Jump to content

Alegere din Honda sau Cf moto


GEOMNB
 Share

Recommended Posts

salut, vreau sa imi achizitionez un motor nou, din ce am vazut ca ar fi potrivit pt mine, as avea de ales intre 4 modele

Honda nc 750 x aprox  40000 lei
cf moto 650 mt aprox 28500 lei
cd moto 700 cl=x heritage aprox 30000 lei
sau cf moto 650 gt  aprox 32000 lei

motociclete va fi folosita doar vara  3-5 luni, drumuri scurte 30-50 km, si 2-3 drumuri mare/munte

mersi, apreciez orice comentariu, pro/contra,alte modele, dar buget 28000-40000 lei, si ma uit peste 650cc  doar noi

Link to comment
Share on other sites

EU cred ca cf moto are avantajul prețului doar, nu cred ca se compara cu honda la fiabilitate, dar o motocicleta noua oricum o sa fie fiabila de la o firma așa mare precum cf moto presupun. Eu mi-aș lua Honda pt renune, dar alege ce îți place:) 

Link to comment
Share on other sites

38000 ron este un VStrom 650 nou. In comparatie cu jucariile mentionate de tine , asta chiar e motocicleta ...si este una dintre alea si bune ca uz general si fiabile si cu potential de distractie pe curbe.

Honda aia nu e chiar motorera pe bune . Motorul ei se tureaza extrem de putin...max 5500 ture parca.

 

Bafta!

 

 

Ps . Am verificat preturile de la Motoboom....dar intuiesc ca nici la alti dealeri VStromul 650 nu trece de 40000.

Link to comment
Share on other sites

CF 650 sunt copiate după Kawa ER6, generaţia penultimă (parcă!), motoretele sunt foarte grele, dar mi-au părut bine finisate. Nu cred că merită de nou...

CF 700 e foarte lăudat, de pildă: https://www.motociclismo.it/video-test-cfmoto-700-cl-x-heritage-79558

Honda NC 700 mi-a părut tot grea şi plicticoasă...

Variante ar fi multe, de ex. V-Strom 650, Suzi 650 SV  ori Honda cb 500 x ,Yamaha MT07 (Tracer sau nu) etc.

SH găseşti Tiger 800 etc.

Link to comment
Share on other sites

M-am dat o tura scurta pe MT 650. Acceleratia functiona foarte ciudat in sensul ca era multa cursa degeaba. La fel si pe gt. De accelerat accelera, pare facuta bine, schimba usor si nu au fost momente de ratat treapta , DAR, suspensiile tari pentru ce credeam eu ca se poate face cu MT asa ca a cam picat din toate socotelile. Daca nu vrei sa iesi de pe asfalt si rulezi doarpe  asfalt bun spre foarte bun atunci e un motor ok. Pentru vreo 300 euro in plus cred ca ai 5 ani garantie. Restul nu stiu dar sunt curios si eu de nc750x

Link to comment
Share on other sites

CFmoto = atvrom? Dacă da... 🤦‍♂️

Pe larg: am solicitat o ofertă de piese originale Kawasaki la atvrom și United în același moment. Atv mi-a răspuns exact în ziua când United mă anunța că au sosit! Nu am comparat prețurile, nu mai avea rost, dar termenul lor era 20-60 zile, la ceilalți fiind o săptămână (bine, dau comanda săptămânal marțea și livrarea e în săptămâna următoare). Dpmdv de evitat la "promptitudinea" asta. La Honda la fel, durează maxim o săptămână livrarea de piese (drept că le iau printr-un dealer de auto, n-am călcat pe la cei moto). 

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, ENEOS said:

CFmoto = atvrom? Dacă da... 🤦‍♂️

 

Da. Și sunt de aceeași părere - total dezamăgit de serviciile lor. Sunt importatori oficiali CF Moto, KTM, Husqvarna și GasGas și dealeri Aprilia și Kawasaki, iar oamenii nu au service propriu în București (!).

