Sari la conținut

Vreau sa imi cumpar un SV 650


Rocky124
 Share

Postări Recomandate

Salut, m-am gandit sa imi cumpar un SV 650 si am gasit o oferta interesanta.

https://www.olx.ro/d/oferta/suzuki-sv650s-650cc-19-600km-2003-IDfhIx9.html?reason=observed_ad

Omul pare ok, o cumparat-o de la motomus in urma cu cativa ani, dupa poze pare destul de curatel, singura mea grija ii de km care par suspecti de mici, doar 20k. In tara a fost adus la 18.8k si pretul ii unul destul de mic 1950, dar nu negociaza. Mai doresc sa il si limitez pentru ca am trecut la A2. Faza e ca trb sa dau un drum de 350 de km ca sa il i-au, nu e mare lucru, dar daca motorul ii vai de steaua lui nu ii placut. Am primit si un video cum porneste daca doriti sa il pun.

Acum daca aveti ceva recomandari, poate stiti pe cineva tot cu un SV de vanzare, sunt deschis la opinii si sugestii.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1) Motocicleta arata ok ...nu e un sv650s cum zice in anunț ci un sv650 n. Eu am un svs pentru A2 și îți garantez că nu o sa simți limitarea aproape deloc (am condus și limitat și in full) și nu e mare diferență...urca eroic până la 160 când e limitat și cuplul e o nebunie ( te vei distra de minune).

2) Tu zici că a fost adusă în țară la 18.8k km, motocicleta are 19.5k acum..iar el in anunț zice că a rulat sub 10k km cu ea...ceva nu e ok. Asta urmează tu sa vezi. 

 

Oricum in principiu din poze motocicleta arata super bine iar la km inca odată nu știu ce să spun...cunosc persoane cu sv, hornet din 2003 2001 care au sub 15k km reali deci orice e posibil

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 34 minute, Rocky124 a spus:

Salut, m-am gandit sa imi cumpar un SV 650 si am gasit o oferta interesanta.

https://www.olx.ro/d/oferta/suzuki-sv650s-650cc-19-600km-2003-IDfhIx9.html?reason=observed_ad

Omul pare ok, o cumparat-o de la motomus in urma cu cativa ani, dupa poze pare destul de curatel, singura mea grija ii de km care par suspecti de mici, doar 20k. In tara a fost adus la 18.8k si pretul ii unul destul de mic 1950, dar nu negociaza. Mai doresc sa il si limitez pentru ca am trecut la A2. Faza e ca trb sa dau un drum de 350 de km ca sa il i-au, nu e mare lucru, dar daca motorul ii vai de steaua lui nu ii placut. Am primit si un video cum porneste daca doriti sa il pun.

Acum daca aveti ceva recomandari, poate stiti pe cineva tot cu un SV de vanzare, sunt deschis la opinii si sugestii.

 

Orice motocicleta cumperi,du-te cu cineva ce stie ce vede.

Cauta pe cat posibil sa te feresti de motocicletele aduse de firme... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 minutes ago, XzStefan said:

1) Motocicleta arata ok ...nu e un sv650s cum zice in anunț ci un sv650 n. Eu am un svs pentru A2 și îți garantez că nu o sa simți limitarea aproape deloc (am condus și limitat și in full) și nu e mare diferență...urca eroic până la 160 când e limitat și cuplul e o nebunie ( te vei distra de minune).

2) Tu zici că a fost adusă în țară la 18.8k km, motocicleta are 19.5k acum..iar el in anunț zice că a rulat sub 10k km cu ea...ceva nu e ok. Asta urmează tu sa vezi. 

