Jump to content

In ce procentaj experienta de pe biciclete poate fi utila la conducerea unei motociclete?


burtica
 Share

Recommended Posts

Eu nu merg pe sosea decat cand sunt in Bucuresti si merg doar pentru a mentine forma fizica, nu sunt deloc fan sosea. Dar daca turismul il masori in kilometri, e treaba ta. Sper ca macar sexul nu il faci nici la distanta parcursa si nici la secunde pierdute, ca ai altceva mai bun de facut in loc :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest _Raul_
Acum 24 minute, AdrianB1 a spus:

Eu nu merg pe sosea decat cand sunt in Bucuresti si merg doar pentru a mentine forma fizica, nu sunt deloc fan sosea. Dar daca turismul il masori in kilometri, e treaba ta. Sper ca macar sexul nu il faci nici la distanta parcursa si nici la secunde pierdute, ca ai altceva mai bun de facut in loc :D

 

Daca de la o discutie off-topic despre argumentele mele pentru care nu imi plac bicicletele tu ajungi sa judeci superficial optiunile mele de mototurism si sa faci presupuneri legate de viata mea sexuala cred ca unuia dintre noi ora tarzie i-a afectat rau busola.

 

Daca intr-o zi vreau sa bifez si Transfagarasanul si Transalpina cu plecare din Timisoara inseamna ca am nevoie de un vehicul cu care sa parcurg rapid km pana la ele, intre ele si sa ma intorc acasa. 

Intelegi acum notiunea de turism si km multi in aceeasi propozitie? 

 

Sa presupunem ca as fi un superficial care baga 10 pasuri alpine pe zi, doua saptamani la rand, si nu intelege nimic din ele. 

Nu vad de ce ai ramane gravid din cauza optiunilor mele turistice, financiare si de mobilitate, dar tu stii mai bine. 

 

Bafta cu mentinut forma fizica. 

Daca ai avea transport public bine pus la punct ti-ai mentine forma fizica si la -25 si la +40? 

In caz ca raspunsul este da - crezi ca s-ar putea sa fii in minoritate chiar si printre biciclisti?

 

 

Edited by _Raul_
Link to comment
Share on other sites

Acum 4 ore, AdrianB1 a spus:

pe bicicleta auzi din timp masinile care urca

Și electricele? 🤔

 

Acum 6 ore, _Raul_ a spus:

biciclism

"Transmite C/Hristache Naum de la campionatul de biciclism", așa a anunțat un crainic când eram eu copil. :lol:

Continuaț, e fun!

🍿

Link to comment
Share on other sites

Acum 19 ore, frigider a spus:

Piloții de elicoptere erau buni pe Harrier dar se mai loveau de dealuri din când în când. 

 

😬

Adica erau buni sa decoleze si sa aterizeze :) Na, viteza, csf

Link to comment
Share on other sites

Ia ca vreau si eu o statuie din aia din material cleios! Prima data am facut scoala de motor acum vreo 9-10 ani, iar atunci nu stiam sa merg pe bicicleta. S-a tinut instructorul dupa poponeata meu vreo doua ture de poligon, pana am invatat sa ma uit cat mai in fata, nu la roata, iar apoi a mers ok. Am terminat scoala, dar dintr-un cumul de motive (pierdut acte din dosar in tren, pana de bani pt investitiile necesare, pierdere de motivatie, lipsa de incredere) nu am mai dat de permis si mi-am zis ca a fost un act ratat, de care acum ma bucur, tind sa cred ca daca as fi luat permisul atunci o comiteam rapid, din motive de lipsa de informatie la botul calului ca acum, de lipsa totala de experienta de orice fel pe drum, de lipsa de pregatire adecvata la bostan etc. Acum, niste ani mai tarziu si dupa cateva mii de km pe an de biciclit, chiar imi dau seama ca am niste deprinderi de la bicicleta pe care le folosesc la motor si pe care atunci nu le aveam absolut deloc. Deci se poate sa inveti "sa te dai" cu motorul inainte de bicicleta, dar eu unul n-as recomanda, dar nu din cauza ca nu stii inca sa-ti tii echilibrul pe doua roti, asta e cea mai mica problema - traficul, franarile, "citirea" aderentei, astea conteaza mult mai mult.

