Sari la conținut

What does this button do - pareri din șei


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

Acum 13 minute, Adrian M. a spus:

nu ma prind...indian, ktm? ce legatura e intre ele ? :D

 

Sau te legi de unde s fabricate? irelevant :P

 

De unde-s fabricate si in combinatie cu indieni/chinezi parca? Ca tot zicea Raul ca au finisaje de Toporul Vascauti SRL 🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 95
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 28 minute, SenorPink a spus:

De unde-s fabricate si in combinatie cu indieni/chinezi parca? Ca tot zicea Raul ca au finisaje de Toporul Vascauti SRL 🤣

49% din KTM este detinut de BAJAJ, restul de firma mama austriaca. Motocicletele sunt facute in fabrica Bajaj din India. Motoarele, ceva combo cu CFMOTO, alta combinatie chinezeasca.

Made in India, but actually made in China, and proudly designed by austrians :)))

Traiasca globalizarea :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

KTM 1290 Super Adventure S 2021 (SAS)

- Agila, fun, usoara & intoxicant de agresiva

- Motor pentru cine "se stie" si cauta putere, agresivitate si sportivitate la m3 in pachet de big trail

- "KTM" cand vine vorba de eleganta, finisaje, robustetea subansamblelor, primele 4 trepte ale cutiei de viteze si utilizare de zi cu zi.

 

PLUSURI, MI-A PLACUT MULT

* Agila

* Poate fi condusa mai tare decat modelul anterior cu mai putin efort, din cauza unei mult mai bune repartitii a maselor si a centrului de greutate mult coborat

* Mult mai usoara in comparatie cu modelul anterior. Pare la fel de joasa si usoara si se manevreaza exact ca un 790 / middle class adventure

* Lineara (odata ce a intrat in ture)

* Fun in turatii de om normal dar poate fi si f serioasa, chiar inspaimantatoare odata dusa sus in ture 

* Resurse de putere si cuplu arhisuficiente, livrate neintrerupt pe toata plaja de turatie 

* Protectie buna spre f buna cu parbriz standard

* Ergonomie f buna si comfort peste medie pentru un motor cu un asemenea mindset sportiv. Stai drept in sa, cu mainile usor inclinate. Nu are pozitia agresiva specifica de SM, de forta in maini si cu vintrele calare pe juguri/capacul de la rezervor, ci una standard de touring.

* Șa finalmente exact atat de lunga cat ai nevoie (nu cu 15 cm in plus cum au 90% din fabricanti) si la care beneficiezi de suport lombar superb oferit de saua pasagerului

* Lumini foarte bune si cornering light incredibil de bun.

* Design de ansamblu mult peste cel al modelului anterior

* Ampatament foarte scurt, roata fata aproape de nevazut prin carena, unghi de bracaj f bun

* Inspira incredere la modul vicios, ii dai niste cifre in bord de te sperii, fara sa urmaresti asta, si totul fiindca este fun si intoxicant de agresiva si te trage sa iti faci de cap cu ea. Gen a 5a la 165 kmh, noaptea, prin paduri fara sa caut deloc treaba asta. Just f happened, 10 secunde, blast, ras din ala de Gargamel dupa care inapoi la balet 

* Dupa ce am scapat de ploaie si de primii 100 km de autostrada, am trecut-o in sport si am facut cu ea ce nu visez cu CrossTourer-ul (din cauza greutatii si a inertiei considerabil mai mari). M-am trezit gandindu-ma de cel putin cateva ori cat de fun ar fi fost 1290-ul in lunile petrecute in (muntii din) Spania.

* Semnalizarile se anuleaza singure dupa o curba/inclinare mai ampla? (eu asa zic ca a fost, nu cred ca mi s-a parut)

* Semnalizarea "suprascrie" avariile cand semnalizezi (reintri in trafic de ex) si revine la ele cand opresti semnalul stg/dr (la fel ca mai sus - eu asa sa zic ca a fost, cred ca imi aduc aminte corect)

* Cricul central poate putin ingramadit in scarita pasagerului dar care balansa instant si fara efort motocicleta

* Evidentiaza in bord faptul ca temperature motorului nu este inca in limite normale de functionare, ca sa stii sa nu tragi de ea ca cimpanzeul dupa prima pornire a zilei

* Valve mecanice la 90 de grade. Tot zic ca imi montez si eu pe CT.

 

NEUTRE, MA LASA RECE, LE POT DREGE, "ASA FACE ELE"

* Pare sa nu mai aiba cuplul modelului anterior, dar sa aiba in schimb ceva mai multa putere pe care o livreaza f similar unui 2 in linie si nu unui 2 in V

* In ture joase suna a 2 in linie. Odata dusa sus in ture isi redescopera identitatea.

