Sari la conținut

De unde se poate cumpara o motocicleta noua in siguranta in Romania


legio990
 Share

Postări Recomandate

42 minutes ago, tzunoi said:

Daca topicul nu e … asa de stat la gura sobei, cum pare la prima vedere, atunci pt Honda si Suzuki iti recomand Motorteam. Pt bmw - motohub. Pt kawa sunt cei din pipera, de sub pod. Imi scapa numele. Cu altii nu am interactionat. 
Toti sunt pasionati de ceea ce fac.

Da e cam de stat la gura sobei, pentru că intenția me a fost să îmi cristalizez impresiile despre diverse motoare, să îmi îmbunătățesc ortografia și să mai am și ceva activitate că na vine Crăciunul, revelionul și nu prea e activitate

Și era să uit un alt motiv a fost să văd cât de sigură e tranzacția in cumpărarea unui motor in tara și perspectiva celor trecuți prin aceste experiențe.

Apropo mai întreba aici mai sus că dacă eu consider că nu sau mai cumpărat motoare noi din 2014 și până azi ... răspunsul meu e că da sau mai cumpărat motoare noi din tara da multi romani au preferat să le cumpere de afară din diverse motive printre care și încrederea pierduta în sistemul de tranzacționare a unui bun comercial către o persoană fizică

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 88
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 7 ore, tzunoi a spus:

Mda. E o idee. Dar e  o mare mafie cu uleiul. Daca nu ai surse bune te trezesti cu ulei de floarea soarelui si dupa miroase a floricele. Am auzit ca e uleiul mai bun in Germania. Poate stii pe cineva sa ti-l aduca de acolo.

Ba, de unde le scoateti, ma, manca-v-as?!

Acum 3 ore, legio990 a spus:

Văd că cei de pe aici consideră că dacă ai avut un singur motor ești afon, și că celelalte aptitudini nu se pot transfera și la o bicicletă cu motor .... nu-i de mirare că mere tara așa cum mere.

Despre uleiul de motor din câte am cumpărat eu din tara până acum nu am avut probleme mă refer la mașină, șicu ocazia asta mai țin să menționez că foarte multe așa zise service auto lucrează cu ciobani fara experiență dar cu pretenții nene, și din această cauză am învățat să imi repar mașina singur

Și era să uit am scăpat de multe ori motorul pe jos așa cum am mai spus, totuși eu nu am menționat și în ce condiții, dar cum romanului ii place sa tragă concluzii pripite, îl lămuresc prin condițiile respectve ... De fiecare data când l-am scăpat jos a fost la viteza redusă pe nisip, acuma nu știu câți din cei presupuși motocicliști de aici nu ar pati la fel mai ales că am avut numai cauciucuri de șosea

Nu am concluzionat ca esti afon dupa numarul de mobre detinute, ci dupa cum ne povestesti ca umbli cu ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 59 minute, legio990 a spus:

Da e cam de stat la gura sobei, pentru că intenția me a fost să îmi cristalizez impresiile despre diverse motoare, să îmi îmbunătățesc ortografia și să mai am și ceva activitate că na vine Crăciunul, revelionul și nu prea e activitate

Și era să uit un alt motiv a fost să văd cât de sigură e tranzacția in cumpărarea unui motor in tara și perspectiva celor trecuți prin aceste experiențe.

Apropo mai întreba aici mai sus că dacă eu consider că nu sau mai cumpărat motoare noi din 2014 și până azi ... răspunsul meu e că da sau mai cumpărat motoare noi din tara da multi romani au preferat să le cumpere de afară din diverse motive printre care și încrederea pierduta în sistemul de tranzacționare a unui bun comercial către o persoană fizică

 

cat am lucrat la bmw pe moto, nu era zi sa nu pregatim o motoreta pentru livrarea la client. deci da, se cumpara mobre noi si nu se dau tzepe. si nu se duce lumea sa le cumpere in nemtia ca sunt alta calitate sau preturi mai bune...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, legio990 a spus:

Văd că cei de pe aici consideră că dacă ai avut un singur motor ești afon, și că celelalte aptitudini nu se pot transfera și la o bicicletă cu motor .... nu-i de mirare că mere tara așa cum mere.

