Sari la conținut

Instalare kit lumini husqvarna wr125 din 2004.


Postări Recomandate

Salut!

Tocmai am instalat kitul electric pe un model offroad si nu stiu cum sa l leg la alternator

Alternatorul are 3 fire(negru, albastru, galben) Negrul si albastrul sunt legate la bobina de inductie iar galbenul este liber.

Rog pe cei cunoscători sa ma ajute. Atasez o poza pentru detalii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, MG55 said:

Salut!

Tocmai am instalat kitul electric pe un model offroad si nu stiu cum sa l leg la alternator

Alternatorul are 3 fire(negru, albastru, galben) Negrul si albastrul sunt legate la bobina de inductie iar galbenul este liber.

Rog pe cei cunoscători sa ma ajute. Atasez o poza pentru detalii

1. Lipsă nume model motocicletă offroad (nu sunt toate la fel)

2. Din link-ul (furnizat de tine):

"N.B : PER UN CORRETTO MONTAGGIO DEL PRODOTTO CONSULTARE LE ISTRUZIONI NELLA NOSTRA AREA DOWNLOAD"

 

 

 

 

Aici (3 fire, albastru, negru, galben) ori ai o aprindere tip Motoplat (cu electronica interioară şi conectare directă la bobina de inducţie exterioară) şi cu iesire de AC între firul galben şi masă, ori îţi lipseşte CDI-ul extern şi este altă versiune electrică. Neclar ce ai acolo. Firul negru pare a fi legat la (ca) masă (poza ta).

Dacă ai ieşire de AC (galben / negru=masă) din magnetou (nu e alternator) -atunci ai nevoie de un regulator AC (paralel) şi nu unul DC (redresor) ca cel din kit-ul (de lumini) din reclamă.

Dacă foloseşti totuşi kit-ul (din reclamă) cu redresor-regulator DC (monofazat) îţi va trebui un fir separat de masă flotantă (plus roşu şi minus flotant, verde?) spre becuri. Complicat ... pentru că masa DC (minus) va fi diferită de masa AC.

Iar dacă duliile becurilor sunt legate (mecanic şi electric) la şasiu (masa AC a magnetoului) va trebui să le izolezi,

cumva ...

 

Din "istruzzioni montaggio ... pdf":

[l’impianto ha due cavi di entrata corrente da statore uno di colore giallo e
uno blu.

...

1) COLLEGAMENTO CON STATORE 1 FILO
attaccate il cavo del vs statore (cel galben de la statorul din poză?) al cavo giallo del nostro impianto elettrico e
poi attaccate a “massa” quindi a telaio o motore il cavo Blu del nostro impianto
elettrico
. la prova per vericare l’esatto funzionamento è tenere collegati
i collegamenti sopra scritti, staccare i due poli della batteria tampone
ed accendere la moto e vericare che (ad elevato numero di giri) si accendano
le luci . se cosi fosse lo statore produce corrente e il circuito funziona
correttamente

2) COLLEGAMENTO CON STATORE 2 FILI
assicuratevi che dal vs statore escano almeno 15/16 volt in corrente alternata,
dopo esservi assicurati di questo collegate casualmente i due cavi del
nostro impianto elettrico al vostro statore montato sulla moto la prova per
vericare l’esatto funzionamento è tenere collegati i collegamenti sopra
scritti, staccare i due poli della batteria tampone ed accendere la moto e
vericare che (ad elevato numero di giri) si accendano le luci . se cosi fosse
lo statore produce corrente e il circuito funziona correttamente. diversamente
invertire il collegamento dei cavi fra statore ed impianto.

3) COLLEGAMENTO CON STATORE 3 FILI
Prendere il tester e a motore acceso misurare in volt alternata qual’è la combinazione
dei due cavi che produce piu corrente. trovata la combinazione il
terzo cavo non in uso isolarlo e prendere la procedura collegamento come
statore con 2 li.]

 

Pe scurt: firul galben de la magnetou (ieşire AC) se leagă la firul galben de la kit (intrare 1 AC) iar firul albastru de kit (intrare 2 AC) se legă la masă (şasiu).

