Sari la conținut

Accident rutier în Pasajul Unirii; un motociclist a murit


ionutpm
 Share

Postări Recomandate

3 hours ago, Djenavar said:

Nimic nu va schimba situatia.Atentie Atentie si iar mers Atent, in rest nimic

Sunt de acord, atentia e totul. Nu voiam sa spun ca n-o sa mai fie accidente, nu sunt chiar asa naiv, dar macar ar fi mai mica probabilitatea sa fie mortale. Daca te respingi piezis de un zid longitudinal cu directia de mers faci fracturi si bube multe, dar daca te izbesti de unul frontal, sunt mari sanse sa ramai acolo de tot. Vorba lui Newton, nu viteza omoara, ci oprirea brusca.

Nu stiu cum se fac adresele astea, cineva cu cunostinte pe la politie ne poate spune. Adresa e ceva cat de cat oficial, o petitie online e cam degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 81
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 11 minute, Edd a spus:

Constat cu dezamagire ca sunt atat de multi motociclisti si pe aici, unii cu experienta, care inca mai dau vina pe altcineva sau altceva, pentru greselile lor. Periculos obicei, domnilor...

Corect. Raspundem pentru erorile noastre.

 

Pentru cei care s-au ambalat cu Primaria, Politia, radare etc:  Primaria si-a facut datoria, la intrarea in pasaj exista un indicator de limitare viteza la 40 km/h pe care nu il respecta mai nimeni.

 

La fel cum este si un indicator de limitare viteza pe Podul Ciurel, si in multe alte locuri, asa cum exista linii continue pe are multi le ignora etc etc etc.

 

Copilul asta a facut si el o tampenie si din pacate a platit un pret mult prea mare.

 

Daca insa ma gandesc cum plangeau cativa motociclisti juniori  dupa nefericitul ala de vlogger care era zmeu pe moto pina s-a infipt intr-o masina pe B-dul Tineretului acu' cateva luni si din pacate a si murit, nu ma mira ca se intampla astfel de chestii cu incepatori.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, patrick1 a spus:

Dar indicatorul "drum alunecos" sau "alte pericole" exista?

Da, este indicator de drum alunecos. Ba chiar doua, unul cu fulg de nea si unul fara.

Indicator de limitare de viteza sunt 4: doua din tabla si doua tabele electronice.

Si un indicator de depasire interzisa. Si asta este pentru majoritatea optional. Ca si linia continua din pasaj.

Viteza normala de deplasare: de la 60 km/h in sus.

image.thumb.png.b9c2c64d979a5f39771aa94aa050b21a.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie nu mi se pare alunecoasa zona, dupa cum a zis cineva mai sus sunt vreo 2 canale denivelate si un damb care te arunca spre stanga daca vii tare. Eu prefer sa intru in pasaj de pe banda 1 ca mi se pare mai lejer, de pe banda doi e oarecum strans virajul si imi da impresia ca ma arunca in stalpii aia de pe mijloc chiar si cand sunt cu masina asa ca imi fac viata mai usoara si nu fortez. Nu vreau sa stiu daca iei un canal din ala cu roata fata unde te duci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa puna astfalt, sa uneasca stalpii, sa bla bla bla. Cum ar fi daca ati respecta in plm regurile de circulatie si semnele, gasiti-va bunul simt si mai ales sa mergeti in plm cu capu pe umeri. GANDITI! numai trageti de acceleratia aia ca chiorii si apoi veniti sa plangeti ca am alunecat pe asfalt ca nu era grip de MotoGP

 

incepator, asta nu tre sa mearga cu -10Km/h fata de viteaza legala sau au schimbat legislatia? la 30 de km la ora mai ca trebuia sa puna copitele jos sa nu cada cu curu de planeta de la prea putina viteza..

 

stati acasa daca tot visati sa va faca statul drumuri 100% sigure ca alea nu se vor intampla in veci.

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

 

Acum 10 ore, Silver Arrow a spus:

Pacat de inca o viata pierduta absolut aiurea.

Sper ca familia sa poata trece peste aceasta nenorocire.... 😪

Cel mai important aspect este din pacate lipsa de experienta. Constat ca sunt colegi cu experienta care se lauda cu cat de repede o ard ei prin pasaj si croseteza printre masini.

