Sari la conținut

V2 mare , cu ghidon si sub 7500€.


Vizitator goe 75
 Share

Postări Recomandate

Vizitator goe 75

@PzKpfW

 

Sa speram ca ce iau o sa fie destul de violent incat sa faca o mare impresie . Momentan nu sunt chiar asa sigur ca povestile nu sunt putin exagerate . Daca v-urile astea erau asa fenomenale ca-n povesti , nu mai erau prinse din urma si distruse de orice japo de 1000 sau peste .  Am mers cu sv 650 si am simtit diferenta de livrare fata de un 600 4 , Dar totusi , nu vad cum acel cuplu poate sa fie mult mai mare decat atunci cand dai aceleratia peste cap la un 1100xx cand esti deja la un 8000 ture .

Adica inteleg de ce se face asa mare bu ha ha pe tema aata , dar pentru mine ramane de vazut cat de mult o sa-mi placa si daca nu cumva dupa un sut initial nu o sa fie prea liniar/ plat si nu o sa se termine prea repede.

 

In tinerete am mers cu motorete de padure si cross 4t. Imi placeau crossurile la nebunie  pentru livrarea de putere brutala, directa . Pentru ca era tot ce stiam in afara de  comunistele lui taicamiu , mi se pareau fabuloase. 

Dupa ce am cunoscut sportivele si am incercat din nou un cross , mi s-a paraut un gunoi total oriunde nu era plin de obstacole , pentru ca puterea aia fenomenala venea doar in reprize extrem de scurte intre schimbari de viteze...al dracu de multe schibari de viteze

 

Ce vreau sa spun este ca eu cred ca am avut deja ocazia sa simt cuplu destul de serios de multe ori cand am facut un clasic de Ro , cu miarul , si am folosit doar 3 viteze pe portiunile interesante , sau cand incercam sa stau lipit de Busa colegului Niko Mentalistul si ca sa fac asta trebuia sa fiu mereu cu o viteza mai jos decat el sa sa-mi rup miarul in doua.

 

Stiu ca daca nu testez imi asum un risc sa ma aleg cu ceva care nu este 100% pe gustul meu , dar acum e mai important sa bifez ceva altfel si un V2 mare inainte sa fie toate prea vechi sa se mai merite cumparate . Eu le vad cam pe cale de disparitie in umbra ascensiunii lui v4 si 2 paralel.

Daca iau un SF , nu este chiar ce am avut in cap ( din punct de vedere al pozitiei), dar mai este si anul viitor sau dupa, casa sa-mi iau si babac-motorul, sper.

 

Aaaa si cica Ducati nu are v2 , este L2 , dar cad e pe o roata L devine V.

 

@_Raul_

 

La B King m-am gandit pentru o secunda . Pana la urma a castigat ideea de ceva diferit .

La B King ar fi fost diferite doar lipsa de protectie si ghidonul.

Si de lipsa de protectie nu prea sunt entuziasmat.

 

 

Ps . Initial am zis ca o sa evit si vapoarele ...si am observat ca SF- ul are wheelbase mai scurt decat Busa doar cu 1 cm. Sa speram ca magia italiana e destul de buna sa-l faca sa se simta mai mic decat este.

 

 

Zilele astea am rupt netul in doua in cautari si cea mai faina ca look a fost asta

 

 

 

13a54be2-4b50-45c0-98bb-b230472604d5.jpeg.jpg

Sunt in scadere cu greutatea dar inca am destula burta sa ma calific si pentru asta.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 119
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator _Raul_
Acum 6 ore, goe 75 a spus:

Zilele astea am rupt netul in doua in cautari si cea mai faina ca look a fost asta

13a54be2-4b50-45c0-98bb-b230472604d5.jpeg.jpg

 

 

Si eu la fel, dar la mine a iesit asta 😊🤗

1320392935_Monster1200_b.thumb.JPG.6b41ebd35cb24952a2d44f91c78fc5e2.JPG  1022100978_Monster1200.thumb.JPG.4c92d0c1c1daa4c4a0b5810d475be8d4.JPG

 

 

Ps. - Pozitia e ok pe SF 1098? 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75
4 minutes ago, Clit Eastwood Jr. said:

 

Iti zic cu siguranta, nu o sa regreti niciodata o asemenea achizitie.