Link to comment
Share on other sites

am avut un cf moto naked, de la authentic spirit bucuresti, eu fiind din Buzau, mi-au gasit foarte usor mecanic autorizat cf- si de atunci sunt amic cu acel baiat=mecanic

de accea am sugerat, pareri despre cf.
in buzau, din pacate nu prea sunt mecanici care sa fie autorizati(adica  pe garantie) sa repare kawasaki, honda suzuki, trebuia sa ma duc cu ea la Bucuresti anual, pierderi mari(: in Buzau cunosc doar 2 serviciuri, care te jecmanesc peste 1000 lei, doar sa o verifice, nu sa umble, sau  schimbat ulei, lichid frana, baterie incarcata etc)

1 minute ago, GEOMNB said:

am avut un cf moto naked, de la authentic spirit bucuresti, eu fiind din Buzau, mi-au gasit foarte usor mecanic autorizat cf- si de atunci sunt amic cu acel baiat=mecanic

de accea am sugerat, pareri despre cf.
in buzau, din pacate nu prea sunt mecanici care sa fie autorizati(adica  pe garantie) sa repare kawasaki, honda suzuki, trebuia sa ma duc cu ea la Bucuresti anual, pierderi mari(: in Buzau cunosc doar 2 serviciuri, care te jecmanesc peste 1000 lei, doar sa o verifice, nu sa umble, sau  schimbat ulei, lichid frana, baterie incarcata etc)

 

unul:Surubel, care nu te scoate din euro, si bikers24, am avut neplacerea sa imi duc un moto la ei, a stat 1 luna, si tot asa cum a venit mi-au dat-o

deci, nu prea conteaza de unde as cumpara acel CF, pt ca la reparat service o voi duce la Buzau, am avut de schimbat la cf un o-ring, si in 2 zile a venit si mi l-a schimbat imediat 

Link to comment
Share on other sites

Nu am testat nici una din motoretele de la CF insa pe Honda aia m-am suit, nu mi-as lua acel NC niciodata, deci as lua orice altceva inclusiv CF moto, cea care are heritage in nume arata bine.

Link to comment
Share on other sites

Eu pentru commuting nu mi-aș mai lua altceva decât transmisie automata/DCT. Forever. 

Asa ziceam și eu ca e o inepție pana mi-am luat motor cu DCT. 

Singurul dezavantaj este greutatea în plus cateva kg la sistemul asta, dar nu este cazul discuției asteia.

Tragand linie - Honda DCT, indiferent ce model alegi. 

Despre calitatea și durabilitatea construcției la Honda vs orice chinezărie, chiar as pierde timp inutil sa argumentez inginerie vs tinichea. 

Părerea mea. 

Banii tai, alegerea ta. 

Link to comment
Share on other sites

Pai daca ai carnet mergi si testeaza, mi se pare usor bizar sa ne tot intrebi pe noi.

Toate calculele tale in lei si lalaiala noastra de aici vor valoare fix zero cand o sa te urci pe motorul x si o sa iti placa (de cele mai multe ori respectiva neavand legatura cu calculele rationale sau parerile/recomandarile unor straini).

1 oră în urmă, GEOMNB a spus:

Am uitat sa trec și modelul  pt care încă tind, kawasaki Vulcan S, ce părere aveți de el? 

Nu mai tinde, mergi si ia-l daca e visul tau, doar nu e vreo raritate sau avere.

Edited by _Raul_
Link to comment
Share on other sites

Colegu , la modul cel mai serios iti spun ca incerci sa faci ceva fara legatura cu o decizie inteligenta .

Incerci sa alegi o motoreta incurcat de o combinatie ciudata a unei  relatii cu un tip , carpaci autorizat pt un anumit model... si o mica fandare catre ceva cu destula reputatie ca nu prea mai ai nevoie de carpaci...

 

1 motoreta noua nu prea are  logica pentru situatia ta , dar nu ti-a trecut prin cap pentru ca nu ai idee cat de fiabile sunt unele modele si cat de mult le poti abuza si tu dupa ce au fost abuzate deja de alti proprietari  , fara sa ai nevoie de altceva decat o revizie anuala la un atelier decent . La cati bani salvezi pe varianta asta , iti permiti sa trimiti motoreta la revizia anula priin curier in Bucuresti.

