Sari la conținut

Dakar Rally & Africa Eco Race


xt600
 Share

Postări Recomandate

Acum 1 oră, PzKpfW a spus:

Devine amuzantă disperarea VWG cu electricele. Ar fi în stare să facă dildălăuri doar ca să uite lumea de Dieselgate.

Nu se uita cu una cu doua...cel putin in germanica...despagubirile merg pe banda rulantă...

 

@Speedy.K...eh mai joaca si teatru dar cu toate astea oboseala își spune cuvântul orice ar fi ...sa nu uitam ca sunt la prima participare.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 211
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 hour ago, therocketscientist1 said:

Cui pasa de dieselgate in 2022?

 

Multora - în Vest și mai ales în State, cum zicea și @Buggy.
 

1 hour ago, therocketscientist1 said:

Ulterior au fost prinsi si altii. Ochiometric as putea zice ca toti ceilalti care tineau pasul cu VW erau in aceeasi situatie, doar ca au fost prinsi mai tarziu sau deloc.

 

Corect. Dar nimeni nu a avut un plan atât de elaborat ca VW și, mai ales, nu au încercat să-i țepuiască masiv pe americani. De asemenea, VW era grupul cel mai adânc băgat în motoarele diesel, cel mai dependent de ele și cel care se identifica cel mai mult cu brandul TDI. Au avut prototip LMP1 diesel, au vrut să facă și supercar diesel, și cred că sunt singurii care au avut motoare diesel mari (5-6L, V10, V12) cu un singur sau două turbocompresoare pe autoturisme. XL1 despre care am mai vorbit se folosea tot de un motor bicilindru diesel.

 

image.thumb.png.741bcf2bf9b84b953fbdb8abc3fc1313.png image.thumb.png.f756bdfec06e87b1fa66f203ce21bb3f.png image.thumb.png.b9f5f00fc89acc4ea84f5cd4653dfc68.png

 

Ceea ce mi se pare amuzant este schimbarea asta dramatică de abordare: de la obsesia cu TDI-ul la obsesia cu electricul.

 

1 hour ago, therocketscientist1 said:

Oare asa se zicea si despre Quattro cand au intra in Grupa B? 

 

Quattro a fost un accident fericit și a fost inițial vândut ca atribut sportiv. În ultimele decenii l-au castrat și promovat în primul rând ca pe o soluție de siguranță.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Ceea ce mi se pare amuzant este schimbarea asta dramatică de abordare: de la obsesia cu TDI-ul la obsesia cu electricul."

 

@PzKpfW...pai nu e schimbare de abordare....e doar mega propaganda ptr o noua nișă de unde poate sa mulga fff mult ....daca Tesla poate trebuie sa poate si ei...mai ales la ei acasa

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

 

Multora - în Vest și mai ales în State, cum zicea și @Buggy.
 

 

Corect. Dar nimeni nu a avut un plan atât de elaborat ca VW și, mai ales, nu au încercat să-i țepuiască masiv pe americani. De asemenea, VW era grupul cel mai adânc băgat în motoarele diesel, cel mai dependent de ele și cel care se identifica cel mai mult cu brandul TDI. Au avut prototip LMP1 diesel, au vrut să facă și supercar diesel, și cred că sunt singurii care au avut motoare diesel mari (5-6L, V10, V12) cu un singur sau două turbocompresoare pe autoturisme. XL1 despre care am mai vorbit se folosea tot de un motor bicilindru diesel.

 

image.thumb.png.741bcf2bf9b84b953fbdb8abc3fc1313.png image.thumb.png.f756bdfec06e87b1fa66f203ce21bb3f.png image.thumb.png.b9f5f00fc89acc4ea84f5cd4653dfc68.png

 

Ceea ce mi se pare amuzant este schimbarea asta dramatică de abordare: de la obsesia cu TDI-ul la obsesia cu electricul.

 

 

Quattro a fost un accident fericit și a fost inițial vândut ca atribut sportiv. În ultimele decenii l-au castrat și promovat în primul rând ca pe o soluție de siguranță.