 

Silver, comentez fff rar la accidente fiindca consider sectiunea asta un fel de fief al cioclilor si urii, din care nimeni nu invata nimic oricum.

De citit, citesc, da, si mi-a sarit in ochi replica de mai sus. 

Nu sunt 100% de acord cu tine si consider ca mersul pe soselele din Romania este 80%, suicid din start din cauza drumurilor si infrastructurii aferente. 

Nu iti dai seama de treaba asta pana nu stai perioade f lungi afara (cat sa te dezobisnuiesti), dupa care revii in tara. 

Plecam de la compozitia/rugozitatea asfaltului, marcajele de pe sosea, indicatoare, ba chiar si sincronizarea impecabila dintre autoritati si proprietarii aplicatilor de navigatie.

Ca un exemplu, din cauza lacunelor masive vizavi de ce am scris eu, in Romania este nebunie sa mergi cu motocicleta noaptea.

 

Vin din ce in ce mai rar in tara, dar acum cateva saptamani m-am incapatanat sa raman cateva zile in plus acasa pentru a ma mai plimba cu motocicleta pe rute din tara pe care nu am mai fost de multi ani. 

No comment. Si am fost pe niste drumuri nu f circulate si care candva (dupa standardele si ideile mele de atunci) aveau asfalt f bun.

In Romania, dmpdv, trebuie sa te ghidezi mereu dupa sintagma "nu stii niciodata ce se poate intampla". 

Ceea ce face total contraproductiva pasiunea asta sau, daca iti asumi asa ceva, trebuie sa pleci din start cu ideea asta in casca. 

La 3 zile de carnet, si probabil o varsta frageda, nu stiu ce sanse avea sa stie lucrurile astea. 

Cuvintele sunt de prisos. 

🕯️

 

 

Acum 10 ore, Silver Arrow a spus:

De asemenea toamna si primavara, existand o diferenta de temperatura intre pasaj si exterior, se formeaza un condens fin pe asfalt care se transforma intr-o mazga periculoasa. Acesat probloema nu are solutie, tunelul neavand ventilatie. 

Suntem in 2021, in zona ultracentrala a unei capitale. Europene pe deasupra. 

Solutia este super banala. Ca nu si in Ro, partea doua.

 

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, _Raul_ a spus:

 

Silver, comentez fff rar la accidente fiindca consider sectiunea asta un fel de fief al cioclilor si urii, din care nimeni nu invata nimic oricum.

De citit, citesc, da, si mi-a sarit in ochi replica de mai sus. 

Nu sunt 100% de acord cu tine si consider ca mersul pe soselele din Romania este 80%, suicid din start din cauza drumurilor si infrastructurii aferente. 

Nu iti dai seama de treaba asta pana nu stai perioade f lungi afara (cat sa te dezobisnuiesti), dupa care revii in tara. 

Plecam de la compozitia/rugozitatea asfaltului, marcajele de pe sosea, indicatoare, ba chiar si sincronizarea impecabila dintre autoritati si proprietarii aplicatilor de navigatie.

Ca un exemplu, din cauza lacunelor masive vizavi de ce am scris eu, in Romania este nebunie sa mergi cu motocicleta noaptea.

 

Vin din ce in ce mai rar in tara, dar acum cateva saptamani m-am incapatanat sa raman cateva zile in plus acasa pentru a ma mai plimba cu motocicleta pe rute din tara pe care nu am mai fost de multi ani. 

In Romania, dmpdv, trebuie sa te ghidezi mereu dupa sintagma "nu stii niciodata ce se poate intampla". 

Ceea ce face total contraproductiva pasiunea asta sau, daca iti asumi asa ceva, trebuie sa pleci din start cu ideea asta in casca. 

La 3 zile de carnet, si probabil o varsta frageda, nu stiu ce sanse avea sa stie lucrurile astea. 

Cuvintele sunt de prisos. 

 

 

 

Salutare!

De acord ca mersul cu moto in RO este periculos, dar nu mai mult decat in alte parti. Asta dupa statistica accidentelor. Insa tipul de pericole este cu totul altul.

