Jump to content

Fiabilitate pe model/marca de motocicleta


burtica
 Share

Recommended Posts

10 hours ago, Bigfoot said:

Cat dai atat face.

Tin sa te contrazic la aceasta fraza mai ales in privinta vehiculelor sh, unde nu e vorba despre "cat dai atat face" ci e cu cat ai mai multe cunostinte de mecanica si de a citi persoane, pentru ca se stie ca sunt cazane la pret de limuzine, si masini oneste la pret de chilipir, in concluzi experienta in vanzari cumparari e cea mai importanta dupa buget.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La 09.01.2022 la 17:49, _Raul_ a spus:

Ca o regula generala, motocicletele japoneze sunt cele mai fiabile. 

In sensul ca parcurg cei mai multi kilometri fără a ajunge cu ele în service, neprevazut/nedorit. 

Și asta se datorează în mare mentalului colectiv japonez care se concentrează pe a duce la perfecțiune soluții testate și clasice. Japonezii sunt o societate destul de conservatoare, axata pe perpetuarea soluțiilor ce nu aduc bătăi de cap. 

Restul fabricanților au realizat ca nu are rost sa se bata cu 4 giganti la jocul la care ultimii excelează. 

Au descoperit însă multe casete nebifate de japonezi. 

Au dat deoparte fiabilitatea (la care însă devin din ce în ce mai buni) și s-au axat pe senzații - ergonomie din ce în ce mai buna, stil, inovație tehnologica, șamd. 

 

Important este ce vrei tu de la o motocicletă. 

Dacă as pleca în jurul lumii și as vrea sa ma concentrez la văzut, fotografiat, interacționat cu oamenii atunci as vrea ca ultima mea preocupere sa fie motocicleta. 

In concluzie as pleca pe o Yamaha Tenere 700, ca să fiu sigur ca ultima mea grija în Africa sau Asia Centrală ar fi reparatul motocicletei. 

 

Dar. Și aici este marele dar. 

Motocicletele fiabile sunt astfel în mare prin exploatarea potențialului lor la maxim 75%.

Un motor din care ar putea scoate 150cp, ei ii limitează parametrii de stress si îl fac de 100cp.

 

Scurt pe 2 - o motocicletă fiabila este moartea pasiunii din prea multe puncte de vedere. 

Vor pune pe ea suspensiile cele mai fiabile dar și cele mai banale (o suspensie bună este una f complexa), vor pune pe ea un motor limitat ca turații și putere (senzații ioc, merge și atât, ca o mașină de cusut), vor pune pe ele bascule, șei, lumini care merg fără eșec de 10-15 ani pe alte modele (inovație și feeling de pensionar pe motor de nou). 

 

Un exemplu de fiabil și care probabil se va vinde masiv este NT1100-le de la Honda. 

Pe hârtie are tot ce trebuie pentru a fi fiabil:

- motor 2 in linie (legende pt stress mecanic minim, consum mic, tot ce trebuie pe hârtie) 

- cardan (incomparabil la capitolul stress zilnic vs lanț) 

- cutie automata (soluție tehnica de apocalipsa, nu am citit nicăieri de cutii automate Honda care sa fi crăpat). 

Trezește vreo senzație? 

Nu prea. 

Asta este partea cealaltă a monedei. 

Chestiile fiabile sunt testate în timp. 

Adica învechite conceptual și clasice pana la Dzeu și înapoi. 

 

Părerea mea e ca duci totul prea departe.

Cum zic englezii "you're overthinking". 

E ca și cum ai vrea sa îți găsești nevasta pe site-uri de matrimoniale și diseci toate candidatele ani de zile gasind motive pentru care niciuna nu este perfecta. 

In timp ce viata merge înainte acolo afara. 

Trebuie sa alegi una care îți place cel mai mult, sa pui banul pe ea și sa te dai. 

Există site-uri și pagini de posesori. Și oamenii de acolo au cam găsit soluții pentru toate minusurile. 

Dacă îți va plăcea un anumit model și îl vei lua, inclusiv atitudinea ta fata de ea va fi f relaxata și vei trece ușor peste probleme. 

Fiindcă toate au o chichita a lor care nu e ok. 

Nu exista motocicleta ideala ci doar cea mai apropiata de ideal pt fiecare din noi. 

Personal, nu ți-aș recombda sa intri pe site-uri sau pagini de posesori ca să vezi care is fiabile sau nu, fiindca acolo, de f multe ori, lumea întra când are probleme, respectiv pt a cauta soluția la ele. 

Și nu prea se concentrează pe a menționa și ce este grozav la anumite modele. 

Adica când le este bine se dau și nu prea sharuie chestia asta. După care, loc, buba, ce fac. 

 

Mai ia în calcul și varianta în care modelul x nu este fiabil dar are alte plusuri - este ieftin sau este super puternic, super fain la design, etc. 

prerea mea e ca TU ai dus totul prea departe incercand sa i explici cum prinde UNICORNUL….

la asemnea intrebare cred ca nici cat s a scris aici in tot motociclism.ro nu ar face fata 

Cu oamneii care vor sa cumpere cel mai bun …..cel mai ieftin …….cel mai longeviv moto iti pierzi timpul 😂😂

La 09.01.2022 la 17:12, l.u.v a spus:

Topic fără sens.

Fiabilitatea unei motociclete ține de mulți factori: cum a fost exploatată, câți proprietari a avut, cum a fost condusă, cum a fost păstrată. 

Astfel încât nu este relevant niciun răspuns care nu ține cont de aceste lucruri. 

Ce cauți tu se numește glob de cristal. 

