Sari la conținut

Postări Recomandate

La 25.01.2022 la 16:24, prafrau a spus:

 

caracteristicile sunt asa la o dakar replica: 140 kg, 70 de cai, peste 30 litri de benzina, bani fara numar

daca vrei mai fiabil trebuie sa renunti la:

putere - crf300 rally (aceeasi greutate, cai sub jumatate, schimbi uleiul daca iti amintesti)

greutate - tenere (aceeasi putere, cu 70 de kg mai greu, schimbi uleiul daca iti amintesti)

distanta parcursa cu un plin - 690 enduro (aceeasi putere, 20 de kg mai greu, benzina putina, nu uita sa schimbi uleiul din cand in cand)

 

chinezii zic ca ala e un 450 cu peste 50 de cai, peste 30 de litri de benzina si 140 de kg la plin

daca nu mint la toate aia e putere de 450 de enduro, uleiul se schimba la ore

vedeti crf450l pentru ce scoate un 450 caruia nu-i schimbi uleiul in fiecare weekend

ktm690 are fix (+/-3-4kg) aceeași greutate ca crf300 , doar ca este de trei ori mai puternic. (3 cum ar zice Adi Despot). Este înalt pe enduro și incomod la touring. Exact ca un unicorn. 😁

150 kg cu lichide. 

Editat de yuk
completare
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 333
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 2 ore, yuk a spus:

ktm690 are fix (+/-3-4kg) aceeași greutate ca crf300 , doar ca este de trei ori mai puternic. (3 cum ar zice Adi Despot). Este înalt pe enduro și incomod la touring. Exact ca un unicorn. 😁

150 kg cu lichide. 

 

le am pe ambele langa mine, un 701 si un 250l (300 ar trebui sa fie mai usor cu un kg din review-uri), le-am cantarit personal, e diferenta de 20 de kg intre ele

am cantarit si un tenere cu scut aftermarket, crashbar si suporti de bagaje la 221 de kg la plin, la asta am scazut 10 kg pentru accesorii cand faceam comparatia de mai sus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

La partea cu "motocicleta este 100% chinezească" și "nu au copiat nimic" e clar că face mișto.

 

Serios acum, de apreciat că intră direct în motorsport și într-o cursă de acest nivel. De văzut însă cât îi ține și dacă nu este cumva doar un exercițiu contextual de PR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, PzKpfW a spus:

La partea cu "motocicleta este 100% chinezească" și "nu au copiat nimic" e clar că face mișto.

Păi zice că nicio piesă nu va fi regăsită pe altă motocicletă, nu că n-au copiat :D 

Poate doar s-au inspirat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca orice producător, din domeniul vehiculelor, la început este normal să apară dificultăți  la un produs nou proiectat. Se mai schimbă una /alta.. Dar până la urmă produsul o să fie ok.  în ciuda problemelor întâmpinate în teste.. Se pare ca cei de la Kove 🇨🇳 fac față condițiilor grele din raliul Dakar..  Cât despre calitatea produselor lor, cred ca au tehnologie suficient de bună pt dezvoltarea unor produse bune! Să nu uităm că și producătorii japonezi 🇯🇵sau europeni au probleme de calitate.. Și auto și moto. Eu unul le urez succes! 👍 Chiar este mișto mobra. 

 

FB_IMG_1673340991041.jpg

Editat de slg-motorcycles
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ssangyong pare destul de bine dezvoltat, intrand pe piata noastra cu noi modele in ultima vreme, pe care le observ in trafic, nu doar in showroom-uri sau reclame.

La pretul de 10.000€ noua as lua una pentru simplul fapt ca nimeni altcineva nu a scos ceva similar din niciun punct de vedere. Si decat sa pun rally kit-uri pe KTM-uri care par a fi si ele “foarte fiabile” doar ca mai scumpe sau pe alte marci, cred ca merita o sansa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adevaru e ca sa vii cu o mobra noua si sa o bagi in dakar si sa le mentii pe toate in cursa etape bune, e o realizare. totusi visul ala pe 5 ani e destul de greu de realizat, nu ar strica sa se implice si in alte raliuri 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Văd că prinde bine marketingul chinezilor. Mulți dispuși să fie cobai.

 

1 hour ago, Cavaleru said:

totusi visul ala pe 5 ani e destul de greu de realizat

 

Vorbe războinice de PR, că doar asta fac acum la Dakar: testare și reclamă. Au șanse dacă se țin de treabă și investesc în continuare. Poate nu peste 5 ani, dar au șanse. Trebuie însă să realizeze ceea ce chinezilor le-a fost foarte greu/imposibil până acum să facă (cam în orice domeniu): să inoveze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14 minutes ago, vis-a-vis said:

Până să intre în Dakar, KTM era ce e acum Kove.