Nimeni nu a emis o astfel de concluzie (un singur motor = afon)!
Tu demonstrezi ca esti afon pentru ca pentru problema depasirii in siguranta ai ajuns la concluzia ca-ti trebuie motor mai puternic. Sper ca stii ca puterile alea se obtin la turatii mult peste zona rosie pe care (poate) o stii la masina pe care o conduci.
Cred ca de-aia ai folosit motocicleta intr-o treapta cat mai mare pentru ca "turatie prea mare".
Iar concluzia "nu-i de mirare că mere tara așa cum mere" ti se aplica in primul rand... tie.
Hai noroc!

Editat de pierrotlefou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, legio990 a spus:

Scuze dar nu înțeleg la ce te referi.

 

Pai tara asta mere asa cum mere din cauza unora ca tine, care au trecut ca si gâsca prin apa, care ajung la concluzii de doi lei, din cauza de drob de sare, de "muieti îs posmagii" etc.
Superficialitate, auto-suficienta, indolenta. Pe scurt: rrrromânism. Mai adaug sau ai inteles?
Dar prefer sa ma opresc aici, inclusiv cu comentariile pe topicurile tale.
Sarbatori Fericite!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 minute ago, pierrotlefou said:

Pai tara asta mere asa cum mere din cauza unora ca tine, care au trecut ca si gâsca prin apa, care ajung la concluzii de doi lei, din cauza de drob de sare, de "muieti îs posmagii" etc.
Superficialitate, auto-suficienta, indolenta. Pe scurt: rrrromânism. Mai adaug sau ai inteles?
Dar prefer sa ma opresc aici, inclusiv cu comentariile pe topicurile tale.
Sarbatori Fericite!

Merci

Nu vreau să intru în polemici așa că îți respect decizia chiar daca nu sunt deloc de acord cu tine

Voiam să spun părerea și nu decizia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Cavaleru a spus:

 

cat am lucrat la bmw pe moto, nu era zi sa nu pregatim o motoreta pentru livrarea la client. deci da, se cumpara mobre noi si nu se dau tzepe. si nu se duce lumea sa le cumpere in nemtia ca sunt alta calitate sau preturi mai bune...

 

Nu știu la moto, chiar nici la auto bmw dacă e aceeași calitate a vehiculelor pt toate piețele. La unele branduri SIGUR diferă! 😉

La bavarezi țepele alea ascuțite sunt la service. 😇

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 minutes ago, ENEOS said:

Nu știu la moto, chiar nici la auto bmw dacă e aceeași calitate a vehiculelor pt toate piețele. La unele branduri SIGUR diferă! 😉

La bavarezi țepele alea ascuțite sunt la service

Honda are preturi la fel în toată Europa dar Yamaha nu și mt09sp e mai ieftina cu vreo £1000 in Romania (10990e)fata de restul Europei (UK e ,£10300), acuma o fi aceiași calitate?

https://www.yamaha-motor.eu/gb/en/products/motorcycles/hyper-naked/mt-09-sp-2022/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bineinteles ca sunt aceleasi mobre. Preturile mai mic vin din renuntarea dealerului la o parte din adaos ca sa vanda si ei ceva unitati. Ca puterea de cumparare a romanului e mult mai mica decat a occidentalului si piata de la noi e inexistenta fata de cea de afara. De ex Aprilia are 5 dealeri in Romania si peste 300 in Italia si alti 300 in Germania.

La noi o mobra de 10.000 e considerata scumpa, afara e considerata ieftina, ca acolo mobre scumpe sunt alea de la 30.000 in sus.

