Sari la conținut

Vreun posesor de Lexus RX450h?


Silver Arrow
 Share

Postări Recomandate

Am ocazia sa cumpar un Lexus RX450h din 2011 la vreo 150.000 km.

Masina este a unui prieten care a cumparat-o din RO si acuma doreste sa o vanda intrucat si-a luat altceva..

Aveti sau ati avut experiente cu acest model?

Este varianta hibrida, cu motor V6 de 3,5L benzina.

Cu Toyota am mai mers (modele vechi din anii '90 🤦‍♂️), acuma am un RAV4 din 2003, din acela mic cu 2 usi, si este minunat.

Cu Lexus nu am avut tangenta.

 

Asa ca daca este vreunul dintre voi care are sau cunoaste masina, il astept cu ceva sfaturi si pareri. In special in legatura cu cutia de viteze CVT. Recunosc ca nu am incercat inca asa ceva.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 63
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 11 ore, Silver Arrow a spus:

Am ocazia

 

Ai ocazia inca o data sa dovedesti ca esti ipocrit, mai stii cand te plangeai ca lasam copiilor o planeta poluata si fara resurse? La ce-ti trebuie tie barca asta poluanta care chiar daca e hibrid tot are o masa mare si un motor imens pentru necesitatea reala de a te deplasa din punctul A in punctul B? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O masina excelenta, dar na , nu i geleu sau x5 :P Spun din auzite, stiu 2 persoane care au/avut. Una si-a luat modelul 2020 anul trecut, dupa ce a avut toyota.

Daca e din sursa sigura, si poti verifica masina cum trebuie-diagnoza completa, inclusiv suita pe rampa, verificata partea de hibrid, bla bla bla, si ai un pret ok la ea, go for it! Doar nu o cumperi sa o tii 10 ani, ia o, o tii 50.000km, apoi alta. Pana sa te gandesti la cutie si alte cele.

 

cand zic de hibrid, verificare-bateriile. Ca alea sunt scuuuumpe :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Nguyen a spus:

 

Ai ocazia inca o data sa dovedesti ca esti ipocrit, mai stii cand te plangeai ca lasam copiilor o planeta poluata si fara resurse? La ce-ti trebuie tie barca asta poluanta care chiar daca e hibrid tot are o masa mare si un motor imens pentru necesitatea reala de a te deplasa din punctul A in punctul B? 

Iti multumesc. Pai o iau pentru ca este hibrida si face fum mai putin in oras, inclusiv in Mogosoaia cand mai trec pe acolo,  decat masina pe care o am acuma. Si consuma o leaca mai putin.

Iau o masina SH, nu una noua, tocmai ca sa nu aruncam la gunoi o masina buna, functionala, si astfel sa rispim o gramada de materiale, si nu in ultimul rand nu imi iau o masina noua ca sa nu mai contribui cu circa 20-30 tone CO2 cat se scuipa in atmosfera cand se face o masina noua. Fa socoteala cati km trebuie sa mai mearga masina asta veche ca sa ajunga la productia de 20 tone de CO2   si o sa iti iasa cam 400.000 Km (adica tu produci 100 g/km cu Skoda ta cea noua, Lexus produce 148 g/km, paguba natura=48 g/km) . Deci daca mai merg cu ea inca 200.000 Km si apoi o casez se numeste  ca am poluat pe jumatate decat daca luam o Skoda cum ai tu.

😋

 

Acum 5 ore, Tzitzicat a spus:

Multumesc, info interesante despre care nu stiam. Iar prezentarea este savuroasa 😂 Asta este, o sa am masina de pitzi :crack:

 

Acum 1 oră, Adrian M. a spus:

O masina excelenta, dar na , nu i geleu sau x5 :P Spun din auzite, stiu 2 persoane care au/avut. Una si-a luat modelul 2020 anul trecut, dupa ce a avut toyota.

Daca e din sursa sigura, si poti verifica masina cum trebuie-diagnoza completa, inclusiv suita pe rampa, verificata partea de hibrid, bla bla bla, si ai un pret ok la ea, go for it! Doar nu o cumperi sa o tii 10 ani, ia o, o tii 50.000km, apoi alta. Pana sa te gandesti la cutie si alte cele.

