Sari la conținut

Optiuni pentru BMW R1250GS - 2021


Postări Recomandate

Salut.

 

Pentru un BMW R1250GS care va fi folosit doar pe asfalt si cu pasagera in spate, ce recomandati din urmatoarele ?

  1. Jante de aliaj sau cu spite ? (Am intrebat un posesor de R1200GS care avea jante pe spite si era cam nemultumit de ele, el da motorul pentru a-si lua un F 1000 XR)
  2. crash bar-urile de motor sunt ok cele de la BMW sau sa merg pe varianta Touratech, SW-Motech, Wunderlich ?
  3. Side cases si top case, sa merg pe varianta aluminiu oferite de BMW sau sa ma orientez spre altceva ? Ma gandeam si la varianta soft panniers LoneRider sau altele. Dar pentru top case parca as opta pe ceva gen aluminiu negru

 

Va multumesc in avans

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 57
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut,

 

1. Pentru asfalt jante de aliaj

2. Crashbar-uri cele mai avantajoase ca pret ca de bune toate sunt bune si calitate din cele enumerate de tine

3. Pentru asfalt cel mai bine iti iei side case-uri de aluminiu. Sunt si mai incapatoare le si poti incuia si nu trebuie sa-ti faci griji pentru ele chiar daca vor fi mai grele. 

 

Jantele cu spite si bagajele soft sunt in general si pentru cei care merg pe off-road si trebuie sa tina greutatea motoretei cat mai redusa sa nu o incarce inutil

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ahamay a spus:

Salut.

 

Pentru un BMW R1250GS care va fi folosit doar pe asfalt si cu pasagera in spate, ce recomandati din urmatoarele ?

  1. Jante de aliaj sau cu spite ? (Am intrebat un posesor de R1200GS care avea jante pe spite si era cam nemultumit de ele, el da motorul pentru a-si lua un F 1000 XR)
  2. crash bar-urile de motor sunt ok cele de la BMW sau sa merg pe varianta Touratech, SW-Motech, Wunderlich ?
  3. Side cases si top case, sa merg pe varianta aluminiu oferite de BMW sau sa ma orientez spre altceva ? Ma gandeam si la varianta soft panniers LoneRider sau altele. Dar pentru top case parca as opta pe ceva gen aluminiu negru

 

Va multumesc in avans

Salut,

am studiat variantele de gs, sunt in expectativa si eu cu ce sa iau-vand actuala, gs este pe lista.

Ce iti pot spune eu, ca si colegul Pink:

-Jantele de aliaj sunt mai ok, daca mergi doar pe strada. Spitele sunt bune cand bagi motocicleta pe teren accidentat, si cresc solicitarile. O janta cu spite este si mai complicata ca mentenanta, mai bine sa nu te complici, daca esti 100% ca mergi doar pe asfalt. Daca crezi ca totusi te va tenta in viitor, si iei moto noua-poate merita dati cei 450 euro extra pentru jante spite.

-crashbars, sa nu iti imaginezi ca le face bmw. Cred ca sunt tot de wunderlich facute, si rerbanduite. Eu unul as merge pe sw motech, au preturile ceva mai civilzate. As lua crashbar inferior si protectii capace cilindrii-riscul sa spargi un capac si sa ramai pe dreapta e mare-crashabrul nu protejeaza in scenariul in care scapi moto, si prinzi o piatra intre barele crashbarului. Crashbarul superior si bash plate, daca intentionezi  la fel, sa o scoti pe off.

-Bagaje: mergi pe textil daca vrei off-mai usoare, in caz de tranta se misca, nu se indoaie, nu risti sa iti prinzi picioarele in ele, etc. Daca vrei doar pentru asfalt si touring, cele vario BMW sunt chiar misto-dar SCUUMPE! ca alternativa, poti sa te uiti iar la ce au cei de la sw motech, givi, shad. Daca vrei insa cutii aluminiu, cu acces vertical, se schimba datele problemei. alti bani, alta distractie.

motomus sunt importator accesorii sw motech. Shad aduc mai multi, givi ai importator gentimoto.ro. 

