Sari la conținut

16. Gran Premio Nolan del Made in Italy e dell'Emilia-Romagna


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

MM renuntase sa mai traga tare exact in turul in care a cazut Peco. Poate a fost doar softul de pe spate care se ducea, ca nu cred ca topdogul renunta la lupta cand nu are nimic de pierdut. Ca nu prea mai e top dog, intelegi?! :D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 111
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 51 minute, caracterincompatibil a spus:

Eh.da,o mare victorie 

Daca mai cădeau câțiva,prindea și doctorul podium.asa cum a câștigat mm 

Da duoamne' să facă toți spaima și să se împiedice .că să câștige meme tot timpul

Hate :).

MM, a mers cu cei rapizi, chiar daca nu cadea nici Bag nici Miller termina pe 2...Miller era mai lent decat MM si a fortat sa ramane in fata lui.

Bag, alta poveste, era mult mai rapid,daca cei de la boxe aveau prezenta de spirit sa ii transmita ca deja pusese 1 sec in fata lui MM, poate nu mai forta in acel viraj de stanga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, xt600 a spus:

Sunt ceva rumori ca relatia intre MM si HRC este destul de incordata.

e singurul care castiga / ia podium / e sus.

nici imaginatia nu ma ajuta sa inteleg cat de tensionata e relatia.

poate ca nu am eu imaginatie sau e prea SF subiectul si imi da 404.

Acum 2 ore, TETEA. a spus:

MM renuntase sa mai traga tare exact in turul in care a cazut Peco. Poate a fost doar softul de pe spate care se ducea, ca nu cred ca topdogul renunta la lupta cand nu are nimic de pierdut. Ca nu prea mai e top dog, intelegi?! :D

 

nu stiu cat renuntase si cat "nu mai putea" ca ii sarea fata in viraj 1 de ziceai ca gata-gata.

 

pai nu e vb ca renunta dar daca peco era prea in fata, ce sa mai ataci?

ziceau englezii ca gata, dupa turul ala, daca nu cadea Peco putea realiza ca l-a infrant pe MM si putea merge mai chillax.

 

ca asa faci, bagi o forja, vezi ce se int, si daca vedea gap mare era ok. 

Acum 1 oră, caracterincompatibil a spus:

Eh.da,o mare victorie 

Daca mai cădeau câțiva,prindea și doctorul podium.asa cum a câștigat mm 

Da duoamne' să facă toți spaima și să se împiedice .că să câștige meme tot timpul

ete (cuvant urat) si cu tine,

a castigat ca a cazut ala din fata si el era la 8secunde in spate.

 

iti dai seama ca putin merit e si al lui MM ca a stat aproape atata timp. cat o fi contat, ca la Peco pare ca nu prea conteaza.

a gresit pe viraj de stanga dupa multe de dreapta, atata tot.

 

nici echipa nu l-a ajutat pe Peco: tot ii aratau MM 0.2, MM0.3, MM etc.

lasa-l frate sa mearga in plm, nu-l mai stresa atata.

s-a vazut in trecut ca nu ii pasa ca e urmarit toata cursa de MM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, xt600 a spus:

 Sunt ceva rumori ca relatia intre MM si HRC este destul de incordata. Sunt doar rumori, dar pentru mine nu este nici o surpriza, o spun demult ca MM se recupereaza de prea mult timp, ca sa se mai poata recupera prea mult... 

Tot incerci sa introduci duma asta in constiinta publica.Nu tine.

Nu e nici o incordare precum tot vrei sa crezi in acea relatie,ba dimpotriva.MM e on the right track.Nici mie nu-mi place dominatia lui dar asta este,nu putem fi hateri pt ca omul melteanul rupe norma.Incearca sa accepti.