 

cand zic de hibrid, verificare-bateriile. Ca alea sunt scuuuumpe :)

 

Masina este din sursa sigura, un singur proprietar, mentanate facuta la timp la Toyota. Intr-adevar nu stiu cand vor crapa acumulatorii de la hibrid, asta ar fi una dintre probleme, mai ales ca masina a mers 70% din km in oras.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, Silver Arrow a spus:

Am ocazia sa cumpar un Lexus RX450h din 2011 la vreo 150.000 km.

Masina este a unui prieten care a cumparat-o din RO si acuma doreste sa o vanda intrucat si-a luat altceva..

Aveti sau ati avut experiente cu acest model?

Este varianta hibrida, cu motor V6 de 3,5L benzina.

Cu Toyota am mai mers (modele vechi din anii '90 🤦‍♂️), acuma am un RAV4 din 2003, din acela mic cu 2 usi, si este minunat.

Cu Lexus nu am avut tangenta.

 

Asa ca daca este vreunul dintre voi care are sau cunoaste masina, il astept cu ceva sfaturi si pareri. In special in legatura cu cutia de viteze CVT. Recunosc ca nu am incercat inca asa ceva.

 

 

 

Vorbesc din perspectiva de posesor de Toyota (Avensis). 

 

1. Lexus este marca de lux de la Toyota - deja cred ca ar trebui sa fie suficient :))

2. Doar cei mai buni ingineri/angajati de la Toyota ajung sa lucreze la Lexus - la fel zice ceva

 

Singurele bube pe care le-ar pute avea ar fi de la service-urile de la noi daca "doreii" de acolo nu si-au facut treaba la parametrii si au mai taiat din "colturi".

 

In rest nu mi-as bate prea tare capul de probleme legate de un Lexus, poate doar o diagnoza legata de viata bateriilor daca sunt inca optime. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Silver Arrow a spus:

Deci daca mai merg cu ea inca 200.000 Km si apoi o casez se numeste  ca am poluat pe jumatate decat daca luam o Skoda cum ai tu.

 

Este irelevant cat poluezi fata de mine, problema e ca tu esti un poluator care se da ecologist. Ai numai vehicule cu motoare mari si poluante iar la fabricarea acestora se consuma resurse importante pentru toate dotarile si optiunile posibile. Ipocrizie maxima, asta te caracterizeaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Nguyen a spus:

 

Este irelevant cat poluezi fata de mine, problema e ca tu esti un poluator care se da ecologist. Ai numai vehicule cu motoare mari si poluante iar la fabricarea acestora se consuma resurse importante pentru toate dotarile si optiunile posibile. Ipocrizie maxima, asta te caracterizeaza.

Nu iti sta bine cand te faci ca nu intelegi.

Tu ai luat o masina noua ceea ce a insemnat resurse noi luate de la urmasii nostri, basca 25 tone CO2 basculate instant in atmosfera. Tu peste 200.000 km tu vei fi poluat per total dublu decat mine. (iti place cum am folosit Plusquamperfekt).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Nguyen Am uitat sa precizez, dar ma gandeam ca te-ai prins: masina SH inseamna reutilizarea resurselor deja luate pamantului, adica sa nu ne batem joc de ceea ce avem.

Daca socoteai si tu  iti dadeai seama ca mai multa paguba ai facut pamantului cumparand o masina noua decat una SH.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Silver Arrow a spus:

Tu ai luat o masina noua ceea ce a insemnat resurse noi luate de la urmasii nostri, basca 25 tone CO2 basculate instant in atmosfera. Tu peste 200.000 km tu vei fi poluat per total dublu decat mine. (iti place cum am folosit Plusquamperfekt).

 

Eu pot sa poluez cat vreau pt ca spre deosebire de tine eu nu ma prezint ca un mare ecologist desi la modul real cred ca-mi pasa mai mult de planeta asta fata de cat iti pasa tie in calitate de fals ecologist. Indiferent cum o dai cand cumperi o masina grea cu motor de 3.5L nu se cheama ca esti ecologist. Ipocrit, da!

