Sari la conținut

Pareri despre verificatorii de masini SH


XaeL
 Share

Postări Recomandate

Acum 2 ore, Baxxter a spus:

Sau Ford Ranger, o masina chiar misto

Știu una de vânzare! I-a ieșit omului pe nas câte belele a avut. Pare însă să cam știe lumea, că nu se înghesuie nimeni s-o cumpere! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 195
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 12 ore, ENEOS a spus:

Știu una de vânzare! I-a ieșit omului pe nas câte belele a avut. Pare însă să cam știe lumea, că nu se înghesuie nimeni s-o cumpere! 

Orice se vinde, la prețul corect. Probabil vrea mult pe ea. Oricum, sunt vremuri dubioase, majoritatea oamenilor nu se aruncă sa bage 25k într-un cazan acum.

Acum 12 ore, l.u.v a spus:

Are un vecin, o dă ieftin și pare și înăltuță. 

LeisurePursuits_AmericanMonsterTruck1.JPG

I-aș face asigurare la City și aș ieși cu ea la Universitate când e traficul mai frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, ENEOS a spus:

Știu una de vânzare! I-a ieșit omului pe nas câte belele a avut. Pare însă să cam știe lumea, că nu se înghesuie nimeni s-o cumpere! 

zi si tu una care merita luata....

ma bagi in panica deja - toate alea rele sunt arondate la tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
Acum 37 minute, Silver Arrow a spus:

@Nguyen  Hai repede ca este nevoie de expertiza ta.

 

Acum 41 minute, Krimh a spus:

Salut!

Stiti cum functioneaza asta?

P, R, N, D inteleg eu. 

Dar 1 si 2?

 

Da-i linkul cu topicul cu automatele, are de invatat si mai rade si de tine cand o sa vada ca nu stiai ca automatele au discuri de ambreiaj in interior desi te lauzi ca ai terminat Politehnica. 

 

On topic, 1 si 2 este sa selectezi treptele 1 si 2 cand ai nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, Nguyen a spus:

On topic, 1 si 2 este sa selectezi treptele 1 si 2 cand ai nevoie.

Raspuns incomplet. Mai incearca o data.

Acum 11 minute, Asimplu a spus:

Daca o pui pe 1, nu schimba automat mai sus de treapta 1, iar daca o pui pe 2, nu schimba automat mai sus de treapta 2.

Da-i un link si lui @Nguyen  sa invete si el 🤭

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal o pui în D și știe ea ce are de făcut. Blocarea treptelor o folosești în anumite situații, a zis un coleg mai înainte. 

Oricum un seminar complet îți poate face ngunoy.😈

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, ENEOS a spus:

Oricum un seminar complet îți poate face ngunoy.😈

 

Am explicat destul, problema e ca elevii nu sunt in stare sa ma depaseasca si nu pentru ca nu as fi destul de bun ci pt ca le lipseste materia cenusie care nu mai este capabila sa asimileze. Iti dai seama, sa absolvi Politehnica, sa detii masini cu cutie de viteze automate si tu sa nu stii ca cutiile de viteze automate au discuri de ambreiaj inauntru? In schimb gura mare... si el si goe75.

 

Acum 39 minute, Krimh a spus:

Dupa ce dai cheie tre sa o iei in ordine asta, sau poti sa o pui direct in D si aia e?

 

O pui in D si mergi cu ea, 1 si 2 le folosesti cand ai nevoie de ele in mod expres, de exemplu pt frana de motor sau o depasire mai in scurt. Daca te joci un pic cu ea o vei intelege destul de repede.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, The Flying Dutchman a spus:

Sa nu te puna dracu sa incerci asa ceva. 1 si 2 sunt strict pentru teren greu, nisip, noroi, zapada, atunci le folosesti, nu au nicio treaba cu frana de motor sau depasirea.

Hai că și tu știi! 🤦‍♂️

:moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Și dacă ești pe urcare și vrei să depășești în scurt cum faci să eviți ca automata să schimbe superioară?

Am avut și la Burgman 650 un sistem asemănător.

Diferența era că puteai bloca toate treptele 1-5, în sensul că blocai treapta trei și cutia schimba 1, 2 și 3 o ducea până în limitare - idem cu toate.

Același sistem și la W211 / C219 cu cutii de generație mai veche.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 minutes ago, Nguyen said:

 

De ce? Se sparge cutia? :crack:

 

3 minutes ago, ENEOS said:

Hai că și tu știi! 🤦‍♂️

:moron:

Baieti, voi cititi manualele masinilor automate? Sau, stai asa, voi nu ati avut asa ceva! Aveti doar timp liber.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, The Flying Dutchman a spus:

 

Baieti, voi cititi manualele masinilor automate? Sau, stai asa, voi nu ati avut asa ceva! Aveti doar timp liber.

Inclusiv manualele de reparație!

Tu nu știu ce citești, horoscopul lui Neti Sandu secțiunea automată probabil!

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, The Flying Dutchman a spus:

Baieti, voi cititi manualele masinilor automate? Sau, stai asa, voi nu ati avut asa ceva! Aveti doar timp liber.

 

Am avut un E34 cu cutie automata, avea un pic de electronica pe ea dar la baza era o cutie automata clasica facuta de GM. Aveam la ea inclusiv modul manual, adica daca voiam putea sa stau pe loc si sa o bag direct in treapta a 3a (probat). In modul manual in ce treapta o puneai in aia statea, in modul automat daca o puneam pe 3 schimba doar 1-2-3. Cutiile automate sunt gandite si sa selectezi trepte, in mod obisnuit nu o facem pentru ca foarte rar este necesar dar optiunea exista fara riscul de a strica ceva. Ca idee kick down repetat este mult mai nociv pt cutie decat schimbarea manuala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Krimh said:

Dupa ce dai cheie tre sa o iei in ordine asta, sau poti sa o pui direct in D si aia e?

 

D si aia e. La cutiile automate mai vechi, aveai posibilitatea sa menti intr-o anumita treapta de viteza. 

1 se folosea preponderent in panta abrupta (masiniile alea nu aveau sute de cai), ca nu te trezesti ca iti schimba in treapta 2 si pierzi demarajul

2-3-4 se foloseau pe drum inzapezit, ca sa ai frana de motor si o anumita tractiune.

Se mai foloseau la coborare pentru frana de motor, mai ales daca tractai ceva.

 

Astea noi au doar P,N,D,R - functia de mai sus, o regasesti in modul "manual". Doar ca acuma masiniile au mult cai, au gramada de elemente de siguranta activa si pasiva, moduri de condus...nu prea mai trebui sa faci tu mare lucru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...