 

Tu sigur ai facut macar 5000 km cu er5-ul ala sau de fapt era al unui prieten si ai dat doar o tura dupa ce ai stat cu permisul in buzunar si fara mobra vreo zece ani?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

26 minutes ago, Speedy.K said:

Bineinteles ca sunt aceleasi mobre. Preturile mai mic vin din renuntarea dealerului la o parte din adaos ca sa vanda si ei ceva unitati. Ca puterea de cumparare a romanului e mult mai mica decat a occidentalului si piata de la noi e inexistenta fata de cea de afara. De ex Aprilia are 5 dealeri in Romania si peste 300 in Italia si alti 300 in Germania.

La noi o mobra de 10.000 e considerata scumpa, afara e considerata ieftina, ca acolo mobre scumpe sunt alea de la 30.000 in sus.

 

Tu sigur ai facut macar 5000 km cu er5-ul ala sau de fapt era al unui prieten si ai dat doar o tura dupa ce ai stat cu permisul in buzunar si fara mobra vreo zece ani?!

Da piețele exterioare sunt mult mai mari decât în țară Spania, Italia și UK de unde au și cele mai multe review-uri pe net. Mă mai gândesc că poate Yamaha printr-un preț redus vrea sa se așeze mai bine in piata din Romania sau din felul garanței oferite( dacă-ți faci service singur pierzi garanția) că altfel nu pot explica scăderea prețului. Spre exemplu în US are numai un an garanție și prețul e $10900 deci mult mai ieftin.

De condus am condus motorul ăla acum mult timp prin 2011 si numai atunci când l-am cumpărat am făcut peste 1000km (majoritatea pe autostradă), dar după alte câteva mii pe drumuri naționale l-am vândut în 2012, că nu mai aveam timp de el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai zi boss asa, deci de fapt tu ai condus er5 cateva luni si de 10 ani nimic. Pai in cazul asta e ca si cum n-ai fi condus motocicleta niciodata. Deci stai in banca ta cu mobre de 100 de cai, ia-ti cb500x ca e suficienta pentru incepatorul care esti si nu dai nici o caruta de bani pe ea. Dupa ce o iei te duci la niste cursuri unde ti-am recomandat, inveti sa mergi pe ea si sa o folosesti cum trebuie, te dai cativa ani si dupa aia mai vezi tu daca-ti trebuie ceva mai mare.

Pai zi boss asa, deci de fapt tu ai condus er5 cateva luni si de 10 ani nimic. Pai in cazul asta e ca si cum n-ai fi condus motocicleta niciodata. Deci stai in banca ta cu mobre de 100 de cai, ia-ti cb500x ca e suficienta pentru incepatorul care esti si nu dai nici o caruta de bani pe ea. Dupa ce o iei te duci la niste cursuri unde ti-am recomandat, inveti sa mergi pe ea si sa o folosesti cum trebuie, te dai cativa ani si dupa aia mai vezi tu daca-ti trebuie ceva mai mare.

 

Apropos, esti din Bucuresti, ca mi se pare foarte cunoscuta povestea asta cu er-ul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, Speedy.K said:

Pai zi boss asa, deci de fapt tu ai condus er5 cateva luni si de 10 ani nimic. Pai in cazul asta e ca si cum n-ai fi condus motocicleta niciodata. Deci stai in banca ta cu mobre de 100 de cai, ia-ti cb500x ca e suficienta pentru incepatorul care esti si nu dai nici o caruta de bani pe ea. Dupa ce o iei te duci la niste cursuri unde ti-am recomandat, inveti sa mergi pe ea si sa o folosesti cum trebuie, te dai cativa ani si dupa aia mai vezi tu daca-ti trebuie ceva mai mare.

Pai zi boss asa, deci de fapt tu ai condus er5 cateva luni si de 10 ani nimic. Pai in cazul asta e ca si cum n-ai fi condus motocicleta niciodata. Deci stai in banca ta cu mobre de 100 de cai, ia-ti cb500x ca e suficienta pentru incepatorul care esti si nu dai nici o caruta de bani pe ea. Dupa ce o iei te duci la niste cursuri unde ti-am recomandat, inveti sa mergi pe ea si sa o folosesti cum trebuie, te dai cativa ani si dupa aia mai vezi tu daca-ti trebuie ceva mai mare.

