Sari la conținut

Optiuni pentru BMW R1250GS - 2021


Postări Recomandate

Vizitator _Raul_
Acum 51 minute, cuki a spus:

 

Da-i pace, se vede clar ca isi da cu parerea fara sa se fi urcat vreodata pe un GS. Si daca a facut-o, inseamna ca problema e la el, nu la fier.

 

 

😂

Detaliaza, te rog.

Partea aia cu adventure, nu ca este cea mai manevrabila motocicleta din lume. Asta stie pana si un autosuficient ca tine.

Am condus 1250 normal si Adv minim 1500 de km insumati. Ascult.

Sa postezi un filmulet in care sa auzim toti cum o sa troncane cardanul la GS-ul tau cand o sa il scoti pe macadam.

Si poate posteaza si Adrian unul cand isi ia Triumph 1200 ca sa auzi linistea de vis si decibelii diferenta.

 

1 oră în urmă, Adrian M. a spus:

Sa le zici asta celor care merg la GS Transilvania Tour, sau la Roadbook challange cu gsuri sau gsauri. Ca ei se pare ca n-au auzit :P

Sunt destui care merg off, soft, sau mediu, cu porcovetu de geseu. Evident, cand incepi sa o dai in poteci, in chestii tehnice, s-a terminat. Dar la chestii soft-moderate, vad ca se descurca lumea cu animala...cumva.

 

Nu am zis ca nu se descurca.

Am zis ca daca folosesti exclusiv pentru asa ceva un big trail nu va rezista fiindca, dpmdv, clasa adventure se opreste la categoria medie (maxim 1000cc la AT)

Peste 1000 cc deja suntem in zona de big trail, nu de adventure.

 

GS-ul se descurca bine pe uscat din cauza cuplului fff jos, poate cel mai jos in categorie si a motorului anemic care nu il predispune la rupt tractiunea.

Cat timp merge pe uscat sau pe suprafata uda dar solida (gen balti cu terasament solid, din piatra) il ajuta si greutatea cardanului la tinut contactul cu suprafata de rulare.

Cand s-a terminat macadamul/piatra si ai intrat in namol sau iarba - sfarsitul povestii.

 

Dupa ce am condus motociclete de enduro de 400cc si mai mici am inteles ce inseamna sa te distrezi in off, sa ai unealta potrivita pentru sarcina x si cat de mari sunt sansele sa te intorci acasa cu un zambet larg + intreg si tu si motorul.

Da, poti sa iesi in off si cu bestii de 250-300 de kile, dar, dpmdv, este penibil sa ai peste 20 de ani si sa faci asta.

A, ca iesi 20 de km intr-o zi, bucata de legatura, sau 2-300 km intr-un concediu de 500 de km, aia nu e adventure.

 

Adventure este sa iei hartile de la EnduRoMania si Carpathian2Wheels sa intri in Caras, sa tai Mehedintiul, Hunedoara, Sibiul, Brasovul si sa iesi la Bucuresti dupa 2-3 saptamani si vreo 2-3000 de km.

Se poate si asta cu ceva efort si nebunie. Dar va rezista suficient un motor de 250 de kg in ritmul asta? Sau riderul? Eu zic ca nu si ca unul va ceda prematur. Sau daca rezista amandoi, nu este prea fun oricum.

Parerea mea.

 

5000 de km (mai sus), nu 500.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 54
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

1 oră în urmă, _Raul_ a spus:

 

😂

Detaliaza, te rog.

Partea aia cu adventure, nu ca este cea mai manevrabila motocicleta din lume. Asta stie pana si un autosuficient ca tine.

Am condus 1250 normal si Adv minim 1500 de km insumati. Ascult.

Sa postezi un filmulet in care sa auzim toti cum o sa troncane cardanul la GS-ul tau cand o sa il scoti pe macadam.

Si poate posteaza si Adrian unul cand isi ia Triumph 1200 ca sa auzi linistea de vis si decibelii diferenta.

 

Nu am zis ca nu se descurca.

