Sari la conținut

BMW R1250 RS '22


LoveBiciz
 Share

Postări Recomandate

Acum 28 minute, tzunoi a spus:

Astia de la groupama au un sistem care nu le permite mai multor brokeri sa oferteze pt acelasi motor. Eu am cerut o oferta la groupama de la un broker si, asa de control, am incercat si cu un al 2 lea. Bang - nu ii da voie sistemul ca mai are deja o oferta si eu trebuie sa ii desemnez pe astia noi brokerul meu ca ei sa poata cere deblocarea in sistem…

 

Mie mi-a fost lene sa scriu toate astea. Probabil ca la prima oferta au bifat toate riscurile, de aici si diferenta de pret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 57
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

REpet, pentru cine n-a inteles: ia legatura direct cu Groupama. AM facut casco acum, 511 euro. Eu sunt la B6 ca idee, pe RCA, am 35 ani.

Moto anotimpuri, asistenta basic, 8537 euro moto, 1200 echipament-m-am uitat acum in detaliu. ok, sa zicem ca a ta este dubla ca valoare asigurata. deci asigurare, 1100 euro casco. NU 2800 sau 2100.

Daca vrei iti trimit pm cu datele angajatului de la ei cu care eu discut.

A, si am ceva discount pentru ca am achitat o din prima integral. era 565 parca, daca achitam in 4 rate.

nu e normal ce primesti tu oferta, ori iti dau varianta full, ori ciupesc.

 

LEgat de oferta 2800 vs 2100, nu au voie. Ori ai cerut initial la Bavaria, si au inceput ei cu vrajeli sa te incalte.

Astept semn, daca vrei date de contact de la broker. sunt tare curios ce iti da.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 37 minute, Adrian M. a spus:

REpet, pentru cine n-a inteles: ia legatura direct cu Groupama. AM facut casco acum, 511 euro. Eu sunt la B6 ca idee, pe RCA, am 35 ani.

Moto anotimpuri, asistenta basic, 8537 euro moto, 1200 echipament-m-am uitat acum in detaliu. ok, sa zicem ca a ta este dubla ca valoare asigurata. deci asigurare, 1100 euro casco. NU 2800 sau 2100.

Daca vrei iti trimit pm cu datele angajatului de la ei cu care eu discut.

A, si am ceva discount pentru ca am achitat o din prima integral. era 565 parca, daca achitam in 4 rate.

nu e normal ce primesti tu oferta, ori iti dau varianta full, ori ciupesc.

 

LEgat de oferta 2800 vs 2100, nu au voie. Ori ai cerut initial la Bavaria, si au inceput ei cu vrajeli sa te incalte.

Astept semn, daca vrei date de contact de la broker. sunt tare curios ce iti da.

O sa dau direct și la ei acum.

daca îmi poți da datele persoanei cu care ai discutat, nu m-as supăra 😅

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, LoveBiciz a spus:

O sa dau direct și la ei acum.

daca îmi poți da datele persoanei cu care ai discutat, nu m-as supăra 😅

Done si la tine.

I-am si lasat 2 vorbe sa stie ca il veti contacta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 04.03.2022 la 11:15, Adrian M. a spus:

Done si la tine.

I-am si lasat 2 vorbe sa stie ca il veti contacta.

M-a sunat acum băiatul de la Groupama cu oferta.

10500ron (2100€)

 

Se pare ca la final de Ianuarie, început de Februarie BMW și-ar fi mărit tarifele pt manopera/piese foarte mult. Din ce zicea băiatul de la 450/h manopera undeva la 700-750/h 😲

Si de aici și Casco mai scump.

Dar in același timp când făceam simularea de Casco undeva in Octombrie, era vorba de Casco între 3.6-4.2%/an, ce însemna undeva la 3000-3500/an ceea ce mi se parea super ok.


Urmeaza sa încerce sa obțină un discount(cât se poate de mult) și sa vedem apoi ce și cum. Dar in ritmul asta rămân la Crash bars.


Ah da…și un alt motiv pt care am Casco așa scump ar fi legat și de faptul ca sunt prea tânăr (34) 🤦‍♀️

Editat de LoveBiciz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 26 minute, LoveBiciz a spus:

Din ce zicea băiatul de la 450/h manopera undeva la 700-750/h

Acum un an, la Mototehnica (service autorizat BMW) manopera era 350 ron/h (ora normata). Acela era tariful impus de BMW si este fix din cate stiu (service-ul nu are voie sa ia mai putin si nici mai mult, altfel isi pierde licenta).

Sa se duca la 700-750/h in doar un an...nu stiu ce sa zic, pare cam trasa de par povestea.

Cat despre piese...ne putem uita pe https://www.kfm-motorraeder.de si eventual comparam preturile de acum pentru niste repere pe care l-am comandat in trecut.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, ovi_ice a spus:

Acum un an, la Mototehnica (service autorizat BMW) manopera era 350 ron/h (ora normata). Acela era tariful impus de BMW si este fix din cate stiu (service-ul nu are voie sa ia mai putin si nici mai mult, altfel isi pierde licenta).

