Sari la conținut

Vreun posesor de Lexus RX450h?


Silver Arrow
 Share

Postări Recomandate

Exact asta este treaba: de ce sa aruncam obiecte care mai au viata? Iar multe sunt intr-o stare foarte buna.

De obicei aruncam pentru ca asta vrea societatea de consum, care te impinge de la spate prin diverse metode: reclame de mic copil, norme de poluare, softuri care nu se mai pupa de procesoare vechi, nu mai este ''trendy'' , sau diverse altele. Nu mai vorbesc de politica de preturi piese schimb de iese reparatia mai scumpa ca produsul (prost) nou.

Octavia cea veche sigur va mai circula mult timp.

O colega de birou a avut un Cielo, din acela venit din Coreea (primele bucati). Am mers si eu ca masina si era minunata. La un moment dat cand i-am luat un Peugeot a dat masina sora-sii care apoi a dat-o unui vecin al ei. Acea masina functioneaza excelent si astazi, are in jur de 100-120.000 km, toti cei care au avut-o sau o au necirculand prea mult cu ea. De ce sa ajunga la Remat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 72
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

3 hours ago, Silver Arrow said:

Exact asta este treaba: de ce sa aruncam obiecte care mai au viata?

...

La maşina asta hibridă se şi pot încărca extern bateriile de tracţiune (peste noapte) sau are doar transmisia prin motoare electrice?

Nah' ... cu recuperare de energie la coborâre - frânare / motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, SenorPink said:

Daca tot vorbim de eco, poluare , nepoluare pai atunci sa trecem tata pe biciclete 🤭🤭

Aşa zic şi eu, eco!

2+3 biciclişti în Lexus, cu transmisie electrică şi frânare recuperativă

R.thumb.jpg.d7814f90faa83692ffed20373bc2a1e2.jpg

Eventual şi cu recuperare posterioară de biogaz ocazional..

@Silver Arrow dar dacă îţi place "jucăria" pentru că are multă electronică pe ea, 300 hp şi transmisie continuă (ca LDH - locomotiva diesel hidraulică) şi nici nu e scumpă ... fă-ţi damblaua (zic eu).

Nah' ... parcă un motor de TIR are 500 hp şi 'jde trepte de viteză (de schimbat).

Asta însă e continuă!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut timp de 2 ani un rx450h din 2011, acum am un gs450h. 

Ce te intereseaza in legatura cu masina?

Nu are cvt, se numeste ecvt care este defapt un power split device, sistem planetar. Nu are curele si nu are treaba cu clasicul cvt. 

Masina este fiabila bateriile se pot schimba pe celule deci nu e scump. A mea avea 270k km cand am vandut-o si bateriile erau inca in parametrii (verificata la nurvil toyota valcea in vara).

Motor aspirat extrem pe fiabil si mult fai simplu fata de un tdi. Nu are electromotor, alternator sau alte anexe. Pompa de apa si cureaua trebuie schimbata dupa 100k, bujiile dupa 100k, uleiul la cutie la 100k. 

Incearca sa eviti suspensia pe aer, (eu am avut-o si nu a avut probleme) in caz ca pica ceva cam costa. 

Nu se compara cu gunoaiele nemtesti, fiabilitate, comfort, lux, putere si consum de invidiat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, Sapro213 a spus:

Am avut timp de 2 ani un rx450h din 2011, acum am un gs450h. 

Ce te intereseaza in legatura cu masina?

Salutare,

Ma interesa in primul rand care ar putea fi piesele susceptibile de inlocuire dupa 10 ani si 150.000 Km: bateriile de tractiune, curea CVT, sau alte piese care nu imi vin acuma in minte.

Si foarte important: unde ai facut intretinerea ei?

Eram curios daca are ceva damblageli cunoscute specifice modelului (de ex. la Nissan-ul XTrail T30 pe care il am, este cunoscut ca la motorul benzina de 2,5 L dupa 150.000 km crapa garnitura de chiulasa. La a mea a crapat pe la 170.000 km). Nu ma deranjeaza ca exista astfel de probleme, dar sa stiu sa nu ma ia prin suprindere.

 

Am fost ieri si am dat o tura cu masina si mi-a placut. Confort pe masura renumelui, se misca frumos, si motorul are un zgomot placut 😋.

 

@mircea.cazachevici  ai avut perfecta dreptate cu modul de functionare al cutiei de viteze. Acest aspect a fost apreciat la superlativ de sotie ca nu o mai smucesc cand ma infig in acceleratie.

Oricum daca te infigi in accelaratie la masina asta, degeaba mai este hibrida.