 

Insa da intradevar sunt zvonuri ca managerul lui Mir negociaza cu HRC.De ce : Puig e baiat destept aici.Stie si vede ca are o problema majora cu oricine nu e MM in materie de performanta pe aceasta motoreta,si a tot incercat sa umple acest gol : din 4 motorete mai mult sau mai putin de uzina,una singura e performanta : Pol e baiat de pluton si oricum e inconstant,Taka la fel,AM e useless.Deci are foarte mare sens sa incerce sa umple al 2lea loc la HRC cu un pilot accomplished.A incercat cu JLo n-a mers mariajul.

Mir e perfect aici : tanar inteligent,rece,a dat dovada cu prisosinta ca poate sa deliver,titrat,baiat de mare viitor.Si mai interesant e faptul ca vrea sa fuga de la Suzuki pt ca se vede clar ca nu vor mai putea sa il aduca in postura de a se bate pt titlu,si s-ar putea ca Puig sa faca o afacere buna : sa ia un fost dar si probabil viitor campion mondial la bani de diletant.

Good points for Puig,un pilot care va aduce o mare plusvaloare la echipa si va forma probabil cel mai puternic cuplu de piloti din motogp.Win-win situation.

Acum 10 ore, frigider a spus:

^^^Frigider președinte.

 

 

 

Sa mi fie rușine, am și uitat că a câștigat MM lol.

 

"Nu o sa mai fie top dog ever" spunea cineva ahahaaah 

 

Știu, știu, daca nu cădea Peco câștigă Peco :)

 

 

Asta fiind circuit clockwise.

 

PS. Daca nu cădea Peco cădea MM clar la cum forța să stea după el.

true true :)

"i didn't expect" sa cada Peco...a gresit.Meh,e bine,oricum anul asta e 4 learning.Si pt Peco si pt Martin care s-a imprastiat si el.Foarte multe cazaturi.Cred ca totusi asfaltul era cam rece.

Am observat eu bine ca amandoua Ducati de uzina au cazut in acelasi viraj?

Presiunea si-a spus cuvantul si asupra lui Peco...nu am inteles de ce a mai fortat pt ca deja MM nu mai putea tine pasul cu el.Asta este.Pacat insa de el,ar fi fost frumos si pt el si pt noi sa mai duca sperantele macar pana la etapa urmatoare.Desi era clar de fapt,am si zis dinaintea cursei ca Q e campion si nimeni nu mai are ce-i face.

 

Q top dog bine ca a insfacat titlul anul asta dupa ce anul trecut s-a deocheat.

 

Rossi retragere placuta,a fost frumos,a facut show,casca superba,a aruncat-o in multime - cine a pus mana pe casca aia om s-a facut.

 

MM stronger and stronger,back to his oldself. :ok:

Anul viitor va fi show total : MM in forma,Q pe val,Peco puternic,cine stie poate si Martin...forza.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, damager a spus:

Hate :).

MM, a mers cu cei rapizi, chiar daca nu cadea nici Bag nici Miller termina pe 2...Miller era mai lent decat MM si a fortat sa ramane in fata lui.

Bag, alta poveste, era mult mai rapid,daca cei de la boxe aveau prezenta de spirit sa ii transmita ca deja pusese 1 sec in fata lui MM, poate nu mai forta in acel viraj de stanga.

plus ca mindset la Miller era sa faca tot posibilul sa-l blocheze pe MM,s a se faca Lat, gen "mimezi" depasire" doar sa nu aiba MM loc pt depasire.

iti dai seama ca nu mergi "natural" cand ai alt scop decat sa "castigi".

Acum 33 minute, Method a spus:

Insa da intradevar sunt zvonuri ca managerul lui Mir negociaza cu HRC.De ce : Puig e baiat destept aici.Stie si vede ca are o problema majora cu oricine nu e MM in materie de performanta pe aceasta motoreta,si a tot incercat sa umple acest gol : din 4 motorete mai mult sau mai putin de uzina,una singura e performanta : Pol e baiat de pluton si oricum e inconstant,Taka la fel,AM e useless.Deci are foarte mare sens sa incerce sa umple al 2lea loc la HRC cu un pilot accomplished.A incercat cu JLo n-a mers mariajul.