Cu 3-4000 € iti cumperi ceva din familia Suzuki SV 650 - VStrom, sh , de te duce 10 ani fara probleme. Cu 5000 € iei una ca noua si din era moderna .

 

2 Intai considera ca vrei sa-ti cumperi cea mai buna motoreta pe care ti-o permiti si lasa restul de considerente mai la coada.

 

3 Trebuie sa stii ca mecanic autorizat nu inseamna nimic . Autorizatia aia se obtine prin rudenie , relatii de prietenie sau nomerciale ...etc . In cele mai multe cazuri nu prin competenta .

 

Ar mai fi multe de punctat ...dar ma tem ca este fara sens.

 

 

 

 

 

Ps . Si kawa Vulcan si Cf sunt niste ieftinaturi tragice . Ca sa le mentii in conditii normale trebuie sa fii foarte activ cu spalatul ,  frecatul si iernatul in conditii optime , pentru ca zici ca sunt facute din rugina ...si doar asteapta sa nu fii atent si imediat apare la suprafata.

Am cateva in cartier si desi sunt aproape noi , pentru ca nu au primit atentia necesara deja arata ca niste epave.

 

 

Cel mai trgic exemplar de Vulcan din Bucuresti este parcat pe scurtatura dintre Pasajul Marasesti si Piata Unirii , pe partea stanga a drumui .

 

 

Pentru situatia ta , eu recomand ceva sh, ca nou  , fabricate de Honda sau Suzuki  ...dar orice Honda in afara de Auto-moto-scuterul ala cu jumate din motorul unui Jazz.

Edited by goe 75
Link to comment
Share on other sites

Acum 6 ore, goe 75 a spus:

Colegu , la modul cel mai serios iti spun ca incerci sa faci ceva fara legatura cu o decizie inteligenta .

Incerci sa alegi o motoreta incurcat de o combinatie ciudata a unei  relatii cu un tip , carpaci autorizat pt un anumit model... si o mica fandare catre ceva cu destula reputatie ca nu prea mai ai nevoie de carpaci...

 

1 motoreta noua nu prea are  logica pentru situatia ta , dar nu ti-a trecut prin cap pentru ca nu ai idee cat de fiabile sunt unele modele si cat de mult le poti abuza si tu dupa ce au fost abuzate deja de alti proprietari  , fara sa ai nevoie de altceva decat o revizie anuala la un atelier decent . La cati bani salvezi pe varianta asta , iti permiti sa trimiti motoreta la revizia anula priin curier in Bucuresti.

Cu 3-4000 € iti cumperi ceva din familia Suzuki SV 650 - VStrom, sh , de te duce 10 ani fara probleme. Cu 5000 € iei una ca noua si din era moderna .

 

2 Intai considera ca vrei sa-ti cumperi cea mai buna motoreta pe care ti-o permiti si lasa restul de considerente mai la coada.

 

3 Trebuie sa stii ca mecanic autorizat nu inseamna nimic . Autorizatia aia se obtine prin rudenie , relatii de prietenie sau nomerciale ...etc . In cele mai multe cazuri nu prin competenta .

 

Ar mai fi multe de punctat ...dar ma tem ca este fara sens.

 

 

 

 

 

Ps . Si kawa Vulcan si Cf sunt niste ieftinaturi tragice . Ca sa le mentii in conditii normale trebuie sa fii foarte activ cu spalatul ,  frecatul si iernatul in conditii optime , pentru ca zici ca sunt facute din rugina ...si doar asteapta sa nu fii atent si imediat apare la suprafata.

Am cateva in cartier si desi sunt aproape noi , pentru ca nu au primit atentia necesara deja arata ca niste epave.

 

 

Cel mai trgic exemplar de Vulcan din Bucuresti este parcat pe scurtatura dintre Pasajul Marasesti si Piata Unirii , pe partea stanga a drumui .