UN PONT DE LA MINE: daca vrei cutii aluminiu rigide, le poti face pe comanda la dl BOgdan harea-NSEW Moto-de verificat daca mai face, sau la Eskapada moto-vezi pe fb, produce genti pt gs foarte misto.

 

Succes la achizitie!

 

Acum 13 minute, ahamay a spus:

Multumesc de raspuns. 

 

dar sidecase-urile de aluminiu sa fie BMW OEM sau alte marci ?

 

Avantaj la cele oem , le codezi pe cheia motocicletei, si nu mai ai inca un set de chei.

La fel ,destul de scumpe..

Editat de Adrian M.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
1 oră în urmă, Adrian M. a spus:

UN PONT DE LA MINE: daca vrei cutii aluminiu rigide, le poti face pe comanda la dl BOgdan harea-NSEW Moto-de verificat daca mai face, sau la Eskapada moto-vezi pe fb, produce genti pt gs foarte misto.

Succes la achizitie!

Avantaj la cele oem , le codezi pe cheia motocicletei, si nu mai ai inca un set de chei.

La fel ,destul de scumpe..

 

Eu nu as pune pe CT genti artizanale (daca nu ar avea/are Givi). 

In primul si in primul rand din motiv de R&D din spatele unei firme care face asta de n ani si o face profesional, cu ingineri si industrie de ultima generatie.

Nu imi intra apa in cutii, stiu sigur ca nu se desprind in timpul mersului, sunt elegante, se (de)monteaza elegant si rapid, etc, etc.

De cum arata (ca design) si faptul ca nu au nici cea mai mica eroare de proiectare/linii, nu mai spun.

 

Pe motor nou nu mai vorbesc. Sa dau 20k+ si sa ma uit la cateva sute ca sa pun manufactura.

No offence pt intentie/pont @Adrian M. sau pentru munca lui Bogdan. Doar o parere.

 

 

Shad sunt spanioli. Poate ii gasesti mai ieftini acolo.

Kappa este divizia subtil mai ieftina de la Givi dar f aproape ca si (daca nu aceeasi) calitate.

Nu e musai sa iei de la ei de pe site-uri sau de la importatori.

Gasesti seturi complete uneori mai ieftine pe Ebay sau Amazon.

Daca mai exista n indivizi ca si mine (folosesc cutiile laterale cred ca o data sau de 2 ori pe an) ai sanse mari sa gasesti sh-uri impecabile pe net.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, SenorPink a spus:

Jantele cu spite si bagajele soft sunt in general si pentru cei care merg pe off-road si trebuie sa tina greutatea motoretei cat mai redusa sa nu o incarce inutil

 

Jantele cu spite sunt mai grele in general altfel am avea GSXR-uri pe spite, se folosesc pentru rezistenta lor, aliajul crapa. Pe GS, jantele de aliaj au 1kg(fata) si 1.5kg(spatele) in minus fata de cele spitate.

Daca esti sigur ca nu il vei baga pe offroad, esti in regula cu aliaj, mai economisesti si ceva bani.

 

Crashbar-urile, probabil ca si rezistenta sunt cam la fel, in schimb ca si finisaj, cele de la Touratech mi s-au parut cele mai faine, Wunderlich din cate stiu sunt de fapt Hepco & Becker care sunt chiar uratele.

Referitor la genti laterale, vezi si la Heavy Duties, au un model slim pentru GS, capacitate vreo 35litri bucata.

 

IMG_20210907_183028.thumb.jpeg.86b7025b745d6870ad3f6cd3477100ef.jpeg

Editat de vladf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, _Raul_ a spus:

 

Eu nu as pune pe CT genti artizanale (daca nu ar avea/are Givi). 

In primul si in primul rand din motiv de R&D din spatele unei firme care face asta de n ani si o face profesional, cu ingineri si industrie de ultima generatie.

Nu imi intra apa in cutii, stiu sigur ca nu se desprind in timpul mersului, sunt elegante, se (de)monteaza elegant si rapid, etc, etc.