 

PS. Bicicleta e sanatate curata, mai ales pentru astia care avem o varsta care nu mai incepe de mult cu 2. In ultimii ani mi-am "corupt" vreo 3-4 amici sa se (re)apuce de pedalat si le pare bine. Iar pentru bucurestenii care au noroc sa fie in zona, Arena Nationala e cea mai buna optiune sa te dai in legea ta, cat de mult sau de tare vrei si fara griji de trafic, acolo imi fac turele de oras ca un hamster de ceva ani.

Link to comment
Share on other sites

Nea Raule, ai și n-ai dreptate. Tu privești treaba cu bicicleta dintr-un unghi prea îngust de vedere, a motociclistului hârșâit care vrea senzații similare și pe bicicletă. E, abia aici intervine separarea. Totul ține de "motor", de cel care pedalează. La mine e clar vârsta, aproape 50 de ani, dar și kilele destul de mult în plus. D-aia o ard în ultimul timp mai mult cu mobra pe coclau și am cam lăsat bicicleta. Însă, fiecare sport are frumusețea lui. Nu trebuie să rupi ficatul în tine ca să te bucuri doar de un 50 de kilometri pe bicicletă. E mai simplu într-adevăr cu motorul și senzațiile sunt mai intense când tragi de gaz, dar parcă mai mișto e să mergi 10-15 kilometri până la cabana Curmătura și să-i dai la vale pe traseul de picior până la fântâna lui Botorog. Dacă ai noroc, poți vedea și un pâlc de capre negre în timp ce bagi un push bike. Cu mobra nu ai șansa asta... 

Cât despre transportul în comun, să fim serioși. Mai bine mă sui pe biclă și mă duc unde am nevoie decât să mă sui printre cei care compun fauna din tramvaie și autobuze. Veșnicii pensionari grețoși, cocalari ascultători de manele la telefon, pseudo credincioși care se închină sincron la vederea unei biserici și alte specimene. Nu mai zic de cei care merg cu metroul, parcă sunt toți fermecați. Care nu e cu ochii în telefon, e cu o carte în mână. Fiecare în lumea lui, deconectat de la realitate... Am doi ani de navetă cu V-stromu iarnă-vară, cu tăiat Bucureștiul în două. Cam mult, altfel aș fi preferat bicicleta. 🤪

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Dupa multe comentarii care sunt paralel cu intrebarea initiala, as vrea sa adaug experienta mea pe bicicleta. Pana acuma am peste cinci ani de mers zilnic cu bicicleta prin Londra zona1/2 si am schimbat cateva biciclete dar toate erau pe 28inch iar in timpul zilei (pana sa apara aste electrice) pe distanta de vreo 7km eu eram mai rapid decat orice masina/autobuz sau chiar si motocicleta uneori mai rapid si decat linlile de metrou District si Circle line (au foarte multe statii pe acea distanta Victoria- Aldgate East Station) si in atatia ani din cauza ca ma grabeam tare, ma-m dat peste cap o singura data pe Tower Bridge (roata fata 8 si eu cateva vanatai la cel mult 10km/ora). Am reusit asta pentru ca bicicleta nu are nr. de inmatriculare si ca poti merge si pe contrasens daca te tine. Avantajele bicicletei la cum vad eu sunt lipsa nr. inmatriculare (si tot ce tine de acel nr.), iti ofera un nivel maxim de libertate care concureaza doar cu pietonul. E foarte ieftin de intretinut si cumparat, are fiabilitate ridicata, iar pe unde trec eu cu bicileta sunt 0 sanse ca o motocicleta sa treaca pe acolo (spatii foarte inguste, semafoare rosii chiar de iti fac poza nui bai, etc.), dezavantajele sunt cele stiute.

