Sari la conținut

Honda Cb500x/f vs cb650r, vs yamaha mt09sp vs triumph street triple ..... idei?


legio990
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 166
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

1 hour ago, Lucian_M said:

Adevărat! Mă gândesc, dacă aș forța la 300, ar dispărea benzinăriile... 🤔

Din câmpul vizual ... spaţiul se contractă ...

2 hours ago, SenorPink said:

Mie la >200 km/h nici nu-mi mai consuma practic merg gratuit, dar pentru că vreau totuși să încurajez economia ...

:crack:

Ai grijă că ... unii te pot lua în serios şi pot merge cu 200 la oră pentru a descuraja economia politică sau invers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

41 minutes ago, Lucian_M said:

Acum câțiva ani,un mecanic îi recomandă unui posesor de Astra H să meargă cu 160/h pentru a curăța clapeta și injectoarele. Omul se uita pătrat la mecanic și nu știa dacă a fumat sau a prizat. 🤔

Normal!

Clapeta şi injectoarele se puteau curăţa la fel de "bine" şi în treapta 1-a (sau a 2-a) la ... "blană",

Nah' ... mecanicul acela s-a gândit să "cureţe" şi posesorul:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana la urma, conform celor povestite si raspunsurilor primite sper ca ai ajuns la o concluzie.

 

in opinia mea: CB500X e o motocicleta pentru incepatori. ii mesteci un pic in cutie cand vrei sa depasesti si cam aia e.

 

e o motocicleta onesta, simpla si pretul este mai mult decat excelent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 23.12.2021 la 13:58, legio990 a spus:

Un cb500x are 47cai p, la fel ca un Kawasaki er5 care avea lipsa de putere dupa 100km la ora, si da eu am condus masini mai mult decat motare, si la masini din pacate sau din fericire nu prea poti depasi 2litri motor, deci si acolo puterea e redusa

Iti povestesc in calitate de posesor de Honde:

1 - CB500X.

In cazul in care nu ai si tu 200 Kg 🤦‍♂️ precum mobra, este cat se poate de sprintena.

Daca nu ai avut ocazia sa mergi cu asa ceva da-mi de stire la primavara si aramjam sa te dai cu ea.

Eu am mers cu ea inclusiv pe autostrada in DE. Prinde fara sa se chinuie 130 km/h. De pe la 150 km/h o ia mai greu (cu mine 😂).  E drept ca atunci cand o pilota fii-mea accelera mult mai repede decat cand o pilotam eu :crack:. Motivele cred ca sunt evidente.

 

Daca tu cu bagaje cu tot ai sa punem 150 Kg, impreuna cu mobra vei avea cam 350 Kg la o putere de 48 CP.

Adica cam 0,14 CP/Kg care este absolut suficient.  Va fi foarte sprintena. (vei fi ca o masina de clasa medie cu 200 CP).

 

2 - Transalp 700

are 65 CP este foarte vioi. Cat despre drumuri desfundate nu se pune problema sa nu te duca.

Ai putea sa ai si asa ceva in vedere, doar ca nu il mai gasesti nou.

 

In cazul ambelor mobre de mai sus, daca vrei ''adrenalina'' si sa o arzi cu +200 km/h atunci nu este ceea ce trebuie. Cu CB-ul am facut o proba si am mers cu 160 km/h, dar mi-a fost mila de ea sa o alerg. 140 km/h ii ajunge.

Cu Transalp-ul am alergat cu 180 km/h ca sa vad ce stie, dar la fel mi-a fost mila sa o tin in 6000 rot/min. Daca iti place sa alergi mai repede, 160 km/h merge fara sa gafaie.

 

De mentionat ca la ambele testul l-am facut cu mobrele echipate cu cutii laterale si top-case.

 

Eu nu imi dau seama ce stii tu despre mobre. Mai ales cand legi tinutul unei mobre in echilibru la viteze mici de masa acesteia.

Una este sa ''scapi '' mobra in sensul in care iti pierzi echilibru cu ea si cade, si alta este sa ''o scapi'' in sensul in care daca se inclina stand pe loc nu poti sa o mai tii.

 

Daca 48 CP ti se par putini, iti recomand ca din cand in cand sa mergi pe o mobra de 15 CP, din aia de A1, si apoi sa te sui pe ce vrei tu ca sa iti dai seama pe ce stai calare.