De cum arata (ca design) si faptul ca nu au nici cea mai mica eroare de proiectare/linii, nu mai spun.

 

Pe motor nou nu mai vorbesc. Sa dau 20k+ si sa ma uit la cateva sute ca sa pun manufactura.

No offence pt intentie/pont @Adrian M. sau pentru munca lui Bogdan. Doar o parere.

 

 

Shad sunt spanioli. Poate ii gasesti mai ieftini acolo.

Kappa este divizia subtil mai ieftina de la Givi dar f aproape ca si (daca nu aceeasi) calitate.

Nu e musai sa iei de la ei de pe site-uri sau de la importatori.

Gasesti seturi complete uneori mai ieftine pe Ebay sau Amazon.

Daca mai exista n indivizi ca si mine (folosesc cutiile laterale cred ca o data sau de 2 ori pe an) ai sanse mari sa gasesti sh-uri impecabile pe net.

Evident ca cine are 20k, mai, are 2k sa ia cutiile tot de la bmw. Dar fiinda a intrebat, i am raspuns. 

Legat de manufactura, s ar putea sa fie mai zdravene alea. Eskapada moto de care ziceam, face proiectarea lor in soldid work, design, si arata intr un mare fel. Nu l cunosc, n am luat, dar il urmaresc-imi place ce face. 

FB_IMG_1634135224866.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, vladf a spus:

 

Jantele cu spite sunt mai grele in general altfel am avea GSXR-uri pe spite, se folosesc pentru rezistenta lor, aliajul crapa. Pe GS, jantele de aliaj au 1kg(fata) si 1.5kg(spatele) in minus fata de cele spitate.

Daca esti sigur ca nu il vei baga pe offroad, esti in regula cu aliaj, mai economisesti si ceva bani.

Da corect, asta am vrut sa zic si eu despre jantele spitate dar s-a produs o extorsiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, vladf a spus:

 

Jantele cu spite sunt mai grele in general altfel am avea GSXR-uri pe spite, se folosesc pentru rezistenta lor, aliajul crapa.

....

Crashbar-urile, probabil ca si rezistenta sunt cam la fel, in schimb ca si finisaj, cele de la Touratech mi s-au parut cele mai faine, Wunderlich din cate stiu sunt de fapt Hepco & Becker care sunt chiar uratele.

Referitor la genti laterale, vezi si la Heavy Duties, au un model slim pentru GS, capacitate vreo 35litri bucata.

 

Cred ca aliajul crapa in conditii de hard offroad, ca altfel toate motocicletele ar fi cu spite, indiferent de scopul de fabricatie. Poate voi merge vreodata pe camp, dar nu stiu inca. Scopul este pentru asfalt. 

 

pentru crashbars ma gandeam si eu la Touratech. Am vazut ca vin cu un manson de cauciuc pe partea superioara a cadrului motocicletei care ar ajuta la preluarea socului. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jantele cu spițe sunt mai elastice și amortizează denivelările, inclusiv pe cele ale asfaltului. Acum depinde de mai mulți factori dacă alegi aliaj sau spițe, mai studiază și, dacă poți, testează. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, l.u.v a spus:

Nu uitați și de protecții la protecțiile protecțiilor.

Bmw și Touratech sunt specialiști în așa ceva, la prețuri cumsecade. 

+ extensiile! De cric, aripă etc. 

N-aaaam văzut atâta pizmă la adresa bemveiștilor! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, ENEOS a spus:

+ extensiile! De cric, aripă etc. 

N-aaaam văzut atâta pizmă la adresa bemveiștilor! :crack:

te referi la talpa aia pentru cric? Ca alea chiar sunt bune, le-am tot testat in nisip, pamant moale, etc si isi fac treaba 🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie cel mai mult imi plac proectiile de la SW-Motech. Le vad utile si pe cele superioare.

