Jump to content

Motocicleta Electrica motor 6kw baterie 7.2kwh


Recommended Posts

Sarcină utilă 296 kg la un vehicul cu masă proprie <200kg?!? Mira-m-aș! Poate masă total admisă, caz în care rămâne payload de cca 100 kg, puțin, foarte puțin! Ca și viteza maximă dealtfel. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 6 ore, AlexImreh a spus:

Ce ziceti, poate incepe acum revolutia electrica si pt 2 roti sau nu inca?

https://electrek.co/2021/06/07/europe-gets-more-chinese-electric-motorcycle-options-and-theyre-looking-nicer-too/

od1.JPG

Nu inca,e de ajuns la masini. :)

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, AlexImreh said:

Ce ziceti, poate incepe acum revolutia electrica si pt 2 roti sau nu încă? 

https://electrek.co/2021/06/07/europe-gets-more-chinese-electric-motorcycle-options-and-theyre-looking-nicer-too/

 

od1.JPG

La 4kW (5,4hp) şi 70 km/h, pentru copii şi începători, plus low-cost (2.500$) este încurajator şi accesibil.

Chiar dacă e Zongshen, nu e rău deloc.

 

Depinde însă şi de nevoile tale de adrenalină:

 

"Zero SR/S tech specs

On the power side of things, the Zero SR/S closely mimics its sister bike, the Zero SR/F.

The Zero SR/S is powered by the same ZF 75-10 motor putting out 82kW (110 hp), 190 Nm (140 lb-ft) of torque and a 200 km/h (124 mph) top speed. The bike also wraps its frame around the same 14.4kWh battery."

A69I4755.thumb.jpg.9ccba904c2306c8262a7f805f0481304.jpg

https://electrek.co/2020/02/19/zero-sr-s-electric-motorcycle-unveiled-aerodynamic-comfort-upgrades/

Link to comment
Share on other sites

Acum 9 ore, apriliacluj a spus:

mai bine o trotineta electrica....

Odin are evident roti mai mari decat o trotineta, nu stai in picioare si poate fi inmatriculat.

Acum 8 ore, patrick1 a spus:

La 4kW (5,4hp) şi 70 km/h, pentru copii şi începători, plus low-cost (2.500$) este încurajator şi accesibil.

Chiar dacă e Zongshen, nu e rău deloc.

 

Depinde însă şi de nevoile tale de adrenalină:

 

"Zero SR/S tech specs

On the power side of things, the Zero SR/S closely mimics its sister bike, the Zero SR/F.

The Zero SR/S is powered by the same ZF 75-10 motor putting out 82kW (110 hp), 190 Nm (140 lb-ft) of torque and a 200 km/h (124 mph) top speed. The bike also wraps its frame around the same 14.4kWh battery."

A69I4755.thumb.jpg.9ccba904c2306c8262a7f805f0481304.jpg

https://electrek.co/2020/02/19/zero-sr-s-electric-motorcycle-unveiled-aerodynamic-comfort-upgrades/

Da un astfel de zero e mai puternic dar are si pret de 3-4 ori mai mare. Daca iti permiti sa dai 15-20.000euro sau chiar mai mult e super, eu vorbesc de solutie pragmatica reala de zi cu zi.

CSC City Slicker e un monkey bike uzual in China, facut de multe fabrici din China, poate importat de unii  in USA sub diverse etichete. Dar pretul din USA nu are treaba cu pretul EU unde sunt alte taxe vamale si TVA si mai ales toate motocicletele care nu au hartii COC Eu nu pot fi inmatriculate in EU folosite pe strazi legal.

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, AlexImreh said:

Dar pretul din USA nu are treaba cu pretul EU unde sunt alte taxe vamale si TVA si mai ales toate motocicletele care nu au hartii COC Eu nu pot fi inmatriculate in EU folosite pe strazi legal.

Asta este doar în hoţia huniunii la care (h)unii au aderat cu garduri, vaccinuri şi k.verzi :D

Plus taxe vamale şi TVA (pentru cine îşi permite ...).