 

Acum 29 minute, Silver Arrow a spus:

@Nguyen Am uitat sa precizez, dar ma gandeam ca te-ai prins: masina SH inseamna reutilizarea resurselor deja luate pamantului, adica sa nu ne batem joc de ceea ce avem.

Daca socoteai si tu  iti dadeai seama ca mai multa paguba ai facut pamantului cumparand o masina noua decat una SH.

 

Aha, deci eu cand am tinut BMW-ul cumparat SH eram ecologist. Bine ca mi-ai zis, am si eu cu ce sa ma laud...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care curele? Care CVT? Despre ce vorbim? Motorul hybrid Toyota/Lexus nu are curele la CVT... e angrenaj mecanic cu trei motoare: unul termic si doua electrice. Nu are niciun belt. Despre ce vorbim? Nu e CVT ca la scutere sau masini vechi, doar are comportament similar.

 

@Silver Arrow eu am experienta cu Toyota in principiu, RAV4 mai vechi (prima generatie RAV hibrid), prius si mai vechi (luat SH si pus gaz pe el... masina aia nu se simtea la buzunar decat la ITP+RCA, in rest bagi de 100 de lei si uitai sa mai bagi), corolla si yaris. Am cochetat si cu lexus, insa diferenta de pret era doar pentru confort (peste nevoile mele) si am preferat sa dau banii pe o corolla full decat pe un lexus chel. Tehnic vorbind e o masina foarte buna, daca ai incredere in vanzator eu as lua in considerare serios masina. Daca nu, verificare in service macar. In principiu motorul nu va avea probleme, insa bateria hibrida s-ar putea sa aiba nevoie de inlocuire (1000euro daca nu ma insel). Sunt mai multe metode, mergi la un service Toyota mai "de cartier" si o sa te sfatuiasca baietii referitor la variante ;)

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca si  posesor de Prius 2014, verisorul mai sarac al Lexus-ului, it pot spune ca:

1. Cutia CVT nu are moarte. Schimbi uleiul la 90.000 km si atat. Doar ca e mai putin sportiva decat o cutie manuala sau una automata motorizata. In rest, scapi de schimbat ambreiaj, chestii din astea ce pot duce destul de mult la o masina premium.

2. Motorul, daca e de la prieten ce a avut grija de el, e OK. Al meu, varianta 1800cmc, se stie ca din fabrica consuma un pic de ulei. Deci, odata la 1000-2000 km eu trebuie sa verific uleiul si sa mai suplimentez cu cateva sute de ml de ulei. E o chestie pe care, daca nu o faci, s-ar putea sa ajungi cu nivelul sub minim si sa afecteze motorul. Gandindu-ma ca probabil e la fel la Lexus, poti sa iti intrebi prietenul daca el verifica vreodata uleiul. 

 

In rest, eu nu am vazut vreun posesor de Toyota hibrid nemultumit. Am prieten cu afacere Bolt, are cateva Prius-uri dintre care unul cu 800.000 km in bord, si inca merge fara interventii. 

Cat despre schimbatul bateriilor, nu e nici acolo o problema. Sunt unii prin Brasov si unii prin Galati care-ti schimba celulele una cate una daca ai vreo buba cu vreo celula din baterie. Preturi mici, vreo 300 lei celula (la a mea). Dar chiar si asa, la mine nu a fost inca nevoie de schimbarea vreunei celule, sunt toate originale. Si nici nu am auzit ca asta sa fie vreo problema frecventa la hibridele Toyota. Plus ca Toyota asigura 10 ani garantie la baterii.  Sigur nu le fac ei astfel incat sa tina fix 10 ani, cumva s-au asigurat de o durata de viata mult mai lunga inainte de a da aceasta garantie.

 

 

P.S.  http://www.club-toyota.ro/forum/forumdisplay.php?97-Lexus-RX

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 12.11.2021 la 11:21, Silver Arrow a spus:

Pai o iau pentru ca este hibrida si face fum mai putin in oras, inclusiv in Mogosoaia cand mai trec pe acolo,  decat masina pe care o am acuma. Si consuma o leaca mai putin.

