Sari la conținut

Accident rutier în Pasajul Unirii; un motociclist a murit


ionutpm
 Share

Postări Recomandate

Hsmbp, a ieșit și dot-ul la interval, cred că ăla l-a omorât! 

Mai degrabă în pasaj se face o mâzgă de la zoaiele depuse (ulei, motorină, ce mai curge din cazanele care uneori staționează în tunel) și umiditatea omniprezentă. 

Cu stâlpii nu e rea ideea. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 108
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 1 oră, george13 a spus:

Poate un radar permanent ar rezolva situatia.

Nimic nu va schimba situatia.Atentie Atentie si iar mers Atent, in rest nimic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Pandy a spus:

Nu mai sunteti carcotasii de alta data. 
 

Baiatul avea permis de conducere de 3 zile, iar magnificul dot era din 2003. Spor la teorii. 

Pacat de inca o viata pierduta absolut aiurea.

Sper ca familia sa poata trece peste aceasta nenorocire.... 😪

 

Cel mai important aspect este din pacate lipsa de experienta. Constat ca sunt colegi cu experienta care se lauda cu cat de repede o ard ei prin pasaj si croseteza printre masini.

 

Cele mai periculoase zone din pasaj sunt intrarea si iesirea, mai ales daca esti ziua cu lumina puternica. Noaptea nu este le fel de  periculos. Acomodarea ochiului dureaza suficient ca sa ai niste metri pe care circuli in orb.

De asemenea intrarea dinspre Coltea mai ridica problema curbei spre stanga ceea ce face sa nu ai vizibilitate la ceea ce este in fata, inclusiv pe jos. Daca nu esti familiar cu aceasta curba si nu te-ai incadrat corect nu e de bine. Mai ales daca ai si viteza. Nu este ca la masina sa mai tragi un pic de volan si gata.

 

Inca ceva: am intalnit motociclisti cu viziera fumurie care intrau ca racheta in pasajul Unirii. Loterie curata.

 

De asemenea toamna si primavara, existand o diferenta de temperatura intre pasaj si exterior, se formeaza un condens fin pe asfalt care se transforma intr-o mazga periculoasa. Acesat probloema nu are solutie, tunelul neavand ventilatie. In aceasta situatie DOT-ul devine neesential.

 

Personal cand sunt pe moto, de cate ori se poate, evit folosirea pasajelor subternare.

 

Probabil ca un radar permanent ar rezolva problema accidentelor la intrarea in pasaj. Nu si pentru motociclsitii ''true'' cu numarul rabatat sau montat sub sa....

 

@September  voi visati cai verzi pe pereti ... Ce contraviraj bai nene? Care scoala de soferi? Poti sa le spui de 100.000 de ori ca pe moto nu prea ai ocazia sa greseti de doua ori. Ei tot zmei se vor crede. Iar la prima situatie in afara normaluli se tavalesc pe jos.

 

Si inca o chestie pentru cei mai tineri care citesc pe aici: problema zonelor alunecoase cauzate de condens se pune nu doar in pasajele subterane ci si la cele supraterane (adica poduri).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, Djenavar said:

Nimic nu va schimba situatia.Atentie Atentie si iar mers Atent, in rest nimic

Sunt de acord, atentia e totul. Nu voiam sa spun ca n-o sa mai fie accidente, nu sunt chiar asa naiv, dar macar ar fi mai mica probabilitatea sa fie mortale. Daca te respingi piezis de un zid longitudinal cu directia de mers faci fracturi si bube multe, dar daca te izbesti de unul frontal, sunt mari sanse sa ramai acolo de tot. Vorba lui Newton, nu viteza omoara, ci oprirea brusca.

Nu stiu cum se fac adresele astea, cineva cu cunostinte pe la politie ne poate spune. Adresa e ceva cat de cat oficial, o petitie online e cam degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 hours ago, PzKpfW said:

 

A ricoșat cel mai probabil din stâlp într-o altă mașină.

Posibil ... :( 

 

Însă nici cu anvelopele "moderne" (plastic /nylon /poliester) nu mi-e ruşine, care conţin orice altceva în afară de cauciuc şi au o slabă aderenţă la ud /mâzgă. Unele "gume" sunt periculoase şi la cald sau când se încălzesc datorită presiunii reduse "uitate" în pneu şi neverificate la plecare.

https://www.hsptrial.com/nylon-overlays-an-important-tire-safety-feature/

 

Plus că se depune mâzgă petrolieră din gaze de eşapament condensate pe mixtura asfaltică la intrarea şi ieşirea din pasajele subterane unde curenţii de aer sunt puternici şi apar diferenţe de temperatură notabile.

Care mixtură nu prea se vede să mai conţină în ea şi oarece pietricele pentru ceva aderenţă.