Nu mai amintesc de rabatul comercial şi şpăgile de autorizare legală incluse.

 

Edited by patrick1
Link to comment
Share on other sites

Acum 21 ore, patrick1 a spus:

La 4kW (5,4hp) şi 70 km/h, pentru copii şi începători, plus low-cost (2.500$) este încurajator şi accesibil.

Chiar dacă e Zongshen, nu e rău deloc.

 

Depinde însă şi de nevoile tale de adrenalină:

 

"Zero SR/S tech specs

On the power side of things, the Zero SR/S closely mimics its sister bike, the Zero SR/F.

The Zero SR/S is powered by the same ZF 75-10 motor putting out 82kW (110 hp), 190 Nm (140 lb-ft) of torque and a 200 km/h (124 mph) top speed. The bike also wraps its frame around the same 14.4kWh battery."

A69I4755.thumb.jpg.9ccba904c2306c8262a7f805f0481304.jpg

https://electrek.co/2020/02/19/zero-sr-s-electric-motorcycle-unveiled-aerodynamic-comfort-upgrades/

ce mizerie...

in "blana orbitoare" termini bateria in maxim 5-6 minute.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 7 minute, florinelu07 a spus:

ce mizerie...

in "blana orbitoare" termini bateria in maxim 5-6 minute.

 

 

O porcarie sinistra de plastic,ca toate celelalte de genul...

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, florinelu07 said:

 

 

59 minutes ago, Kristian K said:

 

Nah' ... şi voi ... mofturoşilor.

E jucărie pentru copii, cât să poată merge până la şcoală şi înapoi.

Că "blană", că plastic ... doar nu vreţi şi marmură de Carrara la preţul ăsta de 2.495$ pentru hamericani şi 4.999€ pentru rumâni :crack: (cu TVA, ICM, ITP, RCA, CAS, COC inclus).

Link to comment
Share on other sites

La 16.11.2021 la 2:53, AlexImreh a spus:

Ce ziceti, poate incepe acum revolutia electrica si pt 2 roti sau nu încă? 

https://electrek.co/2021/06/07/europe-gets-more-chinese-electric-motorcycle-options-and-theyre-looking-nicer-too/

 

od1.JPG

Te-ai reactivat mestere?

Pe cine mai vrei sa inseli la pret acum, incercand sa-ti vinzi iar DR-Z-ul??

 

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 5 ore, patrick1 a spus:

 

Nah' ... şi voi ... mofturoşilor.

E jucărie pentru copii, cât să poată merge până la şcoală şi înapoi.

Că "blană", că plastic ... doar nu vreţi şi marmură de Carrara la preţul ăsta de 2.495$ pentru hamericani şi 4.999€ pentru rumâni :crack: (cu TVA, ICM, ITP, RCA, CAS, COC inclus).

pai eu la tzoacla am bateria de 0,5kw pentru un motor de 0,25kw deci notabil mai bine decat fierul de mai sus.

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, florinelu07 said:

pai eu la tzoacla am bateria de 0,5kw pentru un motor de 0,25kw deci notabil mai bine decat fierul de mai sus.

Ăi fi având tu ţoaclă d'asta buleftrică dar ... dacă tata n'o dat 4.999 de biştari pe ea (şi nici pe tine) cu ce te lauzi? :crack:

 

Că tata hamericanu' dă cu mult sub jumate ... faţă de tata rumânu'.

Bleah!

Baril baftalo !!!

Link to comment
Share on other sites

  • Admin
Acum 8 ore, florinelu07 a spus:

in "blana orbitoare" termini bateria in maxim 5-6 minute.

Dragă, asta e scula de hipsteri ecologiști cu grija zilei de mâine, nu e pentru pălmași 🥱

Link to comment
Share on other sites

La 16.11.2021 la 2:53, AlexImreh a spus:

Ce ziceti, poate incepe acum revolutia electrica si pt 2 roti sau nu încă? 

https://electrek.co/2021/06/07/europe-gets-more-chinese-electric-motorcycle-options-and-theyre-looking-nicer-too/

 

od1.JPG

In coburi poți să pui extra baterii?

