Sari la conținut

Honda Cb500x/f vs cb650r, vs yamaha mt09sp vs triumph street triple ..... idei?


legio990
 Share

Postări Recomandate

18 hours ago, legio990 said:

Un cb500x are 47cai p, la fel ca un Kawasaki er5 care avea lipsa de putere dupa 100km la ora, si da eu am condus masini mai mult decat motare, si la masini din pacate sau din fericire nu prea poti depasi 2litri motor, deci si acolo puterea e redusa

 

Eu am o Honda Dominator de 650cmc si 46CP amarati ca nu mai este noua. Nu am nici o problema sa depasesc TIR-uri. Un TIR ruleaza cu maxim 85km/h iar la viteza asta indiferent cu ce vehicul depasesti trebuie sa retrogradezi daca vrei sa depasesti repede si orice motocicleta de la 500cmc in sus depaseste fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 166
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 14 minute, SenorPink a spus:

 

Daa nu e rau Rocket 3 pentru plimbarile de duminica. 

 

1. O ridica?

2. Din biceps se ridica astea

3. Greu cu manevrarea unui tren printre masini 

Părerea mea e că mobra aia e perfectă pentru plimbări de duminică, doar să nu fie el prea pretențios, gen:

- frânează cam tare

- gumele se uzează rapid și sunt scumpe

- consumă cam mult

- nu știe unde e filtrul de ulei

- nu are "marsharer" etc.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, mobiletron said:

Eu am o Honda Dominator de 650cmc si 46CP amarati ca nu mai este noua. Nu am nici o problema sa depasesc TIR-uri. Un TIR ruleaza cu maxim 85km/h iar la viteza asta indiferent cu ce vehicul depasesti trebuie sa retrogradezi daca vrei sa depasesti repede si orice motocicleta de la 500cmc in sus depaseste fara probleme

Din păcate cred că ori ai condus numai pe drumuri naționale și numai prin țară că pe afară și pe autostradă tirurile sunt unele limitate la 90km pe oră iar altele sunt la 100km pe ora.

Și apropo de cei care cred că nu știu să depasesc, țin să le aduc la cunoștință că din 2008 am tot schimbat masini, și la un motor de 2litri la 100 la ora ai cam 1900 2000rpm dar na când te faci accelerări bruște ele se pot duce și la zona roșie.

In alta ordine de idei eu nu caut sa aduc un motor la limitele lui de fabricație

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Ionuț, oprește-te.

Este evident ca nu știi motoare și experienta pe mașini nu intereseaza pe nici un motociclist serios. 

Depășești tir fără emotii cu orice moto sau scuter ce are de la 350-400cc in sus. Ba chiar și mai mic

 

Hai sa dam un restart, ca să primești sfaturi pertinente și sa oprim bananaiala asta:

* Din ce an ai carnet? 

* Am inteles ca ai avut ER5, un motor f onest și care nu știu cum poate fi scăpat des pe jos. 

Deci - cati km ai făcut cu el/pe motor și în câte sezoane? 

* Ai făcut vreodata un curs de perfecționare după școală? 

* Vei merge cu pasager sau nu și cât anume procentual (din joi în Paște sau 90% din timp) 

* Duminica duminica, dar unde? Ca intr-o duminica poți face 150 in jurul Bucureștiului sau de la 400 în sus dacă bagi stil locomotivă de la prima ora. Întrebarea vine acum:

* Care este stilul tău de mers:

- chopper/împroșcat bășini sonore și priviri de Ludovic 14 sau T100

- practic, naveta/plimbări de clătit ochii urban/periurban, maxim pana la Bv

- adventure aka descopery = te urci pe motor dimineața și pleci la explorat singur sau cu amicii, fie ca e în pădurile de lângă București, ca ții Dâmbovița pana la vărsare, sau pur și simplu drumurile secundare culoarului Rucăr Bran

- în căutarea suicidului pierdut, de la 150kmh in sus, indiferent de trafic, fie ca e naked sau sportiva. 

- supermoto/canyon riding (nu prea ai unde in Ro, dar asa de amorul artei) - duci mobra pe platforma într-o zona plina de curbe ideala și ii dai sa puta

 

Na, cam astea îmi vin în cap acum, la tastat de pe telefon. 

De turism de drum serios nu am scris caci ala nu prea se face On any Sunday numai. 