Luceşte ... "oglindă" :(

23 hours ago, ionutpm said:

?mmid=5389f566a9ea0c5211

 

:( 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, Edd a spus:

Constat cu dezamagire ca sunt atat de multi motociclisti si pe aici, unii cu experienta, care inca mai dau vina pe altcineva sau altceva, pentru greselile lor. Periculos obicei, domnilor...

Corect. Raspundem pentru erorile noastre.

 

Pentru cei care s-au ambalat cu Primaria, Politia, radare etc:  Primaria si-a facut datoria, la intrarea in pasaj exista un indicator de limitare viteza la 40 km/h pe care nu il respecta mai nimeni.

 

La fel cum este si un indicator de limitare viteza pe Podul Ciurel, si in multe alte locuri, asa cum exista linii continue pe are multi le ignora etc etc etc.

 

Copilul asta a facut si el o tampenie si din pacate a platit un pret mult prea mare.

 

Daca insa ma gandesc cum plangeau cativa motociclisti juniori  dupa nefericitul ala de vlogger care era zmeu pe moto pina s-a infipt intr-o masina pe B-dul Tineretului acu' cateva luni si din pacate a si murit, nu ma mira ca se intampla astfel de chestii cu incepatori.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 minutes ago, Edd said:

Constat cu dezamagire ca sunt atat de multi motociclisti si pe aici, unii cu experienta, care inca mai dau vina pe altcineva sau altceva, pentru greselile lor. Periculos obicei, domnilor...

No prisoners! :D

Subiectul insa era fara experienta :( 

Cati ar trebui (anual) sa mai moara (pe doua roti), in acel pasaj, in "doctrina" MEV?

 

Nota: MEV = mortul-e-vina, nu mega-electron-volt.

3 minutes ago, Silver Arrow said:

la intrarea in pasaj exista un indicator de limitare viteza la 40 km/h

Dar indicatorul "drum alunecos" sau "alte pericole" exista?

Pentru ca acolo a murit (cel putin) cate un motociclist in fiecare an.

On 11/20/2021 at 12:27 PM, patrick1 said:

 

Nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, patrick1 a spus:

Dar indicatorul "drum alunecos" sau "alte pericole" exista?

Da, este indicator de drum alunecos. Ba chiar doua, unul cu fulg de nea si unul fara.

Indicator de limitare de viteza sunt 4: doua din tabla si doua tabele electronice.

Si un indicator de depasire interzisa. Si asta este pentru majoritatea optional. Ca si linia continua din pasaj.

Viteza normala de deplasare: de la 60 km/h in sus.

image.thumb.png.b9c2c64d979a5f39771aa94aa050b21a.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 minutes ago, Silver Arrow said:

Da, este indicator de drum alunecos. Ba chiar doua, unul cu fulg de nea si unul fara.

Indicator de limitare de viteza sunt 4: doua din tabla si doua tabele electronice.

Si un indicator de depasire interzisa. Si asta este pentru majoritatea optional. Ca si linia continua din pasaj.

Viteza normala de deplasare: de la 60 km/h in sus.

image.thumb.png.b9c2c64d979a5f39771aa94aa050b21a.png

Da, este.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Morala: de ce sa refacem stratul asfaltic alunecos cu unul "aspru" si aderent, cand o tabla (doua) amplasate pe traversa costa mult mai putin?

Pentru ca stim ca este alunecos si periculos (si ca se moare pe acolo) dar ne doare la pedala ... MEV.

P.S. Nu stim la ce viteza a pierdut controlul >40, <40 ...

Stim insa ca nu este primul ...

Corect?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie nu mi se pare alunecoasa zona, dupa cum a zis cineva mai sus sunt vreo 2 canale denivelate si un damb care te arunca spre stanga daca vii tare. Eu prefer sa intru in pasaj de pe banda 1 ca mi se pare mai lejer, de pe banda doi e oarecum strans virajul si imi da impresia ca ma arunca in stalpii aia de pe mijloc chiar si cand sunt cu masina asa ca imi fac viata mai usoara si nu fortez. Nu vreau sa stiu daca iei un canal din ala cu roata fata unde te duci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa puna astfalt, sa uneasca stalpii, sa bla bla bla. Cum ar fi daca ati respecta in plm regurile de circulatie si semnele, gasiti-va bunul simt si mai ales sa mergeti in plm cu capu pe umeri. GANDITI! numai trageti de acceleratia aia ca chiorii si apoi veniti sa plangeti ca am alunecat pe asfalt ca nu era grip de MotoGP

 

incepator, asta nu tre sa mearga cu -10Km/h fata de viteaza legala sau au schimbat legislatia? la 30 de km la ora mai ca trebuia sa puna copitele jos sa nu cada cu curu de planeta de la prea putina viteza..