Mir e perfect aici : tanar inteligent,rece,a dat dovada cu prisosinta ca poate sa deliver,titrat,baiat de mare viitor.Si mai interesant e faptul ca vrea sa fuga de la Suzuki pt ca se vede clar ca nu vor mai putea sa il aduca in postura de a se bate pt titlu,si s-ar putea ca Puig sa faca o afacere buna : sa ia un fost dar si probabil viitor campion mondial la bani de diletant.

Good points for Puig,un pilot care va aduce o mare plusvaloare la echipa si va forma probabil cel mai puternic cuplu de piloti din motogp.Win-win situation.

problema e ca Honda devine moto nr 1 la ingropat piloti.

Zarco a mers decent 2-3 curse?

in rest... praf.

 

Ducati era cea care parea ca ingroapa pilotii. Nu mai e asa, pare-mi-se.

Acum 34 minute, Method a spus:

Foarte multe cazaturi.Cred ca totusi asfaltul era cam rece.

culmea e ca pista mai rece = mai mult grip.

 

cand trece de 40-50 grade devine alunecoasa.

 

problema fiind mai degraba la cauciuc: stai mult pe dreapta apoi vine curba la stanga, trebuie grija.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, frigider a spus:

culmea e ca pista mai rece = mai mult grip.

 

cand trece de 40-50 grade devine alunecoasa.

 

problema fiind mai degraba la cauciuc: stai mult pe dreapta apoi vine curba la stanga, trebuie grija.

Eh pista rece = mai mult grip la 30 de grade,nu acum.

Luat de pe motogp.com :   Air: 18º ; Ground: 23º.

Mi se pare frigut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, therocketscientist1 a spus:

Zarco a mers pe Honda 3 curse. A obtinut un loc 13 si doua imprastieri. 

iiiiii-haaaaaaaa

rezultate bune pt honda, nu? :D 

 

"e finished the first event in 13th place, and was knocked off by Joan Mir nearing the end of the second event when in 8th place.[14][15] Zarco fell during his third race on the Honda when in 10th position at Valencia"

 

mir se pare ca e idiot de mai de mult, de dinainte de Miller.

Acum 3 minute, Method a spus:

Eh pista rece = mai mult grip la 30 de grade,nu acum.

Luat de pe motogp.com :   Air: 18º ; Ground: 23º.

Mi se pare frigut.

iti spun ce ziceau englezii, parca au zis de 20 grade.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Method a spus:

Tot incerci sa introduci duma asta in constiinta publica.Nu tine.

Nu e nici o incordare precum tot vrei sa crezi in acea relatie,ba dimpotriva.MM e on the right track.Nici mie nu-mi place dominatia lui dar asta este,nu putem fi hateri pt ca omul melteanul rupe norma.Incearca sa accepti.

 

Insa da intradevar sunt zvonuri ca managerul lui Mir negociaza cu HRC.De ce : Puig e baiat destept aici.Stie si vede ca are o problema majora cu oricine nu e MM in materie de performanta pe aceasta motoreta,si a tot incercat sa umple acest gol : din 4 motorete mai mult sau mai putin de uzina,una singura e performanta : Pol e baiat de pluton si oricum e inconstant,Taka la fel,AM e useless.Deci are foarte mare sens sa incerce sa umple al 2lea loc la HRC cu un pilot accomplished.A incercat cu JLo n-a mers mariajul.

Mir e perfect aici : tanar inteligent,rece,a dat dovada cu prisosinta ca poate sa deliver,titrat,baiat de mare viitor.Si mai interesant e faptul ca vrea sa fuga de la Suzuki pt ca se vede clar ca nu vor mai putea sa il aduca in postura de a se bate pt titlu,si s-ar putea ca Puig sa faca o afacere buna : sa ia un fost dar si probabil viitor campion mondial la bani de diletant.