 

Citește întrebările de mai sus, procesează-le bine și scrie răspunsuri oneste fiindcă nu te știe nimeni și nu îți scade self esteemul. 

Dupa ce o sa răspunzi onest, mai vorbim. 

Acum doar facem mișto de colt de bloc și o sa se lungească degeaba încă 2 sapt pana apare alt topic mai mișto de hahait. 

 

 

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 minutes ago, _Raul_ said:

Ionuț, oprește-te.

Este evident ca nu știi motoare și experienta pe mașini nu intereseaza pe nici un motociclist serios. 

Depășești tir fără emotii cu orice moto sau scuter ce are de la 350-400cc in sus. Ba chiar și mai mic

 

Hai sa dam un restart, ca să primești sfaturi pertinente și sa oprim bananaiala asta:

* Din ce an ai carnet? 

* Am inteles ca ai avut ER5, un motor f onest și care nu știu cum poate fi scăpat des pe jos. 

Deci - cati km ai făcut cu el/pe motor și în câte sezoane? 

* Ai făcut vreodata un curs de perfecționare după școală? 

* Vei merge cu pasager sau nu și cât anume procentual (din joi în Paște sau 90% din timp) 

* Duminica duminica, dar unde? Ca intr-o duminica poți face 150 in jurul Bucureștiului sau de la 400 în sus dacă bagi stil locomotivă de la prima ora. Întrebarea vine acum:

* Care este stilul tău de mers:

- chopper/împroșcat bășini sonore și priviri de Ludovic 14 sau T100

- practic, naveta/plimbări de clătit ochii urban/periurban, maxim pana la Bv

- adventure aka descopery = te urci pe motor dimineața și pleci la explorat singur sau cu amicii, fie ca e în pădurile de lângă București, ca ții Dâmbovița pana la vărsare, sau pur și simplu drumurile secundare culoarului Rucăr Bran

- în căutarea suicidului pierdut, de la 150kmh in sus, indiferent de trafic, fie ca e naked sau sportiva. 

- supermoto/canyon riding (nu prea ai unde in Ro, dar asa de amorul artei) - duci mobra pe platforma într-o zona plina de curbe ideala și ii dai sa puta

 

Na, cam astea îmi vin în cap acum, la tastat de pe telefon. 

De turism de drum serios nu am scris caci ala nu prea se face On any Sunday numai. 

 

Citește întrebările de mai sus, procesează-le bine și scrie răspunsuri oneste fiindcă nu te știe nimeni și nu îți scade self esteemul. 

Dupa ce o sa răspunzi onest, mai vorbim. 

Acum doar facem mișto de colt de bloc și o sa se lungească degeaba încă 2 sapt pana apare alt topic mai mișto de hahait. 

 

 

 

Da cred că ar fi mai bine merci, am carnet din 2008 a.b dar nu am multa experiență pe motoare și asta se vede.

Stilul de condus e in mod relax 90% din timp iar restul de 10% e spre 160 in sus.

Țin să precizez că șofer de duminică e oînseamnă terminologie folosita de multi șoferi pentru a cei care folosesc vehiculul maxim o zi pe săptămână și nu nu este necesar să fie duminică

5 hours ago, pierrotlefou said:

Plec de la premiza că acum 10 ani lucrurile se făceau mai bine.

Și chiar și așa, după atâția ani de permis auto și cutie manuală ar fi trebuit să se facă niște conexiuni și automatisme. Sau poate că și cu mașina transpira la depășiri de TIR până a găsit-o pe aia care poate să execute manevra la 100km/h și-n a șasea? Dacă da, oare ce criteriu de selecție o fi impus pentru biata mașină? Că pentru motor m-am lămurit...

Școala aia de acum 10 ani era o probă de poligon și atât de asta in momentul când eu am cumpărat primul meu motor nu știam nici să semnalizez sau sa schimb vitezele mai ales că examenul l-am dat pe un Minsk 125 Co o cutie de viteze că o găleată.

Acuma după mulți ani când mă uit înapoi îmi dau seama că școala de șoferi obligatorie la a și b este doar in beneficiul proprietarilor acelor scoli, pentru că fiind obligatorie nu mai e nevoie și de calitate

Și sunt tari in Europa unde școala de șoferi pentru categoriile a și b sunt facultative și te poți prezenta la examen fără școală, și nu nu sunt mai multe accidente acolo decât în țară, pentru că dacă te uiți pe statistici Romania e cu părere de râu printre primele din Europa la numărul de accidente rutiere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Bine, hai ca vad ca ești pe modul logorizat inutilitati de zero interes pentru mine și minus utilitate pentru tine. 

