catosp Postat Februarie 11, 2022 Share Postat Februarie 11, 2022 Salutare tuturor! O intrebare scurta: Stie cineva cat de fiabil e sistemul VVA de la Yamaha NMax 125? A avut cineva probleme pana acum cu acest sistem? Ma gandesc ca orice piesa in miscare in plus poate duce la scaderea fiabilitatii. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sprike Postat Februarie 12, 2022 Share Postat Februarie 12, 2022 Sincronizarea variabilă a supapelor (VVT) este procesul de modificare a timpului unui eveniment de ridicare a supapelor și este adesea folosită pentru a îmbunătăți performanța, economia de combustibil sau emisiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrick1 Postat Februarie 12, 2022 Share Postat Februarie 12, 2022 43 minutes ago, sprike said: Sincronizarea variabilă a supapelor (VVT) este procesul de modificare a timpului unui eveniment de ridicare a supapelor și este adesea folosită pentru a îmbunătăți performanța, economia de combustibil sau emisiile. Nah ... nu e chiar ”variabilă” (continuu) ci mai degrabă ”shiftabilă” adică ar fi 2 profile de camă care se comută (de pe una pe alta) în funcție de turație. https://www.pinoymoto.com/2017/01/vva-variable-valve-actuation.html On 2/11/2022 at 2:29 PM, catosp said: Ma gandesc ca orice piesa in miscare in plus poate duce la scaderea fiabilitatii. Numai dacă e KTM Sau e BMW https://beachmoto.com/blogs/news/bmw-motorcycles-are-most-reliable-not Nah ... cel puțin modelele de enduro. Nah ... dacă mergi în Patagonia, departe de Metrou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catosp Postat Februarie 12, 2022 Autor Share Postat Februarie 12, 2022 Sa inteleg ca seamana mai degraba cu V-TEC-ul de la Honda decat cu VVT-ul de la Toyota. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrick1 Postat Februarie 12, 2022 Share Postat Februarie 12, 2022 1 minute ago, catosp said: Sa inteleg ca seamana mai degraba cu V-TEC-ul de la Honda decat cu VVT-ul de la Toyota. Da, 2 (poate 3) profile de camă. Comutabile electromagnetic sau hidraulic sau ... altfel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.