 

Cutii, daca vrei sa fii sigur ca poti pleca dupa o cazatura iei aluminiu(iese la ciocan), altfel astea oem de GS sunt geniale(ergonomie si design, in plus nu cari fiarele dupa tine tot timpul). Bagajele soft sunt pt off-road, nu sunt comode cand ploua penca le cari jegoase dupa tine prin camere de hotel...

 

Jantele turnate sunt f slabe, crapa destul de usor, astea spitate parca nu au mai avut probleme, insa daca le lovesti nici nu are cine sa le indrepte la noi. Eu as merge pe spitate, macar nu pocnesc la un soc mai dur si te aduc acasa.

 

 

1 oră în urmă, ahamay a spus:

 

Cred ca aliajul crapa in conditii de hard offroad

crapa si la un sant fara biscuite(testat) sau o bordura aparuta din senin :)

Editat de sivi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, SenorPink a spus:

te referi la talpa aia pentru cric? Ca alea chiar sunt bune, le-am tot testat in nisip, pamant moale, etc si isi fac treaba 🤣

Eram ironic pt că, după ce costă cu pachetele opționale (must have, altfel te râde connaiseur-ii) cât o garsonieră în militari residence, mobra asta e incompletă fără j'de protecții, extensii, prelungiri etc. La borcanul lichidului de frână, talpa cricului, călcâiul lui Ahile șamd. Fiecare luată în parte probabil că are o utilitate, dar să moară gibilan dacă mai e vreun model de moto la care să adaugi accesorii de valoarea unei alte motociclete normale 9 nouță! 

Pt pământ moale, nisip sau asfalt cu comision am în topcase o lăbuță roșie de la Louis pe care am dat câțiva lei. Drept că tre să mă aplec ca să o pun și să o recuperez, dar poate îi fac un sistem automat de deployment. 😋

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 3 ore, sivi a spus:

Bagajele soft sunt pt off-road, nu sunt comode cand ploua penca le cari jegoase dupa tine prin camere de hotel...

 

Da, corect, asta este un amanunt f important. 

Daca ai motocicleta super murdara (o zi de ploaie, noroaie, etc) tragi la o spalatorie cu fise si in 5 minute sunt ca noi cutiile. 

 

 

Acum 3 ore, sivi a spus:

Cutii, daca vrei sa fii sigur ca poti pleca dupa o cazatura iei aluminiu(iese la ciocan)

Da, ies la ciocan cat sa inchei concediul. O cutie imburdata eu as tine-o de suport prin garaj/amintire. 

Pentru mers rutier mai este si aspectul sigurantei. Pleci si iti lasi toate lucrurile linistit pe motor daca ai cutii de AL sau plastic.

Acum 3 ore, sivi a spus:

Jantele turnate sunt f slabe, crapa destul de usor, astea spitate parca nu au mai avut probleme, insa daca le lovesti nici nu are cine sa le indrepte la noi. Eu as merge pe spitate, macar nu pocnesc la un soc mai dur si te aduc acasa.

 

Jantele cu spite de pe behemotii astia de 250 de kg sunt marketing 50 si utilitate egala cu a jantelor turnate restul 50. 

Luat o groapa in Slatina cu CT-ul, capatul spitei/piulita a impins buza jantei, a crapat-o in 2 locuri (la 2 spite) si deformat-o la alte 2. 

Distractia cea mai de m la mama-sa sa treci granita in Serbia in plina pandemie ca sa duc janta fata la facut la Mile in Beograd. 

Omul mi-a zis din start ca isi da silinta dar ca nu garanteaza. 

Si-a dat silinta, a iesit bine, dar nu f bine sau exceptional. Motiv pt care mi-a luat o suma infima pt lucrare dar simt ghidonul cum incepe sa vibreze de la 180 in sus. 

In timp ce scriu vine janta noua din state (jumatate de pret fata de UE, cu tot cu taxele lui Garcya). 

De data asta o sa profit de iarna si o sa le duc pe amandoua in Polonia la singurul pe care eu il mai stiu sa faca jante in afara de Mile. 

