Sari la conținut

Pareri despre verificatorii de masini SH


XaeL
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 207
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 2 minute, The Flying Dutchman a spus:

Sa nu te puna dracu sa incerci asa ceva. 1 si 2 sunt strict pentru teren greu, nisip, noroi, zapada, atunci le folosesti, nu au nicio treaba cu frana de motor sau depasirea.

Hai că și tu știi! 🤦‍♂️

:moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Și dacă ești pe urcare și vrei să depășești în scurt cum faci să eviți ca automata să schimbe superioară?

Am avut și la Burgman 650 un sistem asemănător.

Diferența era că puteai bloca toate treptele 1-5, în sensul că blocai treapta trei și cutia schimba 1, 2 și 3 o ducea până în limitare - idem cu toate.

Același sistem și la W211 / C219 cu cutii de generație mai veche.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 minutes ago, Nguyen said:

 

De ce? Se sparge cutia? :crack:

 

3 minutes ago, ENEOS said:

Hai că și tu știi! 🤦‍♂️

:moron:

Baieti, voi cititi manualele masinilor automate? Sau, stai asa, voi nu ati avut asa ceva! Aveti doar timp liber.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, The Flying Dutchman a spus:

 

Baieti, voi cititi manualele masinilor automate? Sau, stai asa, voi nu ati avut asa ceva! Aveti doar timp liber.

Inclusiv manualele de reparație!

Tu nu știu ce citești, horoscopul lui Neti Sandu secțiunea automată probabil!

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, The Flying Dutchman a spus:

Baieti, voi cititi manualele masinilor automate? Sau, stai asa, voi nu ati avut asa ceva! Aveti doar timp liber.

 

Am avut un E34 cu cutie automata, avea un pic de electronica pe ea dar la baza era o cutie automata clasica facuta de GM. Aveam la ea inclusiv modul manual, adica daca voiam putea sa stau pe loc si sa o bag direct in treapta a 3a (probat). In modul manual in ce treapta o puneai in aia statea, in modul automat daca o puneam pe 3 schimba doar 1-2-3. Cutiile automate sunt gandite si sa selectezi trepte, in mod obisnuit nu o facem pentru ca foarte rar este necesar dar optiunea exista fara riscul de a strica ceva. Ca idee kick down repetat este mult mai nociv pt cutie decat schimbarea manuala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Krimh said:

Dupa ce dai cheie tre sa o iei in ordine asta, sau poti sa o pui direct in D si aia e?

 

D si aia e. La cutiile automate mai vechi, aveai posibilitatea sa menti intr-o anumita treapta de viteza. 

1 se folosea preponderent in panta abrupta (masiniile alea nu aveau sute de cai), ca nu te trezesti ca iti schimba in treapta 2 si pierzi demarajul

2-3-4 se foloseau pe drum inzapezit, ca sa ai frana de motor si o anumita tractiune.

Se mai foloseau la coborare pentru frana de motor, mai ales daca tractai ceva.

 

Astea noi au doar P,N,D,R - functia de mai sus, o regasesti in modul "manual". Doar ca acuma masiniile au mult cai, au gramada de elemente de siguranta activa si pasiva, moduri de condus...nu prea mai trebui sa faci tu mare lucru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 minute, Tzitzicat a spus:

Nu ziceai ca era 518?

Ca zice ca doar .........cutie manuala

 

Cine zice doar cutie manuala? In realoem (copie catalog BMW) apare si la 518 cutia automata, au fost unele si cu 5 trepte.

Editat de Nguyen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, Nguyen a spus:

Cine zice doar cutie manuala?

Wiki, dar sunt neinformati, a fost si automata, ai dreptate

The base model, available only in Europe,[11] was the petrol-powered four-cylinder 518i. Only available with a 5-speed manual transmission, a total of 53,248 cars were produced.[21

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, The Flying Dutchman a spus:

Pai de ce nu pui aci sa vaza si ochiu nostru?