Este clar ca nu este genul de masina pentru conducere sportiva ceea ce nu ma deranjeaza intrucat eu o iau mai usurel, asa ca pensionarii :crack:(mobra mea este un Goldwing, care numai sportiva nu este 🤭).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 12.11.2021 la 18:44, Silver Arrow a spus:

Nu iti sta bine cand te faci ca nu intelegi.

Tu ai luat o masina noua ceea ce a insemnat resurse noi luate de la urmasii nostri, basca 25 tone CO2 basculate instant in atmosfera. Tu peste 200.000 km tu vei fi poluat per total dublu decat mine. (iti place cum am folosit Plusquamperfekt).

Plusez de dragul topicului - suma pe care o cheltui pe achizitie, ce amprenta de carbon lasa?

Daca ai fi castigat suma din salariul din Monaco banueiesc ca era o treaba, dar pe la noi efortul este notabil mai mare pentru aceiasi suma.

 

Ce vreau sa punctez este ca lantul este mult mai amplu...

Nimeni nu mai duce incaltaminte la cizmar, dar utilizarea de lunga durata este benefica doar cat timp se bazeaza pe lipsa/reducerea costurilor? hmmm....

 

Ce polueaza mai mult (in conditii similare de utilizare): o Raba din anii '80 pe care o carpesti sa mearga sau un Volvo 2021.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

11 hours ago, Silver Arrow said:

Salutare,

Ma interesa in primul rand care ar putea fi piesele susceptibile de inlocuire dupa 10 ani si 150.000 Km: bateriile de tractiune, curea CVT, sau alte piese care nu imi vin acuma in minte.

Si foarte important: unde ai facut intretinerea ei?

Eram curios daca are ceva damblageli cunoscute specifice modelului (de ex. la Nissan-ul XTrail T30 pe care il am, este cunoscut ca la motorul benzina de 2,5 L dupa 150.000 km crapa garnitura de chiulasa. La a mea a crapat pe la 170.000 km). Nu ma deranjeaza ca exista astfel de probleme, dar sa stiu sa nu ma ia prin suprindere.

 

Am fost ieri si am dat o tura cu masina si mi-a placut. Confort pe masura renumelui, se misca frumos, si motorul are un zgomot placut 😋.

 

@mircea.cazachevici  

Stau in marea britanie deci intretinerea am facut-o aici. 

In 2 ani si 100k km am avut reviziile la ulei 90£, uleiul la cutie 120£, bratele inferioare (avea bratele originale) si un etrier reconditionat.

Cutia nu are curele ci pinioane, nu are filtru.

Distributia pe lant, si singura curea este la pompa de apa. Caseta electrica, clima electrica, electromotor si alternator nu are (cu asta se ocupa motorul electric)

Verifica daca a avut uleiul la cutie schimbat, bujiile si daca are suspensie pe aer in ce stare este.

Motorul si cutia sunt tanc, bateriile nu am avut probleme cu ele. 

Gs-ul ce il am acum este 2009 si bateriile sunt tot in parametrii. 

Consumul o sa stea intre 8 si 10 la mers normal si regim mixt.

Daca masina a fost intretinuta nu sta pe ganduri

LE: pompa de apa mai trebuie schimbata la 100k km 

 

Editat de Sapro213
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Sapro213  iti multumesc pentru info.

Am retinut cu pompa de apa. O sa intreb.

Uleiurile vor fi verificate si ele daca au fost schimbate.

Cu bratele inferioare posibil sai aiba ceva, cand am facut o tura cu ea se auzea un troncanit pe stanga fata.

Nu stiu daca are sau nu suspensie pe aer, trebuie sa intreb.

 

Astazi am luat decizia sa o cumpar. Maine o duce la service sa verifice ce se aude in fata, si o sa il rog sa scoata si o lista de lucrari de intretinere, sa aflu ce si cum s-a facut la masina.

 

Da, consumul stiu ca sta pe la circa 10%. Nici nu poate sta mai jos la un motor atata de mare, dar oricum este un pic mai mic decat la Nissan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 hours ago, Sapro213 said:

Consumul o sa stea intre 8 si 10 la mers normal si regim mixt.

 

9 hours ago, Silver Arrow said:

Da, consumul stiu ca sta pe la circa 10%.

 

E foarte bine! Tehnologia a progresat.

Consumă cât patru motociclete "adevărate" (solo şi single).