Good points for Puig,un pilot care va aduce o mare plusvaloare la echipa si va forma probabil cel mai puternic cuplu de piloti din motogp.Win-win situation.

true true :)

"i didn't expect" sa cada Peco...a gresit.Meh,e bine,oricum anul asta e 4 learning.Si pt Peco si pt Martin care s-a imprastiat si el.Foarte multe cazaturi.Cred ca totusi asfaltul era cam rece.

Am observat eu bine ca amandoua Ducati de uzina au cazut in acelasi viraj?

Presiunea si-a spus cuvantul si asupra lui Peco...nu am inteles de ce a mai fortat pt ca deja MM nu mai putea tine pasul cu el.Asta este.Pacat insa de el,ar fi fost frumos si pt el si pt noi sa mai duca sperantele macar pana la etapa urmatoare.Desi era clar de fapt,am si zis dinaintea cursei ca Q e campion si nimeni nu mai are ce-i face.

 

Q top dog bine ca a insfacat titlul anul asta dupa ce anul trecut s-a deocheat.

 

Rossi retragere placuta,a fost frumos,a facut show,casca superba,a aruncat-o in multime - cine a pus mana pe casca aia om s-a facut.

 

MM stronger and stronger,back to his oldself. :ok:

Anul viitor va fi show total : MM in forma,Q pe val,Peco puternic,cine stie poate si Martin...forza.

 

 

Ambii au cazut in primul viraj de stanga dupa succesiunea de viraje pe dreapta.....4 parca....concluzie, guma hard s-a racit si nu a mai avut grip. Si Qua a declarat ca s-a simitit mai bine cu hard in teste, dar i-a fost frica sa puna hard-ul care era la limita.

1 oră în urmă, frigider a spus:

plus ca mindset la Miller era sa faca tot posibilul sa-l blocheze pe MM,s a se faca Lat, gen "mimezi" depasire" doar sa nu aiba MM loc pt depasire.

iti dai seama ca nu mergi "natural" cand ai alt scop decat sa "castigi".

problema e ca Honda devine moto nr 1 la ingropat piloti.

Zarco a mers decent 2-3 curse?

in rest... praf.

 

Ducati era cea care parea ca ingroapa pilotii. Nu mai e asa, pare-mi-se.

culmea e ca pista mai rece = mai mult grip.

 

cand trece de 40-50 grade devine alunecoasa.

 

problema fiind mai degraba la cauciuc: stai mult pe dreapta apoi vine curba la stanga, trebuie grija.

 

Fiecare specificatie de cauciuc are o plaja unde functioneaza cu eficienta maxima. Oriunde iese din plaja, in sus sau in jos, deznodamantul e acelasi: pierzi grip. La michelin hard-ul este facut sa mearga la temperaturi mai inalte decat medium, dar cu mai putin grip. Problema a fost, din ce ziceau si comentatorii de la motogp, ca temperatura a scazut in timpul cursei si a facut ca hardul sa nu mai functioneze corect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da si Q nush ce a facut de era sa cada de pe motoreta cand l-a depasit Bastianini?....

Nu ca ar mai fi contat pt ca daca Peco n-a terminat,Q era automat campion mondial,dar na totusi de gest asa...

 

Btw nush cine a fost cu ideea dar la fel ca in nush ce an la MM cand tot la fel i-au aratat pancarta cu "Dovi OUT" de s-a emotionat ala de a zis ca era sa cada in 3 viraje in acelasi tur dupa aia - mare prostie.Ii destabilizeaza psihic zic eu - oamenii sunt concentrati acolo timpi etc si dintrodata boom vezi ca esti campion - normal ca se zapacesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Method a spus:

Tot incerci sa introduci duma asta in constiinta publica.Nu tine.

 

"i didn't expect" sa cada Peco...a gresit

Presiunea si-a spus cuvantul si asupra lui Peco...