* Scaritele mici. Nu mi-au alunecat deloc cizmele, dar le-as schimbe cu unele mai mari.

* Designul cifrelor din bord (prea spartane) – de gustibus

* Rotita de reglare a dozajului franei fata fara valori de tensiune/cifre stantate pe ea

* Reglajul manetei frana fata cam anapoda - in loc sa intareasca maneta o indeparta de manson excesiv de mult iar forta nu parea sa creasca asa cum as fi vrut (suspectez si  frane neintretinute la ce am testat eu).

* Mi s-a intamplat si mie chestiunea raspovestita pe internet – mi-a picat saua pe pozitia cea mai joasa la o plecare mai brusca de la semafor (ma grabeam spre lucru, deh ).

Nu ok la un motor de 18k, dar pot trai cu ea, fiindca eu pun mereu seile pe pozitia cea mai joasa. 

* Butonul de semnalizare si intreruperea functiei. Butonul are o forma de piramida, respectiv o suprafata mica de contact cand vrei sa decuplezi semnalizarea. Distrage atentia fiindca iti intrerupi firul gandurilor ca sa te concentrezi la el, desi ar trebui sa fie o operatiune banala. In ciuda faptului ca a fost extrem de enervant toata ziua, l-am pus aici fiindca stiu sigur ca l-as schimba instant dupa cumparare, cu un aftermarket, un buton de pe o japoneza sau as face eu ceva la un printer 3D wcs. 

* Sistemul radar. Amicul Hora zice ca e the s*it. Personal nu imi place sa am vehicul in fata nici cand sunt la volan, nu mai zic pe 2 roti. Deci cumva inutil pt mine, dar nu l-am testat.

* Pe cricul lateral s-ar putea suda un apendice/parghie/ajutor pentru deschidere, de cativa cm, cum au toate motocicletele de cand lumea si pamantul (detalii, stiu, dar enervante, ca doar nu aveam pe mana un Zongshen de 3000 de eur).

* La SAS-urile anterioare, incuietorile de sa clacau fest. Cu toate astea, as fi preferat in continuare un sistem mecanic de deschidere a seii, nu unul electric. Asta prin prisma faptului ca sub sa este bateria. Si daca moare bateria nu prea stiu cum mai deschizi saua din buton. Ma rog, nu am aprofundat. Asa, ca prima parere.

* La 2 din 3 modele KTM inchiriate trebuie sa imi vad de tura cu erori afisate in bord toata ziua. La fel si cu acesta - de data asta "Incalzire sa nefunctionala sau sa neconectata. Va rugam contactati cel mai apropiat service". Prea lenes si precaut ca sa imi bag nasul si sa vad ce si cum. La neutre - fiindca "asa face ele".

* Scutura ca un tomberon de plastic gol pe off-road spart (drum de piatra spart bine, pietre colturoase, cat mingile de volei, 300 de m urcare pana la biserica din ultima poza). La neutre fiindca ma intereseaza doar versiunea SAS, pe care vreau sa o conduc exclusiv pe strada. Nu stiu cum face SAR-ul, nu stiu daca asta troncanea fiindca era model de teste si cine stie cum au tratat-o cei dinainte.

* Cutia telefonul este o gluma. Este pentru chei, carduri sau tichete de plata pe autostrada. La neutre fiindca stiam deja din pozele de pe internet ca nu ai ce baza sa pui in ea. Am avut cu mine telefonul de serviciu pt ca face poze mult mai bune si era un ritual in sine introducerea lui in cutie ca sa o pot inchide. Da, ii puteam da husa spartana jos, but why?

* Radar spate/avertizare vehicul in unghiul mort. O pun la neutre fiindca omologul SAS-ului de la Ducati (V4 S-ul) costa cu 5k mai mult. Dar mi se pare o functie care ar trebui sa fie obligatorie ca si abs-ul pe toate motocicletele de strada, respectiv mult mai importanta si utila decat radarul fata. 

* La mers sportiv, cand asezam picioarele pe varfuri in scarite, atingeam destul de des cu calcaiul suportul scaritelor pasagerului. Singur pe moto e cam bonus (contact suplimentar cu motorul, il simti in si mai multe puncte) dar cu pasager sper sa incapa doua perechi de cizme fara nervi. De vazut. 

* Huruia oala de ambreiaj la semafor mai ceva ca la VFR-ul meu din 96. Nu stiu daca asa face ele sau asta avusese parte de vanzatori de branza in sa inaintea mea. 