Iau o masina SH, nu una noua, tocmai ca sa nu aruncam la gunoi o masina buna, functionala, si astfel sa rispim o gramada de materiale, si nu in ultimul rand nu imi iau o masina noua ca sa nu mai contribui cu circa 20-30 tone CO2 cat se scuipa in atmosfera cand se face o masina noua.

Doaaaaaaa, or să arunce ăia flori in fața mașinii tale când treci pe acolo. Grijă mare să nu fie cu tot cu ghiveci. 😁

Mie mi se rupe grav că își ia x sau y mașină "verde" (verde pe dreq), atâta timp cât alții poluează de sparg: avioane, vapoare, tractoare vechi, cazane ruginite (care trec ITP doar cu șpagă). Iar alte popoare ore să mai polueze grav încă 100 euro de acum înainte. Jură că pentru poluare ai luat-o, că e verde. Eu măcar recunosc, am luat diesel euro 6 ca să nu mă frece aia de la putere că poluez cu un euro 3 (care făcea fum mai puțin decât un euro 5).

Dar asta cu "am luat mașina să nu dau fum" mi se pare hilară, ca și cum ar spune unul că se face popă că are chemare. 🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Lucian_M a spus:

Doaaaaaaa, or să arunce ăia flori in fața mașinii tale când treci pe acolo. Grijă mare să nu fie cu tot cu ghiveci. 😁

Mie mi se rupe grav că își ia x sau y mașină "verde" (verde pe dreq), atâta timp cât alții poluează de sparg: avioane, vapoare, tractoare vechi, cazane ruginite (care trec ITP doar cu șpagă). Iar alte popoare ore să mai polueze grav încă 100 euro de acum înainte. Jură că pentru poluare ai luat-o, că e verde. Eu măcar recunosc, am luat diesel euro 6 ca să nu mă frece aia de la putere că poluez cu un euro 3 (care făcea fum mai puțin decât un euro 5).

Dar asta cu "am luat mașina să nu dau fum" mi se pare hilară, ca și cum ar spune unul că se face popă că are chemare. 🤣

Am trecut Mogosoaia ca sa stie Nguyen ca ii protejez Zenu' 😇

Partial este si pentru poluare avand in vedere ca este hibrida. Dar inca nu am luat-o 😋

Mai corect ar fi  ca poluarea este ca bonus, aste este - scoate mai putin fum decat ce am acuma.  XTrailu' scoate parca vreo 220 g/km iar asta vreo 150 g/km.

Mie mi se pare complet anti-ecologie sa arunci o masina euro 3 sau euro 4 la gunoi ''pentru ca poluaza''. Comparativ cu una euro 6 evident ca polueaza mai mult.

Doar ca masina noua inseamna poluare mare la fabricare (25-40 to CO2/masina in functie de tipul masinii) si drept urmare o prostie sa ne bucuram ce putin polueaza troaca euro 6 fata de cea euro4 , cand multi proprietari nu vor apuca sa circule suficient  sa ''sa se merite'' schimbarea. Plus ca poluam la greu cu aruncatul la gunoi al unei masini vechi.  Sunt multe chestii, mai ales plastice si cauciucaraie, care nu se recicleaza precum ferul si haluminiul.

 

Ai drepatate, masinile nu sunt mega poluatori comparativ cu avioane si bampoare.

S-a vazut si pe timpul  lockdown-ului in marile orase europene.  2 saptamani trafic auto aproape zero , poluarea la parametri cunoscuti din vremea cand se circula la greu 😂.

 

Fara discutie ca ar fi mai bine ca o masina euro3 sau 4 sa scoata mai putin fum. Mi s-ar parea mai eficient sa existe un kit de reducere noxe (nu stiu daca este tehnic posibil) si sa pastrezi masina, pacat de ea sa o arunci la gunoi, se face risipa de materiale.

 

Pentru mine toata reclama asta cu schimbatul masinilor vechi cu unele noi ''nepoluante'' este de fapt sustinere mascata pentru producatorii auto.

