Sari la conținut

Postări Recomandate

35 minutes ago, Sorina said:

Salut mă poate ajuta cineva cu un sfat , am un KTM exc 450 din 2007 când îl pornesc si îl turez la maxim brusc da sa moara atât la rece cât si la cald ,in mers aceiași problema de la ce sa fie ?

Exista in "service manual" o diagrama de reglaj / temperatura - altitudine. Nu mai e vara ...

In principiu se ridica acul de dozaj din obturator / carburator cu o crestatura si se reface dozajul din surubul "pilot" spre dozaj mai bogat.

Altfel va face "hac" la aer rece.

Vezi instructiunile ...

image.thumb.png.b1a75ff21a0e19a058d89955d8dd3b03.png

 

Editat de patrick1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

modelul respectiv de ktm (2000 - 2007) are in carburator o chestie numita accelerator pump.... practic cand accelerezi tare, ea stropeste benzina in plus

iar daca pompita nu e actionata bine, ca s-au uzat arcurile, levierele, etc... nu mai stropeste cat trebuie si cand trebuie.

Un solutie simpla poate sa fie oring mod-ul : 

 

E o chestie destul de des intalnita, deci gasesti pe net destule informatii.

 

Asta e doar una din posibilele cauze (poate cea mai comuna), pe langa astea poate sa fie altele cum au zis colegi mai sus.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut , am făcut chestia aia cu oringul la fel face 

La 24.10.2021 la 21:55, patrick1 a spus:

Exista in "service manual" o diagrama de reglaj / temperatura - altitudine. Nu mai e vara ...

In principiu se ridica acul de dozaj din obturator / carburator cu o crestatura si se reface dozajul din surubul "pilot" spre dozaj mai bogat.

Altfel va face "hac" la aer rece.

Vezi instructiunile ...

image.thumb.png.b1a75ff21a0e19a058d89955d8dd3b03.png

 

O să încerc și treaba asta  , același lucru a făcut și astă vară

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • Kristian K changed the title to Problema KTM EXC450 - 2007
Acum 18 minute, patrick1 a spus:

Șurubul pilot. Amestec prea bogat, posibil, în prima optime de cursă de ”șibăr”. Mai înșurubează-l cu 1/4 sau 1/2 de tură și vezi ce face ...

 

image.thumb.png.d5cbbceb26929b0cb782f6508a514e6f.png

Dacă ar fi prea sărac ... ar porni mai

La mine este dat la 1,75 să-l mai inchid ?

Tot așa face , și rămâne parca după acceleratie puțin turația și revine ia la normal 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12 minutes ago, Sorina said:

La mine este dat la 1,75 să-l mai inchid ?

Tot așa face , și rămâne parca după acceleratie puțin turația și revine ia la normal 

Încearcă să îl mai închizi 1/2 tură. Dacă nu îi place să îl mai deschizi 1/2 tură (față de poziția actuală).

Teoretic ”bâlbâiala” la relanti apare la un amestec prea bogat în zona aceea de reglaj.

Astea însă cu motorul cald, nu la rece.

Este posibil și să ai ceva picături de apă condensată (de la frig) prin jigloare care să te păcălească, instabil.

Adică tu ”reglezi” una iar ...

Are filtru fin (microporos) de benzină?

Astea mai noi au ceva ”filtru” pe acolo ...

 

Eu am preferat așa ceva, transparent, vizibil (nici ”capra” mea nu avea de la ”naștere”):

image.thumb.png.6a8068b8d5286654fc14188560f62472.png

KTM le preferă mici și opace :moron:

Sau deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...