Sari la conținut

Postări Recomandate

12K USD, deci sa zicem 12K Euro - cu tech la zi, la aceiasi kg ca T7 si 10 mai mult ca 790.... sincer de ce ai lua acuma T7

Dar cand un 890 Adv e 11.400 Euro de ce ti-ai lua altceva, inafara de dragul vremurilor apuse 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 51
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 8 ore, hora09 a spus:

12K USD, deci sa zicem 12K Euro - cu tech la zi, la aceiasi kg ca T7 si 10 mai mult ca 790.... sincer de ce ai lua acuma T7

Dar cand un 890 Adv e 11.400 Euro de ce ti-ai lua altceva, inafara de dragul vremurilor apuse 

Pai un argument ar fi ca 890 Adv are suspensii probabil mai proaste, zic probabil pentru ca pe Tuareg nu l-a incalecat nimeni, sau aproape nimeni si oricum neffind varianta finala de productie ....

Sincer, daca nu ar fi avut ca reper T7 puteau sa faca o mobra ceva mai buna, adica macar un rezervor sub sa sa fi pus si ei. Cam asta ar fi singura chestie majora pe care o vad la design si nu ma refer aici la estetica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Propabil că dacă vopsești ornamentul ăla de far în negru și pui un parbriz fumuriu se va schimba puțin aspectul... dar, rămâne tot dubios. Păcat. De la o italiancă te-ai aștepta să îngroape pe toți cu designul. N-au lăsat loc de cioc :D 

Tot asta rămâne cea mai frumoasă Aprilia...

1600181725_Apriliadakar.thumb.jpg.baf5e0e3851c4f6844e108bc85629ddd.jpg

Cam mult s-a umblat și la motor, 20 de cai în minus față de Tuono (de america). Ar fi fost la bătaie cu KTM-urile măcar la capitolul ăsta. Măcar ai 240 mm cursă și 187 de kile. Să sperăm că vor fi ieftine la SH :D 

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

80 de caluti pentru un adventure din clasa 650cc cu roata de 21 pe fata mi se par mega decenti. Greutatea, in schimb... sunt foarte curios la cat o vor scoate cei de la Aprilia. Sub 180 kg la ud devine super atractiva.

Iar de comparat cu 890-ul... cam mere cu pere dpdv al motorului, ati cmc, alta putere, alti caluti.

On 12.01.2021 at 20:21, ERU said:

image.thumb.png.9e687382f75cd3d5735faca07c1115bb.png

 

Din ce in ce mai multe surse vorbesc despre aceasta motocicleta. Deocamdata nu sunt date concrete despre ea, doar motorul care va echipa o sportiva si un naked e ceva clar dpdv cilindree macar.

Pana sa existe date mai multe, mie imi place foarte mult designul, desi nu e final si nici oficial e foarte sexy.

 

Mi se pare simpatic ca din ianuarie pana acum s-au razgandit si au decis sa copieze culorile Honda in locul celor Husqvarna. :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urâtă e, Doamne, fără cioc! 🤦‍♂️

După ce am stat 24 zile pt 3 rahaturi de piese pt kktm (care inițial veneau în 4-5 zile, după plată s-au făcut 7-10) să nu mai văd porkotală în fața ochilor! 🤬 La jafoneze vin mai repede și dacă nu există în Europa, am comandat azi o piesă Honda și sosește pe 20 din mama Japonia, ba chiar mâine se  încearcă o urgentare și ar putea sosi mai repede. Aprilia cum stă la capitolul ăsta? Pe principiul "non ti preocupare, ci sentiamo, ci parliamo"? Nu suna, ies eu din când în când? Dpmdv ăsta e un motiv f bun pt a-ți cumpăra sau nu o marcă, dacă rupi ceva și durează 1/2 sezon livrarea reperului mă lipsesc chiar dacă are 250 cp, 80 kg și suspensii pe pernă de heliu ca să vorbesc pe nas! 😜

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Judecand strict din perspectiva aspectului exterior, este un plagiat dupa AT.  Daca proiectul ar fi fost verificat cu softul de identificare a similitudinilor (asa zisul soft antiplagiat), nu trecea... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Astazi a fosta lansata oficial pe Romania. Am fost la The BikeHub s-o vad si sa ma sui pe ea. E disponibila si pentru teste, dar la -2 grade si cu stresul mobrei de imprumut n-as fi inteles nimic din ea, asa ca am lasat-t testul pentru o zi cu cateva grade cu plus.