 

Oricum in principiu din poze motocicleta arata super bine iar la km inca odată nu știu ce să spun...cunosc persoane cu sv, hornet din 2003 2001 care au sub 15k km reali deci orice e posibil

 

La limitare, stiu doar de sf motors sa faca, oare care ar fi sa faca limitari mai ieftine (mi o spus ca ii 1000 de lei limitarea cu limitator)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caaaat? Stau în Franța... limitarea la sv e câțiva euro. In Romania 1ooo lei? Din cate știu eu doar un cablu pentru limitare..adică 100% e doar un cablu pe care îl poți scoate când vrei sa o bagi in full. Sau pui un întrerupător mic frumos sub sa și poți merge când vrei in full sau limitat cu toate că NU RECOMAND dar știu pe cineva care avea așa. Dar serios 1000 lei pentru un cablu? Caută și în altă parte.

 

SV 650 - Modèle à carburateur - environ 160€ pièces et main d'oeuvre

- SV 650 - Modèle à injection - environ 70€ uniquement de main d'oeuvre.   

 

Uite la sv650 injecție e 70 euro și zice că se plătește doar mana de lucru pentru că e doar un fir

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Editat de XzStefan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 minutes ago, XzStefan said:

Caaaat? Stau în Franța... limitarea la sv e câțiva euro. In Romania 1ooo lei? Din cate știu eu doar un cablu pentru limitare..adică 100% e doar un cablu pe care îl poți scoate când vrei sa o bagi in full. Sau pui un întrerupător mic frumos sub sa și poți merge când vrei in full sau limitat cu toate că NU RECOMAND dar știu pe cineva care avea așa. Dar serios 1000 lei pentru un cablu? Caută și în altă parte.

Faza e că doar o firma face limitatoare din germania, care daca e sa cumperi limitatorul separat ii 120e plus 10e transp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ce limitator? Pe injectie nu ai limitator...ai un fir de branșat caută pe YouTube sa vezi exact .. nu ai nevoie de nici un limitator daca e injecție..și cred că e injecție că din 2003 in coace pe sv ai injecție

Uite...așa se limitează și delimitează..ai un cablu(numărul 25) care se baga și se scoate in funxtie de cum vrei atâta tot.

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca motocicleta sa fie limitata si-n acte ai nevoie de procedura unui service agreat de RAR.Lasa Franta,esti in Romania.

 

Acum 8 minute, Rocky124 a spus:

Faza e că doar o firma face limitatoare din germania, care daca e sa cumperi limitatorul separat ii 120e plus 10e transp.

Firma aia se numeste Alphatechnik.

 

https://www.sfmoto.ro/

Editat de Kristian K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, XzStefan a spus:

1) Motocicleta arata ok ...nu e un sv650s cum zice in anunț ci un sv650 n.

Eu cred ca, daca e SV 650S in acte si el de fapt este un SV650N, moto a fost trosnita in fata si, ca s.o repare, a fost mai simplu (ieftin) sa.i puna un far rotund decat semicarenele cu cele doua faruri. Similar cu un Suzuki Bandit, pe care il cunosc, din GSF 650S  a fost transformat in  N dupa accident.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, XzStefan a spus:

Caaaat? Stau în Franța... limitarea la sv e câțiva euro. In Romania 1ooo lei? Din cate știu eu doar un cablu pentru limitare..adică 100% e doar un cablu pe care îl poți scoate când vrei sa o bagi in full. Sau pui un întrerupător mic frumos sub sa și poți merge când vrei in full sau limitat cu toate că NU RECOMAND dar știu pe cineva care avea așa. Dar serios 1000 lei pentru un cablu? Caută și în altă parte.

 

SV 650 - Modèle à carburateur - environ 160€ pièces et main d'oeuvre

- SV 650 - Modèle à injection - environ 70€ uniquement de main d'oeuvre.   

 

Uite la sv650 injecție e 70 euro și zice că se plătește doar mana de lucru pentru că e doar un fir

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tu ai impresia ca-ti comanzi limitatorul si-l monteaza un Dorelle chez garage,apoi gata,e limitat pe cuvantul tau?RAR ca sa-ti recunoasca limitarea cere alta procedura doar de la un service autorizat RAR sa faca limitari de putere. :)

 

 

Iar legat de Motomus si Sermoto nu am mai spus sa stati la o parte?Cu toate exceptiile ce au fost?