 

NEGATIVE, DE PORC, MA ENERVEZ DE CUM MA GANDESC

* Semnalizarea care are un delay de aprox jumatate de secunda din momentul in care tragi de buton pana cand incepe sa clipoceasca. Pt mine deloc ok fiindca:

- eu semnalizez la modul excesiv, mai ales cand fac depasiri scurte in lant, pe care le semnalizez la mm, ca sa stie oamenii ce intentii am si cum sa ne coordonam cat mai pacifist cu putinta.

- nu este safe nici pt mine nici pt altii in trafic sa ma tot uit in jos sa vad daca a inceput sa clipoceasca semnalizarea sau macar bordul.

* Cum arata ansamblul fata, adica ce vezi din sa cand te uiti inainte (exceptand bordul) - o lopata de zapada si doua scanduri de sustinere. Moartea imaginatiei / puterii de creatie. La SA-ul anterior era doar lopata (care nu arata rau deloc). La ultimul au mai pus si doua scanduri pe laterale. Pacat, findca designul de ansamblu este net peste cel anterior - si mai fain si mai agresiv dpmdv.

* Calitatea de India si robustetea (sub) ansamblelor. Inteleg costuri, inteleg performante, dar vezi ieftineala in ff multe locuri cand te uiti la motocicleta asta. In special in jumatatea inferioara (cabluri, tinichele, etc)

* Cea de sus vine mana in mana cu asta – lipsa feelingului de premium. Stiu ca Bmw costa undeva la 21 si Ducati 23 (varfurile de gama) dar nici 18-19k nu este pret de buget. Adica nu este motor de proaspat incadrati in campul muncii ci mai degraba de oameni cu un anumit statut, varsta si implicit ceva/destula experienta moto, respectiv asteptari de la motorul pe care pun banii.

* Un motor f agresiv si f fun to ride, dar conceptual totusi un motor de drum lung, la care, prin definitie, ai nevoie de confort in plus. Pozitia in sa este decenta ca si confort, saua este f bine gandita cum am spus mai sus, dar ramane feelingul acela ca stai cumva pe motocicleta si nu in ea. Esti ingropat cam 1/3, maxim 1/2. Nu este ea Dorsoduro, dar pana la MTS 2V mai are mult si bine. Chestia asta incepi sa o simti cand stai intepenit distante lungi. Daca esti in setare de wrestling pe curbe, nu o sa ai habar ca "stai pe motor si nu in el".

* In oras sau pe drumuri europene, plaja 40/50, respectiv 80/90 kmh, vrei sa mergi si tu linistit, ca tot omul, nu ca la raliuri rutiere. Si multi dintre noi traim si in viata de zi cu zi, nu suntem toti Rok Bagoros full time, mai avem un job, mergem cu ea la lucru sau, pur si simplu, traversam si asezari umane in intreprinderile noastre de batut recorduri de timp de la Munchen la Milano, peste Alpi. Scuturaturile astea mici si lipsa asta de fluiditate le rezolvi cu autopilotul in mod extraurban, dar in oras nu ai ce face, trebuie sa traiesti cu ele. 

Scurt pe doi – este enervanta in viata reala, de oameni normali fiindca agata si scutura in ture mici. Mie mi se pare ca la fel de mult ca modelele anterioare. Alti colegi au zis ca acesta este mai rafinat. Nu stiu ce sa zic. Cert este ca mie nu imi place, chit ca o fi ea mai smooth decat anterioarele.

* Primele 3 (sa nu zic chiar 4) trepte sunt mult prea scurte. In oras mestecam dimineata in cutie de mi-a venit sa adorm. 1-2-3, rosu la orizont, 3-2-1. Stop. Repeat. Si trebuie sa te stii si sa te tii bine si la ambreiaj ca sa nu hacaie a tuse. Ce-i drept ca o uitasem in sport, de cu o zi inainte, dar nu ma astept la schimbari radicale (am condus-o si in rain primii 150 de km)

 

Un motor aproape ideal, cu neajunsuri ca orice produs. 

Dar, in ciuda catorva chestii pe care le urasc structural, il consider serios ca inlocuitor pentru CT. 

De ce? Fiindca eu fortez constant limitele cand prind sosele pustii, pline de ace de par superbe (mergeti in Spania si nu veti regreta)

Si fiindca cu Honda am avut numeroase momente in care imi impuneam sa ma calmez stiind ca lucrurile pot evolua f nasol daca nu o fac.

CT-ul este o torpila pe serpentine.  

KTM-ul in schimb este nava stelara cu propulsie electromagnetica.

Da, are niste hibe de te doare mintea, dar nivelul de siguranta si agresivitate la care poti conduce alien-ul asta e "unparalled" cum ar zice englezul. 

Ramane sa testez si MTS-ul 4V.