 

Apropos, esti din Bucuresti, ca mi se pare foarte cunoscuta povestea asta cu er-ul?

Mulțumesc frumos pentru sfaturi dar când am luat motorul ăla nu știam nimic de cum se conduce un motor lucru pe care l-am învățat singur in miia aia de km și da mai am lacune mari dar pentru că eu prefer să învăț din greșelile mele  gândesc că dacă m-am descurcat destul de bine (la ce nivel eram la început) voi putea să mă descurc și pe un motor mai mare dacă am rabdare, și mai mult pentru că economic nu e viabil sa schimb motoarele că pe șosete trebuie sa mă gândesc la un model care chiar daca la inceput sunt începător cu timpul abilitățile mele se vor dezvolta și modelul respectiv îmi va putea oferi experiențe și adrenalină chiar daca am zeci de mii de km, (eu gândesc în termen lung și foarte lung), poate e greșit dar cum eu mai am cel mult 20 de ani de condus motoare cred că asta va fi singurul motor pe care îl avea și atunci, știu că oamenii consideră că un motor după 5 ani e depășit moral cel puțin și asta din cauza producătorilor auto că vor să vanda cat mai mult an de an iar la mașini e și mai grav

Cunosc orașul București destul de bine (am stat aproape 7 ani in el până în 2007 când m-am mutat) regret sa te dezamăgesc dar nu, nu stau in București iar de prin 2011 nici prin țară nu mai stau decât vacante de o lună două depinde de multi factori, iar întrebare asta am pus-o din cauza că vreau să iau un motor nou și chiar dacă îl pot lua usor din afara consider că prin achiziționarea motorului din tara e voi face ceva economii de vreo mie și ceva de euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
1 oră în urmă, legio990 a spus:

 regret sa te dezamăgesc dar nu, nu stau in București iar de prin 2011 nici prin țară nu mai stau decât vacante de o lună două depinde de multi factori, iar întrebare asta am pus-o din cauza că vreau să iau un motor nou și chiar dacă îl pot lua usor din afara consider că prin achiziționarea motorului din tara e voi face ceva economii de vreo mie și ceva de euro

 

😂 😂😂

 

Si cu transport, proceduri pre-inregistrare, inregistrare, taxe locale, placute, traduceri legalizate cum faci? 

Daca nu locuiesti in third countries (geografic in EU, legal/economic nu) best of luck sa primesti discount la dealeri din Romania cum ai putea primi in orice tara dincolo de Ungaria.

Daca stai in oras mare sau langa, noroc maxim si cu viata reala, aia in care mergi cu mobra sa ii faci service-arile in garantie si o sa vada Honda Salzburg (inventez) ca ai cumparat de la Honda Timisoara desi puteai sa iei de la ei la bani identici (dupa ce adaugi adusul si inmatriculatul). 

 

Diferentele de preturi pe care le vanezi tu ca un roman pe scoala veche, desi "banii nu sunt problema", sunt date de nivelul de taxe si accize specific fiecarei tari. Plus ca ce vezi pe site-uri nu are nici o treaba cu realitatea din reprezentante.

 

Ps - Cricuuuu`, baaa !

 

 

 

Am avut si eu recent un coleg ce a facut vreo 2000 de km pana acasa doar cu autobuze si microbuze in 2 zile, pentru ca era de cateva ori mai ieftin decat avionul (6 ore). Ceva gen 50 vs 200 euro.  

Best of luck si la primit vehicule de drive test cum primesti in vestul Eu. 😂

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

18 hours ago, Contabil said:

 

Nu, mi-am dat seama ca si tine dupa ce am citit patania omului cu Transalpul.

Inteleg, asta și consider că un om bine informat e un om puternic.