Asta ca sa nu te vedem pe la rubricile alea unde se da cu RIP si condolenate.

Nu este grav daca mobra are 48 CP sau 148CP, grav este cand nu constientizezi ce inseamna asta.

 

Am citit ce ai mai scris pe aici si sunt uimit.

Care este asteptarea ta de puutere la o mobra si la o masina? Ca sa fie cum trebuie....

O masina de 2L, motor aspirat, are 150 CP, daca mai are si turbina te duci la 170-200 CP.

Daca asta ti se pare putin, iar o mobra de 48 CP ti se pare lesinata, zic sa urmezi sfaturile de mai sus si sa renunti la moto, sa ramai la masini.

 

Ca idee: nu iti cumperi o masina/mobra avand drept criteriu depasirea.

Depasirea este o manevra riscanta care trebuie gandita si executata in functie de ceea ce ai pe teren ca sa spun asa.

Daca ai impresia ca o masina de 200 CP nu o sa simta cand sunteti 4 in masina te inseli, si risti sa ajungi pe la stirile sangeroase de la ora 17 (la ProTV).

 

Am vazut ca vrei rapid suta la 3000-3500 rot/min. Ca la masina. Nasol este ca motoarele de mobra scot puterea din cilindree mica cu turatii mari, ca sa fie usoare.

Ce vrei tu se rezolva cu mobra cu motor de masina, cum ar fi Goldwing-ul.  Ai 1800 cmc, 6 clilindri, la sub 3000 rot/min ai 100 km/h. Doar ca daca tu te sperii la 260 Kg, ma intreb cum o sa reactionezi la o mobra de 450 Kg.

 

Esti amuzant cu masina care consuma la 200 km/h mai putin decat la 100 sau 120 km/h 🤭. Imi imaginez ca tu nu ai mers macar 100 km constant cu 180-200 km/h. Atunci ai vedea ce inseamna consum de carburant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Cavaleru said:

pana la urma, conform celor povestite si raspunsurilor primite sper ca ai ajuns la o concluzie.

 

in opinia mea: CB500X e o motocicleta pentru incepatori. ii mesteci un pic in cutie cand vrei sa depasesti si cam aia e.

 

e o motocicleta onesta, simpla si pretul este mai mult decat excelent.

Probabil că e un motor foarte bun pentru că văd foarte multe pe stradă zilnic, dar cum până la primăvară mai sunt ceva luni bune, voi aranja ceva test-drive pentru fiecare model și voi face o selecție doar dupa o analiză a experiențelor avute la acele testări.

Așa că acest topic poate fi închis pentru nu mai vad rostul lui și mă voi opri in a comenta viitoarele comentarii tendențioase sau de orice fel din acest moment pe acest topic.

Va mulțumesc frumos tuturor celor care chiar au voit să mă ajute iar la ceilalți ....

Sărbători fericite și Crăciun fericit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, legio990 a spus:

Probabil că e un motor foarte bun pentru că văd foarte multe pe stradă zilnic, dar cum până la primăvară mai sunt ceva luni bune, voi aranja ceva test-drive pentru fiecare model și voi face o selecție doar dupa o analiză a experiențelor avute la acele testări.

Așa că acest topic poate fi închis pentru nu mai vad rostul lui și mă voi opri in a comenta viitoarele comentarii tendențioase sau de orice fel din acest moment pe acest topic.

Va mulțumesc frumos tuturor celor care chiar au voit să mă ajute iar la ceilalți ....

Sărbători fericite și Crăciun fericit

Vezi ca degeaba faci tu teste, toate mobrele depasesc greu la 100 in a sasea.

 

Chiar, te-ai gandit ca in loc de mobra sa-ti iei un tir?! Unu d-ala american cu 24 de viteze sau cat naiba au... Aluia poti sa-i dai a sasea la 30 la ora. Si scapi si de problema depasirii, cu exceptia cazului in care te intalnesti cu tine insuti pe mobra pe strada.

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit acest topic si m-am enervat teribil.

 

Exista 2 solutii pentru problema ta.