 

Muzul:

IMG_0898.thumb.jpg.574351eafe31de4cd6709c1432d993ce.jpg   IMG_0952.thumb.jpg.a16d89e43f29655209d3ba8a38fb0c44.jpg   IMG_0958.thumb.jpg.ac73930f15588686e67cccc8636ba88e.jpg 

 

IMG_0960.thumb.jpg.f20b40f4b85d21e35ced3a82bc7334cb.jpg   IMG_0962.thumb.jpg.3ae952b6512cd6be87c6bc04f186fa3d.jpg   IMG_0964.thumb.jpg.82cf095cc485d148b6e295d10eb920af.jpg   IMG_0980.thumb.jpg.426d480116bfd6ab50a587b7b3a9a376.jpg

 

Si pentru ca edit is my bff: 

Asta trebuia sa fie la neutre: 

* Vibreaza subtil in turatie de relantiu sau in turatie de top. Se poate trai cu ea. Nu amortesc maini, vintre, barbatii, etc, etc de la ea. 

La fel, eu imi aduc aminte ca am vazut bateria sub sa. Era acolo sau incurc eu borcanele? Asta prin prisma a ce am scris despre mecanismul electric de inchidere/deschidere al seii.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 32 minute, _Raul_ a spus:

 

Hmm, nu ma asteptam sa te tenteze :))

Eu tot in dubii sunt, cu oferta de buyback pe mail. Dar cand mai mai ca imi vine sa zic, hai ca iau ktm, mai vad o postare pe un grup de fb cu posesori SAS 2021, cu cate ceva care le face figuri-nu le merge, si parca imi trece :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 14 minute, Adrian M. a spus:

Hmm, nu ma asteptam sa te tenteze :))

Eu tot in dubii sunt, cu oferta de buyback pe mail. Dar cand mai mai ca imi vine sa zic, hai ca iau ktm, mai vad o postare pe un grup de fb cu posesori SAS 2021, cu cate ceva care le face figuri-nu le merge, si parca imi trece :)))

 

Dap, am vazut si eu ca acum multora le da intreruperi scurte in mers, zice-se de la quick shifter (asta nu avea; niste b**angii, ce sa le ceri 😅?)

Aia cu ramas fara benzina de la robinet rezervor inchis singur este simpla de rezolvat.

 

Da, asa e, ce sa zic?

De fapt am cam zis. Are niste indienisme de te doare mintea prin multe locuri si vine la pachet cu hibele standard marcii dar pot sa merg stupid de tare si de safe cu ea fata de CT.

Which matters in cazul meu fiindca este diferenta intre "m ma-tii de senzor, eroare, ktm, etc, etc" vs  spitale, inmormantari, din astea. 

 

Da, CT-ul i-ar putea preda lectii la calitatea materialelor si ce inseamna cutie de viteze. 

DCT-ul ramane cea mai mare revelatie pt mine si este de vis in oras sau cand vrei sa mergi ca omul, lin, sa te bucuri de concediu vs sa spargi smaltul la dinti si sa ai ochii rosii 😅

 

La mine mai este o chestie - o sa o iau fara tva si diferenta de la CT la asta ar fi destul de suportabila. Daca o pun pe leasing, deja e cam walk in the park.

Vedem, nu ma grabesc (de fapt nu ma grabesc si testez de vreo 3 ani incoace 😅) . E mai degraba o chestie - daca (DCT-ul) merge, de ce sa schimbi? 

Mi-a venit cercul fata din state pt Honda, urmeaza sa il schimb si sa imi pun la punct ambele roti, poate imi fac timp sa o gasesc un atelier sa ii pun la punct suspensiile, pentru sume decente pot schimba integral evacuarea (cu scos catalizator) si o map remapa la valori de VFR (170 Cp). 

Cu alte cuvinte - mai putem linistiti manca o paine amandoi si imi place ca nu mi-a dat niciodata dureri de cap.

Vedem la anul, vreau musai sa vad cum o fi V4s-ul, nu e panica 😊😇.

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, _Raul_ a spus:

 

 

 

Mai sunt-pierderi de ulei dupa primii km, 1000 2000, sau preload blocat pe o anumita setare, erori de electronica-astea pare ca s-au diminuat major, cu noul update de firmware, suruburi nestranse pe ici colo, probleme de pornire-cred ca si asta au rezolvat o, se pare ca la primele vandute au avut ceva cu bateria-dadea prea putin curent.