Sa se duca la 700-750/h in doar un an...nu stiu ce sa zic, pare cam trasa de par povestea.

Cat despre piese...ne putem uita pe https://www.kfm-motorraeder.de si eventual comparam preturile de acum pentru niste repere pe care l-am comandat in trecut.

 

 

Don’t shoot the messenger 😬

Zic și eu ce mi-a zis omul, că s-or fi mărit așa de rău tarifele nu știu și ca prețuri eu nu am cu ce să compar.

 

Din ce am înțeles MotoTehnica acum lucrează să își ia licența pt modelele noi, ca am vrut eu sa iau alarma de la ei(mult mai ieftin ca la Otopeni/MotoHub) și mi-au spus că pentru montaj am de așteptat sa își ia ei licența. Dar îmi dăduseră un preț de 180 pt manopera la ceva ce ar dura juma de ora, deci ma gândesc ca ei încă au tarifele alea.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, ovi_ice a spus:

Acum un an, la Mototehnica (service autorizat BMW) manopera era 350 ron/h (ora normata). Acela era tariful impus de BMW si este fix din cate stiu (service-ul nu are voie sa ia mai putin si nici mai mult, altfel isi pierde licenta).

Sa se duca la 700-750/h in doar un an...nu stiu ce sa zic, pare cam trasa de par povestea.

Cat despre piese...ne putem uita pe https://www.kfm-motorraeder.de si eventual comparam preturile de acum pentru niste repere pe care l-am comandat in trecut.

 

 

Mototehnica e una, bavaria e alta. Tibi are preturi decente fata de Bavaria/motohub.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salutare,

 

Nu am mai venit cu nici un update de ceva timp.
 

Nu am mai facut CASCO deloc, daaaar i-am pus Crash Bars de la SW-Motech :D


IMG_6223.thumb.JPEG.8e05d1e318e59f7eb5ed51c171b306b5.JPEGIMG_6225.thumb.JPEG.52b28be8a7205f9c788eb852b29c0c1b.JPEGIMG_6220.thumb.JPEG.dd12f434fbdfa728d312251b49ee0f37.JPEGIMG_6227.thumb.JPEG.f16ddaba4de302a31d0dd31853dea7a5.JPEG

 

Cu ocazia asta am "pierdut" scutul/spoilerul (belly pan-ul) fiindca barele de protectie nu sunt compatibile cu el :( Daar poate ii punem un altul sau decupam din asta sau o lasam asa ca nu raceste la ovare.

 

Din martie pana acum nu am facut foarte multi km, ceea ce e un pic dezamagitor, insa am facut cateva ture la drum intins si motocicleta e confortabila ... cu mici exceptii.

I-am pus risere (2.5cm in sus si 3cm in spate) si acum pozitia e foarte confortabila pt incheieturi/spate fara sa ii strice ciclistica.

Singura problema pe care o am pe partea de ergonomie e pozitia picioarelor care e totusi spre sport si cum eu am ceva probleme cu genunchii, sa eliberez putin tensiunea de pe ei, trebuie sa stau cu calcaiele pe scarite, sa maresc putin unghiul. Ca solutie as avea 2 optiuni, sa iau o sa sport, care imi ridica popoul cu cativa cm, dar apoi schimba ergonomia la spate/incheieturi saaaau sa schimb scaritele si pedalele cu unele HP ce sunt reglabile, sa le las mai jos. Prima varianta e mai ieftina, a 2a nu prea.

 

Ca mobilitate prin oras, la inceput eram putin scepic, imi faceam putin griji ca nu o sa ma strecor cu ea printre masini din cauza cilindrilor ce ies in lături :D si apoi si cu crashbars si mai grav, insa nu e chiar asa de negru dracul si surprinzator ma strecor destul de usor. Nu e chiar ca cu un naked/scuter, dar sunt multumit.

 

Ca si manevrabilitate si siguranta, nu prea am ce sa ii reprosez, isi face treaba exemplar si imi corecteaza greselile:

- am facut o tura Bucuresti - Poiana - Bucuresti.

- ajuns acasa ma uit prin aplicatie la statistici, cat i-am dat maxim, cate grade m-am lasat pe stanga, cate pe dreapta, cu ce viteza/turatie am luat unele curbe, etc.

- si eram foarte mandru de mine si chiar ma gandeam ca poate m-as fi descurcat si cu un Fazer 1(no abs, no traction control) pe traseul asta :)) la cat de bine m-am descurcat in tura aia si chiar se umflase pipota in mine.

- asta pana cand m-am uitat mai bine la statistici unde imi apar si interventiile/corectiile motorului pe harta, in fiecare curba, la fiecare franare etc... si m-am dezumflat :(

- inca fac greseli de incepator, accelerat in curba cand sunt destul de aplecat, frane de motor prea brutale, imi intra ABSul destul de des.

 

IMG_6580.thumb.PNG.10908c5ec2c257635225b446416e9fb2.PNG   IMG_6581.thumb.PNG.bd728a7baab26a01db64348fb3e22cda.PNG   IMG_6582.thumb.PNG.f73cf96b03a41d1fce655034bc710f6f.PNG

 

Multe din corectii sunt si din cauza ca o tin pe modul ROAD(suspensiile adaptive fac minuni pe drumurile patriei), care intervine preventiv in multe situatii tocmai pentru a avea o plimbare chill, daaar e un Red Flag ca trebuie sa o dozez altfel.