 

Primul indiciu că ești prost e atunci când ai o părere despre orice. Ești foarte prost abia atunci când ești convins și că ai soluții la orice.

Și când mai și semnalizezi că ești prost cât ești de prost de fapt? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

21 hours ago, ENEOS said:

Și când mai și semnalizezi că ești prost cât ești de prost de fapt? 

Iti multumesc pentru ca ai semnalizat.

Ai gasit manualul ala care spune cum se folosesc pozitiile 1 si 2 la cutiile automate? Sau in manualele de umflat cauciucuri si bisnita cu ulei si standere nu scrie despre asta?

Hai ca nu e nevoie sa mai rascolesti internetul, iti pun eu mai jos.

image.thumb.png.31c53b0005f8a76a230a80b6ff018314.png

image.thumb.png.ed70e7dba598c688a3977fa13d5e05e2.png

image.thumb.png.450d36ed212f33a05198d13d6f6a94db.png

Este si pentru @Krimh, sa nu mai asculte parerile urechistilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 23 ore, The Flying Dutchman a spus:

 1 si 2 sunt strict pentru teren greu, nisip, noroi, zapada, atunci le folosesti, nu au nicio treaba cu frana de motor sau depasirea.

Scuze, nu vreau să intru în contradicții, dar tocmai ți-ai dat singur la cap cu materialul pe care l-ai pus. 🥴🙄

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze, prin teren greu eu inteleg si pante.

Dar nu depasiri si alte bazaconii.

Daca voiam sa par destept puneam doar prima poza. Dar am dorit ca si @Krimh sa aiba o idee la ce se folosesc pozitiile de care a intrebat.

Intamplator am avut o masina cu cutie automata exact cu 1, 2, D, de pe manualul careia care sunt facute pozele, iar acum am una si mai "smechera", cu low-high.

 

Ai dreptate @sasesase.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Man, primele două trepte se pot folosi pentru orice, mers și depășit în pantă, urcare pe zăpadă sau noroi, nisip cum spui tu etc.

Dacă ai sesizat, tocmai de aceea ele sunt trepte lungi - scrie și în manual că prima duce pana la 50 km/oră și a doua 95.

N-ar avea niciun sens să mergi cu 95 dacă era destinată doar condițiilor spuse de tine. 

Am avut și eu un Audi 100 Avant Quattro din 1994 vreo 6 ani cu exact același tip de cutie.

Fiind baracă mare și grea depășea foarte bine pe urcări doar cu treapta a doua, altfel schimba repede și era chiar periculoasă.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu inca astept un user manual unde sa spuna cu subiect si predicat pentru ce sunt folosite pozitiile unu si doi.

Sper ca nu pentru a lovi masina maicutelor din spate si a le sparge hayonul cu bostanul. @XaeL stie de asta, ca tot a deschis topicul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, The Flying Dutchman a spus:

Eu inca astept un user manual unde sa spuna cu subiect si predicat pentru ce sunt folosite pozitiile unu si doi.

Sper ca nu pentru a lovi masina maicutelor din spate si a le sparge hayonul cu bostanul. @XaeL stie de asta, ca tot a deschis topicul?

Păi ai pus tu niște poze în care scrie exact ce îți spuneam noi de prima oară! :moron:

Încep să dau dreptate celor care spun că automatele sunt pentru handicapați...

Acum 21 minute, florinelu07 a spus:

overdrive pe tr.1 si tr.2

🤦‍♂️

Overdrive-ul are sens pt ultima treaptă pentru a rula la viteză mai mare cu o turație mai mică. Cutiile automate clasice cu 3 rapoarte (alea la care ngunoy nu înțelegea de ce nu oferă blocaj și pt treapta finală) au un angrenaj planetar care permite 3 rapoarte diferite, în funcție de cum sunt blocate componentele lui, și overdrive-ul se folosea pt ce am spus mai sus, fiind o soluție mai simplă decât modificarea cutiei pt a obține mai multe trepte. Overdrive-ul e un angrenaj adăugat între arborele de ieșire din cutie și diferențial. 

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...