 

Iar treaba cu masini electrice imi pare greu de realizat, fie si numai prin prisma incarcarii acestora la priza, din aia chioara de 230 V. Nu mai vorbim de materiale pentru baterii (industrie extractiva extrem de poluanta - vezi Chile), fabricile de baterii alti mari poluatori si la urma reciclarea bateriilor uzate.

In Bucuresti daca am avea totul cu bulefrica, sa zicem 1.000.000 masini si seara incarca simultan ''decat'' 15%, asta inseamna cam 150.000 de masini. Si toata lumea incarca la 230 V, la sa spunem 7 kW.

Asta inseamna un necesar de putere 1.050 MW 🤦‍♂️. Asta inseamna ca un reactor si jumatate de la Cernavoda lucreaza doar pentru incarcat masini in Buc :moron:. Nici nu ma mai gandesc ce inseamna ca necesar de cabluri din cupru/aluminiu si statii de transformare ca sa poti asigura puterea asta. Un post trafo de 800 KVA costa cam 70.000 €, adica doar posturile trafo aferente incarcarii masinilor vor costa cam 100 de meleoane ieuro 🤪. Cine baga banii astia?

 

@mircea.cazachevici  multumesc de info si de link.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Octavia n-am aruncat-o, eram la mecanicul meu să identific un mic țăcănit pe față și îmi spune că e capătul de bară dreapta și că trebuie schimbat. Îl întreb dacă fac rău că le schimb în pereche, omul spune că așa e recomandat + verificat unghiuri (direcție sau geometrie îi zice pe la noi). Spun că știu asta și mai am de schimbat parbrizul + cosmetizat pragurile, pentru că aș vrea să o dau. Omul mă întreabă cât vreau pe ea, eu zic 2500 după ce o pun la punct. Îmi dă 2300 fix acum, banii jos, fără să mai fac nimic mașinii. Mi s-au înmuiat picioarele, nu mă așteptam la ofertă așa rapid și îi zic că vreau să mă consult și cu soția, așa e frumos. Sergiu spune să mă gândesc rapid, că e joi, iar el sâmbătă trebuie să îi ia băiatului mașină. Acasă soția e de acord și uite așa a doua zi am făcut actele.

Mașina n-am dat-o de rea, abia băgasem in ea pe față 13 mil în arcuri, amortizoare, flanșe (KYB și Sachs, n-am umblat cu proștii). Frânele erau stas, motorul la fel, singurele hibe erau clima (dădea frig când avea chef, suspectam electrova) și oleacă de rugină pe la praguri și aripi (nimic grav). Și uite așa am rămas fără ditamai tancul nemțesc, cu gardă la sol de 18 cm (mă durea undeva iarna cât de mare e zăpada) și am revenit la prima dragoste, un hatchback cu gardă joasă, mai ușor cu 400 kg, dar care vibrează de zici că are Parkinson (tampoane motor bulite, sper să mi le schimbe mâine mecanicul, că le-am luat de o săptămână). Omul e mulțumit de mașină, o știe de câțiva ani, a umblat și el la frane și la motor, a văzut că am grijă de ea și sigur de asta a și luat-o de la mine.

Scuze pentru offtopic, doar că mașina nu e la fier vechi, mai are de trăit ceva ani, dacă e întreținută corespunzător.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asta este treaba: de ce sa aruncam obiecte care mai au viata? Iar multe sunt intr-o stare foarte buna.

De obicei aruncam pentru ca asta vrea societatea de consum, care te impinge de la spate prin diverse metode: reclame de mic copil, norme de poluare, softuri care nu se mai pupa de procesoare vechi, nu mai este ''trendy'' , sau diverse altele. Nu mai vorbesc de politica de preturi piese schimb de iese reparatia mai scumpa ca produsul (prost) nou.

Octavia cea veche sigur va mai circula mult timp.

O colega de birou a avut un Cielo, din acela venit din Coreea (primele bucati). Am mers si eu ca masina si era minunata. La un moment dat cand i-am luat un Peugeot a dat masina sora-sii care apoi a dat-o unui vecin al ei. Acea masina functioneaza excelent si astazi, are in jur de 100-120.000 km, toti cei care au avut-o sau o au necirculand prea mult cu ea. De ce sa ajunga la Remat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...