Cum zicea un coleg: pleci cu chiloții de pe tine și cardul.

Link to comment
Share on other sites

CSC City Slicker e un monkey bike uzual in China, facut de multe fabrici din China, poate importat de unii  in USA sub diverse etichete. Dar pretul din USA nu are treaba cu pretul EU unde sunt alte taxe vamale si TVA si mai ales toate motocicletele care nu au hartii COC Eu nu pot fi inmatriculate in EU folosite pe strazi legal.

La 17.11.2021 la 18:47, frigider a spus:

In coburi poți să pui extra baterii?

Cum zicea un coleg: pleci cu chiloții de pe tine și cardul.

Teoretic s-ar putea pune staga dreapta cate 10kg baterii, pt a creste autonomica cu 50%, am discutat asta cu producatorul, noi facem baterii custom. Am comandat un sample si intentionez sa il testez/folosesc asa cum am folosit DRZ400, autonomie cam 150km cu bagaje minimale, viteze cam max 80/h pe drumuri secundare numai. Am facut tura de 5 zile Cluj-Maramures-Moldova, am avut doar un rucsac in spate, lung sa stea pe sea, cu slana ceapa si 3-5 tricouri, mai mult nu trebuie pt cateva zile. https://aleximreh.wordpress.com/2014/09/03/40914/

La 17.11.2021 la 9:40, Djebelu' a spus:

Te-ai reactivat mestere?

Pe cine mai vrei sa inseli la pret acum, incercand sa-ti vinzi iar DR-Z-ul??

 

 

Nu voi raspunde la grobieni. Dau acest comment doar ca sa spun ca voi ignora in continuare obrazniciile. DRZ-ul e bine mers, da poate il puteam vinde mai ieftin mai demult, dar am cerut pret maximal atunci pt ca nu ma induram sa il vand oricum si l-am folosit cu placere in tot acest timp, mersi de grija. https://aleximreh.wordpress.com/2014/09/03/40914/ Dar intr-adevar acum ar fi o varianta sa vand DRZ-ul sa folosesc acest Odin in Oras si trasee scurte. Am schimbat recent lant, pinioane, semeringuri, ulei desigur, DRZ-ul e in continuare bine ingrijit in stare foarte buna.

dagebos.png

La 17.11.2021 la 15:27, patrick1 a spus:

Ăi fi având tu ţoaclă d'asta buleftrică dar ... dacă tata n'o dat 4.999 de biştari pe ea (şi nici pe tine) cu ce te lauzi? :crack:

 

Că tata hamericanu' dă cu mult sub jumate ... faţă de tata rumânu'.

Bleah!

Baril baftalo !!!

In USA nu au TVA si taxe ca in UE. Taxele vamale la ebike complet pot depasi 70%, am vorbit recent cu un comisionar vamal care a vamuit in Cluj recent ebicle. In al doilea rand costurile de omologare de tip la fel pot fi zeci de mii Euro, un brand care a facut furori in piata asta, a reusit sa faca omologarea de tip doar dupa 2 ani de incercari. Ca sa nu mai spun ca firme ce au facut importuri cu tva si taxe vamale platite regulamentar, s-au trezit dupa multe luni cu taxe in plus pana la 70% retroactive !!, asa numite taxe de antidumping de la birocratii din Bruxelles.

Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, AlexImreh said:

In USA nu au TVA si taxe ca in UE. ...

Şi nu sunt permise nici afaceri "piramidale" (prin n geambaşi intermediari). Eee ...

D.I.Y.

Dar nu pricep de ce nu se "produc" (asamblează) în România? Cu "volatilizare" de sumedenie de taxe, mai puţin şpăgile către funcţionarii corupţi şi perverşi ai s(t)atului?