 

Aia ar fi optiunea mai usor de rezolvat pentru ca par sa fie mai multe disponibile si daca nu ma arunc la una chiar asa de tzipla sau cu Olins , pretul este unul chiar rezonabil si il am deja acoperit. O sa fie pe lista impreuna cu Tuono .

Dar cred ca prima tentativa o sa fie sa iau un SF , pentru ca prea m-a facut colegul @PzKpfW curios.

Pt SF cred ca o sa ajung la un 10k pret final. O sa stiu sigur prin Ian. In vacanta de sarbatori o sa fiu super ocupat cu altele.

 

1 minute ago, _Raul_ said:

 

Si eu la fel, dar la mine a iesit asta 😊🤗

1320392935_Monster1200_b.thumb.JPG.6b41ebd35cb24952a2d44f91c78fc5e2.JPG  1022100978_Monster1200.thumb.JPG.4c92d0c1c1daa4c4a0b5810d475be8d4.JPG

 

 

Dap . Porn.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 7 ore, goe 75 a spus:

Aaaa si cica Ducati nu are v2 , este L2 , dar cad e pe o roata L devine V.

 

 

Vai viata mea, acum am vazut asta 😂😅😁.

Zau daca nu ai putea fi idolul colegilor mei 😁

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Am auzit de Speed Triple , dar nu sunt sigur ca ma inteleg cu sunetul ala . Stiu ca unii oameni sunt mari impatimiti , dar mie nu mi s-a parut wow . As avea nevoie sa testez mult si bine sa ma conving ca ma pot obisnui.

 

Poate intr-o zi.

15 minutes ago, _Raul_ said:

 

Vai viata mea, acum am vazut asta 😂😅😁.

Zau daca nu ai putea fi idolul colegilor mei 😁

 

 

E luata din zbor de la cineva . Eu nu cred ca o sa devin cu adevarat Ducatista ...doar bi-curious...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 hours ago, goe 75 said:

am observat ca SF- ul are wheelbase mai scurt decat Busa doar cu 1 cm. Sa speram ca magia italiana e destul de buna sa-l faca sa se simta mai mic decat este.

 

Da, îți confirm că nu are nicio treabă. SF are sub 200kg la plin, fulg pe lângă Hayabusa. Și fizic e mai mic.

 

12 hours ago, PzKpfW said:

 

image.thumb.png.5b7234643e9a5f5d623a7f0e634d50c2.png

 

Ăsta aduce a Hayabusa. Poate puțin mai jucăuș.

 

7 hours ago, goe 75 said:

de vazut cat de mult o sa-mi placa si daca nu cumva dupa un sut initial nu o sa fie prea liniar/ plat si nu o sa se termine prea repede.

 

Mindset de vitezană carenată. Pe un naked mare (mai ales V2) nu vei avea problema asta, top-end-ul nu contează. Până pe la 200-220 te distrezi. Peste oricum e irelevant pentru că te rupe vântul și începe să se delesteze fața. Motiv pentru care nu înțeleg puteri de 200cp pe un naked.

 

27 minutes ago, Clit Eastwood Jr. said:

din păcate nu am apucat sa îl iau.

 

Până poți da cracul peste șa, nu e timpul pierdut.

 

 

11 hours ago, _Raul_ said:

Mai misto pe galben decat Bmw Cup :);) 

 

E calumea și pe galben, da. La Cup îmi place mult roata aia spate pe alb :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 12/12/2021 at 8:16 PM, goe 75 said:

Nu ma grabesc deloc sa cumpar o noua jucarie , dar sunt sigur ca nu o sa pot sa ma stapanesc ...deci e topic de iarna, de discutii si opinii , nu arde nicaieri.

 

Acum am 3 sportive si o sa le pastrez pe toate , dar parca vad ca in curand o sa devina jucarii exclusiv de circuit , pentru ca problemele cu hernia de disc ...sunt greu de ignorat. La sesiuni de 15-20 min inca ma descurc , dar la mersul tipic de strada nu prea mai merge cu semighidoane.

 

 

In consecinta , nr 1 pe lista mea acum este Tuono 1000, V2 , din perioda 2007-2011. 

Optiunea ieftina ar fi  un SV 1000 naked.

