Sari la conținut

Probleme keeway 125


adidrg99
 Share

Postări Recomandate

Salut. Un motor keeway 125 2020 injecție doar 2500km. L am pornit dupa doar 2 săptămâni a stat circa 1minut pornit iar după s-a oprit și nu am mai putut sa îl pornesc. Bujia am verificat da scânteie pompa am verificat baga benzina pana la injector, am verificat siguranțe, mufe, relee toate par în regula. Din ce cauza credeți ca nu mai pornește? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai este inca in garantie?

Daca da, atunci nu mai face prea multe interventii si verificari la ea.

Suna la cei care au service-ul autorizat al lor si vezi cum ajungi cu ea pe acolo.

 

Asa o intrebare simpla: cand dai la automat miroase a benzina la teava? Cand incerci sa o pornesti da ceva rateuri ?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, Silver Arrow a spus:

Mai este inca in garantie?

Daca da, atunci nu mai face prea multe interventii si verificari la ea.

Suna la cei care au service-ul autorizat al lor si vezi cum ajungi cu ea pe acolo.

 

Asa o intrebare simpla: cand dai la automat miroase a benzina la teava? Cand incerci sa o pornesti da ceva rateuri ?

 

 

Garanție...nu. O am adusa din Italia... Și da.. Miroase a benzina în spatele tobei..rateuri nu da. Și bujia se umezește și o curați și tot nimic. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, Silver Arrow a spus:

 Daca scanteia nu are energie suficienta sau injectorul baga benzina ca disperatul, motorul nu porneste.

Cum ai verificat ca ai scanteie la bujie?

Am desfăcut bujia am introdus fisa pe bujie și am dat la automat ținând bujia aproape de o parte metalica a mobrei. Și da scânteie foarte bine. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Probleme keeway 125
La 24.01.2022 la 21:12, patrick1 a spus:

 

Incearca si cu o alta bujie, noua de preferinta.

Scanteie buna in exterior nu inseamna acelasi lucru in interior cu motor "inecat" prin exces de vapori de benzina nearsa si condensati pe piesele metalice reci.

Vaporii se pot condensa prin comprimare si pe bujie daca motorul "inecat" nu a fost "aerisit" (unele motoare mai mari sunt prevazute si cu decompresor pentru ventilatie in asemenea situatii).

Daca ai o bujie "rece" (de vara) este de asteptat sa se ancraseze dupa un minut de functionare pe "caldut", in regim de relanti, cand nu ajunge la temperatura de auto-curatare.

Ancrasare = depunere de funingine umeda, intern, pe portelanul izolator al bujiei.

Salut Patrik. Am încercat alta bujie și a pornit la sfert. Într-adevăr a fost de vina bujia. În exterior făcea scânteie bine dar în interiorul motorului se pare ca nu era eficienta. Mulțumesc pentru sfaturi. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 33 minute, adidrg99 a spus:

Salut Patrik. Am încercat alta bujie și a pornit la sfert. Într-adevăr a fost de vina bujia. În exterior făcea scânteie bine dar în interiorul motorului se pare ca nu era eficienta. Mulțumesc pentru sfaturi. 

Scanteia era la fel si inauntru si in afara. Daca scanteia nu are energie suficienta, nu se aprinde amestecul. Adica se vede scanteia dar nu este suficienta 🤦‍♂️

Motivele pot fi multiple.

Acuma ai mai invatat ceva cu ajutorul lui @patrick1 - Salutari coane!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...