Edited by burtica
Link to comment
Share on other sites

Acum 14 ore, _Raul_ a spus:

Sa presupunem ca as fi un superficial care baga 10 pasuri alpine pe zi, doua saptamani la rand, si nu intelege nimic din ele. 

Sa zicem ca ne-am inteles. Asta e ceea ce am inteles din ce ai scris in mai multe randuri "... kilometri ... kilometri ... multi kilometri...". Nici o problema, fiecare cu placerea lui.

Edited by AdrianB1
Link to comment
Share on other sites

Prin București mai poți fenta pe trotuar, prin parcuri. O mai pui pe umăr, mai urci niște trepte, mai treci pe roșu 😛 (ups!) 

Link to comment
Share on other sites

La 04.01.2022 la 11:51, burtica a spus:

Eu sunt nou aici si cum am foarte multa experienta pe bicicleta (si redusa spre zero pe motoare) mi-am pus mereu aceasta intrebare si ma gandesc ca si altii ca mine.

 

Bineinteles ca experienta pe bicicleta este utila atunci cand decizi ca vrei sa treci la moto. Mersul pe bicicleta face parte din acel fond aperceptiv de cunostinte, necesare formarii deprinderilor specifice mersului pe moto. In ce procent conteaza? Asta nu pot sa iti spun. Depinde de la persoana la persoana, de nivelul skill-ului dobandit pe bicicleta. Am amici, cunostinte, care au cochetat in tinerete cu downhill, freestyle, etc. si pot sa iti spun ca se joaca cu motoretele, indiferent de gabarit. Pentru ca au baze foarte solide, au un simt al echilibrului bine  dezvoltat, stiu sa se joace cu transferul greutatii, etc, etc. Restul, lucrul cu acceleratia, franele, ambreiajul, se invata.

Link to comment
Share on other sites

Acum 4 ore, burtica a spus:

pentru ca bicicleta nu are nr. de inmatriculare si ca poti merge si pe contrasens daca te tine. Avantajele bicicletei la cum vad eu sunt lipsa nr. inmatriculare (si tot ce tine de acel nr.), iti ofera un nivel maxim de libertate care concureaza doar cu pietonul. E foarte ieftin de intretinut si cumparat, are fiabilitate ridicata, iar pe unde trec eu cu bicileta sunt 0 sanse ca o motocicleta sa treaca pe acolo (spatii foarte inguste, semafoare rosii chiar de iti fac poza nui bai, etc.), dezavantajele sunt cele stiute.

În condițiile astea eu propun ca dacă trec cu roțile peste un biciclist din ăsta liber care se 3.14șă pe toate reglementările să nu fiu tras la răspundere! Deal? 

Link to comment
Share on other sites

Guest _Raul_
Acum 12 ore, vis-a-vis a spus:

Nea Raule, ai și n-ai dreptate. Tu privești treaba cu bicicleta dintr-un unghi prea îngust de vedere, a motociclistului hârșâit care vrea senzații similare și pe bicicletă. E, abia aici intervine separarea. Totul ține de "motor", de cel care pedalează. La mine e clar vârsta, aproape 50 de ani, dar și kilele destul de mult în plus. D-aia o ard în ultimul timp mai mult cu mobra pe coclau și am cam lăsat bicicleta. Însă, fiecare sport are frumusețea lui. Nu trebuie să rupi ficatul în tine ca să te bucuri doar de un 50 de kilometri pe bicicletă. E mai simplu într-adevăr cu motorul și senzațiile sunt mai intense când tragi de gaz, dar parcă mai mișto e să mergi 10-15 kilometri până la cabana Curmătura și să-i dai la vale pe traseul de picior până la fântâna lui Botorog. Dacă ai noroc, poți vedea și un pâlc de capre negre în timp ce bagi un push bike. Cu mobra nu ai șansa asta... 