Ducati ...interesat ...dar parca prea scump pentru ce ofera... si din infinitul numar de monstere nu as avea nici cea mai mica  idee care se merita luat cu adevarat.Nu sunt sigur nici ca vreu sa am de schimbat si la motoreta curele...nici la masina de spalat nu mai fac asta.

 

 

Din familia Tuono, am mers doar cateva minute cu Tuono V4 al lui Paulinos . M-au impresionat franele si motorul .Fantastica atentia la detalii , in materie de design , fit & finish. Sunetul ok . Venind dupa sportive care dau sentimentul ca fata este grea si foarte plantata , nu mi-a placut deloc faptul ca fata se simte extrem de usoara .

Faza cu scapatul supapelor in cilinru la modelele v4 insa ,  m-a cam ingrijorat suficient ca pana la urma sa nu-i fac o oferta de nerefuzat colegului @PzKpfWpentru RSV-ul lui . Intre timp a devenit mult mai clara si nevoia de ceva cu pozitie mai relaxata .

Asta este motivul principal pentru care m-am fixat in principal pe varianta Tuono v2. Cel putin mie, din ce am citit , acesta varianta imi  pare mai solida in privinta motorului. Voi ce ziceti ?

 

 

Dintre sv-uri am mers doar cu 650.

Ducati pauza.

 

Singura varianta cu motor 4 in linie, care inca supravietuieste pe lista , este GSXS 1000 f ( varianta suficient de recenta sa vina cu slipper din fabrica)

 

Opinii?

Chiar este Tuono atat de mult peste sv 1000 ca sa justifice pretul dublu ? ( cel putin la varianta Factory pretul este sigur dublu)

Chiar este Tuono V2 atat de solid in privinta motorului , sau si asta are ceva echivalent valvelor cazute in cilindru si inca nu am auzit eu ?

Intrebari , jntrebari ...

 

Ps. Am dat pe search sa gasesc un topic de proprietari Tuono si nu l-am gasit. Doar Pegaso si alte Aprilici.

Am eu Tuono Factory 2008 cu 12k km reali, cumparat de la UMI nou, primul proprietar. Motoreta e tipla. Te bagi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Salut!

 

Cred ca am pus aici pe topicul asta un link,luat de pe olx, cu motoreta ta.

Am salvat cateva poze si m-am holbat la ele cateva zile .

 

E foarte interesanta . Defapt cea mai interesanta Aprilia din toate anunturile.

 

Acum, de bagat ...numa ce m-am sucit de la Aprilia ca favorita, la a-mi scarpina o mancarime mai veche de a avea un Ducati. 

 

Cred ca o sa astep sa treaca sarbatorile . Pe la jumatea lui Ian o sa stiu sigur daca mai am de unde sa scot difetenta ca sa-mi pot lua un Stretfighter 1098 , sau trebuie sa ma multumesc cu ceva mai accesibil precum Tuono sau S4R.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Vizitator goe 75

@PzKpfW

 

Ce zici de asta ?

 

https://www.subito.it/moto-e-scooter/ducati-streetfighter-2010-varese-419428302.htm

 

Ceva mi se pare modificat la prinderea tobelor, fata de stoc .

Si as fi preferat una rosie.

Dar de cabd urmaresc piata inca nu am vazut una la fel de bine dotata la un pret asa bun.

Sunt foste tantat sa pun rotite in miscare sa plece catre mine.

 

 

Are careva tel/ mail, la zi,pentru familia Biris ? Mai uitai acum in tel si nu mai am numarul lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evacuarea aia are galeriile modificate, da. Ori adaptare de la o altă motocicletă (deși nu știu care a mai avut modelul ăsta de Termi, poate SF848), ori tăvălite și reparate. Strict legat de asta, nu prea văd nicio problemă - eventual doar estetică, parcă pică nasol.

 

Ca accesorii are ce trebuie (evacuare, amortizor de ghidon, indicator treaptă, cilindru receptor, etc.), deși parcă e puțin cam bling (părere subiectivă). Ar merita văzută și mai ales verficat istoricul: schimburi de ulei, curele, și la km ăștia, supape și ambreiaj.