 

 Sef…mai cenzurati si voi panaramele astea de discutii ….da e iarna si netul trebuie sa mearga 😂😂😂😂

Edited by ianachim
Link to comment
Share on other sites

Acum 8 ore, burtica a spus:

Tin sa te contrazic la aceasta fraza mai ales in privinta vehiculelor sh, unde nu e vorba despre "cat dai atat face" ci e cu cat ai mai multe cunostinte de mecanica si de a citi persoane, pentru ca se stie ca sunt cazane la pret de limuzine, si masini oneste la pret de chilipir, in concluzi experienta in vanzari cumparari e cea mai importanta dupa buget.

Pai...iarasi e vb de bani.

Nu te pricepi. Ok. Dai 50-100e la service pe o verificare din bara in bara sau din roata in roata si aia este.

Doar ca acest concept de a verifica la service o motoicicleta/masina DOAREEE RAUUU cand te zgarcesti la 500euro....si de cele mai multe ori se alege un boiler.

 

Pana la urma tot cat dai atat face.

 

Propune-i tu unuia care vinde o moto sau auto cu 1000e peste pretul pietei (pretul pietei facut probabil 50% de cazane si boilere) sa mearga la o verificare in service. Nu cred ca are motive sa te refuze.

 

Corect trebuie sa citesti si omul, indiferent ca esti vanzator sau cumparator.

 

In cazul a majoritatea masinilor vandute, nu exagerez, dar, 80% din eventualii cumparatori care au venit fizic sa vada masina, nici nu au mai discutat de pret (evident negociabil) cand le-am spus: 

"Putem merge la un service agreat de dvs pt verificare oricand". 

Gata, cu fraza asta, le-ai dat eroare 404/blue screen direct.

20% continua discutia sau duc masina la service.

Restul......pomanagii cautatori de chilipiruri si NU o spun cu aroganta.

 

Chestia e ca pomana asta te costa al naibii de mult, mai apoi in reparatii si timp pierdut, dar asa se maturizeaza "piata", sau cresc vanzarile de vehicule noi...din ciclul "Jur ca nu mai cumpar SH"......daca te-ai zgarcit la 500-1000e sau ai cumparat masina/moto de toti banii.....aia e...

 

Pe FB sunt activ pe un grup de motociclete de enduro/motocross, este socant cat de multe anunturi sunt:

"Cumpar moto buget maxim 700e-1000e"

Pai .....700e costa intretinerea anuala a unei asemenea motociclete daca o folosesti...

Anvelope, revizie furca la 30h, revizii ulei motor la 15h, verificare supape, o maneta, o pedala, plastice, rulmenti si tot asa.

 

Dupa cum am zis piata NU este matura, este atat de "virgina" incat nici macar imatura nu este piata.

 

Fiabilitatea rezulta din intretinerea adecvata a unui produs si nu dintr-o marca anume de produs.

Link to comment
Share on other sites

Acum 8 ore, ianachim a spus:

''

 Sef…mai cenzurati si voi panaramele astea de discutii ….da e iarna si netul trebuie sa mearga 😂😂😂😂

De acord,topic useless.Parca am mai scris asta... :)

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, Bigfoot said:

Pai...iarasi e vb de bani.

Nu te pricepi. Ok. Dai 50-100e la service pe o verificare din bara in bara sau din roata in roata si aia este.

Doar ca acest concept de a verifica la service o motoicicleta/masina DOAREEE RAUUU cand te zgarcesti la 500euro....si de cele mai multe ori se alege un boiler.

 

Pana la urma tot cat dai atat face.

 

Propune-i tu unuia care vinde o moto sau auto cu 1000e peste pretul pietei (pretul pietei facut probabil 50% de cazane si boilere) sa mearga la o verificare in service. Nu cred ca are motive sa te refuze.

 

Corect trebuie sa citesti si omul, indiferent ca esti vanzator sau cumparator.

 

In cazul a majoritatea masinilor vandute, nu exagerez, dar, 80% din eventualii cumparatori care au venit fizic sa vada masina, nici nu au mai discutat de pret (evident negociabil) cand le-am spus: 

"Putem merge la un service agreat de dvs pt verificare oricand". 

Gata, cu fraza asta, le-ai dat eroare 404/blue screen direct.

20% continua discutia sau duc masina la service.

Restul......pomanagii cautatori de chilipiruri si NU o spun cu aroganta.

 

Chestia e ca pomana asta te costa al naibii de mult, mai apoi in reparatii si timp pierdut, dar asa se maturizeaza "piata", sau cresc vanzarile de vehicule noi...din ciclul "Jur ca nu mai cumpar SH"......daca te-ai zgarcit la 500-1000e sau ai cumparat masina/moto de toti banii.....aia e...

 

Pe FB sunt activ pe un grup de motociclete de enduro/motocross, este socant cat de multe anunturi sunt:

"Cumpar moto buget maxim 700e-1000e"

Pai .....700e costa intretinerea anuala a unei asemenea motociclete daca o folosesti...

Anvelope, revizie furca la 30h, revizii ulei motor la 15h, verificare supape, o maneta, o pedala, plastice, rulmenti si tot asa.

 

Dupa cum am zis piata NU este matura, este atat de "virgina" incat nici macar imatura nu este piata.

 

Fiabilitatea rezulta din intretinerea adecvata a unui produs si nu dintr-o marca anume de produs.

Din păcate la așa suma de bani pentru un motor peste 400cc bănuiesc că numai cazane poți lua din piața sh, deci ai dreptate, totuși anumite lucruri se mai pot reduce/evita și am considerat foarte util video asta pentru cei care mai pricep ceva engleză (bine sunt n video despre aceste lucruri, totuși consider că ăștia le-au explicat cel mai bine)

 Iar la cele noi cred că @Raul le-a acoperit foarte bine.

 

Oricum mulțumesc frumos pentru timpul și considerarea acordată și drum cu prioritate.

Edited by burtica
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +34900 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17700 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...