Sari la conținut

Honda Cb500x/f vs cb650r, vs yamaha mt09sp vs triumph street triple ..... idei?


legio990
 Share

Postări Recomandate

1 minute ago, Cavaleru said:

 

motoreta nu o cari in spate. se duce singura daca stii sa o folosesti. problema ta este ori lipsa experientei pe 2 roti ori nu ai inclinatiile necesare pt deplasarea pe 2 roti.

 

eu sunt mai bondoc ca tine, am inceput sa merg cu TDM 850 care are peste 220kg cu plinurile facute singurele dati cand am avut probleme cu ea, era cand trebuie sa o dau inapoi pt ca am picioarele prea scurte. 

Inteleg ce spui dar un Kawasaki er5 are aproape 200kg si am scapat-o jos de multe ori, acuma gandestete la 260kg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 166
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

hai bine fie ca tine cu masina. @legio990 

 

 @cuki tu depasesti cu masina in curbe?

 

 

Chiar acum, legio990 a spus:

Inteleg ce spui dar un Kawasaki er5 are aproape 200kg si am scapat-o jos de multe ori, acuma gandestete la 260kg

 

nu e nici o diferenta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 minute, Cavaleru a spus:

stii cat hate imi iau cu 0.9tce si eu n-am probleme cu depasirile, retrogradez in functie de situatie si ma asigur ca am cat mai multi cai la dispozitie cand fac asta..

La un cirip tuning te-ai gândit? 😜

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 minutes ago, Lucian_M said:

Ai procedat greșit dând șpagă pentru obținerea permisului. Instructor motoai avut? Ți-a explicat ceva?

 

Cuki, dacă se teme de DL650, îți dai seama că îl ia spaima dacă se urcă pe un Versys 1000...

Ce te face sa crezi ca am dat spaga? (probabil consideri ca daca tu ai dat spaga si eu si altii am facut la fel)

Eu nu ma tem de DL650 chiar consider ca e destul de buna daca ar mai avea si ceva mai multi cai putere ar fi selectia mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, ENEOS a spus:

La un cirip tuning te-ai gândit? 😜

 

hahaha, ce rost ar avea :) nu-s vitezoman, sau persoana care conduce dinamic. merg ca mosu, safe, defensiv. obiectivul meu ca intotdeauna sa ajung de la A la B, nicidecum sa fac un record din treaba asta.

 

Hai sa revenim la troacele pe 2 roate.

 

parerea mea CB500x ieftin si bun. depasirile din scurt le faci retrogradand o treapta fata de viteza de croaziera si-i dai talpa. N-am eu stres cu scuteru de 400 la depasiri si iti faci tu griji la 500cmc.

 

PS scuteru meu e si mai greu spre 220 cred.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 minutes ago, cuki said:

Sigur ca da...daca este vizibilitate suficienta si e legal, why not. Eu stiu cum e sa nu ai putere (am avut Clio, 1.5dci 65cp)...nici acuma nu am 300cai pe masina, dar am suficienti cat sa imi permita sa fac o depasire "din scurt".

Asta e motivul pentru care caut ceva cu putere in jur de 100cp,

 

Am mai vazut si Suzuki GSXS 750

+ consum bun, 3 harti ale motorului,

- cadrul de fier, garda mica, e grea (214kg), si e euro4

1 minute ago, Cavaleru said:

parerea mea CB500x ieftin si bun. depasirile din scurt le faci retrogradand o treapta fata de viteza de croaziera si-i dai talpa. N-am eu stres cu scuteru de 400 la depasiri si iti faci tu griji la 500cmc.

O sa incerc la anul viitor sa pot face un test ride cu el sa vad daca e destul de potent, dar cel mai probabil 30min sa nu fie de ajuns

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 56 minute, cuki a spus:

 

 

Hai ms :D

@ initiator, daca nu e la misto-desi cam pare, tu ai nevoie de o moto din clasa adventure, sau adventure touring-sub 1000 cc, dar ideal peste 650. 500x e pentru incepatori si cei care vor o moto de naveta, la drum lung ii vei descoperi rapid neajunsurile.

Eu as incepe discutia de la buget, ca arunci cu moto mai ieftine, apoi mt09 sp???? 

Troooll zic si eu :P

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cb500x depaseste tiru fara greata pornind de la 120 la ora. Dupa depasire aveam 160 si durase 3 secunde. Daca tot eram la ridetest si in fata era liber si drept am verificat si cum urca mai sus de 160. A urcat foarte greu pana pe la 170 si ceva cu acceleratia la capat dupa care am lasat-o ca devenise prea instabila.

Testul a fost fara pasager si, desigur, fara bagaje, eu avmd 170 si 60 de kile.

Acum 2 minute, Adrian M. a spus:

Hai ms :D

@ initiator, daca nu e la misto-desi cam pare, tu ai nevoie de o moto din clasa adventure, sau adventure touring-sub 1000 cc, dar ideal peste 650. 500x e pentru incepatori si cei care vor o moto de naveta, la drum lung ii vei descoperi rapid neajunsurile.