Unul din cei doi,nu spun care,m-a intrebat legat de o motocicleta Yamaha: "Cati km vrei sa aiba???"Urati samsarii daa' ii incurajati cumparand de la ei.

Bine o zas cine o zas,mama prostilor e tot timpul gravida... :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Shepard a spus:

Eu cred ca, daca e SV 650S in acte si el de fapt este un SV650N, moto a fost trosnita in fata si, ca s.o repare, a fost mai simplu (ieftin) sa.i puna un far rotund decat semicarenele cu cele doua faruri. Similar cu un Suzuki Bandit, pe care il cunosc, din GSF 650S  a fost transformat in  N dupa accident.

Haha buna presupunere.

Prea o arde cu sv s ...

Cat de inapt sa fii sa nu știi că moto pe care te dai e model x?

Sau poate nu știe nici el.

Sau poate e greșeală în acte cum se tot intâmplă?

 

Edificator ar fi daca se poate observa clar că a fostt S.

Ex prinderi pt carene etc .

Dar dacă le are și N ul...ca și Să îl e degeaba.

Acum 1 oră, Shepard a spus:

Similar cu un Suzuki Bandit, pe care il cunosc, din GSF 650S  a fost transformat in  N dupa accident

Bune semicarenatele dp asta de vedere haha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 minutes ago, GoodKat said:

Am avut SV650 ceva ani, le cunosc destul de bine. Vezi ca 2003 a avut o serie de propulsoare in care mai plecau bielele la plimbare prin carter pentru ca vilbrochenul era cu defect de fabricatie.

 

In 2004 s-a schimbat generatia. 2003-ul mai are niste chestii diferite fata de 2004 iar in caz de buba gasesti mai greu piese. Eu iti recomand sa iei un 2005-2006-2007. Nici 2004 nu este rau deloc, dar dupa, motoarele au fost mai rafinate putin. Spor!

Ok, mersi de sfat, o să mă uit la acele modele după 2004.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 hours ago, Kristian K said:

Tu ai impresia ca-ti comanzi limitatorul si-l monteaza un Dorelle chez garage,apoi gata,e limitat pe cuvantul tau?RAR ca sa-ti recunoasca limitarea cere alta procedura doar de la un service autorizat RAR sa faca limitari de putere. :)

 

 

Iar legat de Motomus si Sermoto nu am mai spus sa stati la o parte?Cu toate exceptiile ce au fost?

Unul din cei doi,nu spun care,m-a intrebat legat de o motocicleta Yamaha: "Cati km vrei sa aiba???"Urati samsarii daa' ii incurajati cumparand de la ei.

Bine o zas cine o zas,mama prostilor e tot timpul gravida... :)

 

Nu aveam de unde să știu că în România te duci la rar, trebuie service autorizat etc.... Am dat de permis aici...știu regulile de aici. Totuși mi se pare enorm pentru o limitare 1.000 lei fie el service autorizat sau nu.

 

 

Și în plus ce treabă are că sunt un Franța Romania etc? Procedura de limitare e aceași și în statele unite ..un rahat de fir pentru 1000 lei. Discutam strict prețul

Editat de XzStefan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu e 1.000 de lei,e chiar 1.500 de lei,mai exact la SV-u.

Faptul ca esti in Franta inseamna ca autovehiculele sunt supuse legilor si regulilor Registrului Auto Francez,care nu-s aceleasi cu cele ale Registrului Auto Roman.Procedura fizica de limitare este aceeasi,doar ca recunoasterea in acte prin inscris oficial se face intr-un cadru controlat,nu oricum.

Sper ca ai inteles.

A,si daca limitatorul este si unul electronic,e mai scump spre 2.000 lei. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...