 

Este foarte adevarat ca limba romana este o comoara si multi romani o ingroapa adanc, sa nu mai ajunga nimeni la ea. Este autismul ala functional, despre care se tot vorbeste si care din pacate este o realitate. La job, ma confrunt cu numeroase asemenea situatii. Insa nu este cazul tau sau a altuia de pe acest forum. Plm.. am spus "sunt rumori" adica zvonuri! De unde ai scos ca incerc sa introduc nush ce duma sau altele de genul. Am transmis si eu ceea ce se zvoneste prin paddock-ul ala si ceea ce transpira si prin presa. ATAT! Ori nu citesti cu atentie si nu procesezi corect informatia, ori o faci cu intentie, ca sa ai motive de polemica. Cel putin din ce se vede la tembelizor, cand se dau imagini de la boxele HRC, situatia nu pare foarte ok, in ceea ce priveste atmosfera. Mai mult de atat, om trai si om vedea. Tot rumorile spun ca Mir este in negocieri destul de avansate cu HRC. Atat spun, nimic mai mult. 

 

Imi pare foarte rau pentru Pecco... si eu as fi vrut sa pastreze sanse la titlu, mai ales ca daca ar fi castigat, ii lua puncte frumusele lui Q, insa dupa cum a decurs cursa si dupa felul in care a fortat pe final, as minti sa spun ca nu am avut macar o banuiala ca nu va termina cursa. Si din pacate, s-a adeverit. Cum spuneam, mobra aia nu este facuta sa fie pilotata ca o Yamaha. Ca sa o pilotezi asa, trebuie sa o faci impotriva mobrei, iar castigul desi exista nu este suficient si mai ales implica riscuri. Chiar daca Pecco reuseste sa duca mai multa viteza pe viraj, decat oricare alt pilot Ducati, tot nu poate rivaliza cu Honda, ca sa nu mai zic de Suzuki sau Yamaha. Si asta se vede cu ochiul liber in cursa, colegu', In cursa de ieri pe viraje, MM, aproape ca intra in coliziune cu spatele motoretei lui Bag, pentru ca era o diferenta evidenta de viteza, intre cele doua mobre. Si asta cu un MM intr-o mana si cu o motoreta, pe care foarte plastic un coleg o numeste motocicleta care inmormanteaza cariere. Pai daca asa merge o motocicleta slaba, ma intreb cum drku va arata Honda dupa ce isi remediaza problemele. Vai de concurenta... 

 

Nu presiunea l-a facut sa rateze, pe Pecco. El nu avea decat optiunea unei victorii pe circuitul de casa, ca sa pastreze ceva sanse la titlu si nimic de pierdut. A fortat cu o motocicleta improprie pentru un asemenea pilotaj si s-a imprastiat. Daca ii reusea, era erou, asa va ramane doar baiatul de pe locul locul 2 cu o motoreta de loc 2. Am mai spus si repet, in conditii normale, cu o concurenta care nu greseste si nu are probleme de material de concurs ( gen Yamaha, anul trecut sau Honda anul asta), cu Ducati nu poti castiga titlul. Daca ceilalti gresesc copilareste, apar situatii neasteptate, etc (vezi sezonul 2016, cand MM condus bine de pe margine a reusit sa speculeze toate prostiile si balbele pilotilor/echipei Yamaha si le-a suflat titlul ), exista o sansa. Concluzia: Peco, Martin, etc, daca vor titlul, trebuie sa iasa din starea de confort de la Ducati si sa isi caute alta mobra. 

 

In ceea ce il priveste pe MM, inca odata iti spun, ca sa nu mai avem discutia asta. MM omul este un jeg si nu imi place. Este firesc sa nu iti placa jegurile, banuiesc ca esti de acord cu mine. Pentru MM pilotul, am sentimente impartite. Nu imi place felul lipsit de respect si periculos in care se exprima pe pista insa nu pot sa nu fiu mereu surpins, in mod placut de ce talent poate zace in omul asta. Nu, nu va fi niciodata ca Rossi, Rossi va ramane cel mai mare ever, indiferent cate titluri va mai castiga Marc, pana la sf de cariera, dar un lucru este sigur, ca MM, ca si Rossi a marcat decisiv istoria MotoGp. Deci nu sunt hater, nu il vreau ingropat, retras, etc.. Cand merita laude si cand face lucruri cu adevarat incredibile, merita tot respectul, dar si plue in gura cand risca vietile celorlalti pe circuit. Ieri a facut o cursa excelentaaaaa!!!! , in care , culmea, a gandit tactic sI A CASTIGAT! Pe eroarea adversarului, dar a castigat. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 27 minute, xt600 a spus:

MM, aproape ca intra in coliziune cu spatele motoretei lui Bag

N-am vz cursa, dar mă declar surprins că "aproape" și nu l-a luat cu fulgi cu tot "dințosu style"! 😳

Asfaltul rece este o problemă mare, dar dacă ești frigider nu o înțelegi corect. 😈

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Peco :

"We bet on using the hard front.It was a good choice, but the problem was I just needed to push every single lap, because one lap without pushing and the front was too cold and it was easier to crash.It was not because I lost concentration. I was pushing. Today was either win or in the gravel, and I tried everything to achieve this win, and I crashed.

The tyre choice was good I think, it [the hard] was the only one that was helping me on the braking," Bagnaia said. "The medium for me was worse than the soft. The soft was already on the limit yesterday and this morning, so the hard [front] was the correct choice.The only thing was with the hard, you just need to push like hell every single lap to keep the tyre hot and maybe I braked a little earlier that lap."

Bagnaia had also been a grade higher than Marquez in terms of the rear tyre, joining most of the field on the medium while the Honda rider had the soft.

"I knew that with the medium [rear] in the last laps, I was more competitive than a rider with the soft," he said. "I could see that Marc was behind, but I was also knowing that my potential was higher. So it was pressure, but not like Aragon or last time here [with Quartararo].

I'm happy about my performance of today, for sure I'm a bit frustrated about the result, because I think that we deserved more. But we were just trying to be always more competitive, and for next year we are for sure in a good way."

But even if Bagnaia had won on Sunday and Quartararo remained fifth, the Frenchman would still have taken a 38-point lead into the final two rounds, with a maximum of just 50-remaining.

"I told Fabio that he deserved this title. He was the one who deserved this title the most, so I'm happy for him," Bagnaia said. " Last year he was in my situation, because it was the first time he was winning, and he committed errors in the last part of the season.I was in this situation for this year, and I think for next year, we will arrive more prepared."

 

While Miller confirmed the Ducati accidents were "to do with our [tyre] choice We went a bit leftfield and tried the hard front. It seemed a master stroke around 1pm. But on the grid the clouds came in and the track temperature was borderline. It wasn’t quite warm enough."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, ENEOS a spus:

N-am vz cursa, dar mă declar surprins că "aproape" și nu l-a luat cu fulgi cu tot "dințosu style"! 😳

Nu, a mers chiar foarte curat. A preferat sa faca o cursa tactica, insa ceea ce voiam sa spun este ca cu tot stilul de a pilota al lui Pecco "and pushing  like hell", pe viraje Honda ducea mai multa viteza. Si o facea mult mai natural, fara sa fie la limita.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Method a spus:

Da si Q nush ce a facut de era sa cada de pe motoreta cand l-a depasit Bastianini?....

Pai nu s-a băgat agresiv Basti?

Acum 54 minute, xt600 a spus:

Imi pare foarte rau pentru Pecco... si eu as fi vrut sa pastreze sanse la titlu, mai ales ca daca ar fi castigat, ii lua puncte frumusele lui Q

Nu chiar așa frumușele, poate trăgea să iasă pe 3 daca nu zbura Peco.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ENEOS a spus:

N-am vz cursa, dar mă declar surprins că "aproape" și nu l-a luat cu fulgi cu tot "dințosu style"! 😳

Asfaltul rece este o problemă mare, dar dacă ești frigider nu o înțelegi corect. 😈

nu sunt sigur ce ai incercat sa faci acolo dar iti spun ce ziceau comm englezi, cum ziceau ca fiind mai rece in uk e misto de dat ca ai grip mai mare.

spune-le si lor ca e grip mic.