Link to comment
Share on other sites

La 17.11.2021 la 1:08, patrick1 a spus:

Adică 2.495$=5.000€ ? apa, aerul ... :D

Vad ca faceti confuzii, cineva a comentat de un ebike din USA la 2500usd care nu este Odin, nu se compara cu modelul care spun eu ca e disponibil la pret rezonabil, fiind echivalent ca si comportament cu un KTM Duke 125. Cand e vorba de pret trebuie sa se tina cont ca acel pret include benzina in avans pentru circa 120-150.000km. Odin il pot oferi (mag online imoto.ro) si se poate inmatricula. Nu vorbesc in general de moto electrice, nu vorbesc de tot felul de modele care nu au autonomie, nu sunt disponibile stoc Europa sau nu se pot inmatricula.

Acum 3 ore, patrick1 a spus:

Şi nu sunt permise nici afaceri "piramidale" (prin n geambaşi intermediari). Eee ...

D.I.Y.

Dar nu pricep de ce nu se "produc" (asamblează) în România? Cu "volatilizare" de sumedenie de taxe, mai puţin şpăgile către funcţionarii corupţi şi perverşi ai s(t)atului?

O asamblare CKD implica o piata mai mare gen Germania. Sau o finantare puternica, gen fabrica  DHS de la Deva care exporta 2/3 din productie in Vest.

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, AlexImreh a spus:

Odin il pot oferi

Dacă ești implicat în comercializarea unui produs dar ignori total o întrebare justificată pe care am pus-o de 2 ori deja succesul e aproape, clar... 

Link to comment
Share on other sites

On 11/16/2021 at 2:53 AM, AlexImreh said:

Ce ziceti, poate incepe acum revolutia electrica si pt 2 roti sau nu încă? 

 

5 hours ago, AlexImreh said:

...

Cand e vorba de pret trebuie sa se tina cont ca acel pret include benzina in avans pentru circa 120-150.000km.

...

Aşa a "cugetat" şi ... & Cuie Mîţu: revoluţia electrică începe cu umflarea în pene..le (="liberalizarea") preţului la energie unde acesta include ceva lumânări şi lemne în avans pentru circa 120-150.000 de ani.

Similar cu preţul vacii (nebune) care se vinde cu contravaloarea (inclusă a) viţeilor pe care îi va naşte (sau nu?) în următorii ... ani şi care "amortizează" valoarea "investiţiei" :lol: (Păcală) - "justificând" preţul (payload).

Morală: nu contează cât costă un produs (de cct) ci speranţa în cât vei economisi cu el. Sau fără el.

 

 

 

 

 

 

 

Valabil şi pentru Covid :crack:

Link to comment
Share on other sites

"

Acum 6 ore, @AlexImreh a spus:

...

Cand e vorba de pret trebuie sa se tina cont ca acel pret include benzina in avans pentru circa 120-150.000km.

...

"

Eu nu inteleg,is mai prost asa: curentul cu care o vei incarca in urmatorii 120-150k km este gratis adica inclus in pret?

Iar bateriile ce vor deceda de cateva ori la km aia is tot gratis? :)

Link to comment
Share on other sites

La 18.11.2021 la 23:07, AlexImreh a spus:

...Nu voi raspunde la grobieni. Dau acest comment doar ca sa spun ca voi ignora in continuare obrazniciile. DRZ-ul e bine mers, da poate il puteam vinde mai ieftin mai demult, dar am cerut pret maximal atunci pt ca nu ma induram sa il vand oricum si l-am folosit cu placere in tot acest timp, mersi de grija.

...

Nu stiu zau care e grobianul dintre noi doi,tu ca ai vrut sa tragi teapa la vreo doi de pe forum(cine stie cati au mai fost si dinafara...)schimband din mers regulile jocului prin cererea unui pret mai mare in ultimul moment sau eu ca nu am uitat ceea ce ai intentionat sa faci,asta ca sa stie si ceilalti useri de pe forum ce fel de om esti,nu ce vinzi.

Faptul ca vrei sa vinzi chestii verzi,nu te spala de pacate...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...