Sari la conținut

V2 mare , cu ghidon si sub 7500€.


Vizitator goe 75
 Share

Postări Recomandate

Vizitator goe 75

Nu ma grabesc deloc sa cumpar o noua jucarie , dar sunt sigur ca nu o sa pot sa ma stapanesc ...deci e topic de iarna, de discutii si opinii , nu arde nicaieri.

 

Acum am 3 sportive si o sa le pastrez pe toate , dar parca vad ca in curand o sa devina jucarii exclusiv de circuit , pentru ca problemele cu hernia de disc ...sunt greu de ignorat. La sesiuni de 15-20 min inca ma descurc , dar la mersul tipic de strada nu prea mai merge cu semighidoane.

 

 

In consecinta , nr 1 pe lista mea acum este Tuono 1000, V2 , din perioda 2007-2011. 

Optiunea ieftina ar fi  un SV 1000 naked.

Ducati ...interesat ...dar parca prea scump pentru ce ofera... si din infinitul numar de monstere nu as avea nici cea mai mica  idee care se merita luat cu adevarat.Nu sunt sigur nici ca vreu sa am de schimbat si la motoreta curele...nici la masina de spalat nu mai fac asta.

 

 

Din familia Tuono, am mers doar cateva minute cu Tuono V4 al lui Paulinos . M-au impresionat franele si motorul .Fantastica atentia la detalii , in materie de design , fit & finish. Sunetul ok . Venind dupa sportive care dau sentimentul ca fata este grea si foarte plantata , nu mi-a placut deloc faptul ca fata se simte extrem de usoara .

Faza cu scapatul supapelor in cilinru la modelele v4 insa ,  m-a cam ingrijorat suficient ca pana la urma sa nu-i fac o oferta de nerefuzat colegului @PzKpfWpentru RSV-ul lui . Intre timp a devenit mult mai clara si nevoia de ceva cu pozitie mai relaxata .

Asta este motivul principal pentru care m-am fixat in principal pe varianta Tuono v2. Cel putin mie, din ce am citit , acesta varianta imi  pare mai solida in privinta motorului. Voi ce ziceti ?

 

 

Dintre sv-uri am mers doar cu 650.

Ducati pauza.

 

Singura varianta cu motor 4 in linie, care inca supravietuieste pe lista , este GSXS 1000 f ( varianta suficient de recenta sa vina cu slipper din fabrica)

 

Opinii?

Chiar este Tuono atat de mult peste sv 1000 ca sa justifice pretul dublu ? ( cel putin la varianta Factory pretul este sigur dublu)

Chiar este Tuono V2 atat de solid in privinta motorului , sau si asta are ceva echivalent valvelor cazute in cilindru si inca nu am auzit eu ?

Intrebari , jntrebari ...

 

Ps. Am dat pe search sa gasesc un topic de proprietari Tuono si nu l-am gasit. Doar Pegaso si alte Aprilici.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 116
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator goe 75

Nu am luat in calcul VFR-ul mare pentru ca am avut in trecut un 1100 xx Honda . Desi a fost o motoreta fantastica , motoretele de genul ala parca se simt prea vapor fata de ce vreu acum . Probabil cel mai mult contribuie distanta mare dintre roti , pentru ca greutatea dispare in mers , pana trebuie sa pui o frana serioasa. Daca o sa vreu sa revin la vapoare rapide , pentru mine exista o singura optiunie , Busa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe la prețul ăsta începi să găsești Streetfighter 1098 - mai motoretă decât toate celelalte din listă, IMHO. Nu e dracu atât de negru nici cu curelele, nici cu supapele. Cureaua zice Ducati s-o schimbi la 2 ani sau 20.000km; din experiență spun că merge lejer 3 ani și 25-30.000km. Supapele sunt vreo 500 euro la reprezentanță și se fac (în mod realist) când treci de 30.000km.

 

Sau mai este Super Duke 990.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

V2 fanboy, am fost acum cativa ani in situatia ta, respectiv am cautat un V2 ieftin, sh, just for fun, urban/periurban sau remorca pana la tari cu exces de apa calda si curbe.

Am abandonat directia fiindca sunt prea obsedat de distante extreme + nu mai cred in avut doua motociclete de strada deodata.

O sa las cateva randuri aici (mai multe asa, ca de obicei) cu ce imi mai aduc aminte, in speranta ca vor ajuta macar minimal.