 

rece = 20 grade, nu 0.

sau de fapt -5.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A explicat un coleg mai sus. Din experiența mea cu pneuri racing auto îți spun că pt fiecare compoziție e dată o plajă de temperatură de lucru a pneului și un interval de temperaturi ambiante. De ex pt o mașină de care m-am ocupat aveam pneuri care funcționează între 40 și 80°C, fiind destinate temperaturilor ambiante de >20°C. La Bv la ultima etapă erau 13° afară, asfaltul max 17°, după 4 km de cursă pneurile aveau 25-27°. Cum a mers? Ca pe gheață! 

Normal că acele pneuri dacă se încălzesc >80° încep să alunece, dar mai puțin decât dacă lucrează sub temperatură. 

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, ENEOS a spus:

A explicat un coleg mai sus. Din experiența mea cu pneuri racing auto îți spun că pt fiecare compoziție e dată o plajă de temperatură de lucru a pneului și un interval de temperaturi ambiante. De ex pt o mașină de care m-am ocupat aveam pneuri care funcționează între 40 și 80°C, fiind destinate temperaturilor ambiante de >20°C. La Bv la ultima etapă erau 13° afară, asfaltul max 17°, după 4 km de cursă pneurile aveau 25-27°. Cum a mers? Ca pe gheață! 

Normal că acele pneuri dacă se încălzesc >80° încep să alunece, dar mai puțin decât dacă lucrează sub temperatură. 

eu nu neg nimic doar am duplicat info venita de la fosti raceri de la BTSport.

 

inversul era : pentru temp de peste 40-50 la asfalt devine alunecoasa treaba.

 

gen mai bine sa fie racorel decat cald ca in iad. gen.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, frigider a spus:

 

inversul era : pentru temp de peste 40-50 la asfalt devine alunecoasa treaba.

 

gen mai bine sa fie racorel decat cald ca in iad. gen.

Din ce mai stiu/citit si eu despre pneurile astea din MotoGp, conditiile optime la nivelul asfaltului, sunt undeva intre 30-40 grade C. Ce este mai jos de valorile astea, nu este prea bine, pentru ca nu le poti aduce in temperatura. Daca este peste, sunt mucificate cu mult inainte de sfarsitul cursei (vezi cazul Yamaha, in anii precedenti, care la temperaturi la nivelul asfaltului de 45+ grade isi compromitea cursa). Retine ca pneurile alea trebuiesc aduse si mentinute la 100 - 120 grade, in functie de compozitie. In cursa de ieri, au fost 18 grade in aer si vreo 23 la nivelul asfaltului si se pare ca a mai scazut pe parcursul cursei. Din perspectiva opincilor Michelin, a fost foarte rece. Greu de adus in temperatura, mai ales daca sunt compozitie hard. Probabil temperaturile mai scazute au favorizat motoretele care incalzesc mai repede/mai tare pneurile (Yamaha de ex), care in conditii de canicula ar fi fost dezavantajate. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 58 minute, Speedy.K a spus:

Tocmai s-au vandut cu 1,5 milioane de coco niste ghete ale lui Jordan cu care a jucat in 84, in al cincilea sau meci de NBA. Oare cu cat o sa se vanda casca asta a lui Vale?!

Putem estima că mult.

Acum 17 minute, adidas a spus:

BDA2B6DE-27ED-41CA-8F9A-94951149ADD4.jpeg

Miller era deja la boxe, in civil, el se tăvălise puțin mai devreme.

 

Adică să vă dați seama ce greu e sa te tii după Peco, chiar și pe aceeași moto.

 

A fost un mic ghinion să ii spunem cu vremea etc, altfel probabil iar câștiga.

Sa nu uitam ca aici se antrenează Peco iarna. Ok nu pe zăpadă dar înțelegeți voi.

Și că a lucrat mult la mers blana din primul tur.

 

Problema e sa fie sus cursa de cursa. Aici știam că merge bine, doar câștigase deja.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...