Am zis ca daca folosesti exclusiv pentru asa ceva un big trail nu va rezista fiindca, dpmdv, clasa adventure se opreste la categoria medie (maxim 1000cc la AT)

Peste 1000 cc deja suntem in zona de big trail, nu de adventure.

 

GS-ul se descurca bine pe uscat din cauza cuplului fff jos, poate cel mai jos in categorie si a motorului anemic care nu il predispune la rupt tractiunea.

Cat timp merge pe uscat sau pe suprafata uda dar solida (gen balti cu terasament solid, din piatra) il ajuta si greutatea cardanului la tinut contactul cu suprafata de rulare.

Cand s-a terminat macadamul/piatra si ai intrat in namol sau iarba - sfarsitul povestii.

 

Dupa ce am condus motociclete de enduro de 400cc si mai mici am inteles ce inseamna sa te distrezi in off, sa ai unealta potrivita pentru sarcina x si cat de mari sunt sansele sa te intorci acasa cu un zambet larg + intreg si tu si motorul.

Da, poti sa iesi in off si cu bestii de 250-300 de kile, dar, dpmdv, este penibil sa ai peste 20 de ani si sa faci asta.

A, ca iesi 20 de km intr-o zi, bucata de legatura, sau 2-300 km intr-un concediu de 500 de km, aia nu e adventure.

 

Adventure este sa iei hartile de la EnduRoMania si Carpathian2Wheels sa intri in Caras, sa tai Mehedintiul, Hunedoara, Sibiul, Brasovul si sa iesi la Bucuresti dupa 2-3 saptamani si vreo 2-3000 de km.

Se poate si asta cu ceva efort si nebunie. Dar va rezista suficient un motor de 250 de kg in ritmul asta? Sau riderul? Eu zic ca nu si ca unul va ceda prematur. Sau daca rezista amandoi, nu este prea fun oricum.

Parerea mea.

 

5000 de km (mai sus), nu 500.

Nu stiu  ce fel GS-uri  ai calarit tu si cat off ai practicat pe ele daca ai auzit troncanituri la cardan pe macadam si ai tras concluzia ca are motor anemic :)))))))))  Ma rog, pentru tine o fi fost sfarsitul povestii cand ai dat de iarba si namol, dar nu-i obligatoriu sa fie la fel pentru toti ...  Am prieteni care practica cu GS-ul off destul de serios (personal ma mai bag si eu dar nu am skill-ul lor). Fiecare este bine trecut de 20 de ani, ceva asa, de la 40 in sus.  In creierasul tau suntem toti penibili ?!? Pana astazi am rezistat toti, cu mobre cu tot iar factorul fun depinde de apreciarea fiecaruia, este o chestie subiectiva ...  Hai noroc si off  placut :) 

BMW OFF ROAD.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 16 minute, KINGS a spus:

Nu stiu  ce fel GS-uri  ai calarit tu si cat off ai practicat pe ele daca ai auzit troncanituri la cardan pe macadam si ai tras concluzia ca are motor anemic :)))))))))  Ma rog, pentru tine o fi fost sfarsitul povestii cand ai dat de iarba si namol, dar nu-i obligatoriu sa fie la fel pentru toti ...  Am prieteni care practica cu GS-ul off destul de serios (personal ma mai bag si eu dar nu am skill-ul lor). Fiecare este bine trecut de 20 de ani, ceva asa, de la 40 in sus.  In creierasul tau suntem toti penibili ?!? Pana astazi am rezistat toti, cu mobre cu tot iar factorul fun depinde de apreciarea fiecaruia, este o chestie subiectiva ...  Hai noroc si off  placut :) 

BMW OFF ROAD.jpg

 

Avem prieteni comuni si tie chiar nu trebuie sa iti demonstrez nimic. Imi este suficient sa ma uit la pozele voastre de pe Fb.

Poti sa ii intrebi pe ei ce off-road fac(eam cand eram in RO) si cu ce. Garantat poza aia a ta de mai sus este o gluma sinistra, daca tu crezi ca ala este off-road. 

 

Sa mai mentionam ca noi doi avem si un istoric pe forumul asta, de pe vremea topicului aluia in care sustineai sus si tare ca Schuberth E1 este casca si tu ai 3 sau 4 (Doamne, da-mi putere 😂).