Cine s-a dat deja e invitat la pareri.

Pana atunci, doar din calareala "la rece":

- poztie buna, clasica de adventure de clasa medie

- inaltime suficient de joasa la sa ( cu oasele sti saua stoc) incat sa ajung cu un picior ca lumea jos. Practic e exact ca pe KLE. Nu m-am lamurit de cum era reglata suspensia spate. Inaltimea la sa e mai joasa decat la T7, mai exact e cam ca T7-le cu oasele de coborare si saua rally.

- desi radiatorul este destul de lat, cand stai in sa nu se simte mare, cum se simte Africana.

- saua e mult mai civilizata decat aia de T7, mai ales pentru pasager.

- pozitia fata de rezervor este mult mai adanca decat la T7; clar mobra este mai turing si mai putin offroad decat T7

- poztia in picioare este foarte misto, rezervorul este desenat in asa fel incat te lasa sa impingi corpul foarte mult in fata.

- ca si la T7 calcaiul drept al pasagerului se sprijina de aparatoarea tobei.

- cam mahnite punctele de unde se poate tine pasagerul in lipsa suportului de topcase

- farul si stopul sunt misto, mai ales stopul

- finisaje ok, cu exceptia plasticelor care acopera pe laterale codita care cam lasa impresia de fragil si ieftin.

- parbrizul stoc  pare suficient pentru 1.70 m. 

- afisajul arata bine, nu am stat sa ma uit prea mult la el, e ultimul lucru care ma interesa

- calare pe ea pare mai usoara decat e; bine, nu stiu cata benzina avea in rezervor, daca avea doi litri din 18 s-ar putea sa se mai schimbe senzatia cu plinul facut

- ghidonul lat si bine asezat, la mainile mele cred ca i-as pune totusi inaltatoare

- scutul stoc, desi din aluminiu si generos ca dimensiuni, este o gluma, e foarte, foarte subtire, il indoi cu mana. Cine are de gand sa riste lovituri pe desubt trebuie sa-i puna un scut serios

 

Cam asta am observat in jumatatea de ora in care m-am invartit in jurul ei.

 

A, ba nu, cea mai nasoala chestie: undeva din coltul de jos alradiatorului, trecand pe la claxon (minuscul) si ducandu-se la ceva senzori sub motor, probabil la baia de ulei, atarna un manunchide vreo 2-3 fire matisate! Zici ca au uitat de ele si le-au tras in graba, la final, pe unde au putut. Se vad si in pozele de pe net, dar doar daca te uiti dupa ele. Foarte nefericita solutia, mari sanse sa le rupi cu ceva crengi sau boscheti, daca ajungi in asa ceva. Si nu stiu daca se pot aranja altfel, nu mi s-a parut.

 

Daca imi mai aduc aminte de ceva revin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, Speedy.K a spus:

atarna un manunchide vreo 2-3 fire matisate!

Foarte tare. Exact asta vedeam la Aprilia si MV Agusta cand eram student si mergeam sa casc ochii la SMAEB-uri :D. De atunci a trecut mai bine de un deceniu si vad ca nu si-au schimbat "obiceiurile".

Zici ca asambleaza complet tot ce tine de mecanica/sasiu in fabrica si apoi vine nea Gelu electronistu' sa le faca instalatia electrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, GoodKat a spus:

Nu doar la marcile astea. Peste tot este la fel. Am vazut la Harley niste fire aruncate de zici ca erau puse cu furca. La Ducati la fel. 

Ducati facea chestia asta mai demult (ex: Monsterele 695, 696). Nu tin minte sa fi vazut asa ceva la MTS950 cand am inspectat-o in showroom (si ma dusesem cu vreo 50% ganduri de a o cumpara).

 

La BMW de exemplu e(ra) totul bine ascuns, daca ai nevoie sa urmaresti vreun fir greu il reperezi in prima faza si apoi ai de dat jos plastice ca sa-i vezi traseul.

