Sari la conținut

Simering Ambielaj Honda


Alezzz
 Share

Postări Recomandate

Buna!Am o Honda cr 80 si sa dus simeringul de la ambielaj am inceput sa scoata mult fum si sa manance uleiul din cutie.Cand sa il schimb am vazut pe internet o metoda sa il scot cu un burghiu mic sa dau doua gauri in simering si sa bag doua suruburi sa sa il scot dar ca sa dau gaura cu burghiu a alunecat si am zgariat carterul am facut un sant de un milimetru sau si mai putin de atunci degeaba schimb simeringul ca nu are efect doar daca pun putin silicon dar nu tine decat vreo 10 ore de functionare ce pot sa fac?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

52 minutes ago, Alezzz said:

... am inceput sa ... fum ...

... am vazut pe internet o metoda sa il scot cu un burghiu ...

ce pot sa fac?

1. Să te laşi de fumat

2. Să foloseşti ochelari dacă nu vezi clar

3. Maşina de găurit să fie una verticală (nu de mână)

4. Ceva medicamente pentru Parkinson (dacă tremură mâna)

5. Să arunci internet-ul

6. Metoda

7. Şi motorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 24 minute, Daviddd a spus:

Când am început sa citesc fix asta aveam în gand, sa îți zic sa ai grija sa nu zgârii ceva. 

Pune o poza sa vedem mai exact de ce e vorba

Aveam o poza dar daca o gasesc o pun aici

Acum 26 minute, Daviddd a spus:

Când am început sa citesc fix asta aveam în gand, sa îți zic sa ai grija sa nu zgârii ceva. 

Pune o poza sa vedem mai exact de ce e vorba

Dar se mai poate face ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

P.S. Găurile pentru ambielaj se prelucrează în fabrică prin frezare CNC, pe jumătăţi de carter goale, asamblate şi dintr-o singură prindere. Asta pentru menţinerea axialităţii şi paralelismului dintre arbori.

Soluţia ar fi o demontare completă şi cămăşuire a carterului, cu centrare, frezare precisă şi bucşă de reparaţie strunjită şi presată în zona de simering distrusă de tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Alezzz a spus:

Aveam o poza dar daca o gasesc o pun aici

Dar se mai poate face ceva?

Fa o poza și pune-o sa vedem exact cum arata "lucrarea" ca sa ne puteam da cu părerea 

Poate nu ai făcut-o așa de grav și te putem ajuta fără sa treci prin operații costisitoare 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 18.11.2021 la 11:07, Daviddd a spus:

Fa o poza și pune-o sa vedem exact cum arata "lucrarea" ca sa ne puteam da cu părerea 

Poate nu ai făcut-o așa de grav și te putem ajuta fără sa treci prin operații costisitoare 

 

Nu mai gasesc poza dar santul are jumate de milimetru adâncime oare nu este ceva ca si siliconul dar sa fie mult mai tare?

La 18.11.2021 la 11:07, Daviddd a spus:

Fa o poza și pune-o sa vedem exact cum arata "lucrarea" ca sa ne puteam da cu părerea 

Poate nu ai făcut-o așa de grav și te putem ajuta fără sa treci prin operații costisitoare 

 

Am gasit poza 

20211119_145431.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Acum 3 ore, Alezzz a spus:

Nu mai gasesc poza dar santul are jumate de milimetru adâncime oare nu este ceva ca si siliconul dar sa fie mult mai tare?

Daca tie iti e greu sa faci o poza la motocicleta ta ca noi sa te ajutam tot pe tine noi de ce sa ne gândim la posibile rezolvări? 

Vezi ca e pe shr motors cu gasket negru foarte rezistent, cauta si pune un strat foarte fin acolo, vezi sa nu fie ieșit in relief sa zgarii si simeringul nou

DAR OBOSESTE-TE SI DĂ-NE SI NOUA O POZA SA ITI ZICEM MAI CLAR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, Daviddd a spus:

 

Daca tie iti e greu sa faci o poza la motocicleta ta ca noi sa te ajutam tot pe tine noi de ce sa ne gândim la posibile rezolvări? 

Vezi ca e pe shr motors cu gasket negru foarte rezistent, cauta si pune un strat foarte fin acolo, vezi sa nu fie ieșit in relief sa zgarii si simeringul nou

DAR OBOSESTE-TE SI DĂ-NE SI NOUA O POZA SA ITI ZICEM MAI CLAR

Am pus poza nu era vorba de obosit dar acum motorul e montat dar aveam o poza de mai de mult si aia o cautam nu e vorba de lene sau ceva 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-ai făcut pe șanț! Așa e când te bagi la chestii pe care nu știi să le faci. 

Acolo doar un bicomponent gen "metal lichid" cu care să "chituiești" după ce șlefuiești și degresezi ar putea să țină, masticul de garnituri nu. Dar trebuie pus cât trebuie și șlefuit cu un calapod după, așa că îți recomand să nu te apuci de capul tău că iar iese o nefăcută. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Alezzz said:

acum motorul e montat dar aveam o poza de mai de mult

?!

Adică "problema" nu mai este actuală?

 

Ce aş fi făcut eu acolo (după degresare) ar fi o "pană" prelucrată (cu pila) semirotund din sărmă de cupru decălit (diametru adecvat), pusă în şanţ şi presată odată cu simeringul şi eventual unsă cu Loctite 401.

Doar că ai la dispoziţie câteva secunde ca să montezi totul corect şi etanş.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 42 minute, patrick1 a spus:

?!

Adică "problema" nu mai este actuală?

 

Ce aş fi făcut eu acolo (după degresare) ar fi o "pană" prelucrată (cu pila) semirotund din sărmă de cupru decălit (diametru adecvat), pusă în şanţ şi presată odată cu simeringul şi eventual unsă cu Loctite 401.

Doar că ai la dispoziţie câteva secunde ca să montezi totul corect şi etanş.

Dar nu poate sa intre in ambielaj si daca nu imi puteti spune mai exact va rog

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Alezzz said:

Dar nu poate sa intre in ambielaj si daca nu imi puteti spune mai exact va rog

Sârma de cupru (decălită) prelucrată semirotund după forma şanţului pe care îl va umple o laşi mai lungă (în L peste buza de aluminiu), presezi simeringul şi peste ea (unsă subţire cu Loctite 401). Forma ei în L o va împiedica să intre mai adânc decât ai nevoie. După montaj vei tăia capătul de sârmă rămas în afară.

Degresezi şanţul şi sârma în prealabil, în zona de montaj.

Simeringul va presa elastic şi "dopul" astfel introdus, plus etanşarea produsă după uscarea adezivului 401 (1-2 picături sunt suficiente).

http://e-adezivi.ro/loctite-401--20-g/44.htm

loctite-401--20-g-44-1.jpg.48364c169d5a4c4efc8eb4d0733534e7.jpg

Decălirea sârmei de cupru o poţi face prin înroşire la flacără de gaz (aragaz) cu răcire imediată şi bruscă în apă.

Astfel devine moale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...