A , eu unul n-am primit posibilitatea de a lua garantie exstinsa. Deci ei nu isi asuma asta, si prin lipsa acestei posibilitati, intelegi ceva...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 22 minute, Adrian M. a spus:

Mai sunt-pierderi de ulei dupa primii km, 1000 2000, sau preload blocat pe o anumita setare, erori de electronica-astea pare ca s-au diminuat major, cu noul update de firmware, suruburi nestranse pe ici colo, probleme de pornire-cred ca si asta au rezolvat o, se pare ca la primele vandute au avut ceva cu bateria-dadea prea putin curent.

A , eu unul n-am primit posibilitatea de a lua garantie exstinsa. Deci ei nu isi asuma asta, si prin lipsa acestei posibilitati, intelegi ceva...

 

Plin de ulei pe bloc era 890-ul Duke. Nici pe XT-ul meu, ajuns la capatul vietii nu aveam asa ceva :) .

Suruburile nestranse - orice posesor de KTM cumpara Loctite de la 100 ml in sus 😂. Asta se stie de pe vremea LC4-ului 640. 

Eu zic ca maaarea buba la Ktm este valoarea si posibilitatea de revanzare. Nu spun ca este ok sau nu, nu ma bag in analize socio-economice, cauze, etc. Spun doar ca eu o vad ca o problema. 

A, si inca una masiva, fiindca eu sunt "cel mai social animal" cand vine vorba de interactionat cu mecanici - service-ul. 

Nu stiu cum (mai) sta KTM in Bucuresti dar e no brainer ca service-uri bune/bunicele si cat mai multe = liniste si pace interioara, in loc de draci pe care ii aduci in casa si iti contamineaza si alte aspecte ale vietii. 

 

Anyway, fiindca am rugat moderatorii sa ma ajute cu postarile anterioare (le facusem ciorba de salata), repostez mai jos si parerea despre 890 Duke si cele 2 ore in saua lui:

 

KTM DUKE 890 - 2021 

Joia trecuta cand am mers sa iau 1290-ul pe toata ziua se sucise un polonez de la canicula locala cu 12 grade si ploaie in rafale si a zis ca aduce motorul peste 2 ore. 

Dupa tufatul in gura si in raciturile pe linie genetica, am zis ca mai bine 890 Duke pe o vreme mizerabila decat cafele si fumat doua ore.

De ce 890 Duke? 

- nu aveau Adv R-ul 890 (nici pe marimea mai mica - am testat 790 Adv R in 2019 si mi s-a parut f faina. Nu m-as fi dat inapoi sa mai sifonez un pic una, inca o data)

- citeam pe aici acum cateva luni postarile unui coleg ce si-a luat Monster de 800 si zicea ca este mega lame fata de fostul 790 Duke pe care il regreta maxim. 

Si am zis, na, hai sa vedem cat de smecherie o fi Duke-ul asta nou.

 

Dar sigur nu te sperie vremea de afara? Nu atat cat te sperie pe tine eventualitatea unui accident cu motorul vostru nou, beibi (dialog real cu omul asta de nota 20

 

Dupa fix 300 de m (cat am facut printre reprezentante pana sa ies in drumul principal) am zis ca man, poate ar fi fost mai bine cafea si tigari 2 ore. 

M-a lovit ratiunea, am zis ca hai totusi sa vad ce si cum, ca sa nu fiu asa de arogant si sa cred ca l-am ginit in 300 de m. 

Cu parere de bine despre mine, aveam dreptate si dupa 2 ore si facut plinul veneam intregi inapoi. El murdar, eu inghetat, cu apa pe sira spinarii si cam blazat. 

- 2 ore

- numai pe modul rain

- doar oras si autostrada

- Nu am avut unde sa ii dau a 6a si cred ca viteza maxima a fost pe la un 140-150

 

* Cand stai pe ea, ce mai vezi in jur (din motocicleta) este foarte foarte limitat. Ma simteam de parca eram calare pe 250-400

* Foarte compacta si minimizata, pe toate cele 6 directii (WNSE, oriz, vert)

Am aruncat o privire la reflexia mea in vitrine si nu aratam deloc ca un urs pe monociclu in ciuda feelingului de la ghidon (clar erau de vina si n straturile de echipamente)

* Incredibil de usoara si de agila

* Motor foarte liniar pentru un KTM, dar cu aceleasi prime 3 trepte prea scurte care il vaduvesc de un cuplu serios (cum are T700 de exemplu). 

Da, clar, fiind atat de usoara, compacta si cu trepte scurte, daca bagi mana in ea in primele trei trepte ajungi instant la viteze cat se poate de serioase. Ready to Race-ul specific KTM dar cata lume e asa, non stop, in mod race? 

 

* Pozitie usor in maini, deloc rea cand stai pe un motor spatios gen 1290 GT, dar la 890 Duke aveam constant senzatia ca o sa zbor peste ghidon la prima franare serioasa / situatie de accident.  