Nici la KTM ori Triumph nu stau firele atarnate pe afara. Idem la ce japoneze am mai clarit in ultimul timp.

E tipic italian (si american daca zici tu - n-am mai vazut Harley nou de mult timp) si presimt ca nici peste inca 10 ani nu o sa se schimbe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Pentru cei pe care chiar ii interesa Tuaregul, nu va faceti planuri de ride-test in curand, importatorul nu da mobra pentru asa ceva, contrar informatiilor aparute. "Deocamdata motocicleta e noua, nu putem sa v-o dam o ora sa o scoateti de pe asfalt" mi s-a raspuns de la BikeHub. Si "Ride-test inseamna o plimbare de 15 minute in jurul casei poporului".

Cand le-am spus ca nu pot sa dau 12.000 de euro pe o motocicleta abia aparuta, care mai e si din clasa enduro-touring, deci trebuie sa stie si ceva macadam, macar, fara sa o scot de pe asfalt mi s-a raspuns ca POATE prin primavara...

 

Pai ...ce sa zic, atunci poate o sa-mi cumpar Tuareg mai pe la batranete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 47 minute, Speedy.K a spus:

Pentru cei pe care chiar ii interesa Tuaregul, nu va faceti planuri de ride-test in curand, importatorul nu da mobra pentru asa ceva, contrar informatiilor aparute. "Deocamdata motocicleta e noua, nu putem sa v-o dam o ora sa o scoateti de pe asfalt" mi s-a raspuns de la BikeHub. Si "Ride-test inseamna o plimbare de 15 minute in jurul casei poporului".

Cand le-am spus ca nu pot sa dau 12.000 de euro pe o motocicleta abia aparuta, care mai e si din clasa enduro-touring, deci trebuie sa stie si ceva macadam, macar, fara sa o scot de pe asfalt mi s-a raspuns ca POATE prin primavara...

 

Pai ...ce sa zic, atunci poate o sa-mi cumpar Tuareg mai pe la batranete.

 

sau poate ne mai auzim daca e 🤘

 

La 13.01.2022 la 17:33, Speedy.K a spus:

La Honda, la Yamaha si la Kawasaki n-am vazut asa ceva.

 

La Versys mai erau capetele firelor "dezvelite" de la anumite mufe. Cel putin la a mea asa am vazut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, SenorPink a spus:

 

sau poate ne mai auzim daca e 🤘

 

 

 

Iti dai seama... Pana si la mahnitii de la Honda Nord am reusit sa scot si Africana si CB-x pe coclau. Bine, aia au avantajul ca sunt la marginea Bucurestiului... Dar tot m-am dat trei sferturi de ora cu fiecare. Sa ai pretentia sa imi dau seama daca imi place o mobra in 5 min si 5 km prin oras mi se pare o aiureala.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, Speedy.K a spus:

Iti dai seama... Pana si la mahnitii de la Honda Nord am reusit sa scot si Africana si CB-x pe coclau. Bine, aia au avantajul ca sunt la marginea Bucurestiului... Dar tot m-am dat trei sferturi de ora cu fiecare. Sa ai pretentia sa imi dau seama daca imi place o mobra in 5 min si 5 km prin oras mi se pare o aiureala.

 

 

Cica HD mai fac asa: puteti drive test dar aici prin curte 🤭

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, SenorPink a spus:

 

Cica HD mai fac asa: puteti drive test dar aici prin curte 🤭

 

Păi cu ăla oricum nu e bine să te aventurezi prea departe de service, distanța trebuie să poată fi parcursă retur cu 🏍️ de coarne! 😈

:crack:

Ouch, și era ceva statistică în care o anume marcă germană era sub ei la capitolul fiabilitate... 🥴

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, ENEOS a spus:

 

Păi cu ăla oricum nu e bine să te aventurezi prea departe de service, distanța trebuie să poată fi parcursă retur cu 🏍️ de coarne! 😈

:crack:

Ouch, și era ceva statistică în care o anume marcă germană era sub ei la capitolul fiabilitate... 🥴

 

🤭 te referi la DKV 🤣🤣🤣?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...