Eu stiu ca unii in zona Sibiului au buricele de la degete mai groase si put a branza, dar ar fi de bun augur daca atat tu cat si juniorul de la Cluj ati dialoga ca niste indivizi maturi, cu argumente, nu cu texte gen creieras, pace, off-road placut, samd.

 

Pentru tine, domnu` Luci:

2018a.thumb.PNG.27695f36cd18d49b71663e4fbe858760.PNG 2019.thumb.jpg.3878e2f8a6f8c56103ce5fcc51ae50af.jpg 2020.thumb.PNG.d33a16f7d0487a1b878c10f563abc16a.PNG

2018, 2019 si 2020.

 

Nu sunteti penibili. Nu am spus nicaieri asa ceva.

Sunteti irelevanti, in sensul ca nu aveti habar ce vorbiti si confundati experienta voastra partiala (peste media din Romania) cu, cunoasterea.

Si va citeste un incepator si va ia de etalon. De-asta tot lungesc ca guma-n par off-topicul pe topicul asta.

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc tuturor pentru comentarii dar intentia mea era sa aflu niste pareri despre anumite optiuni pentru acest model de motocicleta. As prefera sa ramanem totusi pe subiect. Poate in viitor si altii vor gasi ceva util in topicul asta. Raspunzand la intrebarile astea, ma ajutati pe mine acum, dar in viitor ii veti ajuta si pe altii care vor fi in aceeasi situatie. 

 

Personal, nu ma intereseaza care motocicleta este mai buna de offroad sau onroad. Sunt convins ca fiecare are propriile pareri si preferinte in a alege ceea ce ii place. In alegerile mele pana la urma eu sunt cel care decide ce cumpara si la ce va fi folosita motoreta. Totusi, am plecat de la Yahama Tracer 700 si am ajuns la BMW R1250GS dupa mai multe test drive-uri si vazut aproape toate review-urile de pe youtube. 

 

Putem/puteti deschide alt topic pentru alte discutii daca arde asa mult.

 

Deci, punctele intiale erau:

  1. jante de aluminiu sau spitate (inca nu sunt decis aici. spitate costa 450euro in plus, daca ma uit la alte motoare, gen multistrada, tracer 9GT, etc, toate cu street purpose vin cu aliaj. Inca mai procesez parerile)
  2. crashbar-uri BMW OEM sau after market (parca as tinde spre Touratech sau SW-Motech)
  3. topcase si side cases BMW OEM sau after market (ar fi o varianta alea vario, dar ma gandesc ca ar fi mai practice alea care au capacul sus si nu in lateral, si nu ma deranejeaza cadrul ala extra)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 33 minute, ahamay a spus:
  1. topcase si side cases BMW OEM sau after market (ar fi o varianta alea vario, dar ma gandesc ca ar fi mai practice alea care au capacul sus si nu in lateral, si nu ma deranejeaza cadrul ala extra)

 

Ce vad eu plusuri la Vario in comparatie cu Givi Dolomiti ce le am pe motorul meu :

* Sunt mult mai usoare decat cutiile metalice + nu mai ai nevoie de rackul metalic pentru a le monta

* Pe setarea minima chiar sunt slim

* Ai o singura cheie pt toate

* Ca sa le demontezi, nu trebuie sa deschizi cutia si sa umbli la suruburile de prindere, doua, cu inel. Nu ok cand sunt pline si inghesuite. Mult mai rapid si elegant din cheie, la Vario.

* In caz de accident nu mai ai ce face nici cu cele de plastic, nici cu cele de aluminiu. Vario inclin sa cred ca sunt sensibil mai ieftine (achizitie/inlocuire). Nu am cautat.

* Cutiile (laterale) de aluminiu sunt mai spartane/colturoase, respectiv introduci/scoti mai greu o geanta interioara din ele, fiindca au marginea superioara usor orientata spre interiorul cutiei, pentru garnituri/chedere de etansare. Ce vreau sa zic este ca trebuie sa fortezi o geanta printr-o gura sensibil mai mica ca sa ajunga sa expandeze in volumul interior mai mare, de sub buza cutiei. A fost enervant cand aveam un rucsac office semirigid (pentru protectia laptopului) pe care trebuie sa il tot curbez/imping ca sa intre.