 

* Pe obscuritatea numita 1000PS.at poti seta la parametrii de cautare nr de cilindri (la motor, cand intri in detaliata), ca sa iti faci o idee despre ceea ce poate nu ti-a trecut prin minte ca model - https://www.1000ps.at/gebrauchte-motorraeder

Stiu ca exista si 2 in linie dar stiu si ca si tu stii asta si ca o sa treci rapid peste ele :) .

 

* De la Ducati, in banii mentionati, 2 in V (da, stiu, L :) ) mai serioase ar fi S4R sau Monster-ul 1100. 1200 deja e cam in alta liga de pret. Ce este sub 1000, personal nu m-au interesat. Era un 1200 negru complet si cu multe extrase pe el la Cluj, de ma facea sa uit de orice logica cand deschideam anuntul ala in mod repetitiv. S4R e cam de fanboy Ducati si este parca prea love or hate (mie nu imi place, sa nu mai vb de varsta si de faptul ca vine din era pre-Audi = fiabilitate maxima, frate!) si nici 1100-le nu e asa o mare palma peste ochelari de cal. 

In plus, nu stiu cum sunt Monsterurile vechi si clasice (S4R) sau cel de 1100, dar mie ultimul de 950 mi s-a parut pe cat de useless pe atat de fun as f... Luat la test de 2h. As cumpara asa ceva numai ca track bike, desi, evident, trebuie sa o obsesie fixa pe Ducati si pe Monster ca sa iei o asemenea decizie fara logica (but, hey, we bikerz here, so...). Inutil 95% in viata reala/ca commuter, dpmdv. Ma rog, nu banii mentionati, asa ca next.

 

* Ma cam tenta SV-ul dar l-am abandonat pentru ca - (1) nu avea abs, (2) erau fff dar foarte putine N-uri la vanzare (carenata e ugly as f dpmdv) si (3) suspensii si frane de japoneza (de caruta) din epoca ei. Ce a postat insa colegul GoodKat sunt insa vesti incredibil de bune. Pe vremea aia eu luam in calcul si sa il stresez pe Geo TNG in ideea in care sa isi mai bage el nasul in ea si poate sa ii mai dea ceva _oaie, fiindca nu mi se parea impresionanta la capitolul asta.

 

* Cagiva Raptor imi place cea cu fata aia de hiena, dar nu bag mana in foc ca 1000-le are farul ala + rare ca plua = toate probleme la care te poti gandi daca nu cumva traiesti in Italia. Daca nu m-a lasat memoria (si zic ca nu) blocul motorul este SV 1000. Daca sunt pe langa, "lasati un comment sau scrieti-mi parerea voastra mai jos" :) cum zice baietii de pe YT care vinde prea putin de cate vorbeste.

 

* Daca tot as tufe-o in exotisme macar as face-o cap coada si m-as baga la MotoMorini Corsaro 1200. Nu, nu fac misto sau bitching for attention. Macar pe astia i-au cumparat niste chinezi si o duc inca bine, comparativ cu Cagiva, cumparata de consumatori de peste uscat si samagon.

 

* Buell no me gusta, fiindca "inceata cu spume, _oaie!" si la fel de rara ca Raptorul.

 

* Daca treci peste valoarea de revanzare + aloci cateva ore din viata pe YT si pe forumurile de afara (englezii sunt bolnavi cu ele si este plin netul de tutoriale), poti face un motor de trai lung si fun dintr-un Tuono 2V. Are gargaunii ei, dar cam la toti s-au gasit rezolvari.

Personal, mi-a placut mult mai mult designul primei generatii atat la Tuono cat mai ales la Mille, dar asta e o chestiune pur subiectiva.

Nu stiu cat de bun o mai fi acum (nu l-am mai urmarit cap coada, ci am dat direct paste) dar mie asta de jos mi s-a parut un clip de revazut la nevoie, incat il am inca salvat intr-un folder pe contul de YT.

 

 

* Si ajung la cireasa de pe tort. Nu e in liga ta de pret dar here we go - m-am dat in 2018 cu Super Duke R, 2nd gen si din momentul ala tot ce bananaiam si am scris si mai s-a dus pe plua si atat de la vale ca nu le-am mai vazut.