Tura de pe Poiana a fost pe modul DYNAMIC (suspensie mai rigida) si ABS-ul/TC-ul intra mult mai tarziu si aproape ca nu am avut interventii la un mers foarte alert.

 

Una peste alta imi place maxim, si pentru cei ce vor un SportTourer pe bune, le-o recomand :D 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MRRRRRR :D

Faina, uite ca poate bmw sa faca si un boxer frumos. Daca ar face si GS ul cu faruri simetrice...ar fi ceva :P

Legat de scarite ,mai ai niste variante:

1-cumperi scarite de autostrada-highway pegs, prinse pe crashbars. si cand simti nevoia sa intinzi un pic picioare,hop pe ele.

2-modifici saua-o inalti, si castigi spatiu pt picioare-atentie aici, sa nu te incurce la parbriz-stai mai sus, respectiv la cum ajungi jos.

3-scarite reglabile-mai joase. de exemplu sw motech are un model ce iti permite 2 pozitii de montare.

4-footpeg lowering kits-fix asa le cauti. Tot, nu de la bmw, ca alea ale lor sunt o galagie. De exemplu wunderlich

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, Adrian M. a spus:

MRRRRRR :D

Faina, uite ca poate bmw sa faca si un boxer frumos. Daca ar face si GS ul cu faruri simetrice...ar fi ceva :P

Legat de scarite ,mai ai niste variante:

1-cumperi scarite de autostrada-highway pegs, prinse pe crashbars. si cand simti nevoia sa intinzi un pic picioare,hop pe ele.

2-modifici saua-o inalti, si castigi spatiu pt picioare-atentie aici, sa nu te incurce la parbriz-stai mai sus, respectiv la cum ajungi jos.

3-scarite reglabile-mai joase. de exemplu sw motech are un model ce iti permite 2 pozitii de montare.

4-footpeg lowering kits-fix asa le cauti. Tot, nu de la bmw, ca alea ale lor sunt o galagie. De exemplu wunderlich

 

1. M-am gândit la așa ceva, însă ce găsisem mi se păreau urâțele și rudimentare.

2. Iau in considerare asta, și de ajuns jos cu picioarele nu ar fi problema, am 1.87 și parca se mai poate lăsa mai jos din soft 😬 Problema ar fi cu parbrizul ca am uitat sa specific in postarea de mai sus…e execrabil, bagă zgomot in casca infernal( nu ies pe autostrada fără doape 😔 și poate o sa fac trecerea la un Puig pt Touring mai înalt, dar dacă iau o sa mai înaltă cam anulez faza cu parbrizul … decisions decisions…

3. O sa le caut sa văd ce și cum.

4. Alea de la wunderlich le-am văzut, însă nu pot sa cobor scarițele fără sa cobor și pedalele la fel de mult și pedale reglabile pt dânsa nu am văzut alte decât alea High Performance de la BMW.

 

Momentan mai prospectăm piața 👍

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, Adrian M. a spus:

Esti sigur ca nu ai pedalele reglabile? nu cred ca e asa ceva, mai toate au reglaj. Ia uite te atent.


La pedala de frâna sigur nu, ca S-au asigurat ca dacă vrei un quelque chose different trebuie sa decartezi 😅

 

Pi la pedala de viteze, e discutabila treaba, problema fiind ca dacă o îndrepti mai in jos, distanța dintre scărița și pedala devine prea mică.


Când i-am întrebat dacă pot sa le las pe astea mai jos raspunsul a fost simplu: NU, dar avem scărițe pedale HP 👍

2D8D16AB-3035-463C-A4E4-92FA4CDDB84C.jpeg

0213D7F6-95C2-4BCA-81CC-F68A516356E0.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, LoveBiciz a spus:


 

 

:))))))))))))

Cum sa nu poti, se vede clar pe tija, ai piulita plus surub de reglaj,poti linistit sa o ajustezi cum vrei tu-sus jos, evident,atat cat permite. Cred ca si cea de frana are reglaj, ia citeste tu in manual si nu te mai lua dupa meseriasii aia de la bmw care vor sa iti vanda tampenii :P

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, Adrian M. a spus:

:))))))))))))

Cum sa nu poti, se vede clar pe tija, ai piulita plus surub de reglaj,poti linistit sa o ajustezi cum vrei tu-sus jos, evident,atat cat permite. Cred ca si cea de frana are reglaj, ia citeste tu in manual si nu te mai lua dupa meseriasii aia de la bmw care vor sa iti vanda tampenii :P

 

La frână zic sigur 100% ca nu merge. Sa o pot lasă mai jos înseamnă ca in spatele șurubului sa ii permită sa se ducă mai in sus. Însă nu ii permite și asta înseamnă ca o sa merg cu frana spate tot timpul pusă 😅

Cat despre Gear lever încă nu ma pronunt 😬

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...