* De fix 3 ori era sa fiu agatat de masini din unghiul mort, atat de bune sunt oglinzile. La schimbari de banda ajunsesem sa intorc capul de fiecare data. Din cauza ca eu sunt mai pasarila, stateam mult prea in fata pe ea si deasupra oglinzilor. Daca as avea una ar fi prima motocicleta la care extensiile le-as folosi nu ca sa duc oglinzile in lateral ci mai in fata. 

* Sansele sa te indragostesti sincer de un doi in linie cred ca sunt mai mici decat sa iti pice cu tronc un blender. 

Da, foarte liniar in oras, suficient de surprinzator in ture mari, dar tot este prea practic/utilitar. Si am un feeling ca in 890 motorul este dus in zone in care NC-ul nici nu viseaza (cred, ca nu am testat una inca)  

* Cea testata de mine nu avea buton de avarii (sau nu l-am dibuit eu). Cam impotriva logicii pe un commuter. Am prins ștau pe autostrada si as fi avut nevoie de avarii (le folosesc mereu cand merg printre masini oprite sau care se deplaseaza cu viteza ff mica in treapta 1a)

 

Pentru ce si cine este motocicleta asta

* Buna de commuting, dar aici are o concurenta serioasa de la motociclete japoneze mai practice, chiar daca nu asa racey 

* Ideala daca vrei sa iti cumperi motor nou, de cilindree decenta si sa inveti stunt. Poate o fi mai fiabila decat ea un MT-07, dar asta sigur este mai fun si mai puternica. 

 

Pentru asa ceva mi-as cumpara 890 Duke - stunt apprentice. 

Aa, da. Si sa o pun pe remorca, sa o duc in munti/Alpi/Canare/Grecia, in zone cu zeci de ace de par, cu suspensiile reglate sport, cu gume de top si sa ma dau cu ea ca un descreierat. Fara bagaje, fara pasager, samd.

As crede ca bate un supermoto acolo fiind sensibil mai joasa si cu suspensii mai scurte/rigide, adica care iti vorbesc mai mult si mai inteligibil decat cele de pe un SM.

 

Categoria cumparatorilor predilecti (motocicleta unica) o vad la maxim 35-38 de ani. De acolo incepi sa te besesti la minte si sa uiti despre partea fun a vietii (din pacate). 

Aaa, si la maxim 1.80 si 85 de kg probabil :)). 

Mi-as cumpara una? 

Hmm, nu este rea deloc dar nu este pentru mine. 

Prea mica ca feeling in sa si treptele prea scurte.

Pentru ce as face cu asta, la banii astia de entry level as prefera sa merg pe Z900. Marimea mea, mai confortabil si cu un motor care dpmdv este definitia elasticitatii in viata reala.

Daca vreau bestializare exista Duke R seria 2 pentru animale ca mine (prima cu bord lcd, nu asta de acum).

Plus ca mie imi place sa ma pun in sa si daca se poate sa cobor cand pur si simplu nu mai exista alternativa.

Ma dau si tare si f tare in intervalele astea ("unii bibliotecari ar zice ca sunt agresiv" - © Parazitii), dar episodic. Motiv pentru care un huligan din asta "mic" chiar este prea mic la volumul meu.  

Daca va intereseaza ceva anume si nu am scris eu, intrebati. 

 

Poza cu jucaria

20211021_115918.jpg.e60e0c11c962d996c6122a2acb169e57.jpg

 

 

 

Acum 12 minute, cuki a spus:

 

Si eu m-am uitat la "dansa" si ajunsese pe short-list...DAR asa cum e si review-ul colegului de mai sus, 20-30% chestii bune, 20-30% chestii meah...iar restul 40-60% negativ. Cam mult neutru/negativ pentru valoarea ei, iar sigur mult prea mult pentru cineva care nu e KTM Fanboy sau cu capsa pusa fix pe modelul asta. Poate, la 20+ ani (cu mijloacele financiare aferente...ar fi urcat mai sus pe short-list), dar acuma cand mai intra si ratiunea in ecuatie...se duce mai mult in jos.

DAR sunt absolut sigur ca pentru multi acele 20-30% chestii pozitive, sunt defapt 80-90% sau negativele sunt trecute cu vederea. 

 

La mine e un 70% plusuri, 5% neutre, 25% nasoale (ceea ce este enorm dpmdv si de aici ezitarea). 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Service ktm in Bucuresti?  Glumesti nu? :)))

Dementor a disparut. Ktm este importat de catre ATH MOTO SI ATVROM. Ambii nu au service, te trimit la service partener. Cica Goracing, care pare mai mult un service de cartier, desi, din ce citesc ar stii meserie, si ar fi preluat mecanicul de la dementor. Si mai nou, mototehnica zice ca e service autorizat ktm. 