Şi are lanţ (metalic) pe distribuţie. Uau!!! Nu hârtie, nu plastic, nu naylon. Se mai face aşa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi e greu de crezut, poti scoate aacest consum. Din cauza sistemului pur hibrid ( ce recupereaza la franare foloseste la accelerare si scoti in oras consum de autostrada), datorita ciclului Atkinson la motor si, mai ales, datorita cutiei eCVT, care stie ea mai bine decat noi cum sa ambaleze motorul si cum sa transmita puterea spre roti ca sa consume cat mai putin.

Ca si comparatie, al meu Prius Plus (aceeasi tehnologie, masina are goala 1700kg) poate sa scoata o medie de 6 in Bucuresti. Consum de Tico, as spune eu, pe masina cu 7 locuri. Dar asta cu mers economic, fara sa plec primul de la semafor.

Am avut si medie consum 3,7 la suta, dar doar in conditii f bune (comune de pe langa Bucuresti, unde se mergea relativ constant, cu 40 la ora, astfel incat puteam sa maximizez consumul din baterii).

Daca mergi ca nebunul, accelerezi si esti primul la semafor, nu va apuca niciodata sa foloseasca motorul electric, si degeaba va incarca bateriile, ca nu le va folosi. Si vei avea consum de BMW. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum, daca ai luat-o, felicitari, sa nu uiti sa ii verifici uleiul din cand in cand.

Si mai e ceva ce am uitat. Masina are, pe langa bateria pt motorul hibrid, si o baterie absolut normala, de masina. Aceasta baterie nu face altceva decat sa-ti aprinda bordul, luminile, calculatorul, etc. Daca se descarca, pur si simplu nu ti se aprinde bordul si nu pleaca masina.

Atentie: niciodata nu incarci sau nu dai curent de pe aceasta baterie, ca arzi invertorul. Pentru primit curent, daca ti se descarca, ar trebui sa ai sub capota, la panoul de sigurante, o borna speciala pentru primit curent, pentru plus. Iar minusul direct pe caroserie. E indeajuns si un mic curent ca sa porneasca. Iar de dat curent, nu ai cum sa dai de la aceasta masina.

Dar cel mai simplu e sa-ti verifici bateria mica periodic, sa nu ramai in pana. Masina pleaca si cu un curent minim din aceasta baterie, deci nu prea iti da semne de sfarsit de viata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 hours ago, Silver Arrow said:

Multumesc de info.

O sa mai citesc despre treaba cu bateriile.

Am vazut pe diverse forum-uri ca multi spun ca este sensibila ca o mimoza la surse externe de tensiune.

Bateriile chiar daca iti arata ca sunt goale ele defapt mai au cel putin 20% curent, risti sa se goleasca numai daca lasi masina nepornita o perioada foarte lunga sau daca au probleme. 

Suspensia pe aer cel mai usor de vazut e daca ai in bord 3 leduri cu L N H, butonul in stanga jos unde sunt si cele de portbagaj si fuel cap sau clasicul uitat sub masina 😁

In orice caz sunt tancuri de masini si nu au probleme daca sunt intretinute normal.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Sapro213 a spus:

Bateriile chiar daca iti arata ca sunt goale ele defapt mai au cel putin 20% curent, risti sa se goleasca numai daca lasi masina nepornita o perioada foarte lunga sau daca au probleme. 

Suspensia pe aer cel mai usor de vazut e daca ai in bord 3 leduri cu L N H, butonul in stanga jos unde sunt si cele de portbagaj si fuel cap sau clasicul uitat sub masina 😁

In orice caz sunt tancuri de masini si nu au probleme daca sunt intretinute normal.

 

Salutare,

s-a achizitionat 😋

Are un ceva cu L N H undeva prin bord.

Multumesc de ajutor.

Asa ca am trecut de la Nissan la Toyota 🙃

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Silver Arrow a spus:

Salutare,

s-a achizitionat 😋

Are un ceva cu L N H undeva prin bord.

Multumesc de ajutor.

Asa ca am trecut de la Nissan la Toyota 🙃

Km frumosi si sanatosi! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Kristian K a spus:

Km frumosi si sanatosi! :)

Multumesc 🤗

Azi daca tot aveam treaba pe la Pitesti am dat o tura Buc- Pitesti si retur.

10% mers cu 135 km/h.

Pe DN -uri, pare sa consume in jur de 7,5% mers linistit de pensionar.

Una peste alta e placuta la mers, trebuie verificat prin fata ca trancane ceva de la bucse sau capete de bara/bielete.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cuki banuiesc ca vorbesti de 2.2 diesel si probabil de masina mica.

La Lexus este motor de 3,5 L benzina, masina  este destul de inalta (CX mare), tractiune integrala, asa ca e cam greu de ajuns la 5% consum. 

Dar de ce iti consuma atata de mult pe DN? Bagi depasiri la banda rulanta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...