* Iti trebuie si la cele cu incarcare pe sus o geanta interioara, altfel este f greu sa umbli dupa obiecte aflate la fundul cutiei. Daca ai o cutie plina, bineinteles. Daca nu, clar mai lejer cu o cutie cu incarcare pe sus.

* Obectele metalice zgarie cutiile metalice la interior. Ale mele nu sunt invelite in burete cauciucat, neopren etc si trebuie sa folosesc constant huse (chei, blocatorul de disc, etc) altfel zgarie interiorul.

* Ca sa nu se zgarie asa tare, poti merge pe aluminiu natur dar alea se innegresc de la orice obiect din plastic cauiuc bagat prin ele sau se matuie usor daca folosesti detergent prea puternic/cu multa soda.

 

Singurul avantaj la metalice, dpmdv, dar minor - incarcarea pe sus.

Minor - daca ai o geanta interioara, introduci imediat continutul si in cutie cu incarcare laterala.

 

O chestie ce este insa cu adevarat deranjanta pt mine - topcase-ul de metal joaca in prinderea de pe placa.

La fel aveau joc si topcase-urile aftermarket de plastic de pe alte motoare dar sunetul asta metalic este mai enervant.

O sa vad ce si cum, daca il pot remedia/monta o garnitura.

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 34 minute, ahamay a spus:

Va multumesc tuturor pentru comentarii dar intentia mea era sa aflu niste pareri despre anumite optiuni pentru acest model de motocicleta. As prefera sa ramanem totusi pe subiect. Poate in viitor si altii vor gasi ceva util in topicul asta. Raspunzand la intrebarile astea, ma ajutati pe mine acum, dar in viitor ii veti ajuta si pe altii care vor fi in aceeasi situatie. 

 

Personal, nu ma intereseaza care motocicleta este mai buna de offroad sau onroad. Sunt convins ca fiecare are propriile pareri si preferinte in a alege ceea ce ii place. In alegerile mele pana la urma eu sunt cel care decide ce cumpara si la ce va fi folosita motoreta. Totusi, am plecat de la Yahama Tracer 700 si am ajuns la BMW R1250GS dupa mai multe test drive-uri si vazut aproape toate review-urile de pe youtube. 

 

Putem/puteti deschide alt topic pentru alte discutii daca arde asa mult.

 

Deci, punctele intiale erau:

  1. jante de aluminiu sau spitate (inca nu sunt decis aici. spitate costa 450euro in plus, daca ma uit la alte motoare, gen multistrada, tracer 9GT, etc, toate cu street purpose vin cu aliaj. Inca mai procesez parerile)
  2. crashbar-uri BMW OEM sau after market (parca as tinde spre Touratech sau SW-Motech)
  3. topcase si side cases BMW OEM sau after market (ar fi o varianta alea vario, dar ma gandesc ca ar fi mai practice alea care au capacul sus si nu in lateral, si nu ma deranejeaza cadrul ala extra)

sau mai ai o varianta pentru drum intins cand pleci full bagaje si nevasta:

Genti laterale vario slim bla bla in care pui lucruri la care ai nevoie de acces pe drum, manusi, costum de ploaie etc.

Iar in spate in loc de top case pui rollbaguri si aia a fost. Sunt niste rollbaguri de la Motech care se si prind una de cealalta si aia a fost. Si iesi si mai ieftin. Pe de alta parte daca au greutate foarte mare nu e tocmai indicat sa stea sus in spate.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, _Raul_ a spus:

 

Avem prieteni comuni si tie chiar nu trebuie sa iti demonstrez nimic. Imi este suficient sa ma uit la pozele voastre de pe Fb.

Poti sa ii intrebi pe ei ce off-road fac(eam cand eram in RO) si cu ce. Garantat poza aia a ta de mai sus este o gluma sinistra, daca tu crezi ca ala este off-road. 