Cât despre transportul în comun, să fim serioși. Mai bine mă sui pe biclă și mă duc unde am nevoie decât să mă sui printre cei care compun fauna din tramvaie și autobuze. Veșnicii pensionari grețoși, cocalari ascultători de manele la telefon, pseudo credincioși care se închină sincron la vederea unei biserici și alte specimene. Nu mai zic de cei care merg cu metroul, parcă sunt toți fermecați. Care nu e cu ochii în telefon, e cu o carte în mână. Fiecare în lumea lui, deconectat de la realitate... Am doi ani de navetă cu V-stromu iarnă-vară, cu tăiat Bucureștiul în două. Cam mult, altfel aș fi preferat bicicleta. 🤪

 

We agree to disagree. 

Am facut o parte din chestiile de care zici tu. De mine nu s-a lipit. 

Tot respectul pentru placerea si bucuria ta, fara nici o ironie. 

Multi ani inainte, sanatosi si in puterea mintii si a trupului!

 

A trebuit sa las o data masina la un semi-detailing la mama naiba in TM, dar aveam legatura directa cu tramvaiul. 

Da, confirm, cam aceeasi oameni scary si in tramvaiele din TM. La intorcere am luat Uber. 

In schimb, Varsovia este cu totul alta treaba. Autobuze de noapte din ora in ora, totul modern sau relativ modern, lume multa si diversa. 

 

Edited by _Raul_
Link to comment
Share on other sites

Acum 1 oră, shashka a spus:

Biciclitul ca biciclitul, dar se pare ca nici psihologicul nu mai e necesar...

Psihologicul a fost tot timpul o vrajeala.Doar un nebun cu acte sau un drogat spart ori unul beat mort nu aveau cum sa-l ia.

Nu am auzit unul sa nu fi luat psihologicul.Si unii erau dusi rau.Dar nu atat sa nu-l ia.

Edited by adiy32
Link to comment
Share on other sites

Guest _Raul_
Acum 5 ore, burtica a spus:

Dupa multe comentarii care sunt paralel cu intrebarea initiala, as vrea sa adaug experienta mea pe bicicleta. Pana acuma am peste cinci ani de mers zilnic cu bicicleta prin Londra zona1/2 si am schimbat cateva biciclete dar toate erau pe 28inch iar in timpul zilei (pana sa apara aste electrice) pe distanta de vreo 7km eu eram mai rapid decat orice masina/autobuz sau chiar si motocicleta uneori mai rapid si decat linlile de metrou District si Circle line (au foarte multe statii pe acea distanta Victoria- Aldgate East Station) si in atatia ani din cauza ca ma grabeam tare, ma-m dat peste cap o singura data pe Tower Bridge (roata fata 8 si eu cateva vanatai la cel mult 10km/ora). Am reusit asta pentru ca bicicleta nu are nr. de inmatriculare si ca poti merge si pe contrasens daca te tine. Avantajele bicicletei la cum vad eu sunt lipsa nr. inmatriculare (si tot ce tine de acel nr.), iti ofera un nivel maxim de libertate care concureaza doar cu pietonul. E foarte ieftin de intretinut si cumparat, are fiabilitate ridicata, iar pe unde trec eu cu bicileta sunt 0 sanse ca o motocicleta sa treaca pe acolo (spatii foarte inguste, semafoare rosii chiar de iti fac poza nui bai, etc.), dezavantajele sunt cele stiute.

 

Am trait 6 luni in Londra. 

Ce-i drept ca am avut de la lucru cardul ala de transport (nu-mi mai aduc numele acum) pe toate zonele. 

Mi s-a parut genial transportul acolo (la fel de bun ca si in Varsovia, sau viceveresa). 

Dar da, aveam ceva tovarasi in oras si toti au spus ca ies mai ieftin cu motorul. Sa nu mai zic de bicicleta. 

Acum 2 minute, adiy32 a spus:

Psihologicul a fost tot timpul o vrajeala.Doar un nebun cu acte sau un drogat spart ori unul beat mort nu aveau cum sa-l ia.