Te sabotezi singur ar fi o exprimare diplomata. 

 

Când te trezești, dacă vrei, poți sa începi prin a răspunde pertinent la întrebările de mai sus. 

 

Tu descoperi Hachi moto acum, noi am semnat petiții pentru nefericitul ala.

Si eu tot pe Minsk am dat școală. 

Nu ne spui nimic ce nu știm deja dar eu credeam ca ai deschis topicul ca să aflu ce motor sa îți iei și noi sa îți dam niște opinii pertinente. 

 

Spor, sănătate, sărbători cum ți le dorești. 

 

 

 

 

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, legio990 said:

Și sunt tari in Europa unde școala de șoferi pentru categoriile a și b sunt facultative și te poți prezenta la examen fără școală, și nu nu sunt mai multe accidente acolo decât în țară,

Eh ... asta înseamnă că am permis de conducere din Europa de multă vreme.

Pentru că m-am prezentat la examen (de conducere A) cu instrucţie în regim D.I.Y. :)              

Nah' ... a trebuit o audienţă la şeful IPJ de atunci şi o cerere.

Oricum, şcoală de conducere moto nu exista iar la cele auto era regim mafiot la mişcarea dosarelor. Aşteptau şpagă ca să le mişte din sertar. Cel puţin pe aici. :angryfire:

Gunoaie "socialiste".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 minutes ago, patrick1 said:

Eh ... asta înseamnă că am permis de conducere din Europa de multă vreme.

Pentru că m-am prezentat la examen (de conducere A) cu instrucţie în regim D.I.Y. :)              

Nah' ... a trebuit o audienţă la şeful IPJ de atunci şi o cerere.

Probabil că da, dar într-un fel asemănător cunosc multe cazuri în care oameni de "vaza" ai localității au reușit să le ofere permise până la toate categoriile la odraslele lor iar odraslele lor au luat lecții de conducere pe camp singuri sau cu cineva ce avea carnet pe bune. Deci da exista astfel de anomalii la noi in țară, numai că eu mă refeream la faptul că legea ar trebui schimbata legea privind obligativitatea școlii de șoferi pe cat. A și b, cu toate că nu cred că se va schimba vreodată aceasta lege din prea multe interese economice. 

Să vedem în viitor e vor mai face școlile de șoferi și asigurările obligatorii auto când mașinile se vor conduce singure și cum își vor mai pleca ei cazul la guvern pentru a înăspri anumite aspecte că creșterea exagerată a politei de asigurare pentru diverse categorii sociale,

Comparativ cu celelalte polițele de asigurare care nu sunt obligatorii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, pierrotlefou a spus:

Plec de la premiza că acum 10 ani lucrurile se făceau mai bine.

Și chiar și așa, după atâția ani de permis auto și cutie manuală ar fi trebuit să se facă niște conexiuni și automatisme. Sau poate că și cu mașina transpira la depășiri de TIR până a găsit-o pe aia care poate să execute manevra la 100km/h și-n a șasea? Dacă da, oare ce criteriu de selecție o fi impus pentru biata mașină? Că pentru motor m-am lămurit...

Eu vorbeam de scolile de acum vreo 20 de ani.

 

Si da, la fel depaseste si cu masina, ne-a spus el la un moment dat ca si cu aia tot in a cincea sau a sasea depaseste la 100 la ora.

Ca fapt divers, azi mi-am dat seama la munca ca eu ii dau a cincea abia la 120 la ora unui Logan diesel..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, legio990 said:

Probabil că da ...

Parţial.

Întradevăr, aveam ca material didactic motocicleta tatălui meu care m-a învăţat (pe câmp) primele manevre (pornire, şoc, ambreiaj, comutaţia treptelor de viteză, lumini, frâne).

Restul, inclusiv opturile şi legislaţia ... D.I.Y.

Chiar şi audienţa la şeful IPJ (IMJ) de atunci (de la "capitală") pentru admitere la examen de conducere cu dispensă de vârstă (la 17 ani).