Cam astea sunt variantele in Bucuresti. Multi vand ktm, putini vor sa isi mai bata capul cu ele dupa:)) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 8 minute, Adrian M. a spus:

Service ktm in Bucuresti?  Glumesti nu? :)))

Dementor a disparut. Ktm este importat de catre ATH MOTO SI ATVROM. Ambii nu au service, te trimit la service partener. Cica Goracing, care pare mai mult un service de cartier, desi, din ce citesc ar stii meserie, si ar fi preluat mecanicul de la dementor. Si mai nou, mototehnica zice ca e service autorizat ktm. 

Cam astea sunt variantele in Bucuresti. Multi vand ktm, putini vor sa isi mai bata capul cu ele dupa:)) 

 

Ca la banci, dealeri auto, imobiliare + cate si mai cate 😆 - miere si lapte, vorbe frumoase, zambete pana semnezi dupa care f. off, sanatate. 

Despre Dementor stiam. 

Despre Mototehnica doar am auzit. De bine, nu stiu realitatea. Dar eu zic ca e un mare plus daca s-au bagat pe KTM. 

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, _Raul_ a spus:

orice posesor de KTM cumpara Loctite de la 100 ml in sus

Eu știam că în dotarea mobrei intră un magnet legat cu sfoară care adună șuruburile căzute. 

Ciudată politică, să permiți unui dealer să vândă fără să aibă service... :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 2 ore, ENEOS a spus:

Eu știam că în dotarea mobrei intră un magnet legat cu sfoară care adună șuruburile căzute.

 

Pe criteriul "nu ai motor serios dacă nu ai asa ceva in garaj" :

7f_9d_95.D1CraftMeyerSicherungsdrahtZange1000134591019.thumb.jpeg.90e0d5187e584d9c34a3a04f0d0824d0.jpeg

Acum 12 ore, Adrian M. a spus:

Eu tot in dubii sunt, cu oferta de buyback pe mail. Dar cand mai mai ca imi vine sa zic, hai ca iau ktm, mai vad o postare pe un grup de fb cu posesori SAS 2021, cu cate ceva care le face figuri-nu le merge, si parca imi trece :)))

In situația ta, eu as testa MTS 950 + as aștepta următoarea MTS 2V (probabil 950 in alt design), GS-ul 2021 (dacă nu ii pun radar fata/spate o sa fie chiar bizar), ba poate chiar și X Desert (deși înclin sa cred ca va fi mai degrabă fashion decât performanta). 

Husqvarna nu am ce sa o includ aici fiindcă este 890 travestit. 

Un motor f confortabil și cu pasager și care este la fel de vanos și agil ca SAS-ul este Duke-ul GT. 

Mai puternic decât SAS-ul anterior și mult mai docjl/linear decat SD-R-ul din care deriva. 

Dar, mai presus de toate, eu zic sa aștepți și sa testezi Triumph-ul 1200.

Dar asta o știi și tu, cred, din ce am văzut ca ai mai postat. :) ;).

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, _Raul_ a spus:

 

Ms de sugestii. multistrada ul de 950 nu ma intereseaza, vreau mai mult decat stie ala, la alti bani. Mi se pare scump pt ce oferta-bine, in general ducati sunt scumpe.

Probat gsul 1250, dragut. Dar nu s 100% convins inca, din perspectiva unei moto noi de la triumph. Buget maxim, limita superioara, 20k.

cam asta e povestea. Ideal, ceva cu cardan, adv touring, daca are spite bine daca nu nu, comoda, vanoasa, fun, sa nu fie de 300 kile :))

Si exclud ktm...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 43 minute, cuki a spus:

 

E clar...o sa ajungi cel mai probabil sa iei GS :rock:

Pai na, am zis, lista e scurta. Gs si eventual noul tiger. Astept cuminte sa vad in noimebrie cum va fi, sigur la eicma il lanseaza. Mai ca m as si duce pana acolo😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 42 minute, ENEOS a spus:

Am zis de-acu' câteva pagini... 

nu o sa ia GS va zic eu de pe acum. O sa ia Triumph asta nou, pun pariu de pe acum.

 

de ce? Pai se zice ca exista doua motoare care sunt cumva "perfecte" la ce ofera si se situeaza intre V2 si L4. Si primul este asta triplu de au Triumph-urile pe ele si al 2-lea este V4-le. Cum Mulit V4 e mult prea scump, ramane Triumph-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, SenorPink a spus:

nu o sa ia GS va zic eu de pe acum. O sa ia Triumph asta nou, pun pariu de pe acum.