Te dai cu mobra aia si se termina tot. Pana acum eu nu am intalnit un pachet care sa fie "atat de eu" (so me, cum zic englezii). GT-ul e mai confortabila si mai smooth, are si bagaje si protectie la vant, dar who the f cares.

SDR 2 Imi place mai mult decat Duc-ul Streetfigher 4v fiidca ala, ca si Tuono 4V ultimul, mi s-au parut ca au trepte mult prea lungi pt gustul meu + ca sunt mult mai isterice odata duse sus si prea track oriented.

SDR e mai tractor si cu pozitie de enduro/sm, ceea ce pt mine e manusa + il face de vis pe serpentine in Alpi. Gen 2. Gen 3 l-au ftt maxim, dpmdv, facandu-l si pe asta track oriented. Trepte prea lungi. Smooth clar, dar i-au ucis total caracterul de tractor si cap in gura fara avertisment ce imi place mie.

Ai varianta sa vezi ce si cum cu prima generatie (pt mine a fost "pas" doar fiindca imi place mult mai mult la gen 2 designul farului si bordul), sa vezi poate te coafeaza GT-ul prima generatie (mie nu imi place) sau sa vezi daca nu cumva iti plac sau te coafeaza ceva din gama 990. In speta SM-T sau SM. Super Duke-ul 990 mie no me gusta. De 950 nu mai bananai ca is prea vechi, urate si gurmande.

 

* Yamaha are niste modele, in speta Bulldog-ul si MT-01, dar una probabil va fi anemie totala pt tine (Bulldog-ul) iar a doua probabil prea mult fas si vibratii pentru nimic. Bulldog, daca imi aduc aminte corect, a fost printre cele mai trantite motociclete la o lansare oficiala, pe motiv de ciclistica/cadru pilaf.

 

* Cumva de final, desi nici asta nu este in liga ta de pret - Diavel este o motocicleta inimaginabil de (1) rapida la plecarea de pe loc (oficial suta in 3 sec sau sub; nu m-am cronometrat dar zboara instant), (2) manevrabila si (3) comfortabila. De la 200 in sus insa abia abia (abia) urca pana la 240 unde gata, s-a terminat smecheria. Pe la vreo 10k gasesti, dar prima generatie. Dpmdv, depasita ca design. Personal mi se pare ca incepi sa ai sanse sa tufi linistit cu gen 2 si deja iti cresc 5 cm, din self esteem, cu gen 3 (plm, sunt atat de mistooo). 

X Diavel are 2 probleme din perspectiva mea - transmisia pe curea (nu trebuie sa faci off-road ca sa ai bucuria de pietricele dar nu am aprofundat subiectul + care sunt sansele sa se intample) si comenzile plasate ca la chopper, mai in fata. Se pot inlocui cu unele standard dar "it`s so funny, in the rich men`s world". Desi parca as face sacrificiul fiindca X Diavel e mai misto decat generatia 2, desi lansate deodata.

 

Daca as fi in locul tau: SV sau 7500 + imprumut si mers pe SDR gen. 2 Oricum ramai cu el ca si cu Tuono 2v dar macar te distrezi :).

 

Intre timp, tie iti urez spor si mie imi urez sa mai posteze lumea pe aici, fiindca vreau sa revin (pentru ca topic misto).

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

@PzKpfW

 

Ok. O sa caut tot ce gasesc si despre 1098. O sa dau atentie speciala daca si asta are aceeasi reputatie ca multe Ducati mari , de ati fierbe maruntaiele datorita caldurii degajate de cilindrul din spate. Am avut un R1 care m-a cam topit cat timp a avut tobele sub sa. Trebuie sa imi fac mult curaj ca sa ma risc sa-mi fierb oualele in halul ala, din nou.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La astea fără carenă nu e mare problemă, se aerisesc destul de bine. Acuma, nu știu ce fel de toleranță ai tu, dar comparând în mod direct cu varianta carenată (1098), e mai bine. Mai ales că spre deosebire de varianta carenată, nu are tobele sub șa. În rest e chiar calumea motoreta, personal mi-a plăcut.

 

Subscriu și la ce zice @_Raul_ mai sus despre Super Duke 1290.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

@_Raul_

 

Foarte interesant ce spui .  Din  curtea KTM pot suporta esteticul doar de la modelele SM si SMC 690. Tot ce am vazut de 990 mi s-a parut prea urat cu spume. 