 

Solutia 1: Ia-ti un moped de 49 cc deoarece:

a. este usoara si nu exista riscul sa o scapi pe jos

b. problema depasirii tirurilor este rezolvata: vei putea depasi doar tirurile care stationeaza - in aceasta situatie mopedul te ajuta suplimentar fiindca nu are nici cutie de viteze...

c. nu este carenata, dar totusi esti perfect aparat de vant datorita vitezelor de deplasare (mici).

 

 

Solutia 2: Cumpara un BMW F900 XR deoarece:

a. Are peste 100CP si doar 219 kg si poate fi utilizata atat pe asfalt cat si pe drumuri mai dificile.

b. Este BMW (iar BMBeu este BMBeu...)

c. Daca este BMW, vei putea avea niste beneificii.

         1. CURSURI DE PERFECTIONARE organizate de BMW si dedicate modelului tau

         2. Retea de dealer-i bine dezvoltata

         3. Rate cu dobanzi mai bune, CASCO cu pret interesant... etc

 

Intrebare: Cum recunosti un prostanac?

Raspuns: Simplu - un prostanac stie tot, a trait tot, se pricepe la tot, nu te asculta, nu accepta sfaturi, te contrazice indiferent ce ai de spus, te corecteaza... iti explica orice....

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

17 minutes ago, Speedy.K said:

Vezi ca degeaba faci tu teste, toate mobrele depasesc greu la 100 in a sasea.

 

Chiar, te-ai gandit ca in loc de mobra sa-ti iei un tir?! Unu d-ala american cu 24 de viteze sau cat naiba au... Aluia poti sa-i dai a sasea la 30 la ora. Si scapi si de problema depasirii, cu exceptia cazului in care te intalnesti cu tine insuti pe mobra pe strada.

Da că e vorba de motoare mari ... E aici un V10 de 500cp

https://motoridersuniverse.com/news/1254330-millyard-viper-8000cc-v10-500hp-monster-motorcycle.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

31 minutes ago, Silver Arrow said:

Iti povestesc in calitate de posesor de Honde:

1 - CB500X.

In cazul in care nu ai si tu 200 Kg 🤦‍♂️ precum mobra, este cat se poate de sprintena.

Daca nu ai avut ocazia sa mergi cu asa ceva da-mi de stire la primavara si aramjam sa te dai cu ea.

Eu am mers cu ea inclusiv pe autostrada in DE. Prinde fara sa se chinuie 130 km/h. De pe la 150 km/h o ia mai greu (cu mine 😂).  E drept ca atunci cand o pilota fii-mea accelera mult mai repede decat cand o pilotam eu :crack:. Motivele cred ca sunt evidente.

 

Daca tu cu bagaje cu tot ai sa punem 150 Kg, impreuna cu mobra vei avea cam 350 Kg la o putere de 48 CP.

Adica cam 0,14 CP/Kg care este absolut suficient.  Va fi foarte sprintena. (vei fi ca o masina de clasa medie cu 200 CP).

 

2 - Transalp 700

are 65 CP este foarte vioi. Cat despre drumuri desfundate nu se pune problema sa nu te duca.

Ai putea sa ai si asa ceva in vedere, doar ca nu il mai gasesti nou.

 

In cazul ambelor mobre de mai sus, daca vrei ''adrenalina'' si sa o arzi cu +200 km/h atunci nu este ceea ce trebuie. Cu CB-ul am facut o proba si am mers cu 160 km/h, dar mi-a fost mila de ea sa o alerg. 140 km/h ii ajunge.

Cu Transalp-ul am alergat cu 180 km/h ca sa vad ce stie, dar la fel mi-a fost mila sa o tin in 6000 rot/min. Daca iti place sa alergi mai repede, 160 km/h merge fara sa gafaie.

 

De mentionat ca la ambele testul l-am facut cu mobrele echipate cu cutii laterale si top-case.

 

Eu nu imi dau seama ce stii tu despre mobre. Mai ales cand legi tinutul unei mobre in echilibru la viteze mici de masa acesteia.

Una este sa ''scapi '' mobra in sensul in care iti pierzi echilibru cu ea si cade, si alta este sa ''o scapi'' in sensul in care daca se inclina stand pe loc nu poti sa o mai tii.

 

Daca 48 CP ti se par putini, iti recomand ca din cand in cand sa mergi pe o mobra de 15 CP, din aia de A1, si apoi sa te sui pe ce vrei tu ca sa iti dai seama pe ce stai calare.