 

Pentru contact Biriș - +39 380 127 3481. Dacă vrei să discuți cu cineva specializat pe Ducati în București (care lucrează cu Biriș), îți mai pot da un număr de contact pe prv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Singura care se incadreaza la un pret pe care as putea sa platesc acum si are km putini este asta

 

https://www.subito.it/moto-e-scooter/ducati-streetfighter-verona-415932328.htm

 

Dar nici macar nu este modelul S.

E ata de important sa incerc sa iau ceva la sub 30000 km?

 

Multam ! Am notat tel . De discutat cu cineva din Buc doar dupa ce am o jucarie acasa si are la ce sa se uite live , zic eu.

 

Nu mai am stres legat de timp . Prefer sa am rabdare si sa cumpar ce trebuie .

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 minutes ago, goe 75 said:

E ata de important sa incerc sa iau ceva la sub 30000 km?

 

Nu. Dar cu cât are km mai mulți, cu atât șansele ca la un moment dat să fi fost neglijată cresc. Apoi odată cu kilometrajul cresc și costurile de întreținere (vin servisările majore). Dar în absolut există și motociclete la 40k în stare mai bună ca altele la 20.

 

11 minutes ago, goe 75 said:

 

Asta este revopsită. Preferință proprie? Tăvăleală? Poate ambele.

 

12 minutes ago, goe 75 said:

De discutat cu cineva din Buc doar dupa ce am o jucarie acasa si are la ce sa se uite live , zic eu.

 

Știe la ce să se uite direct din anunț. Probabil cunoaște mai bine generațiile între 999 și 1198 decât oricine din țară. Dar cum crezi, nu-ți bag pe nimeni pe gât.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rămân la ceea ce am spus și cu alte ocazii: Monster-ul 1200 este o motocicletă mai versatilă, dar nu la fel de 'fun' ca un Streetfighter. Prima este un naked performant, a doua este un superbike cu ghidon.

 

Totul se rezumă la ce anume contează mai mult pentru tine. Dacă vrei ceva cu care să poți merge zilnic prin trafic, să se descurce decent la touring pe distanțe scurte și medii și care să fie totuși distractiv pe curbe, M1200 este o alegere bună. Dacă vrei ceva care care să-ți rupă capul și să fie distracție fără compromis, SF direct. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
Vizitator goe 75

Unicornul a scăpat necapturat și cred ca i-a trecut momentul. Cred ca doua luni de zile am urmărit piața obsesiv și nu a apărut nimic care sa ma cucerească.  Pentru ca a trecut atât de mult timp fără nicio achiziție s-au strâns destui bani sa pot lua orice sub 20k și deja începea sa se mute interesul către ceva luat de nou. Și cam atunci am întrat în concediu și am avut ocazia sa testez câteva modele și am avut o mare surpriza.

 

@_Raul_

 

Colegu, niciodată, în vecii vecilor nu o sa ma mai rad de Honda ta, sau sa pun în discuție mecanismul decizional , în caz de alegeri de genul asta. 

Acum înțeleg perfect cum se poate sa testezi o motoreta pe care sa o apreciezi ca este ceva special, dar sa tragi concluzia ca nu e ce vrei pentru tine. Am avut 13 motorete pana acum ( doua noi și 11 sh) și e pentru prima data când am testat o motoreta pe care nu am vrut sa o cumpăr din alte motive decat probleme mecanice. De obicei îmi făceam temele destul de bine ca odată ajuns la fata locului achiziția era doar o formalitate.

Marea surpriza pe care am avut-o a fost ca la mine situația a fost și mai extrema, descoperind ca motoarele puternice pur și simplu nu ma mai distrează. Prima și singura deosebita testata a fost noul Tuono v4 1100 și nu am putut decât sa regret ca nu am avut ocazia de asa ceva acum 10 ani.

În momentul asta nu mai are sens pentru mine. Ce face motoreta aia e un fel de teleportare.Ce vreau eu acum e ceva care sa ma simt super implicat .

Nu știu ce o sa iau . Sunt inca în căutări. Am început ceva cercetări și pe la extrema opusa de putere. 

Din cercetările de pana acum , singurele modele care promit o experienta care sa ma tina treaz la bord , sunt zxr 400 ( din cca 2000 si este interesant doar pentru ca e 4 in linie ) și un model de Triumph. Mai vedem...

 

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

@goe 75

Nu e panica man, duc binisor la sarcasm😄.