Nu am auzit unul sa nu fi luat psihologicul.Si unii erau dusi rau.Dar nu atat sa nu-l ia.

 

Eu am dat un psiho in 2013 ca sa iau niste categorii in plus. 

Nu a fost chiar asa walk in the park ca acum f multi ani. Teste mai complexe, cel de reflexe dat la comp si pe bune, etc. 

Acum nu stiu daca mi-ar fi dat unda verde daca picam. Am ceva dubii, nu pareau dispusi la combinatii. 

Acum 4 ore, xt600 a spus:

 

Bineinteles ca experienta pe bicicleta este utila atunci cand decizi ca vrei sa treci la moto. Mersul pe bicicleta face parte din acel fond aperceptiv de cunostinte, necesare formarii deprinderilor specifice mersului pe moto. In ce procent conteaza? Asta nu pot sa iti spun. Depinde de la persoana la persoana, de nivelul skill-ului dobandit pe bicicleta. Am amici, cunostinte, care au cochetat in tinerete cu downhill, freestyle, etc. si pot sa iti spun ca se joaca cu motoretele, indiferent de gabarit. Pentru ca au baze foarte solide, au un simt al echilibrului bine  dezvoltat, stiu sa se joace cu transferul greutatii, etc, etc. Restul, lucrul cu acceleratia, franele, ambreiajul, se invata.

 

Cu asta nu am cum sa nu fiu de acord. 

1-0 pt biciclisti. 😄

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, ENEOS said:

În condițiile astea eu propun ca dacă trec cu roțile peste un biciclist din ăsta liber care se 3.14șă pe toate reglementările să nu fiu tras la răspundere! Deal? 

Pai atunci ce te opreste sa treci si peste fiecare persoana in parte pentru ca nici ei nu au nr. de inmatriculare, eu vad ca citesti cam pe diagonala dar e opinia ta

Link to comment
Share on other sites

Burtica,susții că treci pe roșu că nu ai nr de înmatriculare,că te bagi pe contrasens(daca te tine) și altele. @ENEOS pune problema simplu: daca pe tine te doare la banana de regulile de circulație și de bun simt implicit,de ce nu ar fi ok sa trecem și noi peste "biciclistii nelegiuiti" fara a fi trași la raspundere? Uite,exact pt tipul ăsta al tău de gândire nimeni nu suporta bicicliștii. Doar voi între voi,"gașca cu circuit închis".  Asta pe langa că 9 din 10 sunteți niște pericole ambulante,atât pt voi cât și pt restul participanților la trafic.

Edited by SMF
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, _Raul_ said:

 

Am trait 6 luni in Londra. 

Ce-i drept ca am avut de la lucru cardul ala de transport (nu-mi mai aduc numele acum) pe toate zonele. 

Mi s-a parut genial transportul acolo (la fel de bun ca si in Varsovia, sau viceveresa). 

Dar da, aveam ceva tovarasi in oras si toti au spus ca ies mai ieftin cu motorul. Sa nu mai zic de bicicleta.

Da aici transportul public trebuie sa fie restructurat (la autobuze) pentru ca sunt foarte multe care merg in coloana sau stationeaza "to even out the trafic" e foarte enervant, iar la metrou e cel mai rapid dar si cel mai scump spre exemplu zona 1/2 e £37 pe saptamana iar pe toate 9 zone e £96.50 pe saptamana, deci foarte scump, dar la motocicleta zona 1 mai include si Congestion Charging de £15 pe zi iar daca vehiculul nu se incadreaza in normele de emisii (minim e: motociclete euro3 masini benzina euro 4 iar dizel e euro 5) se plateste ULEZ £12.50 la fel pe zi in functie de vehicul care spre deosebire de Congestion Charging (de la 7 la 22) ULEZ e 24 de ore zilnic, asa ca taxele fac o bicileta aici foarte avantajoasa

6 minutes ago, SMF said:

Burtica,susții că treci pe roșu că nu ai nr de înmatriculare,că te bagi pe contrasens(daca te tine) și altele. @ENEOS pune problema simplu: daca pe tine te doare la banana de regulile de circulație și de bun simt implicit,de ce nu ar fi ok sa trecem și noi peste "biciclistii nelegiuiti" fara a fi trași la raspundere? Uite,exact pt tipul ăsta al tău de gândire nimeni nu suporta bicicliștii. Doar voi între voi,"gașca cu circuit închis".  Asta pe langa că 9 din 10 sunteți niște pericole ambulante,atât pt voi cât și pt restul participanților la trafic.

Dar daca totata lumea respecta regulile de circulatie de ce sunt asa de multe accidente? si in cate din ele sunt implicati biciclisti? sau cat de grav sunt acele provocate de biciclisti? spre exemplu aici poti trece strada pe unde iti tuna pentru ca nu e interzis si nu sunt atatea de multe accidente ca in tara unde e musai pe trecerea de pietoni si si acolo mai da unul peste tine si nu nu e biciclist

Aici vezi oameni trecand printre masini fara sa se uite stanga sau dreapta, au impresia ca sunt la ei in curte, dar diferenta dintre Romania si Anglia la condus sta in toleranta care tinde spre 0 in tara, am condus si in tara masina si ca sa intri de pe secundara pe principala trebuie sa iti fortezi intrarea daca e trafic ca altfel imbatranesti pe cand aici iti fac ei semn sa intri chiar daca au ore de stat in coloana

Link to comment
Share on other sites

Acum 29 minute, burtica a spus:

pe cand aici

Nu te lăudai tu că acolo faci tu toate nelegiuirile?!? Adică ne 3,14șăm pe ea civilizație că noi avem 3 oo, suntem bicicliști! 

Vezi, de aia aș vrea să pot trece liniștit peste unii. Să știi că dacă unul - șofer, biciclist, ce-o fi el - semnalizează o intenție de cele mai multe ori și eu îl las, dar dacă vrea să se bage ca melteanu' nu am întotdeauna o problemă în a face schimb de vopsele. Cu bicicliștii e mai delicat pt că dandanaua e mare, de aia unii profită la modul nesimțit. 

Capisci? 

Concluzie: experiența de biciclist folosește, îndoi numărul până devine invizibil și o arzi outlaw style și cu 🏍️

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, ENEOS said:

Nu te lăudai tu că acolo faci tu toate nelegiuirile?!? Adică ne 3,14șăm pe ea civilizație că noi avem 3 oo, suntem bicicliști! 

Vezi, de aia aș vrea să pot trece liniștit peste unii. Să știi că dacă unul - șofer, biciclist, ce-o fi el - semnalizează o intenție de cele mai multe ori și eu îl las, dar dacă vrea să se bage ca melteanu' nu am întotdeauna o problemă în a face schimb de vopsele. Cu bicicliștii e mai delicat pt că dandanaua e mare, de aia unii profită la modul nesimțit. 

Capisci? 

Eu nu ma-m referit ca poti taia calea la o masina sau alte lucruri la fel de stupide unde esti caz de accident, idea era ca poti trece pe rosu in anumite conditii si ca te poti strecura printre masinile oprite la semafor ori in coloana (sunt unii care si-au taiat coarnele bicicletei la 30cm pentru a se strecura mai usor) sau treci prin parc etc. dar fiecare intelege ce vrea sau ce ii doare.

Aici sunt si cei ce inchiriaza biciclete ex. Boris bike, uber etc si acestia conduc mult mai rau si peste tot, dar soferii sunt mai atenti cu ei pentru ca ii considera inconstienti.

Exista peste tot o feuda intre diferitele mijloace de transport dar doar cu indulgenta se poate trece peste si nu cu indolenta. Aici asigurarile si procesele au calmat multe spirite iar riscurile de a face accident real au scazut considerabil, dar au crescut sansele sa incerce altii sa faca accident intentionat pentru bani (sunt oameni care vaneaza asa ceva)

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 minut, burtica a spus:

vaneaza asa ceva

Bicicliști nu, pt că ăia n-au număr! 