Asta ca sa nu te vedem pe la rubricile alea unde se da cu RIP si condolenate.

Nu este grav daca mobra are 48 CP sau 148CP, grav este cand nu constientizezi ce inseamna asta.

 

Am citit ce ai mai scris pe aici si sunt uimit.

Care este asteptarea ta de puutere la o mobra si la o masina? Ca sa fie cum trebuie....

O masina de 2L, motor aspirat, are 150 CP, daca mai are si turbina te duci la 170-200 CP.

Daca asta ti se pare putin, iar o mobra de 48 CP ti se pare lesinata, zic sa urmezi sfaturile de mai sus si sa renunti la moto, sa ramai la masini.

 

Ca idee: nu iti cumperi o masina/mobra avand drept criteriu depasirea.

Depasirea este o manevra riscanta care trebuie gandita si executata in functie de ceea ce ai pe teren ca sa spun asa.

Daca ai impresia ca o masina de 200 CP nu o sa simta cand sunteti 4 in masina te inseli, si risti sa ajungi pe la stirile sangeroase de la ora 17 (la ProTV).

 

Am vazut ca vrei rapid suta la 3000-3500 rot/min. Ca la masina. Nasol este ca motoarele de mobra scot puterea din cilindree mica cu turatii mari, ca sa fie usoare.

Ce vrei tu se rezolva cu mobra cu motor de masina, cum ar fi Goldwing-ul.  Ai 1800 cmc, 6 clilindri, la sub 3000 rot/min ai 100 km/h. Doar ca daca tu te sperii la 260 Kg, ma intreb cum o sa reactionezi la o mobra de 450 Kg.

 

Esti amuzant cu masina care consuma la 200 km/h mai putin decat la 100 sau 120 km/h 🤭. Imi imaginez ca tu nu ai mers macar 100 km constant cu 180-200 km/h. Atunci ai vedea ce inseamna consum de carburant.

Mai bine mai târziu decât niciodată dar uite că se poate.

Mulțumesc foarte frumos pentru informații oferite pentru că e analiza pe care o căutăm și care cu adevărat răspunde la întrebarea de pe acest topic pe segmentul Honda și recomandări. Iar când m-am referit la depășire am avut în vedere acele persoane care nu ii interesează întrebarea de pe topic și prin "depășirea unui tir" am reușit să "depasesc" acele caractere iar consumul la 200 a fost doar o continuare, pentru că mulți nu citesc sau nu înțeleg ce scriu și încearcă pe tot posibilului să mă timoreze sau să facă batjocura samd. din diverse motive așa cum se poate vedea pe situl poveștii. Oricum mulțumesc încă odată pentru a analiza aceasta si Crăciun fericit și sărbători fericite!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
1 oră în urmă, Papa_Bear a spus:

Solutia 2: Cumpara un BMW F900 XR deoarece:

a. Are peste 100CP si doar 219 kg si poate fi utilizata atat pe asfalt cat si pe drumuri mai dificile.

b. Este BMW (iar BMBeu este BMBeu...)

c. Daca este BMW, vei putea avea niste beneificii.

         1. CURSURI DE PERFECTIONARE organizate de BMW si dedicate modelului tau

         2. Retea de dealer-i bine dezvoltata

         3. Rate cu dobanzi mai bune, CASCO cu pret interesant... etc

 

F900 este o tigaie. 

Ahh, stai, de fapt tigaia este o chestie mega practica.

Rectific - F900 este un dispozitiv din ala rotativ de zvantat salata. 

Sunt cateva egal de sau chiar mai casnice decat el (T7, Tracer, F800) dar asta nu schimba ideea de baza. 

Totusi, recunosc, recomandare on-topic + motor ideal pentru @OP.

 

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 6 minute, Lucian_M a spus:

Merge în depășiri cu 100 intr-a șasea?

Pisici, nu stiu, nu am incercat suiciduri din astea. 

La modul serios (greu pe asemenea topic) - eu am realizat ca mobrele ce ma coafeaza pe mine maxim bifeaza toate 80kmh in a 2a in zona de cuplu = nu in turatie rosie. 

F900 e acolo in a treia.

 

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...