 

Sa mai mentionam ca noi doi avem si un istoric pe forumul asta, de pe vremea topicului aluia in care sustineai sus si tare ca Schuberth E1 este casca si tu ai 3 sau 4 (Doamne, da-mi putere 😂).

Eu stiu ca unii in zona Sibiului au buricele de la degete mai groase si put a branza, dar ar fi de bun augur daca atat tu cat si juniorul de la Cluj ati dialoga ca niste indivizi maturi, cu argumente, nu cu texte gen creieras, pace, off-road placut, samd.

 

Pentru tine, domnu` Luci:

2018a.thumb.PNG.27695f36cd18d49b71663e4fbe858760.PNG 2019.thumb.jpg.3878e2f8a6f8c56103ce5fcc51ae50af.jpg 2020.thumb.PNG.d33a16f7d0487a1b878c10f563abc16a.PNG

2018, 2019 si 2020.

 

Nu sunteti penibili. Nu am spus nicaieri asa ceva.

Sunteti irelevanti, in sensul ca nu aveti habar ce vorbiti si confundati experienta voastra partiala (peste media din Romania) cu, cunoasterea.

Si va citeste un incepator si va ia de etalon. De-asta tot lungesc ca guma-n par off-topicul pe topicul asta.

 

1. Te citez " Da, poti sa iesi in off si cu bestii de 250-300 de kile, dar, dpmdv, este penibil sa ai peste 20 de ani si sa faci asta ", deci minti cand sustii ca n-ai afirmat asa ceva.

2. Analizand "politetea" comentariilor mele vis a vis de ale tale , orice novice poate trage concluziile de rigoare.

3. Cred ca esti convins de faptul ca n-ai pus tu coada la pruna nici in ceea ce priveste off-ul si nici in ceea ce priveste castile. Si da , sa-ti dea Dumnezeu putere si in special intelepciune, ca de asta chiar ai nevoie dpmdv.

4. Tocmai ca nu m-am laudat cu skill-ul meu pe off, ci am sustinut ca am prieteni care pot face off serios cu GS-ul  si chiar le face placere.

5. Cum am eu buricele la degete si cum anume put ele, nu-i treaba ta ma baiete, oricati prieteni comuni am avea.

6. Nu vad cu ce este mai sinistra poza mea comparativ cu pozele tale. In plus de asta, nu mai urmari pe FB pozele noastre daca-ti cad atat de greu. Menajeaza-te.

7. Apropo de irelevanta , mai uite-te si-n oglinda. Vezi cumva ceva relevant ? M-as mira ....

 

End of story din partea mea ............

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, _Raul_ a spus:

motorului anemic care nu il predispune la rupt tractiunea.

Cat timp merge pe uscat sau pe suprafata uda dar solida (gen balti cu terasament solid, din piatra) il ajuta si greutatea cardanului la tinut contactul cu suprafata de rulare.

Doar la rupt ambreiaje, cardane și grupuri. 😈

La faza cu greutatea cardanului care ar ajuta te înșeli amarnic! Forța verticală cu care apasă anvelopa pe sol este egală la mase egale indiferent de repartizarea lor, iar masele nesuspendate, datorită inerției, au efect exact invers față de ce afirmi tu! Adică masa nesuspendată mai mică înseamnă că roata urmărește mai bine denivelările solului. 😉

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

* topcase-urile din AL in care poti baga 2 casti deja arata a lada de scule, oricat s-ar chinui designerii. 

* In cutiile mele laterale nici o sansa sa bag o casca integrala

* ca sa nu am nici cea mai mica surpriza cu casca in topcase (zgariat vopseaua sau parbrizul, cand o pun sau scot din cutie) port mereu o husa dupa mine.

 

Punctele de mai sus nu se aplica (mai) deloc la cutiile din plastic. In laterale bagi lejer o casca iar topcase-urile pt 2 casti arata mai mult decat onorabil. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 13.10.2021 la 14:24, ahamay a spus:

Salut.

 

Pentru un BMW R1250GS care va fi folosit doar pe asfalt si cu pasagera in spate, ce recomandati din urmatoarele ?