 

Tragand linie - jante vs spite: 

* Cine viseaza adventure cu motoare de peste 220-230 kg la plin a trait prea mult pe net dpmdv

* Jantele spitate, la asemenea greutati, fac si ele niste bucurii maxime. Depinde de la producator la producator cum a aranjat spitele si cum vor pocni ele prin janta in caz de bucurie (CT e slab gandita la capitolul asta) 

* Surse de respitat/mentenanta spite stiu doar 2 in Europa, dar cred ca un cerc si o respitare sunt mai ieftine decat o janta la un motor de >10k. 

* Erau niste discutii pe forum despre reindreptat jante. Eu unul am incercat acum prea multi ani sa indrept una de Kawa Gpz si am sfarsit prin a comanda alta sh. Poate acum o fi altfel. 

Acum 2 ore, ENEOS a spus:

Eram ironic pt că, după ce costă cu pachetele opționale (must have, altfel te râde connaiseur-ii) cât o garsonieră în militari residence, mobra asta e incompletă fără j'de protecții, extensii, prelungiri etc. La borcanul lichidului de frână, talpa cricului, călcâiul lui Ahile șamd. Fiecare luată în parte probabil că are o utilitate, dar să moară gibilan dacă mai e vreun model de moto la care să adaugi accesorii de valoarea unei alte motociclete normale 9 nouță! 

Pt pământ moale, nisip sau asfalt cu comision am în topcase o lăbuță roșie de la Louis pe care am dat câțiva lei. Drept că tre să mă aplec ca să o pun și să o recuperez, dar poate îi fac un sistem automat de deployment. 😋

 

John, asa esti de hater uneori :))). 

Avut si talpa din aia rosie de la Louis si talpa Givi pe CT. 

Dand-o pe bune eu zic asa:

Talpa Louis am scos-o de cateva ori pe motor acum vreo, hmm, 10 ani? O lipeam de rezervor (era magnetica) si a avut utilitate zero in conditiile in care eu stateam mai mult in off decat pe sosea. De ce a fost de 2 lei? Ca era incomod sa te tot apleci, sa tii de motor, sa o ridici etc. La pus - simplu, o aruncam pe pamant. A sfarsit repejor in cosul de gunoi de la garaj, fiindca eu nu vreau sa ma injure oamenii carora le fac pomeni. Cat costa? 5-7 euro, cu tot cu magnetul lui Cipilan turnat in ea. 

 

Dupa care am luat talpa Givi pt CT. Da, am luat-o de fitza, nu de utilitate. Ca sa imi fac motorul sa arate altfel. La fel cum fac si toti cei care le accesorizeaza. Sa fim sinceri. Utilitatea este maxim 60% la accesorii

Si de 20-30 de euro cat a costat este si asta prost gandita la un aspect - filetul din placa de aluminiu este scurt. Am pierdut un surub, m-am enervat cu spume, fiindca sunt faine ca design si nu gasesti identice in magazine de suruburi, am pierdut ore bune sa gasesc niste suruburi la fel de faine si le-am montat pe astea cu niste piulite super slim + loctite. Da, stiu, eu profan ca nu am pus de prima data Loctite si Givi niste lingurari ca nu au pus in cutie un tub mic din acelasi chimical. You live, you learn. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, _Raul_ said:

Cine viseaza adventure cu motoare de peste 220-230 kg la plin a trait prea mult pe net dpmdv

 

Păi băietul a zis de la bun început că vrea GS ca să meargă doar pe asfalt. E bine măcar că nu e ipocrit, ca mulți alții.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, PzKpfW a spus:

 

Păi băietul a zis de la bun început că vrea GS ca să meargă doar pe asfalt. E bine măcar că nu e ipocrit, ca mulți alții.

 

Va multumesc mult de raspunsuri. O sa iau in considerare tot ce ati spus. 

 

@PzKpfW Hai sa lasam de-o parte rautatile si judecatile. Nu de asta am venit pe forumul asta. Am pus o intrebare pentru a invata de la cei cu mai multa experienta, nu pentru a-mi lua pietre in cap. 