Eu as incepe discutia de la buget, ca arunci cu moto mai ieftine, apoi mt09 sp???? 

Troooll zic si eu :P

 

La inaltimea mea n-am sesizat niciun neajuns la cb  la viteza de croaziera 130-140 la ora. Tie ce nu ti-a placut?

Acum 2 ore, legio990 a spus:

Da dar din pacate adv-urile sunt foarte grele = greu de manevrat in diverse situatii

yamaha tracer 9 e mt09 cu plastice mai multe,  iar Vstromul de 650 nu are destula forta (cel de o 1000 e prea greu, inalt etc)

Si sunt video-uri pe youtube cu unul care a mers in cele mai grele conditii de drum cu un Suzuki Hyabusa

Ce nu are Vstroama, forta?! Pentru ce, sa traga remorca de o tona?!

Si ce e cu adventurele, sunt greu de manevrat?! Pai exact la asta exceleaza alea de cilindree mica si medie...

1 oră în urmă, legio990 a spus:

Da chiar daca pare mai greu de crezut dar da am permisul A fara alte amendamente,

Sincer, nu pare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, Speedy.K a spus:

Cb500x depaseste tiru fara greata pornind de la 120 la ora. Dupa depasire aveam 160 si durase 3 secunde. Daca tot eram la ridetest si in fata era liber si drept am verificat si cum urca mai sus de 160. A urcat foarte greu pana pe la 170 si ceva cu acceleratia la capat dupa care am lasat-o ca devenise prea instabila.

Testul a fost fara pasager si, desigur, fara bagaje, eu avmd 170 si 60 de kile.

La inaltimea mea n-am sesizat niciun neajuns la cb  la viteza de croaziera 130-140 la ora. Tie ce nu ti-a placut?

eh, eu n am 1 70 si 60 kile :))))))))))))

Sunt mai greu si o idee mai inalt. 

N-am mers cu ea, doar am stat pe ea. Mi se pare o jucarie foarte misto pentru inceptori, naveta, fataiala de ici colo. NU imi pare genul de moto buna pentru un scenariu-bagaje, eventual pasajer, km multi. Da, asa, ca moto pentru juma de zi, cred ca merge.

IN interval 100-130 km/h, toate accelereaza acceptabil, pana si un 300cc. Dar intiatorul vorbeste de mt09 sp, street triple, adica alta mancare de peste.

PS : cum sa ai 60 kile....atat aveam in clasa a 7 a cred :))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, DiarM a spus:

Haideti baieti ca e clar ca face misto de noi. Inchidem topicul?

Da, asa se pare. Si io prost ca nu citest pana la final inainte sa-mi bat gura...

Acum 1 minut, Adrian M. a spus:

eh, eu n am 1 70 si 60 kile :))))))))))))

Sunt mai greu si o idee mai inalt. 

N-am mers cu ea, doar am stat pe ea. Mi se pare o jucarie foarte misto pentru inceptori, naveta, fataiala de ici colo. NU imi pare genul de moto buna pentru un scenariu-bagaje, eventual pasajer, km multi. Da, asa, ca moto pentru juma de zi, cred ca merge.

IN interval 100-130 km/h, toate accelereaza acceptabil, pana si un 300cc. Dar intiatorul vorbeste de mt09 sp, street triple, adica alta mancare de peste.

PS : cum sa ai 60 kile....atat aveam in clasa a 7 a cred :))))))

Si eu intr-a noua. Si de atunci tot asa... Doar in armata m-am ingrasat 3 kile, dar le-am dat jos.

 

Revenind la cb, e ok pentru pilot si bagaje daca pilotul e subtirel, sau pentru pilot si pasager daca amandoi sunt ok. Ca putinta e cam ca un KLE 500, d-aia nu m-a satisfacut. Si ce-a vazut KLE ul meu cu pasger si bagaje cat casa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca framantarile mele cu privire la diverse motocilclete par ca fiind o gluma sau ca iau la misto oameni pe care nu ii cunosc dar asa se intampla cand oamenii nu citesc cu atentie prima postare unde am incercat sa fiu cat mai clar in ceea ce vreau si mai toti au propus alte modele cu toate ca eu voiam mai mult o clarificare mai buna din partea unor utilizatori de acele modele, dar asta e ... traim in romania si asta ne ocupa tot timpul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, legio990 a spus:

Se pare ca framantarile mele cu privire la diverse motocilclete par ca fiind o gluma sau ca iau la misto oameni pe care nu ii cunosc dar asa se intampla cand oamenii nu citesc cu atentie prima postare unde am incercat sa fiu cat mai clar in ceea ce vreau si mai toti au propus alte modele cu toate ca eu voiam mai mult o clarificare mai buna din partea unor utilizatori de acele modele, dar asta e ... traim in romania si asta ne ocupa tot timpul

Pentru ca asa lasi impresia ,de troll. smiorc.

vrei o parere, ai banu, marca l si cumpara mt09 sp. Este o motoreta foarte misto, fun, trage foarte bine, naked, usor de pilotat, buna per ansamblu. E din categoria naked. DIn nou iti spun, stabileste un buget, o categorie de moto, si poate dupa aceea te luam in serios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau incerci cu BMW R1250R sau RNineT Urban GS si ti-ai cam acoperit cerintele.