Da, mersul noaptea in RO nu este recomandat, nici cu moto nici cu auto, doar ca uneori nu ai incotro si o faci. Si iti iei masuri e prevedere.

Asa este ca nu intotdeauna indicatoarele sunt chiar asa cum trebuie, ca asfaltul poate fi o capcana. Dar de obicei semnalizarile rutiere exista, doar ca ne doare la basca de ele. Sunt pentru fraieri.

 

Apropo de sintagma ta "nu stii niciodata ce se poate intampla":  in RO majoritatea soferilor sau motociclistilor gandesc ca  "mie nu mi se poate intampla", sau varinata un pic mai tematoare ''doar nu o sa mi se intample tocmai mie''. Rezultatul se vede: jupani absoluti la numarul de decese in accidente auto din UE.

 

In cazul de fata din pacate nu starea drumului sau lipsa indicatoarelor a fost cauza. Cum ai spus: Cuvintele sunt de prisos. 

 

Motivele pentru care fii-mea nu se mai da cu moto prin RO nu sunt cele enumerate de tine, ci in primul rand agresivitatea soferilor combinata cu nerespectarea regulilor de circulatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 14 minute, Silver Arrow a spus:

Motivele pentru care fii-mea nu se mai da cu moto prin RO nu sunt cele enumerate de tine, ci in primul rand agresivitatea soferilor combinata cu nerespectarea regulilor de circulatie.

 Care sunt rezultatul a ce, Silver?

Nu a faptului ca nu ai infrastructura si oamenii ajung dincolo de orice normalitate ca si comportament? 

Si de ce crezi ca li se rupe oamenilor de indicatoare si marcaje in Ro? Nu fiindca sunt inoportune? 

Adica ai intrat cu 40 intr-un pasaj ca sa iti dai seama ca poti trece cu 80. Pai a doua oara prost sa fii sa mai faci asa ceva.

In tarile de la Austria incolo daca vezi ca scrie limita 20 sau 30 clar atata este. Nu ma intreba cum am aflat.

Nu vorbim iar despre incompetenta generalizata, cel mai probabil si la nivelul scolii de soferi? 

Si cati copiii de 18 ani crezi ca stiu ca traiesc intr-o tara bananiera si ca nu o sa le tina nimeni spatele, nicicand? 

Si ca intr-o tara cu apa calda ai ventilatie excesiva in tuneluri si marcaje electronice, care cand e cazul te avertizeaza sa mergi cu 40, cand nu, ca poti merge cu 80. 

Era sa ma fac bucati la o depasire la 50-60 la ora pe centura Bucurestiului acum vreo 12 ani cand mi-a intrat Tenerele intr-un balans aproape de necontrolat de la valurile alea facute de tiruri de-a lungul soselei, paralele nu perpendiculare pe sensul de mers., 

Erau pe zeci de km, nu intram prima data in ele si tot m-au surprins desi aveam deja viteza mica, motor usor si suspensii de off-road. 

Poate asa a fost si copilul asta. 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Cavaleru a spus:

 

 

incepator, asta nu tre sa mearga cu -10Km/h fata de viteaza legala sau au schimbat legislatia? la 30 de km la ora mai ca trebuia sa puna copitele jos sa nu cada cu curu de planeta de la prea putina viteza..

 

 

-20km dar doar in afara orasului se aplica regula. In oras ai tot 50km viteza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, _Raul_ a spus:

 Care sunt rezultatul a ce, Silver?

Nu a faptului ca nu ai infrastructura si oamenii ajung dincolo de orice normalitate ca si comportament? 

Si de ce crezi ca li se rupe oamenilor de indicatoare si marcaje in Ro? Nu fiindca sunt inoportune? 

Adica ai intrat cu 40 intr-un pasaj ca sa iti dai seama ca poti trece cu 80. Pai a doua oara prost sa fii sa mai faci asa ceva.

In tarile de la Austria incolo daca vezi ca scrie limita 20 sau 30 clar atata este. Nu ma intreba cum am aflat.

Nu vorbim iar despre incompetenta generalizata, cel mai probabil si la nivelul scolii de soferi? 

Si cati copiii de 18 ani crezi ca stiu ca traiesc intr-o tara bananiera si ca nu o sa le tina nimeni spatele, nicicand? 