Permisul - cartonaş mi l-au eliberat la ghişeu doar când am împlinit 18 :)

Editat de patrick1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, legio990 a spus:

Din păcate cred că ori ai condus numai pe drumuri naționale și numai prin țară că pe afară și pe autostradă tirurile sunt unele limitate la 90km pe oră iar altele sunt la 100km pe ora.

Și apropo de cei care cred că nu știu să depasesc, țin să le aduc la cunoștință că din 2008 am tot schimbat masini, și la un motor de 2litri la 100 la ora ai cam 1900 2000rpm dar na când te faci accelerări bruște ele se pot duce și la zona roșie.

In alta ordine de idei eu nu caut sa aduc un motor la limitele lui de fabricație

Limitele unei mobre nu sunt la jumatatea turometrului, asa cum. rezi tu. Cam pe acolo incepe sa traga cum trebuie, cum ti-am mai zis.

Motorul tau are cuplul maxim pe la 7500 si puterea pe la 8500 rpm. Rosu incepe la 11500. Ia gandeste-te la cat ar trebui sa schimbi vitezele ca sa se miste cum trebuie... Propulsorul ala, cu mici modificari, a fost inclusiv pe GPZ 500, un sport-tourer celebru si foarte apreciat de forjatori la vremea lui. cam cum crezi ca se dadeau baietii pe curbe cu ala, schimband la 6000 rpm?! Si n-au crapat multe, sunt si acum pe strazi.

Inceteaza sa mai compari mobrele cu masinile, n-au nicio legatura, mai ales cand fac pariu ca tu conduci in general dieseluri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, legio990 a spus:

Da cred că ar fi mai bine merci, am carnet din 2008 a.b dar nu am multa experiență pe motoare și asta se vede.

Stilul de condus e in mod relax 90% din timp iar restul de 10% e spre 160 in sus.

Țin să precizez că șofer de duminică e oînseamnă terminologie folosita de multi șoferi pentru a cei care folosesc vehiculul maxim o zi pe săptămână și nu nu este necesar să fie duminică

Școala aia de acum 10 ani era o probă de poligon și atât de asta in momentul când eu am cumpărat primul meu motor nu știam nici să semnalizez sau sa schimb vitezele mai ales că examenul l-am dat pe un Minsk 125 Co o cutie de viteze că o găleată.

Acuma după mulți ani când mă uit înapoi îmi dau seama că școala de șoferi obligatorie la a și b este doar in beneficiul proprietarilor acelor scoli, pentru că fiind obligatorie nu mai e nevoie și de calitate

 

« De Craciun, fii mai bun ».

Eu zic ca trebuia sa incepi cu asta si am fi evitat sa postam atata.

Asa cum au spus si altii, problema nu e de motor, ci de utilizare. Si inainte de investi banii (aiurea, chiar daca spui ca ei sunt un detaliu), mai bine ai investi in tine.

Cat despre sfaturi « ce sa-mi iau », in primul rand fa-ti o idee ce model ti-ar placea. Il treci prin filtrul criteriilor tale (cred ca la tine primul e greutatea motorului, desi pana la 260kg e o falsa problema) si apoi intrebi articulat pe forum ca sa poti sa obtii raspunsuri pertinente.

Hai noroc !
 

P.S. Este ciudata schimbarea de ton, expresie a frazei si corectitudinii gramaticale de-a lungul postarilor. Banuiesc ca te ajuta cineva.
 

P.P.S. Sunt surprins ca la varsta la care o ai, nu ai reusit sa gasesti singur sursa problemei « cand nu reusesti sa depasesti un tir la 100km/h ». Imi pastrez concluziile…

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 minutes ago, pierrotlefou said:

P.S. Este ciudata schimbarea de ton, expresie a frazei si corectitudinii gramaticale de-a lungul postarilor. Banuiesc ca te ajuta cineva

Nu mă ajută nimeni, numai timpul alocat diferă și inițial eu scriam de pe laptop iar acum de pe telefon

18 minutes ago, Speedy.K said:

Inceteaza sa mai compari mobrele cu masinile, n-au nicio legatura, mai ales cand fac pariu ca tu conduci in general dieseluri

Am avut și ceva benzinare printre care și un mb c200 ce lua 15% in oras la trafic redus, iar când ajungeam la 200 la ora consumul era mai mic decât la 100, 120 la ora, oricum astea nu cred că au mare relevanta in acest topic