 

Cred că erau mai rău, nu aveau nici pe departe fondurile și capacitățile de producție pe care le au chinezii acum. Dar timp de ~25 de ani au investit continuu, au inovat, au câștigat și au ajuns unde sunt acum. Chinezii pot face la fel dacă-și schimbă abordarea și urmează aceeași rețetă. Cuvântul critic fiind "dacă".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

nu aveau nici pe departe fondurile și capacitățile de producție pe care le au chinezii acum

Plus toată tehnologia care e la ei și know-howul occidental.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La curse de obicei investiția se reflectă în rezultate, cu unele excepții. Cumperi know how, ingineri, tot ce trebuie. DAR țineți minte că 🏍 pe care o cumpărați voi de la dealer are în comun cu aia pe care o vedeți la Dakar sau în GP, SBK etc decât aspectul! Și să nu ziceți că la SBK sunt 🏍🏍 de serie când în campionatul nostru cea mai amărâtă 🏍 tot a înghițit 5000€ pt modificări, acolo probabil suma e cel puțin x10!

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 10.01.2023 la 23:23, Adrian Gabor (Wolverine) a spus:

Ssangyong pare destul de bine dezvoltat, intrand pe piata noastra cu noi modele in ultima vreme, pe care le observ in trafic, nu doar in showroom-uri sau reclame.

 

aia nu-s chinezi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dakarul tocmai s-a incheiat, toate mobrele de la Kove au trecut linia de finish. 

Astept sa inceapa hate-ul, deci cum se zice la noi româneste ..... " bring it on".

 

P.S.

Hero au reusit o performanta chiar mai buna, dar nu sunt la primul Dakar. :) 

More hate pls.

 

P.S.2

Jafonezele iar au luat bataie .....

Even more hate pls.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 25 minute, ENEOS a spus:

Să vedem când o să realizezi că 🏍🏍 alea de au mers la Dakar nu au în comun cu ceuncenul pe care ți-l dorești  decât emblema!

de unde stii tu ca Eru nu vrea sa-si ia o Rally Replica, dai intruna cu hate aici ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu "brandurile" astea extrem orientale, aparute de nicaieri, imi pun intrebarea, cat din motocicleta originala (care a luat startul) a trecut linia de sosire? Bine, este o intrebare valabila si pentru unele branduri europene cu pedigree, mult laudate pe aici. ;) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 hours ago, xt600 said:

 

7 hours ago, ENEOS said:

Să vedem când o să realizezi că 🏍🏍 alea de au mers la Dakar nu au în comun cu ceuncenul pe care ți-l dorești  decât emblema!


Eu incerc sa gandesc optimist.

KTM Rally Replica e 30.000€ si tot a suferit dpdv al fiabilitatii.

Motoare fiabile de 450 au mai facut si Honda (450L) si Yamaha (450R), dar ce n-au facut, un Rally bike sub 160Kg si sub 30.000€

Acum chinezii si italienii de la Fantic (16.500€) le-au facut pe ambele.

Imi vine greu sa cred ca nu poti folosi un motor de 450, downgraded, pentru versiunile comerciale, care sa fie si fiabil in conditiile in care cele folosite in regim Rally Raid au rezistat.

Plus ca nu cred ca interesul lui Kove e sa vanda intr-un sezon unitati de 10.000€ respectiv 13.000€ care sa nu iasa din garantie(1-2 ani) fara belele ca apoi sa nu mai cumpere nimeni, desi asta se intampla si in prezent cu unele modele KTM.
 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, xt600 a spus:

imi pun intrebarea, cat din motocicleta originala (care a luat startul) a trecut linia de sosire?

Regulamentul s-a schimbat drastic în ultimii ani, nu mai poți schimba orice piesă când și cum vrei... N-ar fi rău să-l citești ;) 

 

Chinezăriile de la Kove sunt într-adevăr o surpriză plăcută. Hero stă chiar și mai bine, câștigând 2 etape prin Ross Branch. E clar că dacă ar agăța niște piloți de top, ar avea șanse la podium. Pare-se că chinezăriile au mai puține probleme tehnice decât frații KTM...

 

Cât despre japoneze, au luat bătaie piloții care le ghidonează, Honda mi se pare cea mai bună mobră de rally la ora asta... Iar Yamaha n-are suport de uzină, toate mobrele de Dakar sunt dezvoltate-n Franța. Cât despre piloți, Yahama n-a avut unii de top în ultima perioadă.

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • ivan pedala changed the title to KOVE 450 Rally

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...