 

SDR nu pot sa spun ca imi place cum arata , dar reputatia pe care o are il face sa ramana de interes.

Am urmarit tot ce ai spus de el pe alte topicuri.  Pot umbla la buget putin . Nu este nici pe departe batut in cuie , dar a trebuit sa pun o limita ca sa nu fiu prea imprastiat . Nu fac imprumuturi niciodata pentru jucarii . Cash sau imi gasesc distractia in alta parte.

Am vazut cateva pe net la cca 9500 -10000 € , care m-au pus putin pe ganduri ... peste 10k nu as putea sa dau pe o motoreta sh din principiu .

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 10 minute, Cavaleru a spus:

Moto Morini Scrambler 1200

Benelli TREK 1130

 

Trek-ul este si el un exotic masiv produs cativa ani doar. Si pe zona de 3 in linie Triumph, slava energiilor, bate tot.

Singurul pe care il stiu il avea un roman mai in varsta ce traia in Germania si care posta pe aici acum vreo 15 ani, pe topicurile de foto.

Cand a intrat in moarte clinica Benelli, dealerii lor de la Bucuresti (spre rusinea mea, nu mai stiu cine erau) vindeau Tornado-ul nou (de vis designul motocicletei aleia) cu fix 6700 de euro. Un fel de 8-9000 azi. Cred ca asa s-au vandut si Trek-urile/a ajuns sa stie lumea de ele si sa nu moara legende.

Cagiva Raptor am vazut una singura in Romania de cand ma stiu eu. Si aia furata din Italia, nu merita deranjul si cheltuiala :)).

I-or fi luat si pe Benelli chinezii, dar la mine Benelli nu a fost niciodata love cu fatality si chiloti rupti. De gustibus.

Cum insa nu eu imi caut motor, cam irelevant ce parere am 😌 🤐. Si am mai si bananait atat pt un 3 in linie 😊.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

22 minutes ago, goe 75 said:

@_Raul_

 

Foarte interesant ce spui .  Din  curtea KTM pot suporta esteticul doar de la modelele SM si SMC 690. Tot ce am vazut de 990 mi s-a parut prea urat cu spume. 

 

SDR nu pot sa spun ca imi place cum arata , dar reputatia pe care o are il face sa ramana de interes.

Am urmarit tot ce ai spus de el pe alte topicuri.  Pot umbla la buget putin . Nu este nici pe departe batut in cuie , dar a trebuit sa pun o limita ca sa nu fiu prea imprastiat . Nu fac imprumuturi niciodata pentru jucarii . Cash sau imi gasesc distractia in alta parte.

Am vazut cateva pe net la cca 9500 -10000 € , care m-au pus putin pe ganduri ... peste 10k nu as putea sa dau pe o motoreta sh din principiu.

 

Depinde și ce anume cauți exact. SDR nu este o motocicletă rafinată (cel puțin primele două generații): sacadează în ture mici, frânele nu sunt wow, suspensia spate e model 1981, poziția este foarte obositoare la drumuri extraurbane, etc. Dar având în vedere că vrei un V2 mare, probabil că vrei distracție. Iar pe partea asta nu cred că există ceva mai bun pe piață în categoria asta. Obositoare dar distracție maximă.

 

10 minutes ago, _Raul_ said:

rWafKjbgBxPdZ2hCLDHt_1522738861.thumb.jpg.03d0107c7e45c405595beca5b3f94231.jpg

 

Asta e SMR - sau încercarea nereușită a celor de la KTM de a face un supermoto mai civilizat (în contextul în care transformaseră Duke-ul într-un simplu naked). Între timp și-au revenit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 7 minute, PzKpfW a spus:

Asta e SMR - sau încercarea nereușită a celor de la KTM de a face un supermoto mai civilizat (în contextul în care transformaseră Duke-ul într-un simplu naked). Între timp și-au revenit.

 

Acum, eu cand nu stiu nu am probleme sa recunosc (sau macar sa tac 😊 ).

De asta stiam, da`omul a zis supermoto si am facut o hahaiala, ca sa treaca mai usor timpul.

Si inca ce bine si-au revenit cu Duke-ul de 690. Incredibil de fain designul de ansamblu, saua, samd.