Si ca intr-o tara cu apa calda ai ventilatie excesiva in tuneluri si marcaje electronice, care cand e cazul te avertizeaza sa mergi cu 40, cand nu, ca poti merge cu 80. 

Era sa ma fac bucati la o depasire la 50-60 la ora pe centura Bucurestiului acum vreo 12 ani cand mi-a intrat Tenerele intr-un balans aproape de necontrolat de la valurile alea facute de tiruri de-a lungul soselei, paralele nu perpendiculare pe sensul de mers., 

Erau pe zeci de km, nu intram prima data in ele si tot m-au surprins desi aveam deja viteza mica, motor usor si suspensii de off-road. 

Poate asa a fost si copilul asta. 

Ei, aici este o discutie lunga de tot. Si dureroasa.

Romanilor nu li se rupe de semne pentru ca sunt inoportune, ci pentru ca noi sunt jmecheri.

Am mai scris: regulilel sunt pentru fraieri, nu pentru Dacii Liberi.

Romanul trece printre barierele de cale ferata pentru ca sunt inoportun puse? Sau il doare la banana de semnul STOP la calea ferata pentru ca semnul nu trebuia sa fie acolo?

Romani sunt printre primii 3 cotizanti de amenzi de parcare la Viena. Trebuie sa mai comentez?

Ramanem la Viena,? Pe Gürtel se circula cu 50 km/h cat este limita, desi se poate si cu 80 sau 100 km/h. Oare aia se considera prosti ca nu circula cu 100 si raman la 50 km/h?

In Patria Mama: pe A1  sau pa A2 poate 20% dintre masini circula cu 130 km/h, in rest fiecare cat il tin balamalele.

 

Scolile de soferi ..... Astea sunt in mare parte o gluma. Ce sa invete un viitor sofer, de la  un ''instructor auto'' care sta tolanit si sictirit in scaunul din dreapta, fara centura? In anii comunismului cand ti se dadea carnetul te puneau sa vizionezi ceva fillme cu morti si raniti , dar nu de studi, ci din realitate. Nu cu imagini blurate ca vezi Doamne GDPR sau te afecteaza emotional. Si pe cate unii ii mai afecta emotional si pricepeau ca nu este chiar asa cum cred ei.

 

Revin cu ceea ce am mai povestit ca in AT fii-mea a avut de facut 2 ''reveniri '' la caregoria B, una la scoala de soferi si una la ÖAMTC (ACR-ul austriac). In Romania ai luat carnetul si direct pe front.

 

Incompetenta si jmecheria incepe de cand bunica il duce pe copil la gradinita si traverseaza strada pe rosu ''pentru ca nu vin masini'', incepe din scoala, cu invatatorii/invatatoarele care pun botul la spagi ''ca sa ia copilul note bune'', cu profesorii care dau note mici copiiilor care nu fac meditatii cu ei si terminand cu profa de fizica de la liceu care nu stia sa foloseasca un osciloscop. M-a chemat fii-miu sa o ajut, i-am aratat duduii cum se regleaza (nu stia sa foloseasca baza de timp), cum se foloseste setul de rezistente , bobine si condensatori ca sa poti vizualiza defazajele intre curentul si tensiunea in curent alternativ - osciloscopul era un Tektronix, cu 2 spoturi color, adica marfa - si la urmatoarea ora de fizica nu a fost in stare sa refaca experimentul.

 

Si prin extensie iata si rezultatele scolii romanesti in trafic. Un copil moare absolut aiurea pentru ca de mic copil a fost invatat ca regulile se respecta contextual (cand te vede Politia) nu pentru ca au un rost. Si sincer mi se rupe sufletul stiind ca in mare parte el este o victima a educatiei primite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Sa nu mai insistam atat pe faptul ca nu a respectat reguli, ca a mers cu 200, etc. 

Poate asa a fost, poate nu. 

Am explicat mai sus ce mi s-a intamplat mie. Si daca este sa fie, este. Poti sa fii cel mai bun sau atent rider, poate te prinde in singura secunda din ziua aia in care ai gandurile in alta parte. 

Si sa mai luam in calcul si un alt aspect - daca toate masinile din tunel, de pe ambele benzi, merg cu 80 in zona de 40, nu ai ce face, mergi ca ei / cu ei. 