Niroc cu măștile - deși în UK auzisem că s-au ridicat restricțiile -, mă uitam cum în Veneția știu ăia câți din Piața San Marco sunt italieni, câți localnici etc. Încă un pic și îți vine amenda acasă moacă! 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, ENEOS said:

Bicicliști nu, pt că ăia n-au număr! 

Niroc cu măștile - deși în UK auzisem că s-au ridicat restricțiile -, mă uitam cum în Veneția știu ăia câți din Piața San Marco sunt italieni, câți localnici etc. Încă un pic și îți vine amenda acasă moacă! 

Normal ca nu pe biciclisti ca ei nu au numar si nici asigurare deci 0 optiuni de a face bani

Venetia are cam atatia locuitori ca un sat mai populat si e normal sa se cunoasca intre ei dar intrun oras mai mare sansele sunt 0 si restrictiiile aici mai dureaza vreo 3 saptamani

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, SMF a spus:

Uite,exact pt tipul ăsta al tău de gândire nimeni nu suporta bicicliștii. Doar voi între voi,"gașca cu circuit închis".  Asta pe langa că 9 din 10 sunteți niște pericole ambulante,atât pt voi cât și pt restul participanților la trafic.

Eu fac distinctia intre ciclisti (cei care fac din bicicleta un mod de viata, in general oameni educati, care cunosc si respecta regulile de circulatie, au biciclete echipate, etc si biciclisti, categorie in care intra toti cretinoizii, analfabetii, betivanii, care sunt un pericol atat pe carosabil, cat si pe trotuare. Si aici i-as baga si pe majoritatea trotinetistilor.  

Acum 3 ore, burtica a spus:

 

Dar daca totata lumea respecta regulile de circulatie de ce sunt asa de multe accidente? si in cate din ele sunt implicati biciclisti? sau cat de grav sunt acele provocate de biciclisti? 

Cum spuneai si tu, bicicletele si trotinetele nu au numar. Odata ce au produs un accident, isi iau agregatul in carca si dusi au fost. Adica au parasit locul accidentului... :D Prinde orbul scoate-i ochii... De aici si lipsa unor statistici reale.  Un biciclist poate omora un om ca si un conducator auto...

Si mai este un aspect care de cele mai multe ori este trecut cu vederea: biciclistul nu produce neaparat accidentul, dar prin conduita lui rutiera periculoasa, poate crea conditiile ca un alt participant la trafic sa produca un eveniment rutier. 

Edited by xt600
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, xt600 said:

1)Eu fac distinctia intre ciclisti (cei care fac din bicicleta un mod de viata, in general oameni educati, care cunosc si respecta regulile de circulatie, au biciclete echipate, etc si biciclisti,

 

2)biciclistul nu produce neaparat accidentul, dar prin conduita lui rutiera periculoasa, poate crea conditiile ca un alt participant la trafic sa produca un eveniment rutier. 

1)exact asta e esența. 9 din 10 sunt bicicliști,categoria "neagra" din care face parte și colegul nostru,la modul în care se exprimă.

 

2)iar atunci când sunt ei accidentați că urmare a modului haotic și iresponsabil in care împart carosabilul cu alți participanți la trafic,se lasă cu pedepse in general doar pt "ceilalți".

Link to comment
Share on other sites

Dacă ai mers cu bicicleta ceva timp ai mai puține șanse să cazi ca prostul blocând fata motocicletei pe nisip, pentru că deja știi ce se întâmplă. 

De asemenea știi cum să treci peste liniile de tramvai sau borduri. 

Știi să mergi pe ud, pe iarba, sa te strecori printre mașini, etc.

 

Da, dpdv al echilibrului nu contează prea mult, dar restul experiențelor contează.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +34900 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17700 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...