 

de ce? Pai se zice ca exista doua motoare care sunt cumva "perfecte" la ce ofera si se situeaza intre V2 si L4. Si primul este asta triplu de au Triumph-urile pe ele si al 2-lea este V4-le. Cum Mulit V4 e mult prea scump, ramane Triumph-ul.

Un alt aspect, daca eram convins de gs nu ma mai scremeam pe aici. Sunt cateva chestii care nu imi plac, si de asta sunt indecis😁

Cu triple am mers, twin urile nu imi plac, am avut si testat, 4 in linie am acum si place mult, probat 3 cil si imi place mixul intre. Mai fun drcat 4,cuplu similar cu 2, nu i la fel ee liniar ca 4,dar e mai fun. Midrange ul este foarte important pt mine, cum misca acolo si de acolo in sus încă 2000 ture. Gsu bifează mai la toate, nu imi place foarte tare motorul, am mai avut boxer, e o evolutie, dar tot mai cloncane, vibreaza, etc. Deh, motor de tractor😜

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, Adrian M. a spus:

Un alt aspect, daca eram convins de gs nu ma mai scremeam pe aici. Sunt cateva chestii care nu imi plac, si de asta sunt indecis😁

Cu triple am mers, twin urile nu imi plac, am avut si testat, 4 in linie am acum si place mult, probat 3 cil si imi place mixul intre. Mai fun drcat 4,cuplu similar cu 2, nu i la fel ee liniar ca 4,dar e mai fun. Midrange ul este foarte important pt mine, cum misca acolo si de acolo in sus încă 2000 ture. Gsu bifează mai la toate, nu imi place foarte tare motorul, am mai avut boxer, e o evolutie, dar tot mai cloncane, vibreaza, etc. Deh, motor de tractor😜

Pai tocmai asta ziceam si eu, o sa mergi pe triple ca e calea de mijloc intre 2 si 4 🤪 Sunt sigur ca daca erai milionar aveai un multi V4 repede de tot pana in ianra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 31 minute, SenorPink a spus:

Pai tocmai asta ziceam si eu, o sa mergi pe triple ca e calea de mijloc intre 2 si 4 🤪 Sunt sigur ca daca erai milionar aveai un multi V4 repede de tot pana in ianra

Smiorc, nu sunt 😭

Editat de Adrian M.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 30.10.2021 la 17:12, cuki a spus:

 

Eu aleg dupa cum ma simt pe ea, ce stie sa faca, ergonomie, etc. Aspectul si sunetul sunt ultimele la care ma uit.

Da, GS ul nu i prea grozav la aspect, si inca exista bazait-vibratii in ghidon, si zgomote, cand deschizi mai hotarat gazul. Este genul de motor care, daca nu l pui la lucru serios, e destul de amortizat. Dar daca pui pe modul sportiv, si tragi de gaz all in, incep sa se auda sunetele specifice, respectiv sa bazaie ghidonul-oglinzile-scaritele. Nu tare, dar exista, si daca mergi in stilul asta mai mult timp, sigur imi vor amorti mainile. Stiu ca asa facea si vechiul rt-DAR mult mai pregnant. Grip puppies au rezolvat problema.

CULMEA, pe RT ul 2021, motorul boxer lucreaza muuult mai bine decat pe gs. Dispar din vibratii, trage mai bine, pe autostrada se duuuuce bine de tot. CU vreo 30km/h peste GS. Dar na , mai grea, mai joasa, alta suspensie, etc etc etc. Daca ar fi sa vreau strict touring,e chiar suprinzator comportamentul pe RT vs GS. Atat de suprinzator, ca am intrebat la dealer daca s-a mai plans lumea de modelul testat ca vibreaza-poate trebuie reglat joc.

Cum se aude evacuarea, nu e un criteriu pt mine-desi la actuala am finala aftermarket, am luat o fiindca cea originala era FFF URATA SI MARE.

Da, la 1290 SAS, cand dai gaz, e altceva :D Poate crea dependenta. Cred ca si la fel la MTS V4. SI tigerul 1200 anterior se auzea foarte misto ,suirat specific de 3 cil.

Ramane de vazut .....

Editat de Adrian M.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Vizitator _Raul_

Nope, planuri schimbate. Nu abandonate.

Cand era sa fie, mi-am aruncat echipamentul si Carpathian 2 Wheels in portbagaj si am fugit acasa sa ma dau cu animalul meu prin CS si vecini.

Daca nu le baga la iernat, abia dupa 22 Nov am timp sa mai fac ceva. Om vide.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...