Sari la conținut

Dakar Rally & Africa Eco Race


xt600
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 211
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Chiar acum, xt600 a spus:

Si toate astea in conditiile in care a avut de reparat la taraboanta! Chapeau bas!

 

locul 5 la categoria care a participat e o mare realizare, parca a mai avut si o penalizare sau nu mai stiu sigur

sunt curios daca se gandeste sa se orienteze catre alt producator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 minute, Cavaleru a spus:

 

locul 5 la categoria care a participat e o mare realizare, parca a mai avut si o penalizare sau nu mai stiu sigur

sunt curios daca se gandeste sa se orienteze catre alt producator

Pe la inceput s-a ratacit, si nu doar el. A decis sa nu mai piarda timp cautand punctul intermediar, l-a sarit, si si-a asumat penalizarea. CEva problema de navigatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Cavaleru a spus:

locul 5 la categoria care a participat e o mare realizare, parca a mai avut si o penalizare sau nu mai stiu sigur

sunt curios daca se gandeste sa se orienteze catre alt producator

 

nu prea exista alt producator care sa-ti vanda moto de dakar, sunt niste baieti care fac kit-uri de rally-raid pentru moto de enduro doar, uneori oferind si asistenta

probabil d-asta cam 90% din privati merg pe ktm, iesi mai ieftin si fara bataie de cap pentru modificari la motor si suspensii

 

nu cred ca un motor de enduro de 70 de cai poate fi fiabil, indiferent de marca, la fel si toata electrica pe care o adauga ei pentru pompe de benzina suplimentare, lumini, roadbook, tripmeter si comenzi folosite in regim de cursa

daca ar fi alternativa mai buna probabil ar fi folosita de aia care chiar isi bat capul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci in concluzie avem dupa cum urmeaza:

  • Moto: 
  1. Gas Gas
  2. Honda
  3. KTM

KTM-urile sunt nefiabile se stie

  • Quad : who cares toate sunt Yamaha, dar nu se mai plange nimeni ...
  • Auto: Toota ruleaza, de mentionat ca echipajul românesc a terminat si nu chiar pe ultimul loc [Cheloo ruleaza] si spre suparearea hipsterilor si wokilor de pretutindeni ciorile vopsite de la Audi au dat-o'n bara una singura reusind mai mult la noroc sa intre in top 10
  • Camioane: KAMAZ se stie, cred ca au sarbatorit majoratul daca nu ma insel si nu s-au mutumit doar cu podiumul :)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și tocmai ieri am adormit când era Dakar pe eurosporc... 🤬 Azi dimineață am prins din rezumat doar cacarumbele pe 4 roți, clasice și camioane, moartea pasiunii.🙄 Apropo, care plm e diferența dintre ssv si light vehicles (așa parcă le spune)? :huh:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, ERU a spus:

Deci in concluzie avem dupa cum urmeaza:

  • Moto: 
  1. Gas Gas
  2. Honda
  3. KTM

KTM-urile sunt nefiabile se stie

Dupa ce buleli au dat chiar in editia asta a Dakarului, da, au confirmat ca sunt niste mizerii. Noroc ca sunt multe... Dakarul a devenit aproape monomarca.. Cum dreakk sa nu castige KTM?? :crack:

Sa mai stii si tu ca spre deosebire de MotoGp, de exemplu, in cursele astea mana pilotului conteaza in proportie covarsitoare. Asa ca din respect pentru oamenii aia, clasamentul ar trebui sa arate asa: 

Sam Sunderland

Pablo Quintanilla

Matthias Walkner. 

Mobrele conteaza mai putin in ecuatia asta. Van Beveren a fost de doua ori lider al clasamentului si nu a stiut sa gestioneze. Daca stia, acum vorbeam despre Yamaha castigatoare, nu despre Gas Gas (KTM).

Pana la urma, este o diferenta de clasa intre el si cumnatul sau. ;) In favoarea cumnatului... 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, Marius Mihasan a spus:

Mie mi-a spus cineva că Gas Gas e tot un KTM 😃.

Pai asa e, dar fiind un clasament al marcilor am ales sa trec GAS GAS, ca mna, sigla difera :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

"Deși obosit după un raliul nebun și un zbor lung cu escală, Mani a rămas pînă aproape de 1 noaptea pentru răspune întrebărilor și a sema autografe pe fotografiile din concurs și pe calendarele oficiale FRM 2022. 

Așa am putut afla că sportivul român a concurat tot acest Dakar cu cadrul fisurat. În prima zi de concurs Mani a ajuns cu greu la finiș având axul care ţine bascula şi blocul motor rupt. Cele câteva sute de km în care a mers așa au condus însă la apariția unei fisuri în cadrul motocicletei. Putem astfel să apreciem la justa valoare performanța sportivului nostru care a reușit în aceste condiții să ajungă pe locul 5 la finișul Dakar-ului cu numărul zece din cele 12 la care a luat startul."