Totuși că și o comparație între tunurile din Romania și cele din afara in Romania se dau tunuri pe la 100 mii euro dar înafara ajung la foarte multe milioane spre exemplu  Bernard L. Madoff care a dat tun de 170 miliarde de dolari, sau cazul Carilion, bhs, monarh etc. Totuși tunurile din afara țării au țintă cu preponderență companiile mari sau guvernele, și nu cunosc nici un tun sau teapa date persoanelor fizice. Oricum in capitalismul asta muma pentru unii și ciuma pentru alții e foarte important sa fii la curent cu lucruri care îți pot afecta buzunarul și viitorul, deci trebuie să fii cu ochii în patru 24 de ore pe zi

18 hours ago, _Raul_ said:

 

😂 😂😂

 

Si cu transport, proceduri pre-inregistrare, inregistrare, taxe locale, placute, traduceri legalizate cum faci? 

Daca nu locuiesti in third countries (geografic in EU, legal/economic nu) best of luck sa primesti discount la dealeri din Romania cum ai putea primi in orice tara dincolo de Ungaria.

Daca stai in oras mare sau langa, noroc maxim si cu viata reala, aia in care mergi cu mobra sa ii faci service-arile in garantie si o sa vada Honda Salzburg (inventez) ca ai cumparat de la Honda Timisoara desi puteai sa iei de la ei la bani identici (dupa ce adaugi adusul si inmatriculatul). 

 

Diferentele de preturi pe care le vanezi tu ca un roman pe scoala veche, desi "banii nu sunt problema", sunt date de nivelul de taxe si accize specific fiecarei tari. Plus ca ce vezi pe site-uri nu are nici o treaba cu realitatea din reprezentante.

 

Ps - Cricuuuu`, baaa !

 

 

 

Am avut si eu recent un coleg ce a facut vreo 2000 de km pana acasa doar cu autobuze si microbuze in 2 zile, pentru ca era de cateva ori mai ieftin decat avionul (6 ore). Ceva gen 50 vs 200 euro.  

Best of luck si la primit vehicule de drive test cum primesti in vestul Eu. 😂

 

Mulțumesc frumos pentru informații dar ceea ce fac eu (căutarea prețului cel mai accesibil) nu este numai tipic romanesc și e tipic corporațiilor globale spre exemplu de ce crezi că corporațiile și-au mutat producția dintr-o țară unde erau salariile mari spre o țară cu salarii foarte mici? Mai dădea cineva un exemplu pe aici că Honda face economie la Nr de procese, piese, suduri, etc. Pentru că dacă Honda prin acest proces economisește și un euro pe motor fabricat gandestete la câte milioane de motoare ei vând le aduc lor economii de milioane de euro per total (in termeni economici asta se numește economie de scală)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am cumparat de la importator yamaha in 2003 .. ciprian popescu

de la bavaria in 2005, 2007, 2010, 2011

de la sym 2019, 2020

si nu mi am luat nici o teapa

sa ajungi in 202…2 si sa te intrebi asa ceva …. 😂😂😂😂 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 minutes ago, ianachim said:

am cumparat de la importator yamaha in 2003 .. ciprian popescu

de la bavaria in 2005, 2007, 2010, 2011

de la sym 2019, 2020

si nu mi am luat nici o teapa

sa ajungi in 202…2 si sa te intrebi asa ceva …. 😂😂😂😂 

Eu nu am insinuat că toți trag tepe in Romania numai că există anomalii că ai celor 21 de oameni tepuiti de o reprezentanta Honda ( dacă citești cazul vezi că sunt oameni acolo cu facturi fiscale unde mai rămânea sa le fie livrate masinile), care arată că în România din cauza că fie sistemul de cumpărare a unui vehicul e deficitar și trebuie să fie revizuit, ori tipic in Romania sistemul este bun dar are deficiențe în aplicarea legii din cauza a ceea ce păgubește tara de după 89 încoace ... șpăgi, nepotism etc.

înțeleg că nu ai luat nici o țeapă până acum și mă bucur pentru tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...