Sari la conținut

16. Gran Premio Nolan del Made in Italy e dell'Emilia-Romagna


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 111
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

48 minutes ago, Speedy.K said:

Been there, done that!

Doar ca eu ma apucasem de ceva ani de baschet.

 

 

Poate ne adunam vreodata, mai stiu cativa bikeri infocati, si aruncam niste caramizi in panou. Am aruncat acum vreo 2 ani si nici n-am nimerit panoul.

 

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 47 minute, ENEOS a spus:

Nolan face și căști din materiale mai pricopsite, sau doar castroane din plastic? 

Sunt sigur ca era o intrebare retorica. In plus nu are nici o legatura cu ce se discuta aici.

Editat de MirceaB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 50 minute, MirceaB a spus:

Pe vremea cand se faceau casti Nolan la Brad, la o aruncatura de bat de orasul unde locuiesc, am vorbit si eu cu italianul care era directorul fabricii. Asta se intampla acum vreo 15 sau 16 ani. Mi-a dat voie sa intru putin sa arunc o privire la ce era pe acolo. Imi spunea ca diferenta majora intre castile de strada si cele din Moto GP, este modul cum preiau socul si cum se deformeaza la impact. Mai spunea despre castile de competitie ca se fac doar in fabrica mama. Cele de strada se faceau atunci de obicei pe modul: carcasa exterioar intr-un loc, interiorul in alt loc, captusala nu stiu unde, vopsitul la mama dracului.

Discutia despre care am povestit a avut loc la fabrica-mama.

Acum 49 minute, ENEOS a spus:

Nolan face și căști din materiale mai pricopsite, sau doar castroane din plastic? 

Doar mizeriile alea de X-Lite... Chiar si alea pe care scrie Nolan in MotoGP.

Acum 54 minute, adidas a spus:

 

Poate ne adunam vreodata, mai stiu cativa bikeri infocati, si aruncam niste caramizi in panou. Am aruncat acum vreo 2 ani si nici n-am nimerit panoul.

 

Da, ar fi o treaba. eu nu prea am cu cine sa joc, toti apropiatii sunt paraleli. Parca era un topic pe undeva pe tema asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, Speedy.K a spus:

Been there, done that!

Doar ca eu ma apucasem de ceva ani de baschet.

 

Facut si eu ancheta printre cunoscuti nemotociclisti: din 7 4 au auzit de amandoi, 2 doar de Jordan si 1 doar de Rossi. Asta, ultimul, e femeie.

 

 

 

Referitor la casti identice cu alea de GP, Nolan zice ca pentru strada nu sunt recomandate castile cu aceeasi compozitie cu alea de pista. Cica alea de pista sunt foarte bune la impact cu suprafete plane, dar nu asa de bune cu muchii, colturi si alte asperitati (cum ar fi borduri, stalpi, coltudi de masini etc). Si asta din cauza ca pe pista nu gasesti asa ceva si nevoia de greutate cat mai mica.

Sursa este om din conducere din fabrica Nolan. Discutia mi-a fost relatata la prima mana de omul caruia i s-a explicat (nu spui cine, persoana importanta! 😜 ), deci nu e de prin vreun interviu sau declaratie oficiala. 

Motivul pentru care se vand vasti foarte apropiate de cele de pista este evident, banul! Si faptul ca prin occident lumea motociclistica chiar se da pe pista intr-o masura importanta.

So i was right? :) Despre casti oricum o suspectam de mult.

Ok ok ce zic ei in clipurile promotionale e una,si ce se intampla 4real e alta.Doar nu e nimeni tampit sa zica "da ma saracilor voua nu va dam ce le dam la cei din gp pt ca 1.nu va trebuie 2.costa cat nu va puteti voi permite dar e lipsit de logica sa zica asa - e chestie de marketing.

Iar despre Jordan e clara e matematica treaba.E vorba de nr de suporteri incasari popularitate samd nu mai reiau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 27.10.2021 la 21:24, Speedy.K a spus:

 

Referitor la casti identice cu alea de GP, Nolan zice ca pentru strada nu sunt recomandate castile cu aceeasi compozitie cu alea de pista. Cica alea de pista sunt foarte bune la impact cu suprafete plane, dar nu asa de bune cu muchii, colturi si alte asperitati (cum ar fi borduri, stalpi, coltudi de masini etc). Si asta din cauza ca pe pista nu gasesti asa ceva si nevoia de greutate cat mai mica.

Sursa este om din conducere din fabrica Nolan. Discutia mi-a fost relatata la prima mana de omul caruia i s-a explicat (nu spui cine, persoana importanta! 😜 ), deci nu e de prin vreun interviu sau declaratie oficiala. 

Motivul pentru care se vand vasti foarte apropiate de cele de pista este evident, banul! Si faptul ca prin occident lumea motociclistica chiar se da pe pista intr-o masura importanta.