22 minutes ago, pierrotlefou said:

Cat despre sfaturi « ce sa-mi iau », in primul rand fa-ti o idee ce model ti-ar placea

Eu am considerat că modelele prezentate sunt de ajuns, aceste modele vin după o analiză a pietei de moto și a review-uri de pe net unde nu reușesc să îmi dau seama cat la suta din ce spune respectivul e și adevarat (se știe că cu cât are mai multe vizualizări cu atât firma la care îi face reclama plătește mai mult sau îi oferă modelele noi in avans fata de ceilalți, @fortnine a zis ceva despre lucrurile astea și ei au schimbat modelul de afaceri), și de asta eu incerc sa vad reacții reale de la posesori de modelele respective și nu reacții propuse de firmele care vor să își facă reclamă pentru produsele lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citat

Am avut și ceva benzinare printre care și un mb c200 ce lua 15% in oras la trafic redus, iar când ajungeam la 200 la ora consumul era mai mic decât la 100, 120 la ora, oricum astea nu cred că au mare relevanta in acest topic

Ce faceeee?! Poate erai la vale.

E ajunul, mai bea omul care ceva și o ia pe ulei (de Germania).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Speedy.K a spus:

Si da, la fel depaseste si cu masina, ne-a spus el la un moment dat ca si cu aia tot in a cincea sau a sasea depaseste la 100 la ora.

Am o vagă bănuială că e automată, a zis la un moment dat că se duce "în zona roșie când o calcă". 😉

 

Acum 53 minute, legio990 a spus:

la 200 la ora consumul era mai mic decât la 100, 120 la ora

Hsmbp, păi lucrul mecanic consumat doar cu învingerea rezistenței aerodinamice la 200km/h e cât ăla necesar pt a deplasa conserva cu 100km/h!

Mai taie din ele, dă-le draq! 😈

Poate doar consumul instantaneu când ai 100 și calci accelerația la podea vs mers constant cu 200!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, legio990 said:

când ajungeam la 200 la ora consumul era mai mic decât la 100, 120 la ora,

Posibil dacă indicatorul de consum instantaneu este vacuumatic şi abia pe la 200 la oră mai reduci din gaze.

La avioane e similar, doar că decolează cu portanţa şi gazele pe "full" pe la 250-300 pe oră şi abia după ce iau ceva altitudine şi viteză mai scade consumul instantaneu :)

15 minutes ago, ENEOS said:

lucrul mecanic consumat doar cu învingerea rezistenței aerodinamice la 200km/h e cât ăla necesar pt a deplasa conserva cu 100km/h!

Depinde şi de altitudine (rampa /panta şoselei /autostrăzii).

Ce zici tu e valabil doar pe orizontală, nu şi când ajungi la 200 la oră şi o laşi pe frână de motor (pentru a reuşi să citeşti şi instrumentele din bord) :crack:

Sau ceasul de la mână.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

1 . Minciuna totala . Omul nu pare sa fi avut motoreta in viata lui. Incearca sa isi imagineze cum ar fi fost si isi prezinta imaginatia drept fapte , dar totul da cu virgula.

 

2 . Sa presupunem prin absurd ca a detinut intradevar o prastie de er5. Atunci omul este atat de catastrofal la condus o motoreta (considerand ce a povestit pana acum) incat nu are nevoie decat de informatii despre cursuri de perfectionare ....mai ales ca bani sunt fara numar.

 

Puneti cateva numere de tel si persone de contact si dati cu eject.

 

 

De la mine are eject si daca incearca sa minta si mai mult , dau cu tir-ul peste el daca il prind pe drum.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, patrick1 a spus:

Posibil dacă indicatorul de consum instantaneu este vacuumatic şi abia pe la 200 la oră mai reduci din gaze.

La avioane e similar, doar că decolează cu portanţa şi gazele pe "full" pe la 250-300 pe oră şi abia după ce iau ceva altitudine şi viteză mai scade consumul instantaneu :)

Depinde şi de altitudine (rampa /panta şoselei /autostrăzii).

Ce zici tu e valabil doar pe orizontală, nu şi când ajungi la 200 la oră şi o laşi pe frână de motor (pentru a reuşi să citeşti şi instrumentele din bord) :crack:

Sau ceasul de la mână.