 

stati acasa daca tot visati sa va faca statul drumuri 100% sigure ca alea nu se vor intampla in veci.

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

 

Acum 10 ore, Silver Arrow a spus:

Pacat de inca o viata pierduta absolut aiurea.

Sper ca familia sa poata trece peste aceasta nenorocire.... 😪

Cel mai important aspect este din pacate lipsa de experienta. Constat ca sunt colegi cu experienta care se lauda cu cat de repede o ard ei prin pasaj si croseteza printre masini.

 

Silver, comentez fff rar la accidente fiindca consider sectiunea asta un fel de fief al cioclilor si urii, din care nimeni nu invata nimic oricum.

De citit, citesc, da, si mi-a sarit in ochi replica de mai sus. 

Nu sunt 100% de acord cu tine si consider ca mersul pe soselele din Romania este 80%, suicid din start din cauza drumurilor si infrastructurii aferente. 

Nu iti dai seama de treaba asta pana nu stai perioade f lungi afara (cat sa te dezobisnuiesti), dupa care revii in tara. 

Plecam de la compozitia/rugozitatea asfaltului, marcajele de pe sosea, indicatoare, ba chiar si sincronizarea impecabila dintre autoritati si proprietarii aplicatilor de navigatie.

Ca un exemplu, din cauza lacunelor masive vizavi de ce am scris eu, in Romania este nebunie sa mergi cu motocicleta noaptea.

 

Vin din ce in ce mai rar in tara, dar acum cateva saptamani m-am incapatanat sa raman cateva zile in plus acasa pentru a ma mai plimba cu motocicleta pe rute din tara pe care nu am mai fost de multi ani. 

No comment. Si am fost pe niste drumuri nu f circulate si care candva (dupa standardele si ideile mele de atunci) aveau asfalt f bun.

In Romania, dmpdv, trebuie sa te ghidezi mereu dupa sintagma "nu stii niciodata ce se poate intampla". 

Ceea ce face total contraproductiva pasiunea asta sau, daca iti asumi asa ceva, trebuie sa pleci din start cu ideea asta in casca. 

La 3 zile de carnet, si probabil o varsta frageda, nu stiu ce sanse avea sa stie lucrurile astea. 

Cuvintele sunt de prisos. 

🕯️

 

 

Acum 10 ore, Silver Arrow a spus:

De asemenea toamna si primavara, existand o diferenta de temperatura intre pasaj si exterior, se formeaza un condens fin pe asfalt care se transforma intr-o mazga periculoasa. Acesat probloema nu are solutie, tunelul neavand ventilatie. 

Suntem in 2021, in zona ultracentrala a unei capitale. Europene pe deasupra. 

Solutia este super banala. Ca nu si in Ro, partea doua.

 

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, _Raul_ a spus:

 

Silver, comentez fff rar la accidente fiindca consider sectiunea asta un fel de fief al cioclilor si urii, din care nimeni nu invata nimic oricum.

De citit, citesc, da, si mi-a sarit in ochi replica de mai sus. 

Nu sunt 100% de acord cu tine si consider ca mersul pe soselele din Romania este 80%, suicid din start din cauza drumurilor si infrastructurii aferente. 

Nu iti dai seama de treaba asta pana nu stai perioade f lungi afara (cat sa te dezobisnuiesti), dupa care revii in tara. 

Plecam de la compozitia/rugozitatea asfaltului, marcajele de pe sosea, indicatoare, ba chiar si sincronizarea impecabila dintre autoritati si proprietarii aplicatilor de navigatie.

Ca un exemplu, din cauza lacunelor masive vizavi de ce am scris eu, in Romania este nebunie sa mergi cu motocicleta noaptea.

 

Vin din ce in ce mai rar in tara, dar acum cateva saptamani m-am incapatanat sa raman cateva zile in plus acasa pentru a ma mai plimba cu motocicleta pe rute din tara pe care nu am mai fost de multi ani. 

In Romania, dmpdv, trebuie sa te ghidezi mereu dupa sintagma "nu stii niciodata ce se poate intampla". 

Ceea ce face total contraproductiva pasiunea asta sau, daca iti asumi asa ceva, trebuie sa pleci din start cu ideea asta in casca. 

La 3 zile de carnet, si probabil o varsta frageda, nu stiu ce sanse avea sa stie lucrurile astea. 

Cuvintele sunt de prisos. 

 

 

 

Salutare!

De acord ca mersul cu moto in RO este periculos, dar nu mai mult decat in alte parti. Asta dupa statistica accidentelor. Insa tipul de pericole este cu totul altul.

Da, mersul noaptea in RO nu este recomandat, nici cu moto nici cu auto, doar ca uneori nu ai incotro si o faci. Si iti iei masuri e prevedere.