 

 

Pentru situatia ta , eu recomand ceva sh, ca nou  , fabricate de Honda sau Suzuki  ...dar orice Honda in afara de Auto-moto-scuterul ala cu jumate din motorul unui Jazz.

+1!

Si eu as alege dintre Honda si CFMoto,tot Suzuki. :)

Link to comment
Share on other sites

Eh , ca sa nu se revolte aiurea proprietarii de ieftinaturi de genul , clarific

 

Este foarte posibil sa fie proprietari foarte fericiti de CF sau Vulcanul mic, dar sunt 99 % sanse  ca motivul este ca nu au avut experiente si cu modele din categoriile putin superioare , adica cele  care nu au fost gandite, proiectate si executate doar pentru incepataori sau saraci.

Edited by goe 75
Link to comment
Share on other sites

Statistic e demonstrat că sunt mai mulțumiți cumpărătorii de lucruri ieftine. Probabil și datorită nivelului mai scăzut de așteptări, dar și cum ai spus de lipsa unor termeni de comparație superiori. 

Link to comment
Share on other sites

Am văzut live un cefemoto de 300 cc, un naked, luat ca prim motor pentru o doamnă. Ce să zic, mobra arăta bine construita, finisaje peste așteptări etc. 

Un prieten și-a luat ATV de la ei, omul e tare încântat de ce poate agregatul (nu stă deloc rău cu banii, ca idee).

Însă dacă mă gândesc, tot o japoneză mi-aș lua, fie ea și sh, Suzuki și-a demonstrat fiabilitatea și aș alege oricând un motor japonez, în stare bună, pe care să-l întrețin la un mecanic bun, nu musai reprezentanță. Dar dacă omul vrea cioapar, să frece la cromuri, e alegerea lui ce face cu banii, poate fi marea lui pasiune.

La 8000 euro se pot lua destule mobre noi, dar cu un pic de noroc, se poate alege una de 2-3-4 ani, în stare foarte buna, iar cu restul de bani să se achiziționeze echipament sau să fie cheltuiți în concedii (sau pe întreținere).

Edited by Lucian_M
Link to comment
Share on other sites

Dilema e cumva in alta parte : vstrom la 5500 euro gasesti de prin anii 2014-15 fara garantie si cu multi km. Honda NCX la fel. Si atunci te gandesti ca nu mai bine cumperi ceva nou. Acum daca ai buget de 8000 clar iasa din discutie CF moto. Dar daca esti pe la 5500 euro cazi putin pe gânduri.

Link to comment
Share on other sites

Da, dar nu cumperi doar fierul, ci și fiabilitatea modelului. O spune unul cu mobra din 2004 și cu ceva km în bord. Se spune că sunt mai mari șansele să faci mobra pachet decât să trebuiască să repari ceva important pe garanție.

Link to comment
Share on other sites

Acum 13 ore, goe 75 a spus:

Eh , ca sa nu se revolte aiurea proprietarii de ieftinaturi de genul , clarific

 

Este foarte posibil sa fie proprietari foarte fericiti de CF sau Vulcanul mic, dar sunt 99 % sanse  ca motivul este ca nu au avut experiente si cu modele din categoriile putin superioare , adica cele  care nu au fost gandite, proiectate si executate doar pentru incepataori sau saraci.

 

Au. Au, au, au. Asa ceva 😅 😂

La un asemenea cinism bine incondeiat pana si eu ma uit cu un amestec de invidie si ras in slow motion. 

 

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, goe 75 said:

Eh , ca sa nu se revolte aiurea proprietarii de ieftinaturi de genul , clarific

 

Este foarte posibil sa fie proprietari foarte fericiti de CF sau Vulcanul mic, dar sunt 99 % sanse  ca motivul este ca nu au avut experiente si cu modele din categoriile putin superioare , adica cele  care nu au fost gandite, proiectate si executate doar pentru incepataori sau saraci.

 

Hăhă

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...