Pe bune!? Si la mobra sau la masina consumul e mai mare cand accelerezi decat cand mergi constant. Bineinteles ca la avioane cel mai mare consum e la decolare cand trebuie sa invingi inertie, gravitatie etc. Ce comparatie ai gasit si tu.

Iti spun eu ce facea el, accelera tare de la 100 spre 200 si se uita la consum. Apoi cand ajungea la 200 (de fapt cred ca numai odata a facut asta, cand a luat masina...) lua piciorul jumate din gaz si se uita iar la consum. Si normal ca era mai mic, plm... Nu v-ati lamurit pana acum ca e atehnic si nu prea intelege nimic din fenomenele ce implica condurerea de autovehicule?!

E genul care te incurca mergand cu 100 pe banda doi pe autostrada si cand ii dai un flash sa se dea pe banda intai care e libera ii da cox pana la 180 ca sa vezi ca poate. Apoi se uita la consum, se sperie si o lasa iar la 100.

Eu cred ca ne batem gura de pomana. Nici macar trol nu e, e doar. paralel cu fenomenul si, mai nou, si cu coada raioasa pe sus. Mie-mi ajunge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 hours ago, legio990 said:

Din păcate cred că ori ai condus numai pe drumuri naționale și numai prin țară că pe afară și pe autostradă tirurile sunt unele limitate la 90km pe oră iar altele sunt la 100km pe ora.

Și apropo de cei care cred că nu știu să depasesc, țin să le aduc la cunoștință că din 2008 am tot schimbat masini, și la un motor de 2litri la 100 la ora ai cam 1900 2000rpm dar na când te faci accelerări bruște ele se pot duce și la zona roșie.

In alta ordine de idei eu nu caut sa aduc un motor la limitele lui de fabricație

 

Crezi gresit, am umblat si pe afara dar majoritatea sunt limitate la 85 si chiar si in Romania mai intalnesti care merg cu 90 sau 100 iar diferenta de la 85 la 100km/h este prea mica ca sa conteze. Orice motocicleta de la 500cmc in sus accelereaza suficient de repede ca sa depasesti un TIR fara emotii iar motocicletele ajung frecvent in sau spre zona rosie spre deosebire de autoturisme. Tind sa cred colegii de mai sus, tu ori nu stii sa mergi ori nu ai condus niciodata o motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 52 minute, goe 75 a spus:

1 . Minciuna totala . Omul nu pare sa fi avut motoreta in viata lui. Incearca sa isi imagineze cum ar fi fost si isi prezinta imaginatia drept fapte , dar totul da cu virgula.

 

2 . Sa presupunem prin absurd ca a detinut intradevar o prastie de er5. Atunci omul este atat de catastrofal la condus o motoreta (considerand ce a povestit pana acum) incat nu are nevoie decat de informatii despre cursuri de perfectionare ....mai ales ca bani sunt fara numar.

 

Puneti cateva numere de tel si persone de contact si dati cu eject.

 

 

De la mine are eject si daca incearca sa minta si mai mult , dau cu tir-ul peste el daca il prind pe drum.

Corect, i-am recomandat curs dar am uitat sa-i dau si un contact. Rider Academy, in caz ca chiar il intereseaza. Cursul ala din parcare, e suficient pentru el acum.

Acum 3 minute, mobiletron a spus:

 

Crezi gresit, am umblat si pe afara dar majoritatea sunt limitate la 85 si chiar si in Romania mai intalnesti care merg cu 90 sau 100 iar diferenta de la 85 la 100km/h este prea mica ca sa conteze. Orice motocicleta de la 500cmc in sus accelereaza suficient de repede ca sa depasesti un TIR fara emotii iar motocicletele ajung frecvent in sau spre zona rosie spre deosebire de autoturisme. Tind sa cred colegii de mai sus, tu ori nu stii sa mergi ori nu ai condus niciodata o motocicleta.

Vezi ca masinile automate moderne cu treapta sport, de ex. din experienta Audi A3 si Ford Kuga, schimba exact unde incepe rosu cand te dai la ele.

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, goe 75 said:

De la mine are eject si daca incearca sa minta si mai mult , dau cu tir-ul peste el daca il prind pe drum

Sper că glumești pentru că altfel e cam nasol și nu pentru mine, eu înțeleg că te plictisești de moarte la volanul tirului dar și glumele au o limită

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...