Dar fără nicio altă masă ulterioară (nici baterie, nici becuri, nici comutatoare).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, patrick1 said:

1. Lipsă nume model motocicletă offroad (nu sunt toate la fel)

2. Din link-ul (furnizat de tine):

"N.B : PER UN CORRETTO MONTAGGIO DEL PRODOTTO CONSULTARE LE ISTRUZIONI NELLA NOSTRA AREA DOWNLOAD"

 

 

 

 

Aici (3 fire, albastru, negru, galben) ori ai o aprindere tip Motoplat (cu electronica interioară şi conectare directă la bobina de inducţie exterioară) şi cu iesire de AC între firul galben şi masă, ori îţi lipseşte CDI-ul extern şi este altă versiune electrică. Neclar ce ai acolo. Firul negru pare a fi legat la (ca) masă (poza ta).

Dacă ai ieşire de AC (galben / negru=masă) din magnetou (nu e alternator) -atunci ai nevoie de un regulator AC (paralel) şi nu unul DC (redresor) ca cel din kit-ul (de lumini) din reclamă.

Dacă foloseşti totuşi kit-ul (din reclamă) cu redresor-regulator DC (monofazat) îţi va trebui un fir separat de masă flotantă (plus roşu şi minus flotant, verde?) spre becuri. Complicat ... pentru că masa DC (minus) va fi diferită de masa AC.

Iar dacă duliile becurilor sunt legate (mecanic şi electric) la şasiu (masa AC a magnetoului) va trebui să le izolezi,

cumva ...

 

Din "istruzzioni montaggio ... pdf":

[l’impianto ha due cavi di entrata corrente da statore uno di colore giallo e
uno blu.

...

1) COLLEGAMENTO CON STATORE 1 FILO
attaccate il cavo del vs statore (cel galben de la statorul din poză?) al cavo giallo del nostro impianto elettrico e
poi attaccate a “massa” quindi a telaio o motore il cavo Blu del nostro impianto
elettrico
. la prova per vericare l’esatto funzionamento è tenere collegati
i collegamenti sopra scritti, staccare i due poli della batteria tampone
ed accendere la moto e vericare che (ad elevato numero di giri) si accendano
le luci . se cosi fosse lo statore produce corrente e il circuito funziona
correttamente

2) COLLEGAMENTO CON STATORE 2 FILI
assicuratevi che dal vs statore escano almeno 15/16 volt in corrente alternata,
dopo esservi assicurati di questo collegate casualmente i due cavi del
nostro impianto elettrico al vostro statore montato sulla moto la prova per
vericare l’esatto funzionamento è tenere collegati i collegamenti sopra
scritti, staccare i due poli della batteria tampone ed accendere la moto e
vericare che (ad elevato numero di giri) si accendano le luci . se cosi fosse
lo statore produce corrente e il circuito funziona correttamente. diversamente
invertire il collegamento dei cavi fra statore ed impianto.

3) COLLEGAMENTO CON STATORE 3 FILI
Prendere il tester e a motore acceso misurare in volt alternata qual’è la combinazione
dei due cavi che produce piu corrente. trovata la combinazione il
terzo cavo non in uso isolarlo e prendere la procedura collegamento come
statore con 2 li.]

 

Pe scurt: firul galben de la magnetou (ieşire AC) se leagă la firul galben de la kit (intrare 1 AC) iar firul albastru de kit (intrare 2 AC) se legă la masă (şasiu).

Dar fără nicio altă masă ulterioară (nici baterie, nici becuri, nici comutatoare).

Multe multumiri pentru informatii! 

 

1.Referitor la model.... husqvarna wr125 din 2004.

2.Voi masura si tensiunea in firele magnetoului (dupa instructiunile magazinului care vinde kitul). 

Apoi puând toate informatiile cap la cap voi lega instalatia electrica la magnetou. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Instalare kit lumini husqvarna wr125 din 2004.
13 minutes ago, MG55 said:

Multe multumiri pentru informatii! 

👍

Dacă tot aşa arată magnetoul la WR 125 (cu 3 fire)

88d6765e4e967e3b-large.thumb.jpg.9f5f0594e5466e05d567b7a1e6d5fb90.jpg

firul negru şi cel albastru se leagă undeva la un CDI (nicidecum nu direct la bobina de inducţie).

Sunt 3 înfăşurări: alimentare AC /CDI, trigger (reluctor - cititor) şi iluminat AC, cu ieşiri pe 3 fire (faţă de masă).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...