 

Si da, vreau GS pentru a merge pe asfalt cu el. De la o varsta, cred ca o sa conteze mai mult pozitia pe motor si siguranta pe care ti-o ofera decat sa stai aplecat ca pe semicursiera si dupa 20 minute sa te doara tot corpul. Mi s-a mai spus ca o sa ma obisnuiesc dupa un timp atunci cand aveam fazer-ul, dar nu a fost asa. 

 

Am facut test drive cu mai multe motociclete Triumph Tiger 800 XRX, Yamaha Tracer 700, 900, Triumph Tiger 900 Adventure, BMW R 1250 GS (ar fi trebuit F850GSA dar nu a fost disponibil). Dintre astea, cea care a pus un mare zambet a fost Tiger 900 dar parea destul de grea la manevrare in parcare sau la viteze foarte mici. Mai pui si pasager, la muschii mei o sa fie chiar o aventura. Pe cand R 1250GS, mi s-a parut foarte usor de manevrat, chiar si cu pasager pe spate, ba chiar pot spune ca parea mai usor de condus cu pasager, deh, conteaza centrul de greutate sa fie mai jos. Si dupa 3 ore de test drive, nu am simtit absolut nici o urma de oboseala sau durere in umeri, etc. Practic, asta caut la o motocicleta sau masina, printre altele, bineinteles.

 

Mai sunt si alte modele de motociclete care ar intra bine in criteriile astea, dar GS-ul are centrul de greutate mai jos fata de altele. 

  • - Yamaha T9 GT (as fi optat pentru modelul asta daca nu puneau bordul ala hidos)
  • - Suzuki GSX S 1000 GT (nou aparut, nu stiu foarte multe detalii despre el)
  • - BMW F 850 GSA (asta a fost alegerea initiala dar e foarte grea cu centrul de greutate sus)
  • - Ducati Multistrada 950 (la fel ca bwm-ul, mi s-a parut foarte grea sus, desi imi place cel mai mult dintre toate. Insa am auzit multi care se plang de multistrada, probabil or fi mai bune ultimele modele)

 

Iar pe partea de bani, sunt variante, nu trebuie sa dai 20k+ pe ea ca sa o ai. Se pot face rate, leasing si in 2-3 ani o vinzi daca vrei alta si se recupereaza o buna parte din bani. Se practica chestia asta foarte mult, mai ales in Germania, indiferent ca vrei masina sau altceva. De ce nu ?

 

Inca o data va multumesc tuturor pentru informatiile acordate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 16 minute, ahamay a spus:

Hai sa lasam de-o parte rautatile

Ai înțeles greșit, omul nu a fost ironic. 

Chiar a apreciat că ai spus ca îl iei doar pentru asfalt. 😊

 

PS: nu-i așa că ești inginer IT? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, l.u.v a spus:

Ai înțeles greșit, omul nu a fost ironic. 

Chiar a apreciat că ai spus ca îl iei doar pentru asfalt. 😊

 

PS: nu-i așa că ești inginer IT? 

 

haha, da, asa este. 

 

In cazul asta imi cer scuze pentru interpretarea eronata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, cuki a spus:

 

Mie tocmai de 1 luna ce mi-a sosit GS-ul nou...

 

Felicitari. Sa il stapanesti sanatos si fara evenimente.

 

Acum 8 minute, cuki a spus:

3.... depinde de ... cate bagaje duci dupa tine etc. 

 

 

Daca ar fi dupa nevasta-mea, ar trebui sa-mi iau un sprinter, haha. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, _Raul_ a spus:

Tragand linie - jante vs spite: 

* Cine viseaza adventure cu motoare de peste 220-230 kg la plin a trait prea mult pe net dpmdv

 

Sa le zici asta celor care merg la GS Transilvania Tour, sau la Roadbook challange cu gsuri sau gsauri. Ca ei se pare ca n-au auzit :P

Sunt destui care merg off, soft, sau mediu, cu porcovetu de geseu. Evident, cand incepi sa o dai in poteci, in chestii tehnice, s-a terminat. Dar la chestii soft-moderate, vad ca se descurca lumea cu animala...cumva.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...