Total de acord, cu ce spune Nolan. Insa daca cumperi o casca AGV, modelul pe care il foloseste Rossi, nu il iei ca de dai pe strada, ci tocmai pentru ca te duci sa te dai pe circuit. Aaa, ca mai sunt stupizi plini de bani, care vor sa epateze si folosesc asemenea casti ca sa faca liniute pe bulevard, sau sa mearga la mall, este alta poveste. 

Acum 23 ore, Method a spus:

So i was right? :) Despre casti oricum o suspectam de mult.

 

Nu! Ai luat din ce au spus colegii @MirceaB si @Speedy.K ce ai vrut, ca  ai inteles si ai rastalmacit, in asa fel incat sa se potrivesca in teoria ta. Si da, am mai spus-o, ai credinte, suspectezi, etc.. nu documentezi sau daca o faci, orice informatie care nu se fituieste in constructiile tale, este eliminata sau considerata necredibila, pe principiul "stiu eu mai bine cum sta treaba."

Atitudinea asta nu iti foloseste. Sa vii cu teorii bazate doar pe ceea ce crezi pe ce suspectezi  si pe convingeri preconcepute, doar din spirit de contradictie, te compromite. Daca sunt si purtatoare de dezinformare, nu este corect nici pentru noi, ceilalti useri ai formului. 

 

Mai jos un review comparativ la doua casti racing AGV si SHOEY. Poate te lamureste tipul asta daca AGV-ul ala respecta niste standardele racing sau nu, daca casca este din CF sau nu (de unde pana unde ai parerea asta, sa zicem, ciudata muritorul de rand nu are voie la CF). Insa tare ma tem ca nu o sa-ti convina ce ai sa vezi si o sa iti sustii in continuare speculatiile, iar casca aia sigur nu este CF. Ca stii tu mai bine.. :) 

 

 

Asa este ca nici macar nu te-a interesat sa te uiti pe asemenea materiale, inainte sa te lansezi in polemica? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pista gp rr este produse pe aceasi linie si pt strada si pt motogp sau sbk. 
Am vizita fabrica din Italia si au spus asta f clar.

repet, pt pilotii sub contact cu agv, au matrite speciale pt capul lor si atat.

agv entry-level sunt fabricate in china, asta ca sa stiti cand luati un K1.

pista gp este facuta doar in Italia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat un K1, dacq este produs dupa specificatiile AGV nu ma deranjeza😁 Cum probabil nici posesorii de Iphone nu sunt deranjati ca procesoarele sunt China.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, Djenavar a spus:

Am luat un K1, dacq este produs dupa specificatiile AGV nu ma deranjeza😁 Cum probabil nici posesorii de Iphone nu sunt deranjati ca procesoarele sunt China.

Scopul nu a fost sa zic ca sunt proaste daca sunt facute in china. Ideea era ca pista gp sunt facute doar in Italia, unde controlul calitatii difera un pic fata de china. ☺️.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 25.10.2021 la 15:07, Method a spus:

Peco :

"We bet on using the hard front.It was a good choice, but the problem was I just needed to push every single lap, because one lap without pushing and the front was too cold and it was easier to crash.It was not because I lost concentration. I was pushing. Today was either win or in the gravel, and I tried everything to achieve this win, and I crashed.

The tyre choice was good I think, it [the hard] was the only one that was helping me on the braking," Bagnaia said. "The medium for me was worse than the soft. The soft was already on the limit yesterday and this morning, so the hard [front] was the correct choice.The only thing was with the hard, you just need to push like hell every single lap to keep the tyre hot and maybe I braked a little earlier that lap."

Bagnaia had also been a grade higher than Marquez in terms of the rear tyre, joining most of the field on the medium while the Honda rider had the soft.

"I knew that with the medium [rear] in the last laps, I was more competitive than a rider with the soft," he said. "I could see that Marc was behind, but I was also knowing that my potential was higher. So it was pressure, but not like Aragon or last time here [with Quartararo].

I'm happy about my performance of today, for sure I'm a bit frustrated about the result, because I think that we deserved more. But we were just trying to be always more competitive, and for next year we are for sure in a good way."

But even if Bagnaia had won on Sunday and Quartararo remained fifth, the Frenchman would still have taken a 38-point lead into the final two rounds, with a maximum of just 50-remaining.

"I told Fabio that he deserved this title. He was the one who deserved this title the most, so I'm happy for him," Bagnaia said. " Last year he was in my situation, because it was the first time he was winning, and he committed errors in the last part of the season.I was in this situation for this year, and I think for next year, we will arrive more prepared."

 

While Miller confirmed the Ducati accidents were "to do with our [tyre] choice We went a bit leftfield and tried the hard front. It seemed a master stroke around 1pm. But on the grid the clouds came in and the track temperature was borderline. It wasn’t quite warm enough."

Tru'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...