Nu intentionez sa intru in polemica. Inteleg ce vrei sa spui si sunt de acord pana la un punct. Este ciudat sa vezi cum cineva care iti zicea in urma cu 10 ani ca dieselul este viata, Cerul si Pamantul acum merge in Dakar cu masina electrică-ish in loc de vreo fumigena TDI. Dar nu este alegerea lor. Decizia politica a fost ca industria auto să inceapa tranzitia catre electrice, Ce putea sa faca VWG? Sa inchida pravalia sau sa puna la treaba intrega capabilitate industriala pentru a deveni lider mondial pe electrice? Cineva trebuia sa sparga gheata si la Dakar, iar Tesla, de exemplu, nu cred ca are acum capacitatea de a produce o masina precum RS Q e-tron.

 

Cat despre dezvoltarea ulterioara a quattro, l-au facut, au demonstrat, iar apoi si-au scos banii pe el si niste profit. Din punct de vedere marketing pe durata lunga sunt mai multi oameni interesati de siguranta decat de performanta a nu stiu ce masina prin nu stiu ce padure din Finlanda acum 40 de ani. Asa functioneaza economia pe care o avem acum. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Az e pauză, putem abera! 

Pronosticuri? Cine câștigă la moto și auto, că la camioane sigur un Kamaz, iar cacarumbele alealalte pe 4 roți pe mine unul mă lasă rece. La auto eu zic că Nasser (deși tot n-am aflat de ce e în "probațiune"). 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Etapa de ieri (scurtată), dublă GasGas la moto. Sunt pe 1 și pe 3 la general. Marketing reușit pentru KTM.

 

Câștigătorul de anul trecut dezamăgitor în continuare, termină pe 15 (locul 8 la general). Petrucci termină pe 39, după căzătura de la început de specială.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, PzKpfW a spus:

Etapa de ieri (scurtată), dublă GasGas la moto. Sunt pe 1 și pe 3 la general. Marketing reușit pentru KTM.

 

Câștigătorul de anul trecut dezamăgitor în continuare, termină pe 15 (locul 8 la general). Petrucci termină pe 39, după căzătura de la început de specială.

Pana acum Gasgas sunt cu prima șansă...Barreda sa cam accidentat si are dificultăți.... rămâne de vazut ...

 

La masini la fel... strânsă treaba intre Loeb si Nasser...desi araboiul are prima șansă cred eu...

 

Azi oficialii au avut conferință de presa privind viitorul motorizat al raliului....pribabil mult blabla cu elektro 

Traiasca clasicii 😁

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 24 minute, Buggy a spus:

Se pare ca Daniel Sanders (colegul lui Sunderland)a ieșit din competiție...un accident intre etape ...

Ai gasit si alte detalii? Am cautat si eu acum, dar singurele informatii sunt ca a cazut si atat. L-a lovit vreun taxi pelicanu de la ei sau ce s-a intamplat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De pe site-ul oficial: 

"Sanders was heading to the start of the special, in which he was due to open the road, when he hit a pavement right after exiting Riyadh, a mere 10 kilometres into the liaison! A fractured left elbow put paid to his hopes and dreams of shining in the rest of the Dakar. As collateral damage, GasGas, which seemed poised to finish the first round of the FIM Constructor Championship at the top of the leader board, has also seen its prospects blighted, although Sunderland continues to fly the bright-red flag for the maker."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, therocketscientist1 a spus:

Apropo de taxi pelicanu. Bine ca n-a mierlit-o, dar foarte frumoasa povestea de dupa accident.

 

Pfoaaa...ce urat... deși accidente dastea s au tot intamplat in Dakar... într-adevăr a avut noroc ca el a ramas intreg...ghinion ca e la clasa Malle Moto ...si creca a bagat ceva munca cu tot cu ajutoare.

Raspunsul ptr Sanders la dat colegul Xt600.

Editat de Buggy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, ENEOS a spus:

De astăzi pe eurosporc Dakar e după snooker, teoretic de la 0:30, practic D-zeu cu mila... Pt insomniaci only. 

Să-i fvtă câinii... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 24 minute, xt600 a spus:

Aceeasi poveste o vezi si pe profiul de Facebook al lui Emanuel Gyenes. A pierdut foarte mult timp surubarind cotetul portocaliu. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • ivan pedala changed the title to Dakar Rally & Africa Eco Race

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...