 

Nu am mai trecut prin pasajul ala de vreo 3-4 ani si atunci eram cu masina, nu i-am dat deloc importanta. Daca ce spun eu nu are 100% relevanta, luati-o asa cum este - o parere, nu  o expertiza. 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 hours ago, Cavaleru said:

 

incepator, asta nu tre sa mearga cu -10Km/h fata de viteaza legala sau au schimbat legislatia? la 30 de km la ora mai ca trebuia sa puna copitele jos sa nu cada cu curu de planeta de la prea putina viteza..

 

 

Doar în afara localității, si minus 20 la ora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Petitiile online sunt vax, trebuie ceva cu un minim de greutate.

Iar cei care sariti ca arsi vizavi de sugestie, poate mai cugetati nitel inainte sa faceti ulcer de la atata revolta interioara fata de niste idei pentru a face un drum nitel mai ne-mortal pentru toti, nu special pentru vitezisti. Stiu, voi mergeti mai regulamentar decat motopolitistii mereu si nu gresiti niciodata, dar mai suntem si noi, restul, muritorii de rand, care o mai comit. Si sa stiti ca oamenii mai mor chiar si mergand perfect regulamentar, fie din vina altcuiva care-i ciupeste si-i arunca pe contrasens, fie dintr-un infim moment de neatentie in care n-a vazut sleaul din sosea si ajunge in copacul de pe margine samd. Ca sa nu mai zic de cei fara experienta, care gresesc mai mult la inceput, chiar si fara sa se arda deloc in figuri. "Aia e, oaie, ai gresit, ia si mori, ghinion".

 

Pasajul ala e un loc in care cineva moare aproape anual, si nu doar motociclisti. Si mereu la fel - din cutare sau cutare motiv, a derapat si s-a infipt intr-un stalp de pe mijloc. Iar ditamai capitala cu 3 milioane de oameni si peste un milion de masini atata gaseste de cuviinta sa faca: punem un panou la intrare, doamne fereste sa intervenim cumva la un pasaj facut la standarde de trafic si de siguranta de acum 40 de ani. Ai teava sparta la baie si-ti inunzi vecinul de fiecare data cand te speli, dar macar ai pus un anunt jos la scara, "atentie, inund". Rezolvari tipic dambovitene.

Incercati sa discutati mai mult ca oameni, si mai putin ca politicieni, care o fac numai in termeni absoluti si care exclud alternative din start. Aia o fac pentru prostirea pulimii, dar noi pe cine vrem sa prostim? Pe noi?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca si altii dinaintea ta, n-ai inteles faptul ca e vorba despre urmarile unui posibil accident, nu despre a elimina curba ca sa nu mai derapeze unul sau altul. Pui sau nu pui parapet median in loc de stalpi, accidente tot o sa fie, dar urmarile sunt diferite. Dar na, teoretic n-ai de ca sa iesi de pe carosabil, asa ca putem sa punem pe mediana pasajului cate un rand de sulite pentru fiecare sens, facem un obiectiv turistic din pasaj. Si apoi sa mergem pe toate pasurile din tara si sa scoatem toate parapetele de pe margine, ca si alea sunt tot degeaba acolo, ca n-ai de ce sa ajungi tocmai pe acostament, deci sunt degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Pustanii astia cand pun mana pe un amarat de  permis devin si Power Rangers imediat . Sunt si plini de idei originale ... de 20 de ani discutate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca putin si fac chiar sase, dar tot ma pis pe mine de fiecare data cand ies, noroc cu pampersul. Si inca si mai mult noroc ca n-am mers decat drept in astea sase luni, de la anul o sa fie nasol. Daca nu cumva ajung in pasajul asta inainte sa fac anul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75
2 minutes ago, mrjo said:

Inca putin si fac chiar sase, dar tot ma pis pe mine de fiecare data cand ies, noroc cu pampersul. Si inca si mai mult noroc ca n-am mers decat drept in astea sase luni, de la anul o sa fie nasol. Daca nu cumva ajung in pasajul asta inainte sa fac anul.

 

Bravo ! Nici nu ma astempam la altceva de la un expert ca tine.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...