Asa este ca nu intotdeauna indicatoarele sunt chiar asa cum trebuie, ca asfaltul poate fi o capcana. Dar de obicei semnalizarile rutiere exista, doar ca ne doare la basca de ele. Sunt pentru fraieri.

 

Apropo de sintagma ta "nu stii niciodata ce se poate intampla":  in RO majoritatea soferilor sau motociclistilor gandesc ca  "mie nu mi se poate intampla", sau varinata un pic mai tematoare ''doar nu o sa mi se intample tocmai mie''. Rezultatul se vede: jupani absoluti la numarul de decese in accidente auto din UE.

 

In cazul de fata din pacate nu starea drumului sau lipsa indicatoarelor a fost cauza. Cum ai spus: Cuvintele sunt de prisos. 

 

Motivele pentru care fii-mea nu se mai da cu moto prin RO nu sunt cele enumerate de tine, ci in primul rand agresivitatea soferilor combinata cu nerespectarea regulilor de circulatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 14 minute, Silver Arrow a spus:

Motivele pentru care fii-mea nu se mai da cu moto prin RO nu sunt cele enumerate de tine, ci in primul rand agresivitatea soferilor combinata cu nerespectarea regulilor de circulatie.

 Care sunt rezultatul a ce, Silver?

Nu a faptului ca nu ai infrastructura si oamenii ajung dincolo de orice normalitate ca si comportament? 

Si de ce crezi ca li se rupe oamenilor de indicatoare si marcaje in Ro? Nu fiindca sunt inoportune? 

Adica ai intrat cu 40 intr-un pasaj ca sa iti dai seama ca poti trece cu 80. Pai a doua oara prost sa fii sa mai faci asa ceva.

In tarile de la Austria incolo daca vezi ca scrie limita 20 sau 30 clar atata este. Nu ma intreba cum am aflat.

Nu vorbim iar despre incompetenta generalizata, cel mai probabil si la nivelul scolii de soferi? 

Si cati copiii de 18 ani crezi ca stiu ca traiesc intr-o tara bananiera si ca nu o sa le tina nimeni spatele, nicicand? 

Si ca intr-o tara cu apa calda ai ventilatie excesiva in tuneluri si marcaje electronice, care cand e cazul te avertizeaza sa mergi cu 40, cand nu, ca poti merge cu 80. 

Era sa ma fac bucati la o depasire la 50-60 la ora pe centura Bucurestiului acum vreo 12 ani cand mi-a intrat Tenerele intr-un balans aproape de necontrolat de la valurile alea facute de tiruri de-a lungul soselei, paralele nu perpendiculare pe sensul de mers., 

Erau pe zeci de km, nu intram prima data in ele si tot m-au surprins desi aveam deja viteza mica, motor usor si suspensii de off-road. 

Poate asa a fost si copilul asta. 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

25 minutes ago, _Raul_ said:

Era sa ma fac bucati la o depasire la 50-60 la ora pe centura Bucurestiului acum vreo 12 ani cand mi-a intrat Tenerele intr-un balans aproape de necontrolat de la valurile alea facute de tiruri de-a lungul soselei, paralele nu perpendiculare pe sensul de mers., 

Erau pe zeci de km, nu intram prima data in ele si tot m-au surprins desi aveam deja viteza mica, motor usor si suspensii de off-road. 

Poate asa a fost si copilul asta. 

Şi nu doar de TIR-uri ... "pielea" şoselei "pleacă" la plimbare, prin uzură (şi proastă calitate a materialelor /lucrărilor).

Cam asta am presupus şi eu :(

 

On 11/20/2021 at 12:27 PM, patrick1 said:

"Şanţurile" (mai ales longitudinale) care se formează cu denivelări în stratul de uzură asfaltic sunt extrem de periculoase. Nici nu se prea văd de la distanţă şi "trag" pe neaşteptate şi brusc de direcţie sau de spate.

 

Mai ales pe 2 roţi.

Editat de patrick1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Cavaleru a spus:

 

 

incepator, asta nu tre sa mearga cu -10Km/h fata de viteaza legala sau au schimbat legislatia? la 30 de km la ora mai ca trebuia sa puna copitele jos sa nu cada cu curu de planeta de la prea putina viteza..

 

 

-20km dar doar in afara orasului se aplica regula. In oras ai tot 50km viteza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 minutes ago, DiarM said:

-20km dar doar in afara orasului se aplica regula. In oras ai tot 50km viteza

Atunci apare întrebarea:

Care este viteza maximă la care poţi lovi cu capul un stâlp-coloană de beton, ca să supravieţuieşti?

20Km/h, 30Km/h, 40Km/h?

Dar cu coloana vertebrală?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...