Nu sunt chitros, chiar daca nu sunt de la Ardeal (si nici de la Banat) si cu oamenii misto imi place sucareala.

Stii ce se spune despre croitori si pantalonii rupti in c*r, nu 😆?

 

Presupun ca te racaie Speed Triple RS-ul. Presupun. 

Plina Spania de Speed Triple si lesne de inteles de ce, la cate curbe de viteza sunt pe orice drum in tara aia. 

RS mi-a placut si mie, dar asa, cu juma de punct sub 1290 Super Duke R. Eu sunt mai pe huliganeala, capete in gura si genunchi in rinichi (= cuplu de neam prost).

Iar cu Tuono clar imi scapa mie ceva, fiindca toti oameni ale caror pareri imi rup din timp sa le ascult sunt extaziati dupa ea. Pe mine, cu pasager, pe serpentine, m-au trecut toate apele. 

 

Am pe 23 Apr aranjate drive teste cu Tigerul 900 Rally - sunt (cam)sigur ca e spre (cam) deloc in zona ta de interes & Rocket 3GT (mega curios cum e fata de Diavel). 

Tigerul de 1200 vine in Mordor (= Warszawa) la jumatatea lui Mai. 

Daca prin cine stie ce intamplare nu am nimerit-o cu RS-ul, putem sharui impresii despre astea ultimele 3, fiindca stiu ca il aveti pe fratele Sanatescu si reprezenta Triumph buna la Bucuresti, asa ca inclin sa cred ca le vei putea testa si tu. 

Desi clar m-ar amuza sa te aud spunand ca esti interesat de Tiger 900 😀

 

Eu, dupa 3 ani de teste in Alpi (si probabil anul asta al patrulea) am gasit intr-un final, in Varsovia 😁, mobra suprema - Multistrada V4S. 

Este singura pe care sunt finalmente tentat sa dau la schimb viata buna pe care o am cu Crosstourer-ul. 

 

Anyway, sanatosi la cap sa fim si sa ne bucuram de cat mai multe. 

Spor, orice ai decide/alege.

Chiar ma gandeam acum o saptamana ce oi fi facut, dar nu mi s-a parut oportun sa ma bag in seama ridicand topicul.

Ma gandeam ca o sa scrii tu la momentul potrivit. 

O saptamana faina sa ai 😉!

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Mulțam fain ! Și ție la fel!

 

Da, RS-ul m-a cucerit , dar Street-ul ,nu Speed ,prin calitatea aparenta( chiar dacă asamblarea e făcută prin Asia pe undeva) și mai ales prin faptul ca la 11900 € iese din fabrica direct cu toate piesele pe care ar fi trebuit sa le pun pe o alta motoreta pe bani separați ( furtune metalice , pompa frână/etriere de calitate, valve la 90°, suspensie decenta., toba cu sunet decent...)

Singurul lucru care nu îmi place absolut deloc este faptul ca vine cu bord tft în care nu exista deloc opțiunea de simulare de  turometru clasic.

Exista bord clasic doar pe varianta R. 

Din păcate a fost singurul care m-a interesat și nu au avut disponibil pentru test ( nici pe R nici pe RS).

O sa ma sune când o sa primească una de teste.

 

Am avut ocazia sa testez și un MT 09 , standard și nu mi-a plăcut deloc . Are motorul foarte puțin interesant , dar puterea de top end lipsește cu desăvârșire și asta m-a cam dezamăgit .Nu zic ca e rau , dar personal prefer un motor mai echilibrat, nu totul la inceput si nimic  la final.  Când te aștepți ca lucrurile o sa devina cu adevărat interesante, cade-n cap ca nu mai trage deloc.

Suspensia execrabila și frâne mai proaste decât la motorete cu 10-15 ani mai vechi.

Poziția mult prea dreapta datorita poziției ghidonului.

 

 

 

 

 

Am avut în cap un amalgam de idei generate de un milion de review-uri, recomandări și preconcepții și dorința  de ceva nou, dar acum ca am avut ocazia sa fac câteva teste sunt sigur ca o sa cumpăr ceva sub 125 HP,  pentru ca de pe acolo în jos e zona în care te simți ca trebuie sa faci ceva ca să scoți o reacție din motoreta aia. Alea mai puternice de atât fac totul mult prea ușor. 

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...