 

Cu mențiunea ca locul 5 la clasa Malle Moto...in rest jos palaria ptr Emanuel,pacat ca nu își găsește sponsori pe măsură talentului .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte tare, nu stiam treaba cu cadrul. Un fel de Pataichin dar in motorsport. :)

Eu v-am zis dom'le ca sunt strcacioase ketemeurile astea, trebuia sa-si ia o 'onda ca alea nu se strica niciodata, Africa Twin aia veche ca aia noua nu e tru ca nu are motor in "ve", mi-a zis mie un prieten care stie ......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Băi da' sudafricanu' Ginel ce-a făcut? S-a crezut miliționer și a vrut să treacă peste amărâtul ăla cu moto după ce l-a tăvălit? 😳

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Buggy a spus:

 

 

Așa am putut afla că sportivul român a concurat tot acest Dakar cu cadrul fisurat. În prima zi de concurs Mani a ajuns cu greu la finiș având axul care ţine bascula şi blocul motor rupt. Cele câteva sute de km în care a mers așa au condus însă la apariția unei fisuri în cadrul motocicletei.

 

Cu mențiunea ca locul 5 la clasa Malle Moto...in rest jos palaria ptr Emanuel,pacat ca nu își găsește sponsori pe măsură talentului .

In cazul asta, locul obtinut valoreaza cat o victorie.  Tot respectul !

 

@ERU  ti se pare ca un ax rupt, un cadru fisurat sunt semn de fiabilitate? Se pare ca nu prea intelegi cum stau lucrurile: meritul este al lui Many ca a dus epava aia la finis, nu invers. Motoreta l-a tras in jos! Cum s-a intamplat si cu K. Benavides, cu Petrucci, etc. Sub un singur aspect ai avut si tu dreptate, desi cred ca ti-a iesit din intamplare: poate ar trebui sa se reorienteze spre un alt constructor. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

image.thumb.png.562eaf84fa7634cb2ff70f92641aae33.png

inainte sa condamnam KTMul ar trebui sa ne intrebam cate Dakaruri a vazut inainte mobra lui Mani sau daca a fost noua scoasa din cutie (cam greu la ce cost are una)

 

Dakarul e un raliu brutal care pedepseste atat tehnica cat si oamenii.

 

Tin minte cum povestea Lyndon Poskit ca a ajuns la 18 seara in bivuac, a mancat s-a spalat si s-a apucat sa lucreze la motoreta, apoi a trebuit sa petreaca ceva timp colorandu-si road mapul l-a prins 12 noaptea si la 4 trebuia sa se trezeasca... BRUTAL

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Cavaleru a spus:

image.thumb.png.562eaf84fa7634cb2ff70f92641aae33.png

inainte sa condamnam KTMul ar trebui sa ne intrebam cate Dakaruri a vazut inainte mobra lui Mani sau daca a fost noua scoasa din cutie (cam greu la ce cost are una)

 

Dakarul e un raliu brutal care pedepseste atat tehnica cat si oamenii.

La capitolul asta trebuie sa recunoaștem ca ,Ktm nu excelează...si asta o spun ca fost posesor de 690 smc ... însă cadre fisurate s au mai vazut si nu in regim de cursă...un exemplu ce imi vine in minte este tot un 690 enduro...cel a lui Ionuț (Intotheworld) ptr cine stie ...era in Siberia cand a observat fisura in cadru...noroc ca a gasit un atelier prin pustiile Siberiei.

Totul se rezuma la cum vrei sa faci compromisul...Ktm are avantajele lui si in regim de cursa sunt performante doar ca toate astea au un tribut.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Vallach a spus:

Nush cum sa spun, in sensul de a nu o lua personal[adica sper ca nu e scris de tine 🤣 ] dar articolul asta e un cacao progresit plin de propaganda.

Dupa ce incepe cu apologia lu' petarda aia de Nani care este unul dintre cei mai dezagreabili rideri din Dakar, continua sa o arda dubios cu girls power si in mod evident nu poate rata apologia buleftricei audi care e doar o cioara vopsita, a si sa nu uitam de biocombustibili pe care toti americanii ii injura ....

Cumva reuseste sa ridice in slavi toate kkturile pe care oamenii normali le dispretuiesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 minutes ago, ERU said:

Nush cum sa spun, in sensul de a nu o lua personal[adica sper ca nu e scris de tine 🤣 ] dar articolul asta e un cacao progresit plin de propaganda

 

TL;DR, eu doar m-am uitat la poze. Voi sunteti in masura sa oferiti o analiza a materialului.

 

Ma asteptam totusi la ceva mai de calitate din partea The Guardian..

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • ivan pedala changed the title to Dakar Rally & Africa Eco Race

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...