg, apoi a raspuns cineva ca nu i mare scofala. Pentru light offroad poate fi o varianta, si apoi merge acceptabil si ca masina de zi de zi. La fel land rover, bla bla bla. 

Alege modele, si incepe sa diseci netul privind problemele specifice.

Vorbim de 25k, luati cu imprumut. Play it smart :)

 

Touaregul e comparabil cu LC ca dimensiuni si taxe. Pret un pic mai bun, fiabilitate un pic mai slaba.

Doar ca dupa fixatia pe LC acum am una pe RAV 4😅

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti idee cat costa transportul pe platforma Germania - Romania? Sau Italia - România?  Pe net găsesc doar "contactați-ne pentru pret". Stiu ca e la numărul de kilometri dar imi trebuie o valoare macar aproximativa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, XaeL a spus:

Aveti idee cat costa transportul pe platforma Germania - Romania? Sau Italia - România?  Pe net găsesc doar "contactați-ne pentru pret". Stiu ca e la numărul de kilometri dar imi trebuie o valoare macar aproximativa.


Eu am primit oferte de 550-600 Euro pentru o mașina < 1500 kg de la München la Bucuresti. 

Editat de B399ACT
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, XaeL a spus:

Aveti idee cat costa transportul pe platforma Germania - Romania? Sau Italia - România?  Pe net găsesc doar "contactați-ne pentru pret". Stiu ca e la numărul de kilometri dar imi trebuie o valoare macar aproximativa.

vorbeste cu motologistic 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut ca s-a pomenit de LR Discovey Sport, merita doar prima generatie, cea cu motor 2.2 Ford/PSA. Cele cu 2.0 (ingenium) au bube, putine, dar rele cand vine vorba de SH-uri. A si Sport-ul asta trebuia sa fie Freelander 3 (70% aceeasi structura) dar baietii de la LR n-au picat la pace cu BMW pentru utilizarea denumirii de ''Freelander'' pentru Sport, d-aia l-au rebotezat Discovery.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, DKW a spus:

Am vazut ca s-a pomenit de LR Discovey Sport, merita doar prima generatie, cea cu motor 2.2 Ford/PSA. Cele cu 2.0 (ingenium) au bube, putine, dar rele cand vine vorba de SH-uri. A si Sport-ul asta trebuia sa fie Freelander 3 (70% aceeasi structura) dar baietii de la LR n-au picat la pace cu BMW pentru utilizarea denumirii de ''Freelander'' pentru Sport, d-aia l-au rebotezat Discovery.

 

2.0 diesel Ingenium sunt de evitat - oil dilution fiind marea pb din care dai in altele. Aici intervine treaba aia cu "do your own research", nu cred ca cineva se duce sa spanzure ~30k Euro pe un SH fara sa se documenteze inainte (pt JLR forumurile din uk sunt baza fiindca acolo e "grosul" vanzarilor). Pt cei totusi interesati: https://www.pressreader.com/uk/land-rover-monthly/20191101/284073438357381

 

Eu unul m-as uita dupa ceva benzinar cu an de fabricatie de la 2019 incolo (ma gandesc ca si Xael tot spre benzina s-ar orienta, avand in vedere tendintele de eco/"save the planet shit" pe care le manifesta prin luarea in calcul de hybrid :) ). Adica de genul: https://www.autovit.ro/anunt/land-rover-discovery-sport-ID7GPIC0.html. Are garda la sol mare, unghiuri de atac/degajare bune (faci ceva pe garda la sol daca ai ditamai consola fata - vezi Subaru Forester/Outback), sistemul awd e cam cel mai bine gandit/programat de pe piata (ma refer in categoria celor open diff - aici JLR si Jeep sunt top) si nu in ultimul rand arata la exterior + interior ca o masina premium din 2021-2022 (vs LC ori Rav4 cu interior de acum 20 ani).

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, ovi_ice said:

 

2.0 diesel Ingenium sunt de evitat 

Si benzinarul sufera de aceleasi probleme, ca baza este fix acelasi motor, difera chiulasa cu anexe si admisia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, XaeL a spus:

Apreciez gandurile bune dar incerc sa urc cat mai puțin peste 20k euro. Pentru vreo super ocazie pot da 25k dar discovery clar nu e in bugetul ăsta.

Pai daca te indemnam sa iei JLR nu e deloc vreun gand bun :)).

As lua (cat mai noua, eventual si cu ceva garantie) doar daca as tine-o 2-3 ani, sa-i fac repede vant daca apar probleme majore.

Nu cunosc cat tine fiecare o masina, capacitatile financiare sau gradul de boemie (sa zic asa). Insa LR DS e un SUV care sta bine pe off, alaturi de cele recomandate in postul initial (Cherokee Trailhawk, Forester). Doar ca fiecare are hibele ei si sunt toate cam scumpe daca cauti de 3-4 ani vechime. Eu la astea ma uit momentan si nu o sa iau decizia pana ce nu le conduc.

 

Cum zicea cineva mai sus, daca vrei doar sa iesi iarna din zapada mai inalta, sunt o gramada de optiuni.

De ce nu o octavia scout ? Sau un tiguan ? In grupul vag ai multe variante de motorizari, valoarea de revanzare e mare (comparativ cu japoneze), inventarul este si el mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, ovi_ice said:

Cum zicea cineva mai sus, daca vrei doar sa iesi iarna din zapada mai inalta, sunt o gramada de optiuni.

De ce nu o octavia scout ? Sau un tiguan ? In grupul vag ai multe variante de motorizari, valoarea de revanzare e mare (comparativ cu japoneze), inventarul este si el mare.

Tocmai mi-ai amintit ca iarna asta am fost la Șureanu la schi si am bagat skoda in sant, cu nevasta si copiii in masina, seara pe intuneric, in zona fara semnal. 😅 Am si scos-o, împinsă si tractată, dar a fost palpitant.

In afara de zapada o data sau de 2 ori pe iarna, mai e si muntele de vara. Au fost o gramada de forestiere pe care nu am putut merge vara asta din cauza garzii la sol. Ceahlau, Călimani, Apuseni. Mai ales Apuseni. De exemplu am vrut sa fac Gaina - Cucurbata Mare. Fail😅

 

Deci sa fie inalta, asta e principala conditie. Derivate din asta, ar fi frumos sa fie cu tractiune integrala si portbagaj mai mare decat skoda pe care o am acum.

E plin de Rav4 2017-2018 la 20-22k euro, si la noi si in Germania / Italia.

 

Editat de XaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar de dragul discutiei, un pickup in 4 usi nu te-ar coafa? Hilux, Navara, L200.... etc. Cu bena carosata iti cari toata garsoniera la un drum.

 

Sau Ford Ranger, o masina chiar misto. Dar mai pe redneck, asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

39 minutes ago, Baxxter said:

Doar de dragul discutiei, un pickup in 4 usi nu te-ar coafa? Hilux, Navara, L200.... etc. Cu bena carosata iti cari toata garsoniera la un drum.

 

Sau Ford Ranger, o masina chiar misto. Dar mai pe redneck, asa.

Daca imi luam eu singur de capul meu, alegerea era între Toyota Hilux cu bena carosata si Ford Ranger Raptor (asta nu știu daca exista carosat dar chiar nu mai conta). Dar sotia mea trage o linie foarte categorica referitor la mașini cu benă... 😥

5 hours ago, ovi_ice said:

 

De ce nu o octavia scout ? 

E joasă 

5 hours ago, ovi_ice said:

Sau un tiguan ? 

Depaseste limitele mele ori la pret ori la km ori la ambele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...