  1. Jante de aliaj sau cu spite ? (Am intrebat un posesor de R1200GS care avea jante pe spite si era cam nemultumit de ele, el da motorul pentru a-si lua un F 1000 XR)
  2. crash bar-urile de motor sunt ok cele de la BMW sau sa merg pe varianta Touratech, SW-Motech, Wunderlich ?
  3. Side cases si top case, sa merg pe varianta aluminiu oferite de BMW sau sa ma orientez spre altceva ? Ma gandeam si la varianta soft panniers LoneRider sau altele. Dar pentru top case parca as opta pe ceva gen aluminiu negru

 

Va multumesc in avans

1. Doar pe asfalt: jante aliaj. 

2. Recomand SW Motech. In vara asta "m-am întins" vreo 20m pe asfalt in Serbia (şerpişori de ăia de smoală încinsă dupa o curba in munți). Crash-ul s-a comportat perfect, neclintit si a protejat tot. Apropo, aveam si genti laterale de aluminiu Bumot. Mobra s-a târâit pe crash si pe un colț de plastic al genții dreapta. Nici geanta n-a avut nimic, nici macar nu trebuie sa înlocuiesc colțarul de plastic.

3. Studiaza oferta Bumot. Eu sunt la a treia mobra la care folosesc brandul asta (Africa Twin, GSA si acum GS). Am si setul soft Xtremada si setul lor de aluminiu. Sunt interschimbabile utilizand aceeasi cheie si acelasi rack. Le schimbi in 2 minute fara suruburi, chei, etc .... La aluminiu poti opta intre 3 tipodimensiuni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, KINGS a spus:

BMW OFF ROAD.jpg

 

Acum 16 ore, _Raul_ a spus:

Garantat poza aia a ta de mai sus este o gluma sinistra, daca tu crezi ca ala este off-road. 

 

Poza aia de mai sus reprezinta perfect definitia offroad-ului de fapt, acum ca tu vrei sa stie lumea ca ai gustat din hard-enduro si consideri tot ce e sub penibil... Ma duce cu gandul la genul care cand vrei sa-ti comanzi o Piadina, te convinge ca nu merita pentru ca nu se compara cu aia pe care a mancat-o el cand a fost in Milano.

 

Motoarele astea, cu anvelopele potrivite sunt perfect adaptate pentru offroad cat timp intelegi ca nu sunt capabile de enduro. Iar adventure nu insemana ca trebuie sa fii Chris Birch pe vreun 300exc, inseamna s-o tai pe poteci neexplorate, sa campezi poate, sa iesi de pe sosele ori rute populare.

 

Revenind la topic, cutiile Vario pe care le recomanda Cuki sunt chiar faine cu mentiunea ca sunt destul de bine mai grele decat cele de Alu, iar top case-ul are limita la 5kg fata de 10kg cat au majoritatea aftermarket.

Referitor la accidente/motor scapat, s-ar putea sa iesi mai bine cu plastic. Cat timp nu e grav, plasticul se albeste/va ramane doar cu zgarieturi, cele de alu mari sanse sa le indoi si sa apara probleme de genul ca nu se inchide bine capacul sau ca intra apa cand speli cu jetul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nimeni: nimic.

Posesor de orice altceva decat GS: hãhãhã nu poti face enduro cu GS-ul.

 

Se tot bate apa-n piua despre cat de putin capabile sunt motoarele astea pe enduro cand nimeni nu zice ca ar fi de fapt capabile. Ideea este ca motoarele astea sunt de departe cele mai versatile solutii de pe piata, daca ai curajul si minim de pricepere, poti sa te joci o zi intreaga prin noroaie si paduri iar cand te intorci acasa il pui pe sport si-i dai sa zburde de razi de racerii cu gixxere, ah, si mai faci si restul de 500km pana acasa in confort. 

 

Binenteles, sunt "Jack of all trades, master of none" dar probabil acelasi lucru se poate spune si despre tine ca si rider.

 

Pentru mine, dupa cateva motoare sport, mi-a fost clar de cand am luat GS-ul ca voi ramane la motoare din clasa asta cat timp nu am nevoie de ceva specializat (circuit, hard-enduro, etc...) sau devin sunday rider.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 59 minute, vladf a spus:

iar cand te intorci acasa il pui pe sport si-i dai sa zburde de razi de racerii cu gixxere,

 

😴

Cu Bmw-ul 😀?