 

On-topic:

Multam pt randurile despre SDR 2 - nu l-am condus asa de mult cat am condus gen. 3 si e una sa mergi x km si alta sa auzi de la un posesor.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@goe 75

Ieftin de proba Cagiva Raptor 1000. Nu iti convine o vinzi cu aproximativ aceeasi suma de bani.

 

AI avea si 990SMT, incearca si un R1200R are centrul de greutate foarte jos si este ergonomica ca sa zic asa, bonus ai cardan, elegant fara lant de curatat/gresat intins, bleahh, decat sa iti pierzi timpul cu asa ceva poti scrie pe forum😃 sau te poti plimba mai mult pe asfalt😎.

 

Am observat ca doresti o utilizare urbana, incearca +2015 KTM 690 SMC R, sau versiunea de la BMW mai ieftina cu mofturi si fitze de future classic (in opinia mea) G650X Moto.

Un supermoto din asta usor de 140kg si 650cmc este superb in oras....te simti ca la 16 ani cat A1, te distrezi maxim sub 100km/h, consuma foarte putin fata de un V2..... unicul dezavantaj in opinia mea este transmisia finala pe lant, eu obisnuit fiind cu una pe cardan........dar hey ai  aproximativ 139kg Totusi nu exclude un KTM 690 SMC R.

 

 

Referitor la fiabilitate am invatat pe pielea mea cu R1200R, dar nu conteaza cat timp te bufneste rasul cand o conduci. Daca ar fi sa mai cumpar una de sosea tot genul asta as lua, R1250R.

Iti place Aprilia, mergi direct pe Aprilia, ai 3 motociclete deci bani ai destui + ca nu o sa faci tu 30.000km/an cu acea motocicleta incat sa iti pui problema fiabilitatii, aia e se strica o repari 2-a zi, a 3-a zi gooo wheelie!

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Prioritatile sunt in odine :

 

1 Pozitie mai civilizata decat la sportive

2 Sunet fain rau

3 Cuplu bun

4 Datorita 2 si 3 m-am gandit v2

5 Distractie

6 Confort pentru Bucuresti -Lepsa si retur in aceeasi zi este suficient .

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 11 minute, Bigfoot a spus:

R1200R

La asta, daca ii pui turbo, da, s-ar putea sa inceapa sa miste. De fapt biturbo, ca una pui pe 1250.

 

Acum 10 minute, goe 75 a spus:

Prioritatile sunt in odine :

 

1 Pozitie mai civilizata decat la sportive

2 Sunet fain rau

3 Cuplu bun

4 Datorita 2 si 3 m-am gandit v2

5 Distractie

6 Confort pentru Bucuresti -Lepsa si retul in aceeasi zi este suficient .

 

- Z900 (vezi ca facelift-ul asta nou, de l-au aratat la Milano, 2021/2, este superb) - f elastice si f de trait zi de zi cu ele, ok la bani, mi-au placut enorm, nu am gasit nimic la concurenta japoneze sa merite bagate in seama ca alternative (vb de aceeasi ani)

- Z1000 H2 - ptr tine, ca vii din zona mai sportiva decat mine. E un Busa naked, nu mi-a placut consumul.

- SDR

- Speed Triple

- Tuono V4

 

Singura motocicleta ce mi-as inregistra-o ca sa adorm pe muzica ei noaptea este Streetfighter v4. Desi V4 are plesniturile alea de V2 cand pisti acceleratia pe loc de mie unul mi se face pielea (de) gaina. Nici un filmulet de YT nu reflecta realitatea. A, da, si eu m-am jucat cu una cu toba stock. Nu vreau sa ma gandesc cum suna un a.m. :) .

Si de trezit - RSV4 in linie dreapta.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 minutes ago, goe 75 said:

Prioritatile sunt in odine :

 

1 Pozitie mai civilizata decat la sportive

2 Sunet fain rau

3 Cuplu bun

4 Datorita 2 si 3 m-am gandit v2

5 Distractie

6 Confort pentru Bucuresti -Lepsa si retul in aceeasi zi este suficient .

 

  1. Asta ai cam la orice naked (cu sacrificiul protecției la vânt).
  2. Asta e subiectiv; personal cred că nimic nu sună ca V4. Dar și un V2 mare sună bine.
  3. V2.
  4. V2.
  5. V2 sau monocilindru.
  6. Exclus monocilindru.
11 minutes ago, _Raul_ said:

Multam pt randurile despre SDR 2 - nu l-am condus asa de mult cat am condus gen. 3 si e una sa mergi x km si alta sa auzi de la un posesor.