Si mai e Scramblerul de la Ducati care iara e cam in aria ta stil naked-uri si care merg si pe iarba. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce troll :) Auzi formulare... Street Triple are piese mai bune decat MT09SP. :)))))) Cam ce piese zici tu ca sunt mai bune? Si care versiune de Street Triple o ai in calcul? RS-ul? Si cam compari mere cu pere... 130 de cai de pe GS nu se compara cu 130 de cai de pe R6 sau GSXR, de exemplu. Ai youtube si o groaza de filmulete cu motocicletele insirate de tine acolo ca sa iti dai seama cam cum merge o moto din aia si cat de tare te poti da cu asa ceva

 

Uite, de ex un film gasit la random cu un SV650 - o moto de vreo 70CP. Crezi ca mergi mult mai tare de atat sa ai nevoie de 100+ CP?

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, legio990 a spus:

Se pare ca framantarile mele cu privire la diverse motocilclete par ca fiind o gluma sau ca iau la misto oameni pe care nu ii cunosc dar asa se intampla cand oamenii nu citesc cu atentie prima postare unde am incercat sa fiu cat mai clar in ceea ce vreau si mai toti au propus alte modele cu toate ca eu voiam mai mult o clarificare mai buna din partea unor utilizatori de acele modele, dar asta e ... traim in romania si asta ne ocupa tot timpul

Din toate postarile tale pare ca de fapt habar n-ai despre ce e vorba. 

Daca te uiti la primul meu raspuns a fost absolut la obiect. Ti-am lamurit exact problema ta referitoare la depasirea in jur de 100 la ora despre singura motocicleta cu care m-am dat din cele de care intrebai.

Dupa care am inceput sa ma lovesc de tot felul de prostii pe care le spui in celelalte postari.

 

Ca sa nu avem vorbe la proces, nu iti cumperi niciodata mobra fara sa te dai macar cativa km cu modelul respectiv. In ziua de azi exista la dealeri mobre de test, nu mai e ca acum 20 de ani.

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Adrian M. a spus:

Eu sunt curios care a fost prima motocicleta. Ia, ne spui Ionut de 40 de ani?  @legio990

😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

41 minutes ago, Metal Heart said:

Ce troll :) Auzi formulare... Street Triple are piese mai bune decat MT09SP. :)))))) Cam ce piese zici tu ca sunt mai bune? Si care versiune de Street Triple o ai in calcul? RS-ul? Si cam compari mere cu pere... 130 de cai de pe GS nu se compara cu 130 de cai de pe R6 sau GSXR, de exemplu. Ai youtube si o groaza de filmulete cu motocicletele insirate de tine acolo ca sa iti dai seama cam cum merge o moto din aia si cat de tare te poti da cu asa ceva

In specificatiile de pe site oficial, street triple r au franele brembo si invelite (braided), 17,4 litri rezervor, nu stiu garda la sol, ecran mai mare mt09 e de 3.5 inci, cam astea ar fi, dar oricum mai este pana in aprilie mai, ca pe atunci am plan de cumparare

4 minutes ago, Adrian M. said:

Eu sunt curios care a fost prima motocicleta. Ia, ne spui Ionut de 40 de ani?  @legio990

Kawasaki er5

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, legio990 a spus:

Ce te face sa crezi ca am dat spaga? (probabil consideri ca daca tu ai dat spaga si eu si altii am facut la fel)

Eu nu ma tem de DL650 chiar consider ca e destul de buna daca ar mai avea si ceva mai multi cai putere ar fi selectia mea

Vorbeste in numele tau, pot jura pe orice ca nu am dat spaga pentru obtinerea permisului (de cateva ori pentru viteza, doar, ca aproape orice roman dibaci :)) ).

Zici ca ai scapat de mai multe ori ER5, inseamna ca ar fi mai ok sa iei masina, e mai sigur.

 

Stie sa se uite la specificatii si e convins ca ii trebuie minim 100 de cai pentru inceput. Am mai zis, gsx1300r si e fix ce trebuie: rezerva de putere, prezenta, viteza in depasiri, frane performante etc.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, legio990 a spus:

Folosesc masina mereu, eu vreau un motor de Duminica adica o data pe saptamana/luna sa mai ies cu ea si NU sa fie mijlocul meu de transport principal, nici nu ma gandesc la asa ceva din diverse considerente

Daca tot e de duminica ia CB 1000 R si ai terminat balciul. Neo retro style, de 1000....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...