Nu as fi sigur ca poti sa o faci nici cu 1290-ul, dar este bine sa ai o incredere de sine dezvoltata.

 

Acum 2 ore, vladf a spus:

Revenind la topic

 

Chiar asa.

Imparte o cafea cu sare cu Cuki si reveniti-va.

Daca vreti sa impartim ceva, putem oricand sa ne masuram talentul si investitiile pe sosele.

 

Deja ducem topicul intr-o olimpiada a retarzilor cu insistentele voastre.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 57 minute, einstein1984 a spus:

poza de mai sus e un  drum  forestier, nu offroad.... 

 

ADJECTIVE

1. designed, built, or used for traveling off public roads, esp. on unpaved roads, trails, beaches, or rough terrain

an off-road vehicle

2. taking place on such roads or terrain

off-road racing

3. used for or suitable to an off-road vehicle

off-road tires

 

ADVERB

4. on a road or terrain other than a public road

to travel off-road

 

Acum 23 minute, _Raul_ a spus:

Cu Bmw-ul 😀?

Nu as fi sigur ca poti sa o faci nici cu 1290-ul, dar este bine sa ai o incredere de sine dezvoltata.

 

Poate tu nu, dar dupa cum cu siguranta nu te-ai prins, nu esti etalon pentru nimic decat in mintea ta.

Avem inclusiv aici pe forum un 1290 care a scos timpi mult mai buni pe Adancata decat "raceri" cu pretentii. Miroase aici a besini de "motociclisti adevarati" de n-ai aer.

 

  

Acum 23 minute, _Raul_ a spus:

Deja ducem topicul intr-o olimpiada a retarzilor cu insistentele voastre.

 

Cu tine nu e niciodata competitie, iesi lejer pe primele 3 locuri oriunde pui degetul, suferi d'un crunt elitism.

Editat de vladf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, einstein1984 a spus:

daca pui gume potrivite pe un R1 si merge pe drumul ala fara probleme. Bine, si un logan merge pe acolo, fara a fi masina de offroad. 

dar da, daca aia intelegi prin offroad, GSul e o motoreta care poate face asta. 

Poza aia este de acum cativa ani si no' ..... e doar o bucatica din ceea ce am parcurs in tura aia. Cu siguranta un R1 "cu gume potrivite" ne dadea clasa, mai ales prin raul care a urmat. No' ... n-am avut onoarea sa avem printre noi acel R1, probabil din cauza faptului ca nu-si strica mana pe un biet forestier "on road", respectiv "o scursura de apa de doua degete"  vorba lui l.u.v :)  Apropo, nici n-am sustinut ca in poza aia regasesti ceva extrem si in general ,nu am insistat sa comunic ceva special cu ea, e doar o poza "in afara asfaltului" care-mi face mie placere. Si da, eu consider drumurile forestiere, potecile din padure cat de cat accesibile, nisipul de la Letea-Periprava, char si macadamul, ca fiind off road. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, einstein1984 a spus:

image.thumb.png.5c6b6fa3fe41e4d4cc2779be4030c1f0.pngimage.thumb.png.4e3d64297ad2681e57b0bb83c83975ad.pngimage.thumb.png.3b7411216b475850749901d233c26090.png intre drum forestier si enduro eu zic ca sunt diferente totusi; fara sa zic ca R1 e mai bun ca GSul ca all rounder. Dar poza ta singur nu e "definitia perfecta a offroadului". 

- Exact ce sustineam si eu : bineanteles ca poza mea nu este definitia offroad-ului, absolut de acord, dar nici nu am avut pretentia asta. 

- Absolut de acord din nou : intre "offroad", "enduro" si "hard-enduro" sunt diferente imense.