 

Nu am mers pe gen 2, doar pe primul și pe ultimul. Mi s-au părut similare per total, spiritul e același. Cea mai mare diferență e poziția și sacadatul excesiv în ture mici pe gen 1.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

@Bigfoot

 

 

Cred ca dintre toate configuratiile doar boxerul nu-mi tereste interes deloc . Si 2 in linie e tot pe acolo ,chiar daca mai nou se zice ca in varianta KTM au scos ceva deosebit din el...

 

Poate are legatura si cu momentul in care ne aflam acum , la putin timp dupa ce s-a anuntat ca o sa dispara v2 -ul si din sv 650...

Poate putina nostalgie ...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

12 minutes ago, _Raul_ said:

Singura motocicleta ce mi-as inregistra-o ca sa adorm pe muzica ei noaptea este Streetfighter v4. Desi V4 are plesniturile alea de V2 cand pisti acceleratia pe loc de mie unul mi se face pielea (de) gaina.

 

Cu tot respectul pentru Desmosedici Stradale, nu sună la fel de bine ca V4 de la Aprilia. E vorba despre ordinea de aprindre, care la Ducati este (în mod voit) aproape de un big-bang pentru a imita pe cât posibil sunetul unui V2. Aprilia e mai mult screamer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, goe 75 a spus:

Prioritatile sunt in odine :

 

1 Pozitie mai civilizata decat la sportive

2 Sunet fain rau

3 Cuplu bun

4 Datorita 2 si 3 m-am gandit v2

5 Distractie

6 Confort pentru Bucuresti -Lepsa si retul in aceeasi zi este suficient .

Deci mai mult de 60 de cai onest/real nu ai nevoie.

Pe Lepsa 690 SMC R da lectii, daca si tu stii ce sa ii ceri, in schimb un BMW boxer (R sau GS) prin prisma centrului de greutate foarte jos a sasiului foarte bun + 120nm cuplu te faci sa pari HERO fara sa vrei, si "bunicu'" poate fi erou pe un boxer, in schimb la SMC R trebuie sa ai putin exercitiu, necesita ceva implicare din punct de vedere fizic, ce vreau sa spun este ca poate fi obositoare daca tragi de ea, fata de un boxer care pe viraje nu te oboseste, mergand in acelasi stil sportiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 25 minute, Bigfoot a spus:

Referitor la fiabilitate am invatat pe pielea mea cu R1200R

 

R-urile sunt fiabile atata timp cat le exploatezi conform fisei produsului. Sunt niste naked-uri de bosorogi, un fel de neo-clasice (desi nu, dar de dragul incadrarii), nu hyper naked-uri pretabile la abuz.

E ca si cum te-ai apuca de bondage si sado cu una de 45 de ani. Total nepotrivit.

S-ar putea sa ramai cu un smoc de par in mana pentru ca tiroida, din astea.

Boxer si sport in aceeasi fraza - aaa, nu, nu pusca. Nici HP2-urile S, nici RS-ul. Parerea mea.

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 minute ago, Bigfoot said:

Deci mai mult de 60 de cai onest/real nu ai nevoie.

 

Corect (bine, nu știu dacă 60, dar să zicem). Problema e că dacă ai putere maximă de 60, în plaja utilă ai probabil 30-40. Ceea ce e cam puțin. Dacă nu e vorba despre un SM.

 

1 minute ago, Bigfoot said:

Pe Lepsa 690 SMC R da lectii, daca si tu stii ce sa ii ceri, in schimb un BMW boxer (R sau GS) prin prisma centrului de greutate foarte jos a sasiului foarte bun + 120nm cuplu te faci sa pari HERO fara sa vrei, si "bunicu'" poate fi erou pe un boxer, in schimb la SMC R trebuie sa ai putin exercitiu, necesita ceva implicare din punct de vedere fizic, ce vreau sa spun este ca poate fi obositoare daca tragi de ea, fata de un boxer care pe viraje nu te oboseste, mergand in acelasi stil sportiv.

 

BMW-urile au o ciclistică foarte bună, dar pe frânări și schimbări de direcție nu-și mai pot ascunde greutatea. Adică exact acolo unde străluce' un SMC.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...