Sari la conținut

Honda Cr 80 scoate mult fum


Alezzz
 Share

Postări Recomandate

Buna am o Honda Cr 80 din 98 si scoate foarte mult fum.Am fost la service cu o alta problema si am intrebat si de problema asta eu mi au spus ca e un semering de la ambielaj asa mi au spus si alti mecanici bun l am schimbat azi.Dupa ce l am schimbat parca mai mult fum scoate.Alta problema e ca pe la evacuare fix langa cilindru scapa foarte mult ulei(o sa pun o poza)normal aceste modele nu au powervalve dar motorul meu cateodata la turatii foarte mari pare ca ar avea acest "powervalve" si cateodata in turatii mari merge oarecum sacadat nu stiu de ce bujia de fiecare data cand o dau jos e usor umedă.Ca amestec folosesc 20ml la litru.Oare ce sa fac?

16334477038487389861888148595300.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mersul sacadat e neoie de un mecanic, probabil e carburatorul ce necesita curatare, setari, etc.

La fum, poate fi oringul dintre ambreiaj si cilindru. Daca e dus, poate trage uleiul din cutia de viteze si sa-l arda, de aici fumul. Daca scade uleiul dupa o tura, clar e asta.

Si am spus oring pentru ca, cel putin la EXC-uri, pe axul respectiv se afla un simering plus un oring. Un necunoscator schimba numai simeringul si spune ca a terminat treaba.

S-ar putea sa fie la fe, un simering plus un oring, si la motorul tau.

Uita-te aici de la minutul 13.30 incolo si o sa vezi si oringul.

https://www.youtube.com/watch?v=w2BDKEhC9Mk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, mircea.cazachevici a spus:

La mersul sacadat e neoie de un mecanic, probabil e carburatorul ce necesita curatare, setari, etc.

La fum, poate fi oringul dintre ambreiaj si cilindru. Daca e dus, poate trage uleiul din cutia de viteze si sa-l arda, de aici fumul. Daca scade uleiul dupa o tura, clar e asta.

Si am spus oring pentru ca, cel putin la EXC-uri, pe axul respectiv se afla un simering plus un oring. Un necunoscator schimba numai simeringul si spune ca a terminat treaba.

S-ar putea sa fie la fe, un simering plus un oring, si la motorul tau.

Uita-te aici de la minutul 13.30 incolo si o sa vezi si oringul.

https://www.youtube.com/watch?v=w2BDKEhC9Mk

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

32 minutes ago, Alezzz said:

Deci poate fi si din carburator?

Din moment ce

4 hours ago, Alezzz said:

... bujia de fiecare data cand o dau jos e usor umedă ...

şi presupun că nu ar fi umedă de la apă ...

image.thumb.png.0fc510e045ca14e563e8b094e65273a0.png

 

Pozele astea ar trebui să te lămurească cu ce ai pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are rezervor separat de ulei? In cazul in care are nu mai e necesar sa bagi ulei in benzina.

Vazusem mai demult un caz la un scuterul unui cunoscut  care baga ulei si in rezervorul de ulei  si in benzina "ca sa fie el sigur ca se unge" ,dupa care se mira ca-i merge agregatul rau.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, Farfuridi a spus:

Nu are rezervor separat de ulei? In cazul in care are nu mai e necesar sa bagi ulei in benzina.

Vazusem mai demult un caz la un scuterul unui cunoscut  care baga ulei si in rezervorul de ulei  si in benzina "ca sa fie el sigur ca se unge" ,dupa care se mira ca-i merge agregatul rau.

 

Cand e cald nu mai scoate fum nici daca are ulei excesiv, poate foarte putin, aveam eu o Gilera in 2 timpi si aveam dubii ca nu merge pompa de ulei, care mergea

Sa zicem ca baga in jur de 25ml/l, pe acolo cred

Am mai bagat si eu vreo 30 in benzina si am mers asa, cand se incalzea nu scotea pic de fum, si era si ulei ieftin:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e ca il "ineci" cu prea mult ulei.(un indiciu ar fi faptul ca bujia e mereu uda si arunca ulei pe evacuare, p).Incearca sa-i dai ulei doar atat cat si cum  specifica producatorul.Asta daca motorul e in doi timpi,daca are extra rezervor de ulei si daca pompa "baga",.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, Alezzz said:

Un mecanic a spus ca poate fi toba infundata

Posibil.

Parţial înfundată, pentru că altfel nu ar mai scoate fum pe ea.

În vremurile bune, la 2T se construiau tobe demontabile.

OIP-1.thumb.jpg.7d107a54c48a2f4f3559f3c774f352c7.jpg

Simplu de "ars" şi curăţat.

Între timp tehnologia e evoluat ... şi spre tobe de unică folosinţă.

Principiul FANTA (FuckAndNeverTouchAgain)!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...