- Dpdv al "all rounder (on & off)" da-mi voie sa cred ca GS-ul este 7 clase peste R1. Nu discutam de campioni si pozele lor deoarece ceea ce face unul ca ala cu un R1  in off nu pot face 70% din proprietarii de GS, dar aceeasi campioni pot face in off cu un GS de 100 de ori mai multe decat cu un R1. Viceversa e valabila pentru on.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 14.10.2021 la 9:49, cuki a spus:

 

3. Aici sky is the Limit. Oricum, multe din ceea ce au spus colegii mai sus sunt bullshituri.

Sunt socat de cat de repede poti deveni expert in gs, insa ai bunul simt sa nu jignesti parerile altora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, Multumesc mult pentru raspunsuri (nu neaparat pentru offtopic-uri).

 

Momentan am decis urmatoarele:

 

1) cel mai probabil voi lua jantele de aliaj. Avand in vedere ca voi merge cu ea cel mai mult pe strada, nu stiu daca chiar se merita cei 400+ euro pentru jantele spitate. M-am gandit si la varianta de a lua jante spitate cu cauciucuri de offroad si sa iau si jantele de aliaj cu MIchelin Road 5, dar cred ca ar fi prea sumpe toate astea si nu stiu daca se merita efortul financiar. Oricum, ma gandesc ca daca jantele de aliaj ar fi asa proaste, BMW nu le-ar mai pune pe motor. Vad ca si alte branduri tot aliaj au pe ele: Yamaha T9 GT, Ducati Multistrada V4, etc.

 

2) Crash bars ma gandesc la Touratech. Nu stiu sigur daca o sa iau si varianta de top pentru protectia rezervorului. Oricum, sunt mai ieftine decat alea OEM si am vazut multe plangeri despre ele, iar Touratech sau SW-Motech sunt preferate. Ar mai fi si Altrider, dar sunt prea groase si mult mai scumpe decat restul disponibile pe piata.

 

3) Top case Givi Trecker 58L topcase + panniers. Ma mai gandesc si la panniers Motea (vad ca au reducere 50% acum) dar top case-ul o sa fie cu siguranta cel de la Givi. Oricum, sa vad ce optiuni mai gasesc intre timp.

 

Inca o data, va multumesc pentru ajutor. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, ahamay a spus:

daca ar fi asa proaste, BMW nu le-ar mai pune pe motor.

Hehe

 

Acum 3 ore, ahamay a spus:

sunt mai ieftine decat alea OEM

Ai vazut!

 

Din toata discutia nu ai zis ce culture o sa fie mobra, parol ca o sa fie mai relevant fata de ce protecție de chiuloasa alegi.

 

Digital sau sub formă de catalog (tre sa dai o comanda dupa care iti livrează biblia), TT are multe pagini dedicate TerenStradă si iti faci sigur o imagine la ce iti lipsește. 

 

Mai curat ar fi să iei tot ce se poate si cu timpu tragi singur concluzia la ce se merită sau nu. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, hora09 a spus:

Din toata discutia nu ai zis ce culture o sa fie mobra, parol ca o sa fie mai relevant fata de ce protecție de chiuloasa alegi.

Nu am inteles partea de "culture". Daca poti sa elaborezi ...

 

Protectie la chiuloasa ? asta nu e pe lista. 

Editat de ahamay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, ahamay a spus:

 

Protectie la chiuloasa ? asta nu e pe lista. 

Cum ti am sugerat anterior, crashbarul nu te scapa de o situatie inedita-scapi motorul pe jos, si prinzi o piatra intre barele crashbarului, in dreptul cilindrului. Au fost numeroare cazuri raportate de posesori de gs care au ramas pe marginea drumului, cu capacul de la cilindru perforat de o piatra. SUnt de magneziu ,si se sparg destul de usor. Deci protectii cilindrii-ideal sa le iei de la acelasi producator care face crashbarul, sa fie compatibile. Stiu ca touratech are.

Un aspect important, cand alegi acestea-vezi cum sunt montate, sa permita revizii si acces facil la cilindrii. unele modele necesita demontare completa, altele nu-datorita formei si prinderilor.

 

PS: spui de altrider ca sunt mari scumpe etc-ATENTIE, ALTRIDER le face din INOX! si apoi ai variante vopsite. deci,daca le julesti, nu ruginesc ca cele de ''fer''.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...